** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

oikein ihanaa Joulu kaikille :xmas: !!!

Toivottelen jo etukäteen jos jotkut just menee lomille eikä nää sit myöhemmi :)

Sain just siivottua.. huh huh.. laitoin tiskit koneesee ja päälle sen, sit pistin pyykkikoneen päälle ja imuroin ja siistin paikkoja eli pistin noita vaatteit omille paikoilleen ko niit tuppaa jäämää vähä mihi sattuu :D etenki sukkia :p

Ny o sit vähä siistimpää :) sunnuntaina jos menis omille porukoilleen käymää.. erikseen siis ko ovat eronneet ja sit sen jälkee tulis aattona miehen porukoille tänne riihimäkeen ja sit loppu aattoilta oltais yhdessä kahestaan joulua viettämässä :) ihanaa :) Jos hankkis kuusenkin :)
 
Onnelliset, jotka ovat saaneet siivouksen jo päätökseen! :flower:

Minä en ole edes aloittanut.. Je en kyl taida siivota ennen kuin lauantaina tai sunnuntaina. Ja en tee kuin perus siivouksen, imuroin, pesen lattiat + vessan. Ja sitten kylppärin ja saunan. En muuta. Ei minulla ole aikaa, enkä jaksa.

Pitäis pipareitakin tehdä lisää ja pestä pyykkiä. Niin ja torttuja ja jos tekis yhden kuivakakun.. Riippuu ihan mite kerkeän. Sitä pitäisi vain saada inspiraatio aloittaa.
 
RD, meillä samoin, ihan pelkkä perussiivous ja kaupan laatikot, ehkäö sit joskus kun jouluisinkin olis taas lunta niin viitsin edes yrittää tehdä jotain :LOL:

Mulla loppui jo into oviksen tikuttamiseen. Unohdin tilata lisää testejä ennen jouluaikaa ja nyt sit ne loppuu kesken. Ei varmaa tule tulosta tässäkään kuussa.Tosin eihän niillä testeillä raskaaksi tule...

Hirmusti onnea kotiäiti32!
 
Ihanan pimeää ulkona.. Ei taida tää rouva intoutua teke tässä pimeydessä yhtään mitään. Taitaa sotkuinen joulu olla tulossa.

Viel 20 min töitä ja pääsis kotiin.. Toivottavasti tänää ei tarviis niihin kauppoihin lähtee pyörii, vaan lähtis huomenna :/
 
Onnea kotiäiti32!

Tuossa kuva tämänpäiväisestä varmistustestistä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1356285.jpg

Vähän on mahaa nippaillut molemmilta puolilta ja hiukan huono olokin on ollut hetkittäin. Oon myös aivan kamalan väsynyt, nytkin tekis mieli ottaa päikkärit. Rinnat tuntuu olevan vähän turvoksissa ja nännit on kai suurentuneet tai sitten vaan kuvittelen.

En oo soittanut vielä neuvolaan, ajattelin odottaa kuitenkin joulun välipäiviin asti.
 
Eilen siis testasin ekan plussan ja kp oli 33/noin 28 , viiva oli aluksi aika haalea, mutta iltapäivällä töistä tullessa testiviiva oli jo yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Testiähän ei kai saisi katsoa enää sen puolentunnin jälkeen, mutta pakkohan se oli vielä vilkaista testiä uudestaan, kun ei meinannut uskoa todeksi!
Tänään kävin ostamassa uuden testin ja siihen ilmestyi noin minuutin sisällä kaksi viivaa! :)
Tämä oli vasta toinen luomukierto ehkäisyrenkaan poisjättämisen jälkeen, eka luomukierto oli vaan 23 vrk ja renkaan aikana mun normikierto oli 28 vrk. Ennen rengasta mun kierto oli noin 28-32 vrk, yleensä 30 vrk. Testasin tässä kierrossa selkeän negan kp 28 ja olin jo luopunut toivosta, että olisi tärpännyt, mutta näköjään plussa antoi vaan odottaa itseään!
 
Minä päätin, että tänään pesen vain pyykkiä. Ja jos jaksan, niin pesen saunan.. Ja ehkä myös kylppärin. Mutta huomiselle jää kaupassa käynti ja pipareiden teko. sunnuntaina sitten siivoaminen. Ja kunhan vain enimmät järjestelen.
 
Oikein isot onnittelut kaikille plussanneille :heart: Voi kun joskus pääsisi itsekin siitä tunteesta nauttimaan :heart:

Rauhaisaa joulunaikaa myös kaikille syysvauvasta haaveileville !

:xmas: :xmas: :xmas:

Ja tärkein toivotus tietysti: Onnea (vauvahaaveiden toteutumiselle ;) ) ensi vuodelle!


Ja lyhyesti vielä ehkäpä vuoden 2007 viimeiset omanapa- jutut.

