** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Khimaira
Älkähän nyt vielä onnitelko :ashamed:

Kun se on vielä haamu.....Vaikkakin sen viivan näkee ihan selvästi ilman sihrusteluja.....Eihän se nyt oikea plussa voi olla.....Hui.....Nytkö se tapahtui.... :ashamed: :) :saint: :p :heart: :heart: :xmas:
 
Kyllä se plussa taitaa olla kun haamu on :) Ja olitkos se sinä joka pähkäilit roskishaamua pari päivää sitten?? (viestejä on niin miljoona, etten muista kuka kirjoitti ja mitä) Mä testasin kerran apteekin omalla roskishaamun, ekaan kymmeneen minsaan puhdas nega, mutta sitten parin tunnin päästä oli haaleaa haaleampi haamu. Viikko siitä testasin clearbluella täysin puhtaan negan ja viikko vielä siitä niin cb:llä hyvin haalean haamun ja nyt se roskishaamu on jo yli 3v



Pahoittelut kaikille joilla täti tuli pilaamaan joulun :hug: tästä kierrosta sitten ja jänskäilijöille plussatuulia :whistle:

ON Heh, minä sitten laitoin tohon noi puput, sillä meilla alkoi pupuilukausi :D Kuukautiset loppui perjantaina ja sen jälkeen ollaan sitten oltu suht ahkeria, yhden "ovistestin" (siis netissä, missä se laskee sen päivistä) oli, että mulla hedelmällisin aika alkaa 26.12 ja päättyy 30.12 joten nyt sitten jänskäillään, uutenavuotena yritetään olla ahkeria ja siitä varmaan viikko-puolitoista jos sattuu olemaan pitkä kierto.
Joulu oli ja meni, yksi surkeimmista jouluista ikinä tai no, surkein, ihan ehdottomasti. Olin kipeä koko joulun niin se meni vähän ohi, pöh :(

Tänään käytiin sukuloimassa ja lapset jäi sitten sinne yöksi, heh, hassua olla ihan yksin kotona. Harmi, ettei aamulla voi hyödyntää tuota, kun pitää mennä töihin, ihan tyhmää :(
 
hitsin vitsi kun nyt vaan joutuu odottelemaan alkaako menkat vai ei. Kai sitä on ens viikkoon sinniteltävä (ennen testaamista) kun on tuo kierto millon mitäkin. Ei kyllä mitään oireita menkkojen tulosta niin ku yleensä on.
 
Luru Ludelle paljon onnea ja vauvaliimaa kohtuun :) olit sitten oikeassa sen äidinvaistosi kanssa, hieno homma :heart:

Mul ei mitään uutta ja must tuntuu et ehk mun äidinvaisto sit heitti totaalisesti häränpyllyä.. tätiä ei näy mut testit negaa ni ei täs voi raskaanakaan olla :( |O eniten täs harmittaa se et miten sitä voi oman kroppansa nii huonosti tuntea et on olevinaan nii varma raskautumisesta ja sit kummiskaan ei sitä ole.. no, ei maha mittää..
 
Kaa
Minun piti olla ihan cool tämän yrityksen kanssa, mutta nyt (menkkojen toinen päivä menossa) odotan jo kuumeisena menkkojen päättymistä ja tositoimiin ryhtymistä... tai sitten vaan olen niin (anteeksi!) himokkaalla päällä... tuskaista tää on. Tottui tiettyyn tahtiin km:n jälkeen, niin tää tauko tuntuu raivostuttavalta. Noh, pölisen tässä vaan.

Mutta vakavasti puhuen; en malta odottaa että päästään taas oikeasti yrittämään. Ovista olen jo ajatellut hieman auttaa, ennen se on ollut hyvin selvä, mutta en tiedä onko kroppa kovin järkkynyt. Puhe on siis siitä greippimehusta. Voihan sitä kokeilla, jos siitä jotain hyötyä on. Ovistikkuihin en vielä "sorru", mietin niitä sitten jos pariib kiertoon mennessä ei tärppää. =) Mutta viikon päästä on taas uudet tuulet menossa. Nyt on vaan tämä tylsä alkukierron aika.

