** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

nea85, juu myö kovasti taaperrellaan täält peräst ja tullaa sinne odottajienki saitille sit :) tosin mä varmaa jumin tääl ens vuonnakin vaiks kuin ei ois syysvauvaa mahd. saada jos tää kasa o pystys ko on nii kiva ryhmä :D tai sit plussaan ja jumiudun tänne :p toivotaa sitä viimeisintä. Mut ennen kaikkea toivon et kaikki me plussattais ja voitas oma ketju perustaa sinne odottajien puolelle :heart:

joo mä oon tääl iha vaki tsemppari :LOL: mite mul onki näi paljo aikaa olla koneel :D no mut sitä se on ko ei jaksa opparia vääntää ni jumiutuu keskustelusaitille :p
 
emunen
Se hyvä puoli sitten on ollut mun varhaisesta km:sta, että täällä on pyörinyt pitempään ja vähän "tutustunut" muihinkin... :heart: Ja varmasti jos ensi syksynä on oma syysunelma sylissä, niin osaa arvostaa asiaa enemmän, kuin jos olisi vain heti tärpännyt ja kaikki mennyt sujuvasti alusta loppuun.

Lapsoset haluavat ryhtyä joululauluja laulamaan. Siis pianon ääreen... :whistle:
 
niinpä!, emunen!. Mullaki tais olla sillo varhanen km, ainaski semmoset kokkareet oli vuodon seas et ei oo ikin ollu. Mut aatellen niit vaa tädin tulona ja sit ny sitäki isompi yritys päällä ko se oli simmone vähä vajaavaine kierto ko oli vkon ne pillerit.. mut joooospa täst plussais pian. Kutkuttaa jotenki masustaki iha ko siel muka jotai ois :D sitä tää kauhee vauvakuume teettää :p
 
Minua väsyttää!! Milloinkohan sais univelat pois nukuttua.. Tänään pitäis viel lähtee kuusta ehtimään ja jos vaikka sais yhden koneellisen pyykkiä pestyä.. Ei vain millään jaksais, ku ois töitä klo 16.00 asti.

Odottavan aika on pitkä.. Ja ulkona ihanan pimeää.
 
Red muakin väsyttää |O

pitäs vielä tiskaamaan mennä kun kaikki astiat likasena ja ruokaa pitäs tehä.. ja kaiken huipuks ukko lähtee tänään vanhempiensa luo ni en varmaan saa edes nukuttua ens yönä :headwall: mulla särkee rintoja.. inhottavaa.. ilmeisesti täti ois pikku hiljaa pakkaamas kamojaan.. miten sen läsnä olo voikin olla niiin puuduttavaa ja väsyttävää.. ei oikein mikään huvittais.. pakko mennä laittaa tiskit likoon |O tahtoo nukkumaan..

niin onnea paljon skorpioni07 miljoona tarrasukkaa mukaan.. :flower:
 
Kävinpä tunnin lenkillä :p Kunhan vessahätä tulee niin pääsee pissimään. :D Ellei käy niin ku eilen että se tarve tuli vasta 5 tuntia edellisestä käynnistä, eikä sittenkään niin kovana. :D

Muoks Siis pissimään ovistestiin :LOL:
 
suikku: onnex en ole ainut jota väsyttää.

On jotenkin vain niin puuduttavaa ajatellakin, mitä pitäisi tehdä.. Ja mitään en saa aikaiseksi. Tulis nyt jo se täti kylään, niin sais ainakin sen siivoushormonin käyttöön.

Niskatkin on ihanan jumissa.

Kenellä on ollut repäisykipuja raskauden alussa, niin miltä ne tuntuu?
 
toi RD:n kysymys kiinnostaa muakin.

