** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

arcatha onnea.

Tein testin sittenkin jo tänää. Kyllä raskaus näkyisi jo näillä kiertopäivillä. Nyt sit odoteelaan ensiviikon viikonloppua että alkaako sillon seuraavat kuukautiset. Jos alkaa ihan säännöllisesti niin ne 8.12 alkaneet kolmen päivän tuhrut olivat myös kuukautiset. Kyllä minä uskallan ottaa pari uudenvuoden juomaa.
 
tikruliini voi miten harmi, mutta ota hyvillä mielin pari juomaa kun kerran negaa näytti ja uusin kujein liikkeelle, mä niin toivoin sulle plussaa :hug:
luru lude kylhän se haamukin plussa on :heart: on kyllä ihanaa saada lukea plussauutisia :D
Arcatha onnittelut sinulle ja miehellesi :heart: :flower: ja toivottavasti saatte sen asunnon vaikka budjetti hieman ylittyykin, meillä myös tämän talo ostossa meni hieman enemmän rahaa mitä oltiin ajateltu mutta onneksi sitten saatin tämä
:)
 
umayya Juu seuraavaan kiertoon taas satsataan enemmän. Tämä joulukuu meni kiireessä että peittoa ei keretty paljoa heiluttaan. Jos oli uusi kierto niin tässä ei tärppää kun niinä päivinä peitto ei heilunut yhtää. Viikon vielä kun jaksaa niin luulisi selvyyden tulevan
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
Arcatha toivottavasti saatte sen asunnon vaikka budjetti hieman ylittyykin, meillä myös tämän talo ostossa meni hieman enemmän rahaa mitä oltiin ajateltu mutta onneksi sitten saatin tämä
:)
Toivotaan näin.. Meillä vaan on se, että kun minä vielä opiskelen niin ei saada ehkä lainaa tarvittavaa määrää.. :(

Soitin tuosta asunnosta.. Tänään menossa joku ehdokas katsomaan sitä uudestaan.. Lupasivat soittaa meille kiinteistövälityksestä, jos pysyy kuitenkin vapailla markkinoilla.. Joku sellainen henkilö menee sitä katsomaan jolla on joku etuosto-oikeus jos siis sen asunnon haluaa..

Jos tulee puhelinsoitto, mennään asuntoa katsomaan ensi viikolla. Jos se etuosto-oikeus-tyyppi päättää ottaa sen, mennään mieheni kanssa sitten keskustelemaan muista vaihtoehdoista välitykseen ensiviikolla..



 
tikruliini mä kun edes tietäisin missä vaiheessa kiertoa mennään kun ei mitään hajua, jotenkin ootan sitä tätiä että pääsis uuten yritykseen, toisaalta toivon että tulis jo plussa jottei tarttis enää odotella ja yrittää, mutta täytyy koittaa malttaa mieli vielä..
arcatha teille löytyy sitten varmaan joku toinen yhtä ihana asunto jos tuota ette saa, peukut pystyssä silti täällä :)
 
tikruliini: Itelläni oli kahdesta aiemmasta lapsesta iltakuvotusta, joka olikin sitten ainut oire mitä oli! =)

haavekuva: Ootko kokeillut testata Apteekin omalla raskaustestillä? Kävin eilen apteekissa hakemassa lääkekuurini ja niitä jäi mun matkaan kaksin kappalein. Maksoi 5,50?/kpl

Luru Lude ja Arcatha: Onnea!! :flower:

ON: Täällä on kaikki oireet hävinnyt. Eilen illalla sektio arpien kohtaa kihelmöitti, istuessa nippailee jännästi tuolta oikealta puolelta. Heh, mies komensi tekemään huomen aamulla testin, kun olemme menossa kavereiden kanssa hurvittelemaan. Yhtään siideriä kuulemma en saa ottaa jos en tee testiä/siinä näkyy jotain. Niin se vaan minunkin mies on lämmennyt vauva-ajatuksella, en ois uskonut muutama kuukaus sitten :LOL:
 
Arcatha Onnea kihlautumisen johdosta!! :flower:
Tuosta laina-asiasta pakko sanoo sen verran, että kun viime kesänä mentiin lainaa kyselemään, mä olin melkein tyhjän päällä. Olin talouskoulussa sillon joka siis loppui just sillon, enkä edes tienny mihin jatkan vai jatkanko minnekään. Lainaa kuitenki saatiin helposti, 140 000? ois se määrä mitä voidaan nostaa. Enemmänki jos tarve vaatii. Rakennetaan siis omaa. Varmasti kyllä vaikutti paljon se, että mies oli ollu 5 vuotta vakitöissä kirvesmiehenä ja hällä säästöjäki oli ikäisekseen todella paljon. Ei siis mitään perintörahoja vaan omista pienistä palkoista säästettyjä.
Toivottavasti järjestyy tuo teidän asuntoasia! :) Ja laina-asiat.
 
