** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Taisin ekaa kertaa elämässäni tuntea oviksen. :) Ei oo ollu pariin päivään mitään tuntemuksia mahalla (aiemmin oli oikealla puolella jomotuksia ja nippailuja) mutta nyt illalla elokuvaa katsoessa, ihan hetken aikaa, nippaili kivasti oikealta puolelta. Sen jälkeen ei taas mitään. :) Siistiä.
 
tikruliini, ootko varma et sul ei mittää vatsatautia ole tms? Voihan se raskauskin toki olla.. kannattais varmaa siel verikokees käydä..

miu ukkeli läks töihin ja mä en meinaa millää saada unta.. tosin yritän viel tos myöhemmi.. 36,86 oli lämpö mut mittaan varmaa viel sit jotai kymmene maissa tms ko sillo yleensä oon muuteski mittaillu sen.. tädistä ei oo tietookaan, ei ainaskaa minkäälaista tuhruvuotoakaan. Ei oikein mitään muutakaa erityisesti vaiks rakon alueel joskus tuntuu painetta.. muutoin ei oikeen mitään ni aloin jo miettii et ehk minen ookaa raskaana :p
 
Khimaira
haavekuva: en tiedä varmaksi tuota ovistestiasiaa, mutta onhan täällä moni kirjoittanut että näytti plussaa kun oli raskaana.

tikruliini: jos olet käynyt oksentamassa vain ennen nukkumaanmenoa, en usko että se on mahatautia- toivottavasti syy on positiivisempi =)

tinttara: tiedän ettei mikään halaus auta, mutta kuitenkin :hug:
 
Khimaira


Tuossa on edelleen päivän edellä, huomenna odotan tätiä saapuvaksi..
Eikä ole yhtään samanlainen olo,kuin tuolla pupulla :kieh:
On se nyt vain "varmaa" että tätskä tulee huomenna jouluvisiitille- kn katosi ihan tyystin :'( Samoin kävi edellisessä kierrossa ja menkat alkoivat heti seuraavana päivänä :(
 
Luru Lude En muulloin ole oksentanut. Kahtena ehtoona vain. Eka olen kuvotuksen kanssa pyörinyt sängyssä ja yks kaks tulee ylös. Sen jälkeen helpottaa vähän ja nukahdan.

Maanantaina testaan 5 kerran. Vaikka itse en usko raskauteen enää näillä kiertopäivil. Tai toinen on että nyt eletään 15/27. Jos ne kolmen päivän niukat tuhrut olisivat olleet kuukautiset. En tiedä kumman mukaan pitäisi elää.

haavekuva Verikokeisiin menen sit tammikuun toisella viikolla jos saan sinne vain lähetteen ja ajan. Tammikuun ekalla viikolla pitäis tädin taas tulla toisen kerran jos ei sit labraa.
 
En ole pariin päivään oikein ehtinyt lukemaan, nyt hyvä kun jaksaa kaikki lukea!

ONNITTELUT PLUSSANNEILLE :heart: :flower: Niitä oli muistaakseni ainakin Skorpioni ja Kotiäiti. Tädin yllättämille pahoittelut ja erityistsempit Tinttaralle :hug:

ON: Ei mitään muutosta. Menin sitten tänään aamulla tekemään Prisman raskaustestin - negahan se oli. Toiveet pikkaisen nousi tällä viikolla, kun olen ollut aika väsynyt. Kai se sitten on ollut vaan työväsymystä. Kiertopäivät on niin pitkällä, etten edes muista.. Pitää tarkastaa RD:n taulukosta :LOL:

Ei hitsi, kai sitä pitää joulun jälkeen lähteä johonkin lekuriin. Jotenkin ei haluais.. Missä käytte pääkaupunkiseudulla asuvat? Onko terveyskeskukseen luottamista, vai onko vaan maksettava itsensä kipeäksi yksityisellä?
 
