** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

RD, niin..
Toivottavasti vain pääsevät sieltä lähtemään kun heitä on sen verran iso porukka :D Siitä on aivan liian pitkä aika kun olen Aapon viimeksi nähnyt.. elokuussa siis viimeksi hänet näin.

Päätä särkee taas vaihteeksi.. :(
 
KP: mä testasin aikoinaan just tuolla testillä, ja tooosi aikaisin näytti haamun! Ovis oli ollut myöhässä ja silti näytti viivaa ennen kun normaalisti ois edes menkat pitäny alkaa.. Silloin oli kp3+1! En meinannu uskoa ekassa ultrassa et on myöh. ollut ovis kun testi näytti jo aikaisin.. Juu, tulipa sekavasti ilmaistua asia.. :|

Linna :hug: tätin tulosta...

Arcatha: oon kuullut et on ollut ovis vaikka ei oo testiin saanutkaan viivaa... Ei vissiin sit niin paljoa ole ollut sitä hormonia virtsassa..

Omaan napaa ei uutta.. Odotan vaan et tuo täti lähtis niin pääsis takas toimimaan =) Greippimehua on jo nautittu monta päivää ja tikut odottavat kaapissa... Viikon päästä pitäs laskurin mukaan ovis olla... Näkee sitten =)
 
Khimaira
Ovistestin viiva on hieman haalennut...
r-testi nega....
Että näin...KP 40/32...
Kaipa se ovistesti sitten tarkoitti ovista :headwall:
Nyt mä poistun hetkeksi :ashamed: :'( :ashamed: :'( :'(
 
Jotenki kauheen vaikee kuvitella noita kun puhutte että valkkaria tulee hirmusti. Kun itellä ei tule juuri ollenkaan, ei oo ainakaan vuoteen tullu. Muutenki kuiva ku saharassa. Ovislimoja en oo koskaan tainnu oikeesti nähä, ainakaan semmosia ei ole valunu, kuitenki pari kertaa on oviski ollu.
Ois se kyllä kiva ku vois rakastellaki ilman sylkeä tai liukastetta kun ei omat kosteudet riitä yhtään mihinkään, jos niitä on ollenkaan :(
 
voih Luru, mut ehkä se oli sit kemiallinen raskaus jos r-testissä ees mitään näkyi.. ku eihä se turhaan näytä.. niin jos se sit vain oli hipaissut seinämiä.. mutta voimia sinulle!

KP, mä oon sulle ain jottain kommentoinu mut sul jatkuu aina samaa ne viestit ni en oo sit sen enempiä laittanu.. ja sit ko meseski voi jutella..

RD, voi sinua.. kyl sun pitäs jottai järjestystä saada tuohon parisuhteeseenkin et ois enempi tuota kovasti peräänkuulutettua tasa-arvoa.. eikö sitä vois jutella miehes kans? Tosin onha se kehno jos ei muulloin puhuta ko sillo ko äijäke niin haluaa..

ON: Mä en tiedä enää mitä tekis ko ne kotitesti.fi:n erittäin herkät testit näyttää negaa..

*muoks eli tein testin taas tänään* eli niide kyl pitäs näyttää jos ois raskautunu..eli sit mä en vissiin vain ole koska lämmötki o ollu pitkään korkeena tai sit mä mittailen vaa väärin vaiks mittaanki aina aamul ja lepäilen vähä aikaa ilma peittoa ja sit vast mittailen..

Mut sit oireet kertoo aina iha muuta.. illalki oli huono olo mut vissiin mä kai sit vain syön aina huonosti.. ja ny oon monesti leffojen takia itkeny.. sillonki ko hevoskuiskaaja ni sit itkin.. ja ny katsoin eilen sen pahan maan toistamiseen ni itkin.. vaiks eka kerral joskus muinoin mielestäni en itkeny.. ni tuntuu et on hirmusen herkäl päällä.. liekö se pillereide lopetus sit vain heitelly mielialojakin... :eek:
 
Orion: Ootko kokeillut greippimehua? En ole itse käyttänyt, mutta oon kuullut, että limat ois lisääntyneet. Jotkut liukuvoiteet kuulemma tappaa siittiöitä. En kyllä yhtään tiedä kuinka yleistä se on..