Hmm... Onkohan dpo 11 liian varhaista testata??

1.1. olis se päivä ja ajattelin..mietityttää vaan että onko liian aikasta tehä se testi. Mutta onhan noita 2 testiä odottamassa, että jos sillon nega tulee, ni sitte odottelen että menkat ois myöhässä (jos ois).
 
Luru Lude: noi mun testailut oli sen vuoksi outoja, että mulla oli silloin kierto normaalia pidempi ja ovulaatio oli oletettua liki 2vko myöhemmin, eli la siirtyi ultrassa melkein 2vko eteenpäin, mitä kuukautisista olisi voinut laskea.
Apteekin oma siis näytti oikean roskisplussan pari päivää ovulaation jälkeen ja clearblue näytti haamun vasta reilu 2vko ovulaatiosta. Sanomattakin on selvää, etten enää noihin clearbluen testeihin sekaannu, vaikka esikoisesta se näytti varman ja tumman plussan, tosin siitä testasin vasta rv 5+2 (miten olenkin noin kauan pystynyt odottamaan?? :LOL: )

Jaa, kait sitä pitäisi taas töihin uppoutua :( tahtoo kotiin!!
 
Onnea Arcatha! :flower: Muistan miten itekin olin hurjan onnellinen kun kihlauduttiin... Ja vielä enemmän kun mentiin naimisiin elokuussa :heart: :heart:
Meillä meni noin 10 000? yli tän asunnon hinta mitä oltiin aluks mietitty. Mutta kun niiiin hyvä sattui kohdalle (ja ensimmäinen jota käytiin kattomassa) niin tarjous jätettiin heti samana päivänä! Tyytyväisiä ollaan oltu, lainaa maksettavana vielä jotain 23½vuotta :whistle:

Onnea Luru Lude!

Koitan täällä vierailla useammin jos jaksais =)
 
Niin, sitä piti vielä Arcathalle sanoa, et onhan siinä kerrostalossa hissi niin että sinne vaunut mahtuvat =) Helpompi nimittäin roudata hissillä kuin rappuja.. Ite muutettiin kerrostalosta rivariin maantasalle ennen vauvan tuloa, helpompi on =)
 
Meil olis valmiiks jo ainaski näin alussa kerrostalossa maantasalla asunto ni o aika helppoa =)

Ja hirrrrrmuisesti onnea Arcathalle!!! :heart:

Mammutti-Mamma, en oo apteekin omalla tehny.. ku eikös se raskaus ny näkyis noilla halvoilla testeilläkin jos olis raskaana.. mut ko ei oo :(

Ja ny mul tuli haaleeta verta paperiin iha vähä, mut se lienee sen vuoks et mul o jostai kohtaa kipee koko emätin. Eli joku pien haavauma tms siel on oltava. Tiä sit et onko se ärsyyntyny tosta digitaalisest kuumemittarin tökkimisest :LOL: eli täst lähi mittailen sit kai pepusta.. ny lämmöt oli 37,09 sielt mitattuna. Eikä mul oikein ny tunnu oireitakaan, ainoastaan kn on ylhääl ja tosi kova. Et ei täs raskaanakaan olla mut tulis edes se täti :p
 
asunto asiasta, meki asutaan rivarissa, on se lapsen kans helpompaa! ja vielku toi hauveli o niin paljo paljo helpompaa! Sil on nyt juoksut menos!! kauhee vahtiminen ulkona ain, ei viel ainaskaa saa tul sil vauvoi, mut viel joku päivä.... toivottavasti! :heart: :)
 
Paljon onnea Arcatha kihlauksen johdosta!! :flower:
Luru ludelle onnittellut haamuplussasta! :heart:

Täällä kärsitään vielä menkoista, onneks pitäis ennen uutta vuotta loppua. Nyt saa sitten oikein luvan kanssa juhlia silloin :kieh: pitää keksiä jotain hyvääkin tästä tädin tulosta :LOL:

Plussatuulia puhallellen, Emiliina
 
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaSäde:
Red Dragon: Huomasinpa vain tuossa listaa selaillessani, että samalla kp:lla jännäillään tämä kierto. :D

Arcatha: Onnea! :flower:

Luru Lude: Varovaisesti onnittelen. :flower: =)

