Kyllä se plussa taitaa olla kun haamu on
Ja olitkos se sinä joka pähkäilit roskishaamua pari päivää sitten?? (viestejä on niin miljoona, etten muista kuka kirjoitti ja mitä) Mä testasin kerran apteekin omalla roskishaamun, ekaan kymmeneen minsaan puhdas nega, mutta sitten parin tunnin päästä oli haaleaa haaleampi haamu. Viikko siitä testasin clearbluella täysin puhtaan negan ja viikko vielä siitä niin cb:llä hyvin haalean haamun ja nyt se roskishaamu on jo yli 3v
Pahoittelut kaikille joilla täti tuli pilaamaan joulun :hug: tästä kierrosta sitten ja jänskäilijöille plussatuulia
ON Heh, minä sitten laitoin tohon noi puput, sillä meilla alkoi pupuilukausi
Kuukautiset loppui perjantaina ja sen jälkeen ollaan sitten oltu suht ahkeria, yhden "ovistestin" (siis netissä, missä se laskee sen päivistä) oli, että mulla hedelmällisin aika alkaa 26.12 ja päättyy 30.12 joten nyt sitten jänskäillään, uutenavuotena yritetään olla ahkeria ja siitä varmaan viikko-puolitoista jos sattuu olemaan pitkä kierto.
Joulu oli ja meni, yksi surkeimmista jouluista ikinä tai no, surkein, ihan ehdottomasti. Olin kipeä koko joulun niin se meni vähän ohi, pöh
Tänään käytiin sukuloimassa ja lapset jäi sitten sinne yöksi, heh, hassua olla ihan yksin kotona. Harmi, ettei aamulla voi hyödyntää tuota, kun pitää mennä töihin, ihan tyhmää