RD: Vaikea on näin ulkopuolelta sanoa mitään kenenkään perheestä, mutta aika kohtuuttomalta minusta kuulostaa.. Jokainen tarvitse omaa aikaa. Koulu ei ole mitään omaa aikaa. Mulla on nyt lähellä yks burn out-tapaus. On ollut siis paljon mielessä, että omasta mielenterveydestä ja jaksamisesta kannattaa pitää hyvää huolta, ennen kuin on liian myöhäistä. Tämä läheinen on siis nuori kaveri ja on ollut nyt reilun vuoden sairaslomalla, kun sai opinnot päätökseen. Oisko sulla jotain kaveria tai sukulaisia, jotka vois tulla apuun, jos miehen kanssa sumpliminen ei onnistu?
 
Luru pöh :( Mä niin ajattelin, että olisit plussannut (ihan kateellisena täällä :D ) outoa kyllä, että r-testillä tuli haamu, jos ei ole raskautta. Outoa, että sulla on päiviä noin paljon jo. Entäs jos se käy kuten mulla kävi kuopuksen kanssa, mitä olen jo toistanut moneen kertaan, että haamun jälkeen kesti se 2vko ennen seuraavaa haamua?? Toivon todella, että sen plussan saat, mutta jos sitä ei tule niin edes menkat, että pääset uuteen yrityskierrokseen!

RD Nyt sun täytyy kyllä sanoa miehellesi, että sinäkin tarvitset lepoa, ihan sama vaikka miehesi katsoisi lapsia päivisin, niin kyllä sinunkin tarvitsee joskus saada olla ihan vain yksin. Eikö sinulla ole ketään sukulaisia lähellä, jotka voisi ottaa teidän tytöt välillä hoitoon vaikka edes muutamaksi tunniksi? Oma aika kun on todella tärkeää jaksamisen kannalta ja kunnon lepo

haavekuva En muista kiertopäiviäsi, mutta mulla ainakin ihan raskaus aiheutti jatkuvia itkukohtauksia ja mielialat heitteli miten sattui. Nyt olen huomannut, kun olen jättänyt pillerit pois, että minun tekee seksiä mieli paljon enemmän, mutta muuten se ei ole vaikuttanut oikeastaan lainkaan. Kovasti ollaan puhuttu, että tämän kolmosen jälkeen laitettaisiin piuhat poikki, ettei enää tarvitsisi niitä pillereitä mussuttaa. No, niin kauan kun täti pysyy poissa on toivoa, vaikka r-testi olikin nega.

Orion Mä en ole ikinä niin yrittänyt pongailla ovislimoja ja en tiedä onko ne edes niitä, kun en ole kiertopäiviä niin seuraillutkaan, kun ei ole yritystä ollut, mutta yleensä meilläkin on kuivaa kuin saharassa, vaikka eilen oli liukasta niin sitten tänään aamulla sai taas käyttää liukasteita, eli et ole ainoa jolla on kuivat paikat. Nyt vain jännityksellä odotan, että tulisiko se ovis nyt parin päivän päästä.

ON: eilinen valkovuoto meni sitten ohi ja nyt ei enää mitään, tiedä mikä hetkellinen häiriö oli, ahkeria ollaan kuitenkin oltu, yöllä kerran ja sitten aamulla uudestaan ;) toki liian useinhan ei saa. Laskureiden mukaan ovikseen on vielä se pari päivää, joten toivottavasti halut pysyy yllä :LOL: Jotenkin kuitenkin olen kauhean skeptinen tämän kierron suhteen, tää on kuitenkin eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen, joten en usko, että tärppää :( Mun veli kyllä mulle jo eilen sanoi, että olen raskaana kun olen niin kiukkuinen :LOL: noh, en nyt voi olla, mutta jotenkin vaikka yritän ajatella, että nyt ei voi tärpätä juuri pillereiden takia niin silti on sellanen tunne, että kyllä se nyt onnistuu. Eli täällä tullaan alas ja kovaa jos ei tärppää (ja on tosiaan ylipäänsä ensimmäinen kierto kun edes yritetään!)

