** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Alkuperäinen kirjoittaja Kaa:
Alkuperäinen kirjoittaja emunen:
Se hyvä puoli sitten on ollut mun varhaisesta km:sta, että täällä on pyörinyt pitempään ja vähän "tutustunut" muihinkin... :heart: Ja varmasti jos ensi syksynä on oma syysunelma sylissä, niin osaa arvostaa asiaa enemmän, kuin jos olisi vain heti tärpännyt ja kaikki mennyt sujuvasti alusta loppuun.
Sanoppa muuta! Itse olen alusta lähtien ollut onnellinen kaikesta positiivisesta, mutta tämä keskenmeno saa vielä enemmän arvostamaan sitä tulevaa loppuun asti sujunutta raskautta. En uskonutkaan, että tästä helppoa tulisi, mutta en nyt ihan tätä kaivannut. :eek: Mutta uudet tuulet puhaltaa ja uudelle vuodelle toivotaan sitten jo hyvinkin paljon uusia tuulia... :heart:
jes, kohtalotoverit, täysin samaa mieltä kanssanne. :wave:
ja mä en aio testata enää yhtään testiä ns. etukäteen, odotan kiltisti, että oon kunnolla myöhässä...sitä tippuu muuten niin korkeelta, enkä halua sitä enää kokea.
Mutta ihanaa kun täällä on noin kivoja ihmisiä edelleen.
Joulumieltä. :xmas:
 
Khimaira


Mulla muuten jostain syystä laskee tohon janalle päivät väärin :/ Tätskän vierailupäivä on vasta sunnuntaina ja nyt se jo näyttää tuossa, että 2 vrk until testing..Outoa.

Ompa tullut kamalasti tekstiä :eek: Olin lasten kanssa maalla päivän, pitäisi varmaan olla kannettava mukana :LOL:

Täällä rupeaa olemaan tosi monella testiaika edessa- toivottavasti näinkin isoon porukkaan saataisiin paljon plussia :xmas:

Joku kyseli kn- tilannetta..Mulla ainakin edellisessä kierrossa koko napukka katosi/ pehmeni niin etten enää tuntenut sitä ollenkaan. Tämä tapahtui 1-2vrk ennen menkkoja. Nyt vielä toistaiseksi kn on erittäin selvästi tunnettavissa :p Olen tältä palstalta lukenut että joillakin kn on raskautuessa kova, toisilla pehmeä- yksilölliset erot taitavat olla suuret.
Ehkä siitä voisi jotain päätellä, jos olisi omaa tilannettaan seuraillut useamman kierron ja sitten huomaisi poikkeaman..

En tiedä, lämmöt, kn, testit, tissit,iho-oireet, mielialat, vatsan pingotukset
:snotty: MIEHET EIVÄT OIKEASTI TAJUA YHTÄÄN MITÄ NAISET "JOUTUVAT" KOKEMAAN :kieh: MIesten on vaikea ymmärtää sitäkin, että nainen voi tuntea vauvan liikkeet, ennen kuin ne näkyvät päällepäin "kuitenkin oli vaan ilmavaiva" :LOL: Juuh, ok- hieman kärjistetysti, mut kyllä te tajuutte ;)

Onneksi täällä on kanssasisaria, jotka ovat kympillä hengessä mukana :heart: :hug:

Illanjatkoja :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Khimaira
http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php

Tässä on muuten ihan kiva laskuri, joka antaa hieman keskiarvoa epäsäännolliseen kiertoon :) Mulle se näytti että ovis on voinut olla 3vrk myöhemmin kuin itse oletin, joten toivossa on hyvä elää :saint:
 
emunen
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
En tiedä, lämmöt, kn, testit, tissit,iho-oireet, mielialat, vatsan pingotukset
:snotty: MIEHET EIVÄT OIKEASTI TAJUA YHTÄÄN MITÄ NAISET "JOUTUVAT" KOKEMAAN :kieh:
Juu ja miettikääpä vielä sitä, että täälläkin kaikki oikein hinkuen haikailee kaikkia noita oireita itselleen! :LOL:
 
Khimaira
Tiätkö haavekuva kun selasin omia viestejäni edellisen kierron vaiheisiin, niin huomasin että olen silloinkin olettanut ihan yhtä paljon olevani raskaana- ainakin oireiden perusteella.
Niitä lukiessani huomaisin, että taidan vain sekoittaa kuumeilupäässäni selvät menkkaoireet niihin toivotumpiin juilimisiin :snotty: Nyt on tosin puuhailtukin "oikeaan aikaan" :saint:
 
Luru Lude, juu mä tiedän! :D ja samaa mietin iteki.. et ko viimekski oli tällasia oireita et juu älä ny aattele et oisit raskaana ku et oo.. mut sekin siin sit on ko viime kierron aikana tai siis sit ku menkat tuli ni ne oli et tuli tosi mustia kokkareita seas (sori kuvailu) ni sit tuntuu et no josko se oli sit erittäin varhanen km tms. Mut mul sit taas sekin et lämmöt pysyy korkeella ja kaiken maailman oireita just.. eikä kierrosta mitään hajua sinällään ku viimeks 26.11 tuli täti käymään, sit 12.pvä ja sitä ennen 15.10. Eli 20. pvä jätin pillerit pois (vkon mussutin sitä liuskaa) niin sit en tiiä yhtää millaset mu menkat tulis olla :ashamed:
 
ja sit tässä on sekin et ko juilimista on ollu ny yli vkon ja aina enne menkkoja enne mahakipua tuli vast edellisenä pvänä.. mut just siin o se ku ei tiiä millasia luomumenkkoi ois ku tuntu et tuo aiempikaan ei sit ollu iha vaan menkkavuotoa..
 
