** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

luulen, että tulevat kyllä, ehkä tämä hoitostressi ja raskauden uudelleen herännyt toivominen saa kierronkin sekaisin, tässä on ollut niin pitkä aika, kun ei ole ollut raskaudesta toivoakaan ja nyt on kokoajan enemmän :D .
 
Oikeasti, mistä tämä väsymys voi johtua?? |O Nousin puoliltapäivin ja nukuin äskön päiväunet ja silti vain väsyttää, välipäivinä töihin nousu oli yhtä kidutusta.

Pohdin tässä kovasti, pitäisikö viedä muksut yökylään mummille, kun mies on halunnut käydä katsomassa yhden leffan jo vaikka kuinka pitkän aikaa, se alkais tänään yhdeksän maissa, joten kotona oltais vasta puoliltaöin, en sitten tiedä jaksaako, kun mies menee töihin huomenna.

Kauheata, mulla on ainakin alkuraskaus ihan hirveää, kun ei tekisi mieli muuta kuin nukkua ja nytkään ei tee mieli kuin nukkua! Johtuuko se tästä ainaisesta pimeydestä?? Voi kun tulisi lunta!!! Alkuviikkoonhan ne sitä vähän lupaili, tää moskaällömustuus on niiiiin masentavaa, onneksi päivät on jo pidentymässä (vaikkei kyllä huomaa) ja kevättä kohti mennään :)
 
Omassa navassa vähän vihloo. Tänään on jo kp 23 menossa ja testit polttelee kaapissa. en nyt vielä tiedä testaanko vai en. Sen verran testejä kyllä löytyy kun babyplussalta olen niitä niin usein tilannut, että varaa olisi testailla. Toisaalta pelottaa, jos tulee nega.
Riippuu nyt vähän siitä, että otammeko alkoholia maanantaina, sitten voisi alkaa testailemaan.
Sen puoleen jännittää kun sain niillä babyplussan testeillä niin hyvän ovisplussan pari viikkoa sitten, että mahdollisuudet ainakin ovat olleet tässä kierrossa.
Viikonloppuja kaikille!
 
kukkuluuruu..
joskos saisin hypätä mukaan kuumeilemaan ;)
meille haaveillaan neljättä lasta, kolme tytärtä olemme saaneet jotka tällä hetkellä 1, 3 ja 4 vuotiaat. km oli marraskuussa ja sen jälkeiset menkat juuri loppumaisillaan joten yritys saa jälleen alkaa. testaamaan pääsen joskus viikolla 4. riippuen palautuuko kierto entiselleen. viime kierto venyi, mutta joskos... B)

masukki
 
kyllä tämä aika käy pitkäksi...mahaa vihloo ja rintoja hieman jommottaa, mutta voi olla merkki tulevista menkoistakin. Tämä kierto kyllä pupuiltu aktiivisesti ja ovitestistä saatu plussat...toiveita elätän raskaudesta..
 
Apua!

Mies pyysi, että jos voisin etsiä tietoa netistä valtion takaamista asuntolainoista ja korkotuesta/korkotukilainasta kun lähti itse töihin..

Mulla vilisee kirjaimet vain silmissä..
Ja pakko myöntää, etten ole saanut mistään mitään tietoa..
En minä edes ymmärrä mitä koko korkotuki tarkoittaa :LOL:

Ja en minä Iisalmen kaupungin sivuiltakaan löydä muuta kuin jotain tekstiä siitä kuinka uuden asunnon hankintaan voi tuota tukea saada, mutta se nyt vissiin meinaa sitä, että pitäisi ostaa vasta valmistuneesta talosta asunto :ashamed:

Okei.. taisin hieman poiketa pinon aiheesta :D
 
Nyt kp 38/32-35..
Testasin äsken Prediktor r-testillä negan... Apteekissa suosittelivat tätä..
Vaikka olin jo ihan varma, että nyt se tulee.. Mutta ei ainakaan vielä..
Puolen tunninkaan jälkeen ei ollut edes haamua..

Kulta stressaa todella paljon..

Mutta kirjoittelen taas lisää kun pääsen töissä koneelle...

KP
 
Kiitos tiedosta KP! :)

Olen täällä ihan täpinöissäni..
Laskeskelin säästöpankin asuntolainalaskurilla vähän summia
ja nyt odotan miehen soittoa, että saisin varmistuksen siitä,
että ne summat tarkoittavat sitä mitä luuleen niiden tarkoittavan :D

Kyllä mä haluan, että sitten meillä olisi jo valmiina hyvä ja sellainen omanlainen koti missä halutaan asua kun saadaan tieto,
että nyt on pikkuinen tarttunut matkaan mukaan.. =)
 
siis ei luoja... mä nukuin yöllä iha kunnon unet, menin nukkuu jotai puol kolmen mais ja heräsin puol ykstoist ko äit soitti... no sillo nukutti paljon... piristyin.. ja ny tos kuuden aikaan ni sitä ennen eli jotai puol kuuden mais otin batteryn ja sit rupes ramasee nii et aattelin vähä pötköllee men ni mä heräsin vast nyt!! :LOL: ehk mulla se battery on unijuomaa ko toisia sen tulis piristää :D jopas muute nukutti aikas lailla! :D nukunkoha yöl ny sit taas olleskaaa :p
 
maineen takia tuskin kannattaa hirmusti jotain aluetta välttää ellei ole joku tietty.. esim Jyväskylässäki kaikki toitottaa kuinka Kuokkalaan ei kannata muuttaa ko on nii kauheeta aluetta ni se on kyl kuokkalanpelto joka on,ei kuokkala :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmuli84:
Niin, onhan se niin... juu... On varmaan joka kaupungissa ja pitäjässä.. Kunhan vaan mielenkiinnosta kysäisin =) Tuota oon aina ihmetellyt et Iisalmi väkivaltainen kaupunki, tulis ekana mieleen joku Helsinki ym...
Olin itsekin puulla päähän lyöty, kun kuulin asian ensmäistä kertaa.. Alkoi miettii, että missähän sitä oikein asustaa :D

Ja sitten, kun tietää niitä, jotka on ihan mielettömiä ihmisiä täällä.. Väkivaltarikoksia ja huumeita.. Mutta poliisit ei niitä kuriin saa. :headwall:

Itsellekin tulis helsinki eka mieleen.. mutta onkin tällainen tuppukylä!
 

Yhteistyössä