Tyttö 8v. alkanut pissaamaan seisaaltaan: Mikä avuksi????

  • Viestiketjun aloittaja :/:/
  • Ensimmäinen viesti
:/:/
Ottanut veljistään 7v. ja 9v. mallia ilmeisesti... Huomasin tämän eilen saunaillassa. Miten tulisi toimia? Kiellänkö vai annanko hänen jatkaa "kokeiluaan" kunnes itse ymmärtää naiseuden?
 
Mulla oli lapsena sellainen vaihe että olisin halunnut olla poika ja taisin tosiaan opetella pissimäänkin seisaaltaan :D Ei huolta, mitä todennäköisimmin se menee kyllä ohi :) ...Mä en ainakaan muista yrittäneeni enää sitten sen lapsuuden jälkeen samaa :D
 
"hemuli"
[QUOTE="vieras";26043277]Noh, minä olen kyllä nainen ja pissaan seisaaltaan jos käyn yleisessä vessassa.
Kerran sain pahan ihottuman takareisiini jostain kirjaston tms vessasta.
:p[/QUOTE]

ei oo totta!
 
"vieras"
[QUOTE="hemuli";26043321]ei oo totta![/QUOTE]

Kyllä tuli, joku rupi tai jokin.. Levisi koko takareisiin ja kutitti kauheesti ja kesti kauan parantua. Siitä lähin oon vuorannut wc-renkaan käsipaperilla tai sitten seisaaltaan yritän pissiä :D
 
lkol
Mulla oli lapsena sellainen vaihe että olisin halunnut olla poika ja taisin tosiaan opetella pissimäänkin seisaaltaan :D Ei huolta, mitä todennäköisimmin se menee kyllä ohi :) ...Mä en ainakaan muista yrittäneeni enää sitten sen lapsuuden jälkeen samaa :D
Samoin. Yritin myös pissata istuen pytyllä väärinpäin, siis nenä säiliötä kohden, samoin reunalla kyykyssä kyyhöttäen yms. Piti vaan kokeilla, millä kaikilla tavoilla voi käydä pissalla.
 
vierailija
Sä voisit opettaa jos se ei keksi miten tytöt pissaa niin voisit kertoa tytöllesi ja näyttä että kato esim. Emma näin tytöt pissaa ja näytät että istut alaas ja miten pyyhkiä pimppin ja takaa myös ehkä ja sit myös pestä käsiä nyös tietysti :)
 
vierailija
Mä oon joskus käynyt miesten vessassa jos naisten puolella on kamala jono. Jätkät on ihmetellyt kun oon pissannut pisuaariin perse pystyssä ni ei ne oo kehdannut viereen tulla. Pelkäis kai et kattelisin niitten munaa ja eivät uskaltais sitte pissata
 
vierailija
Mä oon joskus käynyt miesten vessassa jos naisten puolella on kamala jono. Jätkät on ihmetellyt kun oon pissannut pisuaariin perse pystyssä ni ei ne oo kehdannut viereen tulla. Pelkäis kai et kattelisin niitten munaa ja eivät uskaltais sitte pissata
Oon itsekkin käynyt joskus miesten puolella kun naisten veskissä hidastellaan ja on jono. Vaki baarissa ei jätkät kyllä mitenkään kyylänneet kun sellaseen pisuaariin pyllistin. Pillun voi pitää piilossa mut kyllä huppelissa joskus vilkaisin niitten jätkien vehkeitä kun ne siinä losotti.
 
vierailija
Oon itsekkin käynyt joskus miesten puolella kun naisten veskissä hidastellaan ja on jono. Vaki baarissa ei jätkät kyllä mitenkään kyylänneet kun sellaseen pisuaariin pyllistin. Pillun voi pitää piilossa mut kyllä huppelissa joskus vilkaisin niitten jätkien vehkeitä kun ne siinä losotti.
Oon kyllä minäki käynyt lähipaarin jätkien veskissä kun siellä on enemmän tilaa. Jätkät on vaan kattonut, et ai jaa.. tulit miesten puolelle! Niihin miesten posliinipisuaareihin on nii helppo pyllistämällä pissata kun ne on niin sopivalla korkeudellakkin.
 
vierailija
Oon kyllä minäki käynyt lähipaarin jätkien veskissä kun siellä on enemmän tilaa. Jätkät on vaan kattonut, et ai jaa.. tulit miesten puolelle! Niihin miesten posliinipisuaareihin on nii helppo pyllistämällä pissata kun ne on niin sopivalla korkeudellakkin.
Noh, minä olen kyllä nainen ja pissaan seisaaltaan jos käyn yleisessä vessassa.
Kerran sain pahan ihottuman takareisiini jostain kirjaston tms vessasta.
Mä pissaan etukkautta seisten kun käyn yleisessä veskissä. Levitän häppärit ja oon vähän haara asennossa.
 
vierailija
Oon käynyt jätkien vessassa pissalla kun muijien veskissa on hitonmoinen ruuhka. Pissaan takakautta siihen posliinipisuaariin joita on rivissä. Pari kertaa on sanottu et oon kyllä väärinpäin siinä! En oo välittänyt ja voi siinä katsella kun jätkät kusee ja ravistaa munaansa.
 

Yhteistyössä