Niin mennään
:D

Laitetaanko kisa pystyyn, kumpi saa positiivisen tuloksen kuukauden päästä? :D

Omasta puolesta voisin laittaa, että tuskin ainakaan minä saan positiivista tulosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaSäde:
Red Dragon: Huomasinpa vain tuossa listaa selaillessani, että samalla kp:lla jännäillään tämä kierto. :D

Arcatha: Onnea! :flower:

Luru Lude: Varovaisesti onnittelen. :flower: =)

Niin mennään
:D

Laitetaanko kisa pystyyn, kumpi saa positiivisen tuloksen kuukauden päästä? :D

Omasta puolesta voisin laittaa, että tuskin ainakaan minä saan positiivista tulosta.
Laitetaan oikein kisa pystyyn. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Memmuli84 :)

On hissi ja vaunut varmasti sinne mahtuisivat ;)

Ihanaa!
Kohta hakemaan miestä töistä!

**

Tosiaan, sorruin sitten tuota ovista testailemaan..
Huomennahan kierto olisi puolessa välissä jos tuon kolmenkympin mukaan katsotaan. Eipä ole ovisviivaa testiin vielä ilmaantunut,
mutta ei mulla kyllä oikeastaan stressiäkään asiasta ole :D

Mieskin sitä mulle sanoi, että ehkä se on vaan hyvä asia, etten stressiä revi,
niin ehkä tärppää helpommin :D

**

Ja kiitoksia kaikille onnitteluista :)
 
:heart: :heart:

Ja asuntoasiaan: Toivottavasti saatte unelmienne asunnon. Jos ette saa juuri tätä asuntoa, niin sitten teille on varmasti tarkoitettu joku toinen asunto! Työkaverille kävi juuri niin, että himoitsemansa kämppä meni sivu suun ja oli ihan siipi maassa. Mutta eipä mennyt kuin pari viikkoa, niin samasta talosta tuli myyntiin vielä parempi asunto ja hinnastakin pääsi sovintoon. Juuri joulun alla muutti uuteen asuntoonsa. Asiat yleensä menevät kuten niiden on tarkoituskin mennä! Hintapyyntejä ei myöskään kannata säikähtää - selvittäkää tarkoin pankista minkä verran lainaa voitte saada ja tehkää tarjous sen mukaan. Monet laittavat ilmaa hintapyyntöihin.

Luru Ludelle varovaiset onnittelut :flower: Pidähän meidät ajan tasalla!

ON: Mulla taitaa olla jo kp 65 menossa. Ehkäisykapselit siis poistettiin tässä kierrossa, joten onko tää nyt sitten yrityskerta 0 vai 1? Mutta mitä tekisitte? Olisiko syytä ottaa yhteyttä gyneen vai odotanko vielä? Muutaman :whistle: testin olen tehnyt, kaikki puhtaita negoja. Välillä oli oireita muka vaikka kuinka, sitten ne laantuivat, nyt olen taas tuntevinani yhtä sun toista... Parhaat neuvot kehiin pls.

Plussatuulia loppuvuoteen!
 
kamiliya, mul sama juttu et välil tuntevinaan jotai ja sit taas hetkiä jollon ei oo sit mitään.. no kannattaisiko sun teettää verikoe et tiedät ootko raskaana? ja sit vain odotella menkkoja saapuvaksi jos ei muuta.. tai voiko niitä teroluteja vai mitä ne olivat ne joilla saatiin menkat alkaviksi.. ite ku en noista oikeen tiiä...
 
sun oireet on kyllä niin selvät tikruliini, että ihme on, jos et ole raskaana. Toivottavasti testi näyttää pian plussaa :)

Mä olen jotenkin nyt aika varma, että täti tulee lähipäivinä. Siivousinto iski nimittäin taas tänään ja se on aika varma tädin merkki :/
 
Khimaira
Kyllä sun oireet tikruliini, ovat aika lupaavat =) Harvemmin sitä käydään ykäämässä vain esim. juuri aamuisin, ei se ainakaan mahatautia ole :whistle:
kamiliya: en osaa sanoa tuohon sun ongelmaan juuri mitään, mutta ehkä kannattaisi ainakin ottaa yhteyttä gynelle ja tiedustella asiasta. Riippuu varmaan aika paljon kaupungista mihin tomenpiteisiin ryhtyvät...Esim. täällä ei raskauskoetta oteta ollenkaan verestä :/

PLussatuulta kaikille!!! Phuhhuuuhhhhuuuhhh... :whistle:

Ommoo nappoo...LÄmmöt koholla, huonovointisuus jatkuu, viluttaa, hikoiluttaa (varmaan vaihdevuodet :LOL: ), nenä tukossa, ovistesti jo kolmatta päivää vahvalla plussalla, r-testi tänään suttukasa haamu :headwall:
 

Yhteistyössä