** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

kotiäiti ihanaa :heart: kaikki on ja menee toivottavasti hyvin, se on todella ihana joululahja, muistan kun tein viime tammikuussa positiivisen testin niin miehen kanssa todettiin että oli paras joululahja ikinä koska tuo vaavi sai alkunsa jouluaattona :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti32:
Kiitos Kiitos!.
On niin simmonen jännä olo et ei osaa ees kirjottaa mitään..... kyttään vaan tota testiä.....
Ihan varmasti on jännä olo. Mitäs miehesi on tuumannut?

Kunpa itsekin saisin nähdä joskus ihanan tuloksen testissä.
Mitenkähän itse siihen reagoisi.. Onkohan ensimmäinen refleksi kuitenkin: "Voi ei" :LOL:
 
:flower: :flower:



Nyt alkaa pikkuhiljaa näyttämään siltä, että täti on keräilemässä kamppeitaan, tänään on sitten se päivä kun pitäisi aloittaa pillerit jos aloittaisi, aamulla ainakin oli vain kiva jättää se ottamatta ja lapsetkin oli tosi kiltisti kun vein heitä hoitoon niin oli oikein kiva päivänaloitus. Saas nähdä, että pitkittyykö tämä vuoto, kun mulla on ainakin aiemmin niin käynyt jos ei pillereitä aloita.

Eilen tutkailin sitä yhtä ovulaatiolaskurijuttua ja sen mukaan sitten hedelmällisin kausi olisi välillä 26.12-31.12. eli pianhan se on sekin.

Plaah, pitää tänään mennä ruokaostoksille yksin lasten kanssa, pelkkä ajatus jo kauhistuttaa, etenkin siinä ruuhkassa ja luonnollisesti unohdin kauppalistan kotiin :( Huomenna sitten armoton siivoaminen ja jos saan suht ajoissa siivottua niin sitten varmaan leivotaan pipareita lasten kanssa.

RD: mä olen kanssa pohtinut, että mitä sitä sitten aattelee kun se plussa siihen tulee. Kun esikoisesta tuli plussa se oli todella selkeä, plussaviiva ilmestyi ruutuun todella tummana jo ennen kontrolliviivan tuloa, se oli tosi jännä tunne, mä aloin itkeen ihan hysteerisenä ja tärisin (ja siis se oli kaikki vain positiivista) työpäivä oli ihan hirveä sen jälkeen ja siellä vain mietin sitä koko ajan, oli sellanen olo, että olisi kaikille halunnut kertoa, että meille tulee vauva, muttei sitten voinutkaan.
Kuopuksen testin kanssa ei ollut ollenkaan niin selvää (tytöt nyt on sellaisia :LOL: ) ensin testasin ihan puhtaan negan joka oltuaan pari tuntia roskiksessa muuttui hyvin hailakaksi roskishaamuksi, viikko sen jälkeen testasin jälleen negan, mutta kuukautisia ei vain näkynyt, viikko siitä niin tuli haaleaakin haaleampi plussa johon sitten luotin kun en enempää jaksanut testejä ostella ja kyllähän se totta oli :) Siinä kierrossa vaan ovis oli ollut todella myöhään, eli la muuttui 2vko pidemmälle, mitä kuukautisten mukaan olisi ollut. Eli siihen ei reagoinut ollenkaan niin voimakkaasti kun esikoisen plussaan, saas nähdä mitä kolmosen kanssa tapahtuu
 
Mulle voi laittaa kp1/34 yk 3. Ei tarvi pahoitella, olen aidosti iloinen siitä että täti näyttää tulevan ilman teroja :) Ehkä kroppa sittenkin toimii. Ja koska lämmöt nousi ja laski, ehkä myös ovuloin!!! :D

Nyt voin nauttia jouluna viiniä ja terästettyä glögiä ;) Päästään myös miehen kanssa kaverin järjestämiin uuden vuoden bileisiin. Se voikin olla viimeinen kerta kun piiiiiitkään aikaan päästään yhdessä taas tuulettumaan :whistle:

Luen illemmalla teidän tekstit. Ompas taas tullut paljon!! :p Nyt pojan kanssa leikkimään :wave:
 
Aconin kasetti näytti niin puhdasta negaa kun vaan näyttää voi. Noi mammaksin raskaustestit on kyllä ihan hanurista. Niihin tuli omituisia suttuja...

Lämmötkin oli laskenut tänään, joten taidan lopettaa terot tähän ja antaa uuden kierron alkaa. Täti tulee sitten huomenna tai sunnuntaina, tuun ilmottaan sit. Sellasta. Uuteen yritykseen, ei kai tässä muu auta! Toivottavasti uusi vuosi tuo parempaa onnea mukanaan. =)

Ajattelin yrittää mennä ensi kierron matalalla profiililla ilman tikkuja ja lämmön mittauksia. Noi terot mun on pakko syödä, joten päiviä on laskettava... Taidan laittaa kännykkään hälytyksen sille päivälle kun ne pitäs alottaa ja yritän olla ajattelematta koko asiaa. Yritän pitää myös palstailutaukoa taas vähän aikaa.