Sit semmone kysymys myös et jos on raskaana niin ku valkovuotoha usein lisääntyy ni oliskoha raskaana ku muute ei tunnu valkovuoto lisääntyneen mut sit aina ko peittoja heiluttelee ni tulee tosi paljon nykysi ja semmost tahmeempaa.. ko ihmeeltä tuntuu et ku aiemmin ei oo tommost tullu.. voiskoha olla merkki raskaudestaki..?
 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja emunen:
Se hyvä puoli sitten on ollut mun varhaisesta km:sta, että täällä on pyörinyt pitempään ja vähän "tutustunut" muihinkin... :heart: Ja varmasti jos ensi syksynä on oma syysunelma sylissä, niin osaa arvostaa asiaa enemmän, kuin jos olisi vain heti tärpännyt ja kaikki mennyt sujuvasti alusta loppuun.
Sanoppa muuta! Itse olen alusta lähtien ollut onnellinen kaikesta positiivisesta, mutta tämä keskenmeno saa vielä enemmän arvostamaan sitä tulevaa loppuun asti sujunutta raskautta. En uskonutkaan, että tästä helppoa tulisi, mutta en nyt ihan tätä kaivannut. :eek: Mutta uudet tuulet puhaltaa ja uudelle vuodelle toivotaan sitten jo hyvinkin paljon uusia tuulia... :heart:
 
Ärsyttävää olla kipeenä näin joulun alla. Annan koko ajan miehelle ohjeita, mitä pitäis tehdä ja töissäkin ois kaikkea tekemistä. Ja kun on jo etukäteen suunnitellu, miten kaikki pitäis tehdä, niin turhauttaa. En oikein edes kehtaa jaella ihan pilkun tarkkoja ohjeita, niin ei mikään tietysti mene niin kuin Minä haluaisin. Pitäis vaan ottaa rennosti ja tyytyä. Mikään ei varmaan ole edes (tai no paljon :) ) huonommin, mutta erilailla..
 
B) Tuli ovisplussa!!!! Eikä oo ikinä ollu näin vahvaa! Ennen on ollu viivat tasavahvusia, mutta nyt on testiviiva selkeästi tummempi. :) Mä oon ihan innoissani!
Lauantai-iltana pääsen sitte kait alottaan terolutit. :) Jos ois parempi kiinnittyä sitte. :)
 
skorpioni07 onnittelut :heart: :flower:
miilukka :hug:
orion wau! onnea :)

josko nyt kertois itestäni jotain...
mä olen siis kota 27 vuotias, mies 36v. miehellä kaksi lasta: 14v. tyttö ja 11v. poika, sitten meiltä löytyy yhteiset pojat 2v6kk ja 3kk2vkoa
kolmannesta yhteisestä siis haaveillaan, ja salaa vielä toivotaan että prinsessa meille tulisi :ashamed:
kp nyt 60/28 ja 2 apteekin omaa testiä olen tehnyt, molemmat negoja, tänään sain vilja-testit postissa ja jos vaikka sorrun huomenna aamulla yhden tekemään..
kyselkää lisää jos kysyttävääv on :)
 
Kuvotus meni taas aamupäiväl ohi kun söin. En yleinsä syö aamupalaa mutta nyt on parina päivänä tarvinnut syödä.
Ajattelin jos aattona testaisin viel. Jos sillonkaan ei näy mitään. Ja tammikuun ekal viikol ei ala vuodot niin otan yhteyden lääkärii ja pyydän lähettee labraa
 
tikruliini, testaa jo huomenna :) mä jännään sun puolesta.. mä täällä yritän malttaa mieleni ja olla testaamatta, järki sanoo toista ja mieli toista :snotty:

niin, miltäs se kohdunnipukka sitten tuntuu kun sitä koittaa, ei tajuu..
 
mä en ees löydä koko kohdunnipukkaa :( tai ko en tiedä millane sen tulis olla tai et oonko löytäny sit jo et onks se joku mitä koitan mut en tiedä löytäneeni.. siis jos joku jotai tosta tajus :D mä voisin testailla vaiks huomennakin ko on 11 erittäin herkkää testiä varastos :D mut ehk pitäs odottaa maanantaihin ni sillo täyttyis se pillereiden aikanen kiertopituus edes... ellei se täti sit sitä ennen ilmesty paikalle..
 

Yhteistyössä