Kuka haluaisi ottaa minulta tämän väsymyksen ja niskakivut pois?
On se vain jännä, ettei voi vaan tuohon sängylle kaatua ja ruveta nukkuu, joka on tässä heti minun takana :D .

Mutta mie meen ukon kanssa kahtoo uusimpia prison break:ia =)
 
Heipsis!

Pahoittelut vielä rousesille kun möyhkin sulle täällä päivällä. Hävettää... :headwall: Haavekuva on ihan oikeessa, ei siitä kukaan voi pahoittaa mieltään jos toinen yrittää vaan tsempata. En mä siitä pahoittanutkaan mieltäni vaan olin jo valmiiksi huonolla tuulella. Pelottaa taas pettymys kun kierto lähenee loppuaan. Mutta anteeksi vielä kerran. No hard feelings?

Red Dragon: Mulla ne repäisykivut oli ainaki sellasia kipeitä teräviä vihlasuita, joita tuli mahaan jos liikahti jotenki nopeesti. Vaikka pomppas sohvalta tai sängystä liian nopeesti pystyyn.

Haavekuva: Mulla on myös tullut tänään sellasta tosi paksua, tahmeeta valkkaria. En muista oliko viime kierrossa näillä päivillä. Toivottavasti on merkki raskaudesta! Meillä taitaa olla saman verran kiertopäiviä? Monta päivää sulla oviksesta?
 
Pixie: Mietin ihan vain sen takia, ku yx päivä tosiaan sattui maan pirhanasti, ku heitin tyttöjen kengät eteiseen, ku olivat tuoneet ne olohuoneeseen ja viiltävä kipu lähti oikealta puolelta.. ja jatkui koko mahaan ja sit tuntui siltä, että pitääkö tästä kaksin kerroin mennä, että helpottaa.
 
Pixie, mä en oikein tiedä.. vasta pillerit jättäneenä ni en uskonu et mulle tämmöstä vauvakuumetta edes tulis :D ja muutenki olin iha aloittelija ni en osannu ees tarkkailla millo ois ollu.. tai siis pistää mieleen.. jossain 10 kp hujakoilla se kai oli mut en oo varma.. Ja mäki just sitä mietin et sul oli vaa sillo huono pvä, mut onneks meil o ain tääl tukijoita toisistamme :heart:

Ja tosi ihanaa et ootte munki juttuihi vastaillu useesti, kiitos kaikille =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
RD: Joo. Just sellasta. Vieläkö sä pidät mua hulluna kun epäilen että sä olet.... :D

Juu, kyllä pidän, ku ei mulla muita oireita ihteni mielestä olen ja kn valuu varmasti tänään jo alemmaksi, ja huomenna viel alemmaksi ja pehmenee, aukiaa ja täti tulee.

Mutta kieltämättä ois ihana joululahja miehelle ilmoittaa, että meille tulee vauva :D . Mutta en usko.

Mä haluun nukkumaan.. Mutta ei vielä!

Nyt kahtoo! :wave:
 
Ja ite oon myös sitä mieltä, että on ollut ihan kiva, ettei oo heti alkuunsa tärpännyt, ku o saanu olla täällä rupattelemassa ja tutustua toisiin.

Ja mikä parhainta: esittää niitä tyhmiä kysymyksiä ja purkaa omia tunteitaan.
 
juu must tuntuu samalt vaiks oon näi vähä aika tääl pyöriny :D:D mut ois se olluki outoa et ois tärpänny ja kestäny sillo ko oli pillerit vkon verra siin kierros käytös eikä kunnol yritetty.. mut kyyl se viel joskus tulee :) ainaski sit paremmi ko tietää sit vastasuudes toivot. paremmin et millo ovis on jne, KIITOS teidän avun! Eli enne en tienny mite ees tunnistais, ny taidan tietää paremmin :)

ääh ku taas juilii mahaa oikee kunnol.. voiskoha se sitteki olla se täti ennemminkin... voi kurjuus tätä epätietoisuutta :p nooh, ei pidä valittaa :) kyl se tulee sit joskus :)
 
Red Dragon:
Ja ite oon myös sitä mieltä, että on ollut ihan kiva, ettei oo heti alkuunsa tärpännyt, ku o saanu olla täällä rupattelemassa ja tutustua toisiin.
Mä oon aatellut ihan samanlailla. Esikko tärppäs sillon eka kerrasta, niin halusin nyt tätä yrittämistäkin kokea. Teihin on ollu tosi kiva tutustua ja joka kierrossa osa musta on ollut ihan tyytyväinen ettei tärpännyt vielä. Mutta nyt ton kemiallisen raskauden jälkeen olisin jo valmis siirtyyn eteenpäin. Multa on puhti ihan pois, enkä jaksais enää yhtään uutta kiertoa. Sais jo tärpätä... Toivottavasti uus vuosi tuo mukanaan taas uutta puhtia.
Tai vielä parempaa, plussan! :heart:
 

Yhteistyössä