Tänään lähdetään kaupungista maalle joulun viettoon. Ihanaa! :heart:
 
Onnea kotiäiti32

Tikruliini, voi itku ettei tohon sinun hommaan ole tullut selvyyttä :hug:
No aattona testaat sitten plussan, toivottavasti :heart:

Mulla nää päivät juoksee eteenpäin, joulua olen kovasti yrittänyt värvätä, huomenna laatikoita pitäisi tehdä :xmas:

Kaikille toivottelen roppa kaupalla joulu mieltä :xmas: :saint:

Muistetaan rauhoittua ja nauttia koko perheen voimin :heart:
 
Onnea tosi paljon kotiäiti32!! :flower:

Itse tässä mietin että ei vielä varmaan kannata testata...parin päivän päästä pitäis tädin tulla TAAS kylään....mitään tuntemuksia ei vielä oikein siihen suuntaan ole ollut...tämän parin viikon aikana tissit on olleet tosi arat ja semmonen oksettava olo ollut monena aamuna, aamupäivänä ja iltana...välillä tuntunu et oksennus tulee mut ei silti tuu..ja ruokahalu on ollu aamuisin varsinki tosi huono...mut saas nähdä miten käy...aateltiin kihlatun kans et jos meitä ei onnista ens vuoden alkuun mennessä ollenkaan niin sitten ruvetaan tekeen asialle jotakin..testejä ja gynellä käynti ois varmaan ensimmäiset asiat...kun tuntuu että tuolla toisellakin osapuolella on tuo vauvakuume vaan noussut kun tutkailee mun mahaa koko ajan ja kyselee että joko ja ihmettelee että kun mun maha on välillä "pingottunut" että jospa siellä jo olisi pieni asukki kasvamassa...inhottava tuottaa vaan aina sitten pettymys kun menkat taas alkaa... :headwall:
 
kotiäiti32, onnea hirmuisesti :flower: ja miljoonasti tarrasukkia pikkuiselle!! =) hienoa että saatiin taas plussa tähän pinoon :) lisää niitä plussia kiitos :D

Mul lämmöt pysyy korkeella, 37,29 digitaalisel mitattuna ja 37,2 tolla elohopeamittaril.. toisaalta ei sekää kai mittää kerro ko viimekski oli 36,8 pinnassa viel menkkojen alettuakin.. noh, eipähä tätiä ole vielkää kuulunu.. tiedä sit millanen kierto tää ny sit ois..

Mentii nukkuu jotai puol kolmen maissa ku mies tuli kahelt töist. Se läks aamusta ni mä jäin nukkuu ja nukuin yhteetoista! Mut ei siinä vielä, sillo ko heräsin ni oli iha mielettömän väsyny.. ei kertakaikkiaa pystyny nousee ja nukahin het uudellee.. sit heräsin kahelttoist.. hirvee unitauti iskeny :D aiemmin mulle o luontaista nukkuu puol yhteentoista ja sit oon ollu iha suht pirtee mut iha ihme et mikä ny sit tuli :p
 
Plussanneille paljon onnea! :flower: Maailman paras joululahja.

Minäkin oon saanu joulusiivouksen päätökseen! :D Jouluruokia ei onneksi tarvitse paljon itse laitella, kun mennään anoppilaan joulua viettämään. =) Vähän ajattelin jotain leipomisia sinne viedä.

Eipä, muuta kuin pitäkää vällyt lämpiminä joulun aikaan. :LOL:
 
TaikaSäde mä olen kateellinen sulle, olet jo saanut siivottua. Voi kun minäkin :( Huomenna tarvii ottaa asiakseen oikein kunnolla jos tänään saisi ostettua vikat joululahjat ja käytyä ruokakaupassa. Toivottavasti sunnuntaina saa jo nauttia puhtaasta kodista (imurin varressa, 2 isoa koiraa kun tuo sitä kuraa ja karvaa niin tuhottomia määriä, että tuntuu et koko ajan pitäisi imuroida)

Jouluruokia ei onneksi tarvitse kauheasti tehdä, kotona kyllä ollaan, mutta mies lupasi lanttulaatikon ja kotijuuston tehdä ja niitten lisäksi sitten vain paistetaan kinkku ja keitetään perunoita ja tietysti kastike kinkun kanssa (jonka mies tekee) suurin osa siis perinteisistä jouluruoista puuttuu meidän joulupöydästä. Minulle jää siis lasten kanssa pipareitten leipominen (pakastetaikinasta) ja torttujen teko+siivous, mies hoitaa onneksi ruokapuolen oikeastaan kokonaan :)

Kuusta meille ei varmaan tule lainkaan kun ei ole tilaa :( harmittaa kyllä kovasti kun ei joulu ole joulu ilman kuusta, ehkä me se johonkin koloon saadaan tungettua, pitäisi sitäkin käydä jostain etsimässä. Plantagenissä oli halpoja ja tosi hyvännäköisiä kuusia, mutta ei sitten saatu aikaiseksi ostettua kun aateltiin että ennen joulua pyöritään siellä päin, mutta ei sitten joten tarvii taas ottaa joku onneton viritelmä omasta metsästä.
 
Mä en oo joulusiivoja vielä alottanukaan. :D Ei me kyllä aiottu ku vaan pintapuolisesti siistiksi laittaa tää koti. Mullaki noita maalaushommia vielä, yritän että se ois mahollisimman pian ohi, jos vaikka raskaudun ni ei tarttis pelätä mitä ne maalinkatkut aiheuttaa. Siksi siirsin siivoamisen ens vuoden puolelle. Tänään leivon jouluksi vanilja- sekä vadelmamarmeladipullaa ja sunnuntaina sitte tehdään vielä torttuja lisää ja semmosen "jouluhalon" meinasin tehä, kääretorttu... :p
 

Yhteistyössä