Pitäisi siivota, äskön petasin lasten sängyt ja laitoin pyykkikoneen pyörimään, mutta siihen se sitten jäikin :( Että ihmisen pitää olla laiska. Lapset laitoin pihalle leikkimään, tuntuu ettei ne tee enää muuta kuin katsoo televisiota, mutta nyt he menivät oikein mielellään ulos. Eilen käytiin illalla kävelyllä lasten kanssa, minä menin esikoisen kanssa ja mies kuopuksen, poika juoksi koko matkan välillä pysähtyi odottamaan minua ja taas juoksi, ei me kävelty kun reilu kilometri, mutta silti, en minä sitä olisi jaksanut juosta. Milläköhän sitä saisi itsensäkin ulos useammin??
 
pahoittelut luru :hug: .. tosi outoa ettei se sun haamu nyt plussaksi vahvistunutkaan.. ootko tehny uudet testit aamuvirtsasta ja meinasitko vielä testata?

missähän pixie on?

täällä onkin nyt paljon niitä joilla täti myöhässä.. tiedän kyllä miltä tuntuu odotella tätiä ja testit negaa. itsellä kierto heitti puoli vuotta sitten 29-42. siitä se sit kuitenki tasaantu itsestään. onnea testaukseen. jatkakaa vaan peiton heilutusta jos teillä olis ovis vasta myöhemmin
 
tatomira: mul on kp 35 ja pillereide kans kierto oli aina 28-29. Eli kiertoani en yhtään edes tiedä ku pillerit jätin kesken liuskan sillo 20.11 ja menkat tuli 26.11 viimeks... sillo tosin oli runsaat ja kokkareiset ni mietin jo varhaista km mut ehk se ei sitä ollu.. Et en tiiä sit oonko vain mittaillu noi lämmöt väärin ja ovista ei ois ollukaan..en tiiä... mut niide menkkoje pitäs kyl jo alkaa jos ovis ois ollu sillo 10. pvä paikkeilla.. siks tää ihmetyttääki tää mu itkuisuus ku testit negaa. Mut toivotaan et sä plussaisit jo täs ekas kierrossa, mulleki tää ois eka kierto täysin ilman pillereit..
 
haavekuva ok, mulla oli sillon kun ennen esikoista jätin pillerit niin yksi kierto 64pva ja voit uskoa, että sinä aikana tehtiin raskaustestejä ja paljon, mulla meni kierrot ennen tuota niin, että oli 21, 32 ja sitten tuo 64pva ja tuon pitkän kierron jälkeen kierrot vasta tasaantui niin, että olivat 28-31pva, tasaantumisen jälkeen sitten tärppäsikin heti.
Kuopuksen yrityksen aikoihin oli myös kierto tuon 28pva joten nyt toi mun listoissa oleva 30 on sellanen hatusta heitetty kun se on ollut yleensä 28-32pva, sen takia nyt olenkin yrittänyt pitää koko ajan siemeniä kylvövalmiina, että jos kierto onkin lyhyempi :LOL:
Kauheaa, tajusin, että viikon päästähän mulla alkaa piinailu :eek: huih :LOL:
 
:D juu.. no ehk se kierto sit vain heittää muuten vain.. tai sit vain on se ovis olluki sillo joskus mut menkat vaa antaa oottaa itteesä tms.. mistä noista tietää :p ei ainaskaa ovis voi ny olla ko ovistesteihi tulee vaa haamun haamu ni ehk sit enteilis menkkoja vaa :p
 
Huh.. Nippailee vatsasta oudosti.. Kiva kun ei tiedä onko ovis ollu ja vai onko se vasta tuloillaan :D

En ole tänään oikeastaan mitään saanut aikaiseksi.. pyykkikone pitäisi kohta tyhjentää.. Outoa kun tuli taas nukuttua niin pitkään.. Ja ulkona on niin harmaata.

Mies pääsisi kolmelta onneksi töistä :)
 
juu mä nukuin yhteen asti!! ja sain unen vast puol viiden tai viiden aikaan.. ko kahtoin sinkkuelämiä ja sit menin nukkuu mut ei uni tullu.. mutta että noin pitkään nukkuu ni huh huh :D heräsin kympilt mut en jaksana nousta :p sillo sen raskaustestinki tein ja sit rupesin uudellee nukkuu :p
 
huokaus, täti löysi mut, vaikka se sille taas oli vähän vaikeaa. Tänään on aamupäivästä asti vuotanut, joten kp1 (vaikka luulin, että se oli jo, mutta vuoto loppui) ja listaan voisi lisätä maksimipäivät 28-30, kun tuo kierto tuntuu nyt venyvän :headwall:
 
Oikeastaan ainoastaan anoppi on sellainen, mutta se kahtoo ihan tarpeeksi tyttöjä muutenkin.. (kun oma poikansa pyytää tulla kahtoo)..

Ja omat vanhemmat on vuorotöissä, joten niitäkään ei pahemmin viitsi pyytää ottaa hoitoon.

