** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Täälä siirrytään nyt joulun viettoon. Enää ei tarvi tehä muuta ku nauttia joulusta! Vähän kampetta pitää kasata mukaan kun meinattiin käydä joulusaunassa minun vanhempien luona huomenna.

Hyvvää joulua! Olkaahan kiltisti ja rakastelkaa piitkään ja ihanasti. ;) :xmas: :xmas: :xmas:
 
Hyvää ja Rauhaisaa Joulua kaikille! :xmas:

Täällä on puuro padassa porisemassa ja tuijotellaan nasun suurta elokuvaa neloselta. Kolmonen esittää samaan aikaan tiikerin oman elokuvan :D

Lumiukko on varmaan miehestä se päivän kohokohta, eli se täytyy yhdentoista jälkeen katsoa. Puoleltapäivin lähdetäänkin haudoille viemään kynttilät.

Sitten suuntaamme siskoni luo kahden-kolmen maita syömään ja sitten mieheni katoaa yllättäen töihin ja joulupukki tulee ;)
 
Täällä töissä vielä kärvistelen :kieh: :kieh: :kieh:
:hug: lohdutus halit niille joille täti tullut kylään tai testiin tullut nega, mutta uusin avoimin mielin ensi vuoteen =)
Kaikille oikeen rauhallista Joulua :xmas: :xmas: :xmas:
 
En päässyt uudelleen testaamaan. Tiesin sen onneksi.. Koska meillä menee aikaa ennen kuin tärppää.

Missä oikein vika.. Vaikka kuinka ollaan rakasteltu.. Ni ei tärppää ei sitten koskaan :'(

Ois edes alkanut vasta huomenna.. Nyt on mieli maassa.. Että ihan itkettää.. Nyt sitä vain mieli on maassa koko päivän, ku ei tärpännyt vieläkään. :'(

Ihanat mahakivut alkaa.. Miten sitä tietääkään, ettei ole tärpännyt.

Ja sen tietää mikä ukon reaktio on.. No ei voi mitään..

Ääh.. :'( :'(
 
RD, voimia sulle! ja iiiiiso :hug:

mul testi näytti negaa.. ylläri ylläri.. kn on alhaal eikä mitenkää kovinkaa kova.. valkovuoto erikoisen runsasta joten enteilee varmaa menkkoja.. :/ no ei maha mittää. Ja lämmöt pysyy 36,89 ko testailin ysin aikoihi ja sillo tein sit testin ja nukuin viel enempi ni yhentoist mais oli 37,12 mut ehk olin sit nähny outoi unia et nosti lämpöjä tms.. et eiköhän se täti tule, en usko et oon raskaana ku ei vielkää plussaa näytä herkillä testeillä joten ens kierrossa yritystä sitten kunhan täti ny joskus tulis :)
 
Khimaira
Voi RD :hug: Mieku niin ajattelin, et kyllä ainakin sie plussaat :'(

Ja mikä meillä muilla on???? MIksi niin monella menkat myöhässä ja tätskä poissa :/

haavekuva: ennen menkkojako valkkari lisääntyy? Mulla kans kamalat määrät normikierron vaiheeseen verrattuna ja se kn on edelleen tunnettavissa :snotty: Ja miksi saan vain viivanpaikkoja+haamuja..........Huoh noiden testien kanssa........Tai siis huoh mun kanssa :saint:

Lapsilla on ainakin ollut "kaikkien aikojen joulu", kuten itse sanoivat :xmas: Lahjoja piisasi- suosikkeja tuli ja ruokakin melkein maistui :p

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Ja minä, kun toisaalta mietin, että voisinkohan olla. Varsinkin, kun vihlaisuja oli vaikka minkälaisia. Ja niitä ei ole koskaan ollut.. Mutta ei voi mitään.

Tulin just saunasta..
Ja kohta tulee pukki :D

Rauhallista Joulua! :wave:
 
Oltii miehen porukoil ja pukkikin kävi :)

Luru Lude, no sepä juuri! Vvuoto vain lisääntyy niin et tuntuu koko ajan et menkat ois alkanu tms ku nii märkää :p mut ko en tiedä oisko se sit raskaude takia ko ei tätiäkää näy eikä tätimäisiä kipujakaan.. mut ehk täti tulee vaa vähä myöhemmin koska testit kummiski näyttää negaa :( noh, ei voi mittää :) ehk se valkovuoto on vain menkkoja edeltävää tavallista voimakkaampaa vuotoa.. o sitä vaa nii sekasi :D mut sul ei oo täti viel tullu et jos oisit siltiki raskaana vaiks negaa näyttiki?
 
Nyt pitänee kysellä tuosta oviksesta... oon ihan pihalla koko hommasta. Eli siis eilen päivällä oli oikein kunnolla liukkaat kelit (rusehtavaa venyvää limaa) ja sit illalla kuivat kelit. Tänään jotenkin maitomaisempaa "limaa" ja alavatsa ollut kipeä koko päivän. Kn on aika avoin ja pehmeä. Onko ovis nyt sit ollut eilen vai tänään?
Peitto on heilut toissa päivänä ja eilen.
:whistle:
 
Meki nähtiin pukki. Minun vanhempien luona oltiin ja sielä kävi. :xmas:
Lahjojaki saatiin. Karkkia tuli paljo, ja ku on iteki ostettu, ni meillä on täälä n. 3kg kotona suklaata!!! Se siitä laihdutuksesta. :LOL: Sen verran tunnen itteäni että enhän mä niitä pysty säilömään mihinkään, kummiski viikon päästä oon taas yhtä rasiaa kaivamassa esiin. :xmas:
On tuo kyllä kamala määrä...
 
Hei teillä jotka mittaatte lämpöjä myös, niin nouseeko teillä lämmöt selkeästi sen 0,3-0,5 astetta HETI oviksen jälkeen, vai pikkuhiljaa? Ku mulla nousee pikkuhiljaa, nii että ehkä 4-5 päivän päästä vasta on lämpö niin korkealla kuin mitä se nousee...että onkohan tuo ihan normaalia...
 
Elikkäs eka plussa tuli la 22.12 ja sain viel plussaa 23.12, tänään (24.12) sit enää haamua hieman näytti joten ovis vissiin ohi. Peitto heilunu plussa päivät ja sitä ennen koetettu tätä joka toinen päivä menetelmää. ovis testien mukaan kierron lopussa, ei siis puolessa välissä. Nyt vaan odotellaan tuleeko menkat vai ei. Toivotaan ettei tuu..
 

Yhteistyössä