Greippimehua on lipitetty litra tolkulla, ja ehkä vähän liukkaammat kelit se on jo aiheuttanut, mutta vielä muita havaintoja mehun hyödystä ei ole. Peittoa on heiluteltu nyt 2-4krt/vko, kun mies vihdoinkin on taas kotona. :D Ja "yrittäminen" on nyt hieman taka-alalla, kaiken kaikkiaan, katsotaan ja ihmetellään suodaanko meille vauvaonnea ollenkaan.

Sydämeen kuitenkin sattuu kun pieniä vauvoja näkee, ja kaikki muu raskauteen, synnytykseen ym. liittyvä hajoittaa mielen hetkeksi, niin kovasti tuota omaa ihmettä odotan. :heart:

Joulusiivous tässä on edelleen kesken, ja täällä remontin keskellä se jääkin kesken. Toivottavasti löytäisin vielä pienen joulurauhan mm. vauva-ajatuksista itselleni :)

No mutta rakkautta ja romantiikkaa löytyy meidän joulusta ja sen jälkeisestä ajasta! :heart: Ensi vuonna palailen palstalle taas, sitten jo rva Bumbana :D

:wave:
 
haavekuva mulla meinaa kans jäädä sukkia minne sattuu :p ne vaan joskus rupee ahistaa jalassa ja sit ne on pakko seittää pois ja hups ne unohtuu siihen.. :ashamed:

kotiäiti onnea, onnea, onnea vaan.. tarrasukkia tuo joulupukki.. :flower:

mä kävin tänää ottaa tatuoinnin vanhan ruman kuvan päälle.. kattonu jo muutaman vuoden sitä vanhaa ja mietin et pitäiskö ottaa siihen parempi ja nyt sit kävin.. tuli ihan hemmetin hieno.. äiti ehkä vetää hirteen kun näkee sen jouluna :/ :D ukolla iloinen ylläri kun tulee kotiin kun en saa tiskata kolmeen päivään ainakaan :D
 
RD, juu petriys kunniaan ;) minkäs nimisiä muilla on ja löytyykös petrejä enemmänki teidä miehistä :D?

Mul tosiaa ei mitää uutta kerrottavaa.. aamulämmöt ne vaa jaksaa pysyä korkeella ja mahaan sattuu mut ei sillai satu et menkat ois tulos (siis ainaskaa sillo ko ne ain tuli pillereide kans ni oli ain semmone tietty tunne ja niihi kipuihi melki piti ottaa särkylääkettä ).. nyt on vaa semmone enemmänki painontunteen omainen tuol alavattas ja välil oikeel, välil vasemmal.. eile ol vasemmal ja ny tuntuu taas oikeel.. ja semmost repivää vähän mut ei sit kummiskaa hirmusesti satu.. osaa taas selittää :D

Ihana oli kyl tuo skorpionin positiivinen testi! Voi kumpa itsekin sais! Kp 26 ja negaa.. eli en malttanu olla testaamat ko on nii monia testei kaapis :D mut ny koitan malttaa olla testaamatta ennen joulua..

Mut sitä valkovuotoo ko tuli enempi ni mietin just et no se täti tulis.. mut saa ny kahtoo millo se tulis sit.. on tää vaa aika hanurista tää ootteleminenki :D nooh, odottavan aika on pitkä :)
 
Red: tuo "nippailu" on sellaista jännän tuntuista, välillä kummallakin puolella, mut lähinnä vasemmalla. Ei tavallaan satu, mut vähän kuitenkin aina välistä vihlaisee. Nostaessa esim. laukkua maasta tuntuu varsinkin, ikäänkuin pienenpieni repäisy. Sit oikeaan nivustaipeeseen sattuu vieläkin, tai ei sekään oikeastaan satu vaan vähän vaan nipistelee. Sitä on jatkunut nyt toista viikkoa. Koskaan ennen en ole tälläistä kokenut. Ja nimenomaan vaan oikea nivunen.
Ja kokoajan on myös sellainen tunne, että ois vähän kuumetta. Viluttaa ja posket hehkuu punaisena, ihan kun ois ollu ulkona koko päivän, vaikka istuis vaan sisällä.
 
skorppari, mulla just iha samanmoista tuntemusta maha alueel! Mut mulla oli vähä aiemmassaki kierrossa mut sillo just epäilin et ois tullu vain varhanen km ko vuoto oli nii kumman kokkareista ja runsasta.. mut niin, toivotaan ny paljo plussia meille muillekin ja sulle paljon vauvaliimaa kohtuun :)
 
ja semmost tos mietin et mite sitä uskaltaa enää luottaa äitiyspakkaukseenkaa jatkos ko taas oli toi uutinen et ny peittokin tulee pestä kun siin o jotai ainetta yli sallitun määrän.. luulis et ennen kaikkee äitiyspakkauksen jokaine tuote ois tarkastettu huolel enne ko ne päästetään levitykseen.. mut toivot. ny jatkos sit valvonta ois entistä parempaa...
 

Yhteistyössä