Tänne tulee nykyään mielettömästi tekstiä päivässä tai parissa :eek: . Onnea taas plussanneille ja :hug: sen tarpeessa oleville :)

Joulusiivouksista lintsaamassa. Mies aamulla imuroi ja nyt se karkasi metsälle (muiden joulusiivousta paenneiden aviomiesten kanssa). Mulla olis edessä lakanoiden vaihto ja lattioiden pesu, sitten on meidän joulu riittävän valmis. Vähän ajattelin vielä jouluherkkuja leipoa ja käydään joulumyyjäisissä kasomassa, jos jotain kiva löytyisi vielä - juniori haluaisi ainakin piparkakkutalon.

Täällä oli eilen omituinen vatsatuntemuspäivä, tänään ei enää mitään :eek: Rinnat mulla on "täyteläiset" (ei varsinaisesti kipeät, eikä arat, mutta tuntuu), mutta alan epäillä, että se kuuluu nykyään menkkojen alkamiseen, vaikka nyt (-kin) ne on ollut kutakuinkin joka päivä "omituiset". Ja sitten vielä eilen vihloi häpyluunseudulta :/ . Silti on semmoinen olo, että raskaana en ole, mikä on viime kiertoon verrattuna varsin erilaista ;) .
 
Testasin tyyli puhtaan negan klo 7 acon:in herkällä :'(
Mukavaa tietää, että täti on kylässä jouluna, ja ihanat kivut sen seurauksena.. Onpa hauska joulu..

Ja kyllä tuon ois pitänyt jo näyttää jos ois ollut raskaana.

Menin klo 2.20 nukkumaan.. Sain piparitaikinan tehtyä ja osan lahjoista paketoitua.

Ja sitten olen pistänyt sen merkille, että herättyäni on vas sierain aina tukossa.

Mutta nyt uskaltautuu lähtee kauppoja kiertelee. :eek:
 
kamala tätä tekstin määrää :eek: :)
RD :hug: jospa vielä kuitenkin olis toivoa, mä niin toivon että olisit raskaana :hug:
tikruliini miten ihmeessä sä maltat olla testaamatta, kuulostaa kyllä kaikelta muulta kuin vatsataudilta :)
tinttara :hug: en pysty kuvittelemaan mitä joudutte käymään läpi, itselläni esikoisen alkuun saamiseen meni melkein 2 vuotta mutta se on vielä lyhyt aika teihin verrattuna :hug:
nyt ei muistaenempää.. :ashamed:

ON: mä ihmettelen tätä mun kroppaani, mä vannotin ukolle että pitää huolen että testaan vasta aattona tai sen jälkeen ettei tule tuhlattua testejä.. kaamee flunssa täällä päällänsä ja mulla eilen ja tänään ollut huono olokin :x johtunee varmaan tästä räkätaudista, kunhan nyt vaan jouluksi paranisi..

*muoks* täältä löytyy mies nimeltä Miikka :)
 
Ja minun ukko on Jouni. On muuten yks parhaista miesten nimistä minun mielestä. Joskus jo kauan ennen ku ukkoni edes tapasin, pidin tosta nimestä paljon ja haaveilin että saisin sen nimisen ukon. Ja sainhan minä. :D :heart: :heart: On tuo kyllä aivan ihana muutenki. Herrasmiehen elkeitä aina sillon tällön. :heart: Ja pitää mua hyvänä. Niin makkarissa kuin muutenkin :p :D Nukkuisin joka yö sen kainalossa, jos vaan osaisin kainalossa nukkua ja sen henki ei haisis niin pahalle. Mä tarviin pyörimistilaa nukkuessa. :D