Oma sisko tuli nyt tänne :D ja rupee tekee riisimuro-namuja. :p

Käytiin kaupassa. On se kivaa, kun tilille tipahtaa ihan huomaamatta rahaa, vaikka ajatus oli, että käyn vain hiusvärin ostaa, ku enempää ei tilillä pitäisi olla..

Tilillä oli sitten melkein 70 ? tullut 28.12. :eek: . Seurakunnalta.. Kiva kiva.. Ihan kivasti tullut parissa viikossa heiltä rahaa :D. 200 ?. ei pitäisi rehvastella.. Mutta ylimääräinen raha ei meille ole pahitteeksi.

Toinen koneellinen peseytymässä ja eiliset pyykit laitettu jo kaappiin.. Jotain saanut aikaiseksikin.

Onko kenelläkään kaupassa tällaista: Että vain toinen saa työntää kärryjä.. Eli VAIN minä saan työntää.. Ihana huuto aina, kun kauppaan menee: "äiti työntää" "äitiiiii" |O

tatomira: Et ole ainut joka on laiska :whistle: Pitkään on pitänyt jo ruveta järjestelee kaapit ja suosiolla heittää turhat rojut pois, mitä ei todellakaan käytä.. Mutta vieläkään en ole saanut aloitettua..

Mutta kyl mie sit joskus :saint:
 
RD: kiitos tiedosta.. Tiedän huomenna ostaa niitä.. Huomenna varmaan kokeilen sillä biocardin testillä..

Nyt en osaa oikein mihinkään mitää kommentoida..

Hieman väsyttää ja tuntuu, ettei pää ole mukana..

Gallup: Miten aiotte viettää uutta vuotta?

KP
 
emunen
Red: Nyt kun tänään tein taas mahtiurakan ja luin kaikki parikyt sivua läpi, niin osaan vastata, että Savonlinnassa ollaan, meidän vanhemmilla, täällä on netti ja sikspä taas pääsin käväsemään. Miehen vanhemmat asustelee lähistöllä ja mies jäi sinne, niin sai rauhassa lueskella palstaa minkä halusi... Mies usein rutkuttaa, kun roikun täällä. :D

Onnea Arcathalle ja kaikille haamuilijoille, toivottavasti oireet jatkuu ja vatsat pyöristyy muustakin kun joulusuklaista! :heart:

Enkä voi kuin ihmetellä tikruliinin mielenlujuutta, kun on niin tyynen oloinen, vaikka oireita on ja täti viipyy. Itsellä olisi jo hermot menny. :D

Ja pakollinen oma napa: täti on onneksi jo taka-alalle menossa; tosin kun menin onneton kehuskelemaan, ettei kipuja ole, niin tietysti tällä kertaa sitten sai pitkästä aikaa särkylääkkeitä napsia ihan useampia, että sai edes nukuttua... :/ Positiivista on ollut, että kälyn kanssa on löytynyt uusi "yhteys", kun on ruvennut vauvakuumeilemaan, ennen ei ole ollut oikein juteltavaa, kun ei olla ihan samoista asioista kiinnostuneita.

Ja uutta vuotta vietetään miehen kotona: hyvää ruokaa, sukulaisia ja paljon poksuttelua metsän siimeksessä. :D
 
Khimaira
Meillä uutta vuotta vietetään kotona, mulla on 1.1.aamuvuoro :snotty:

Ja juuh, ouotoa on että selvä haamu tulee ja sitten ei melkein mitään...Kun se ovistestikin väljähtyi hiukan....Menkat tietty poissa, ja muutenkin olo entinen- mieli vain koki kovan kolauksen :ashamed:

Milloin meinaat KP seur.kerran testilla?
 
me lähdetään huomenna "mökille" jossa muutamia raketteja ammutaan :whistle:.

saunotaan ja ilolientä myös. Pääsee pitää hauskaa.

Kiharapää: Toivottavasti huomenna tulisi kaivattu tulos. Mie olisin kyl hermoraunio, jos testit näyttää vain negaa ja tätiä ei näy. Hiukset olisi jo harmaat tähän mennessä :whistle:
 
RD: Mä kyllä ihmettelen itsekin, et pystyn olemaan näin rauhallinen..

Tikruliini: toivotaan, että se plussa tulee tai sitten alkaisi ne menkat.. Että tietäisit missä mennään..

En ole yleensä mistään kärsivällisimmästä päästä..

KP
 

Yhteistyössä