Plussatuulia kaikille!
 
ONNEA LURU!!!! :heart:

Mulle vaan ei oo täti tullu kylään :/
Sais tulla jo.Tai mieluummin siis kaksi viivaa r-testiin.
Nyt en oo kyllä testannukkaan.(siis jouluaaton jälkeen,onpas siitä pitkä aika :LOL: )
Mutta eipä mulla edelleenkään oo ees raskausoireita.
Kn on koko ajan kovana.En tiä onko se ylhäällä vai alhaalla,kun en oo sitä ennen kokeillu.Tiänny ees moisesta... :ashamed: ..... :LOL:
Ja kait se kii on?
Pläh,siis ootellaan.... |O
 
Onnea kaikille plussanneille. Täällä täytyy jatkaa yritystä, koska alkaa olla aika raskautumiseen. Ollaan oltu kipeinä ja tyttö vaatinut huomiota niin ei olla päästy hommiin.

Ensimmäisellä kerralla ei varsinaisesti yritetty lasta ja niin vain tyttö tuli tähän maailmaan. Saa nähdä miten käy nyt, kun on noita pillereita kohta kaksi vuotta popsittu.
 
niinhän se tuppaa olemaan.. ite en tosin ärsyynny viel iha hirmusti ku mul pillerit kai vain sekoitti ton kierron..ei täs muuten mitään jos ei mitää oireita olis mut ko ne vaa jatkuu! Eli kn on siis ny todetusti ylhäällä ja kova sekä kiinni. Mahan oireilu jatkuu, nippailua ja repimistä tosin nekin vähän laantuneet. Selän vihlontaa nyt harvemmin. Lämmöt koholla 37 pinnassa ja valkovuotoa yli tarpeiden... ko ois vaa oireeton ni ois helpompi uskoo noihin negoihin!!

Onko kotitesti.fi:n testit sit nii luotettavia et se todellakin on nega eikä se siitä muutu? Ku eikös näillä kp:illa pitäis jo raskauden näkyä herkimmillä testeillä (kp32 ja pillereiden kans kierto 29) vai onko kierto vain niin sekaisin et nega vois muuttua plussaksi.. äää..
 
Khimaira
Kiitos onnitteluista- vaikka oma olo onkin maailman epäluuloisin...Jotenkin tuntuu että oireet hävisivät ja on niiiin epätodellinen olo- en kai minä NYT raskaana voi olla :ashamed: En varmaan usko ennenkuin käyn uuden testin ja teen niin kauan kunnes saan monsteriviivan.
Itkettää ja naurattaa ja oksettaa..Tuntuu että taju lähtee ja pitäsi olla töissä ysiin asti :/

tatomira: juu, mulla se roskishaamu oli ja haamu tämäkin on...Eikö sen pitäisi jo olla vahva viiva????? Voi kääkkk....

PLussia muillekin!!!!!

Mulla muuten kn on kova ja ovistestissä edelleen paksu, tumma viiva =) Joku kysyi tuosta napukasta..
 
täälläkään ei viel oo tätiä näkynyt, ei ois enää pitkä aika kuun vaihteeseen, aiemmin en kyl testaa! :D en uskalla.. vaikka unia näin jouluna että rinnoista tuli maitoa niin paljon, että valui ihan valtoimenaan! :LOL:
kovasti ollaan uutta autoa etitty, toivottavasti se löytyis mahd.pian!! :)
 
no se siinä on ku mä EN tiedä :D et jos joku viisaampi vois sanoa? ku oon käyttäny ainoastaa noita kotitesti.fi:n liuskatestejä,eli niit halpoja ja negaa näyttää aina.. eli viimesin testaus tänään.. ja yleensä aamupissasta ja testei menny jo varmaa joku 4 ainaski :p eli pitäskö sitä ny vaihtaa merkkiä vai uskoo vaa siihe negaan ja ootella rauhassa tätiä kylään..
 

Yhteistyössä