Minunki pitäis olla siivoamassa. Kylppärin lattiakaivon vasta putsasin ja pistin pyykit pyöriin. Ja tänään pitäis saada koko kämppä joulukuntoon ja torttutaikinaki tehtyä.. :ashamed:
 
toivotaan et se tikruliinin pahaolo johtuis raskaudesta, ja et se niukka vuoto olis sit kiinnittymisvuotoa :) jännäillään sit ens vuoden alusta niit verikokeen tuloksia toivot. eli et täti ei enne sitä tulis :)

Mul lämmöt ny sit 37,02 eli siin kolmenseiskan tietämil ne pyörii.. mut en usko et raskaude takia ko ei oo rinnat arat yhtää (no eile illal iha pikkusen aikaa tosi kosketusarat mut eiks pitäis olla kauemmin) ja ny muuteski mul o ne oletettavat oireet menny ohitte.. maha ei oo juurikaan kipee enää nyt muuta ko iha vaa ajoittain... jos testais joulupvänä..

RD, no voihan! Että joulu sit tädin kanssa taistellen.. :ashamed: tosin niin käy kaiketi mullekin.. mut eiks se toivo vois silti elää jos sul vaiks kierto ois pidempi ko normaalisti?
 
pitäis ruveta siivoilee.. karvanen laps tekee niin paljon ilkeyttä kun vaan keksii :kieh: jotenkin niin vetämätön olo.. blaah.. ei jaksais mitään.. mut jospa tässä jotain aikaiseksi sais..

Red :hug: negasta..

tikruliini kuulostaa niin hyvälle noi sun oireet.. jospa se sulle tulee vaan myöhään plussa..

tinttaralle voimia.. toivottavasti teille tulis iloinen yllätys pian.. :hug:
 
ääää.. ny must vaa tuntuu et en oo raskautunu... äh, heittää tuoki iha mite sattuu et välil tuntuu ja välil ei. Noh, tulis ny ees se täti sit kylään tai ees jotain! :p mut plussatuulia kaikille:whistle: , täält suurin osa on tainnu vetäytyä jo joulun viettoon =)
 
mä roikun viel tän päivän vaihtelevasti kun ei ole mitään kummosta puuhaa muuta kuin tuo siivous joka jo loppusuoralla, huomenna onkin jo koko päivä lentoa jaa aattona aamusta mun vanhemmille ja siellä ei enää sitten kerkee koneelle..

mutt kaikille silti jo nyt toivottelen rauhallista joulua ja hyvää uutta vuotta 2008! :xmas:
 
Saatiin ruoat ostettua.. Ja kuusi haettua. Ihmeen helpolla ja nopiaa päästiin kaupoista :eek: (unohtuikohan jotain ostaa :whistle: ?)

Tänään sain myös pestyä lattiat.. Pitäis ne piparitkin saada paistettua!! Tässä väsymyksessä :whistle:

Kunpa täti pysyis poissa.. Mutta i don´t think so. No ei voi mitään. Uutta yritystä vain. Tulis vaik se täti huomenna, ni kivut ois jo maanantaina pois. |O
 
Toivottavasti tikruliinin paha olo johtuu pikku salamatkustajasta! Muuten oksennustauti on tosi kamala juttu, varsinkin joulunaikaan, olen sen itse joskus kokenut.

Red, odottele nyt kuitenkin vielä rauhassa ja testaa vaikka aattona, mikäli täti ei ole yllättänyt siihen mennessä. Mullakin eka plussa näkyi vasta, kun menkat oli reilusti myöhässä. Tsemppiä! :heart:

Haavekuva, sun oireet kuulostaa myös ihanan tutuilta. =) Ties vaikka sielläkin joululahja ilmoittaisi tulostaa vielä...
 
Nyt kauppaa ostamaan viimeisiä jouluruokia. Anoppi ja miehen sisko tulee huomenna meille joulunviettoon ja haluan ettei huomenna tarvii enää tehdä varsinaisesti mitään. Mies lupas paistaa kyllä illalla vielä kinkun, mutta se onkin hänen bravuurinumero, mihin mä en puutu.
 

Yhteistyössä