** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Pixie: On tosiaan harmi, ettei tätä itse raskautumisesta voi millään lailla hallita tai suunnitella, mutta edes se, että tuntee oman kroppansa, vähän auttaa. Tietää (tai siis tietäis) siis esim. ovikset. Jos vain tietäisin, että ylipäätänsä pystyn tulemaan raskaaksi, niin auttais TOSI paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Linna:
Miilukka: Voi ei.. Toivotaan, että kierron tasaantuminen on kuitenkin merkki tapahtuneesta oviksesta. :hug:
sehän se tässä jänskää onkin kun mulla on se digitaalinen ovismittari käytössä niin tästä kierrosta ei löytynyt koko ovista. viimekierto vaikka olikin melkein 40päivää niin silloin löysin oviksen
 
rouses: Älä suotta oo. Mulla on vaan tosi huono päivä... :headwall:

Valmistaudun täällä jo henkisesti tädin tuloon. Värjäsin eilen tukkani ja tänään meen kampaajalle hiustenleikkuseen. Kynnetkin pitäis lakata. Jos täti pääsee yllättään silleen, että juurikasvu paistaa ja kynsilakka lohkeilee niin tunnen oloni niiiiin surkeaksi, että tekis mieli ottaa vauhtia ja hypätä parvekkeelta alas. Asutaan kyllä niin alhaalla, ettei siinä kyl varmaan ees nilkka nyrjähtäis. :LOL:

Mut onneks on joulu tulossa. Saa syödä joulupöydässä rauhassa kaloja ja maistella viiniä. Ja bilettää uutenavuotena. Jos en nyt oo raskaana niin voin jopa lasketella vielä pääsiäisenä, joten varaan heti paikan reissuun. Jotain positiivista kaikessa! :D
 
onnea skorppari07!!!

nauti ja iloitse, älä murehdi, koita ainakin olla vaan positiivisuutta täynnä!! :D
Ihanan Joulunodotusta teille!!! :xmas:

miilukka, harmillista... mulla ei oo hajuakaan koska menkat alkais tai alkaa tai olis alkamassa...joten aion vaan nauttia Joulusta ja Uudesta vuodesta. epätietoisuus on aina harmillista mutta minkäs voi...
muuta kuin odottaa!
tsemppiä!

-----
pixie "Mut onneks on joulu tulossa. Saa syödä joulupöydässä rauhassa kaloja ja maistella viiniä. Ja bilettää uutenavuotena. Jotain positiivista kaikessa! "
----------
jees!! tätä mieltä minäkin oon!!
positiivisuutta vaan kehiin!

palaillaan...
Pamuk
 
Olipa lukemista taas. :)

Onnea skorpionille!!!!

Miilukka
:hug:


(.) Eilen ovistesti oli jo lähellä plussaa, eli jospa se tänään sitte tulis se +. Viimenen testi ois, että pakko tulla! :kieh:
Eilisilta oli ihan kamala!! Käytiin hakeen pellettivehkeitä tuolta vajaa 80km päästä, piti lainata miehen veljen autoa...Polttoaineet vähissä ja lasinpesuneste loppu, olipa tosi kiva jännätä että päästäänkö seuraavaan kaupunkiin asti ja tosi kiva kun rekat lennätti rapaa tuulilasiin eikä sitä tahtonu saada pois. No muuten meni matka sitte ok ja takaisinkin päästiin. Sit piti purkaa se lasti :headwall: 300kg painava kattila...saatiin siihe muutama apumies, mutta silti oli hankalaa. Sillä kattilalla oli puinen kehikko, joka hajos välittömästi.

Ja kun se kattila viimein saatiin raahattua varastoon, huomattiin, että siinä on piipun paikka väärässä kohassa! :kieh: Äijä oli muurannu piipun jo valmiiksi. Pitää muuttaa sen piipun paikkaa siinä kattilassa. Onneksi ihan tavallista metallia ne systeemit siinä, ja hitsausvehkeet löytyy ja appiukko osaa hyvin käyttääki. Et ei siinä silti isoa ongelmaa.

Mutta. :kieh: :kieh: :kieh: Kun talon katolla on vasta alushuopa laitettu, sateiden ja pakkasten takia ei vielä muuta. Niin, eiköhän vaan kova tuuli ollu repiny TAAS KERRAN sitä irti sieltä, monesta paikasta vielä. Kello oli jo 10, nälkä ja väsy...ei siinä kukaan enää korjaamaan jaksanu lähtee, mutta mies kiipes katolle hakkaan lautoja sinne ettei enempiä repiä. Kova tuuli ja muutenki kylmä. :snotty: Olipa ihana päästä viimein kotiin lämpimään ja nukkumaan... Mieskin tuumas että rankin ilta sitten miesmuistiin.. :attn:

Tulipa tekstiä...

Pitäs käydä lenkillä ja suihkussa, kun vielä pari tuntia pitää pissiäki pidätellä, ni keksis jotain tekemistä, menis aika joutusammin...

Nii.. On sentään tuntemuksia tuola alamahalla, oikealla puolella enimmäkseen, taitaa olla vielä niitä kasvukipuja. Nippailuja, jomotusta, särkyä.. Kunnon möllin taitaa kasvattaa sielä, tärppää paremmin. :D Helpompi osua isoon maalitauluun :D
 
pixie olen aivan samaa mieltä kuin sinä, että on vähän vaikeaa olla stressaamatta, jos joutuu esim. näitä clomeja syömään :/ mutta olen yrittäny olla stressaamatta ja olenkin nyt tämän kierron osalta siinä ihmeen hyvin onnistunu, hyvä minä =) nyt vaan odotellaan, kun on vasta kp 20 menossa...

:heart: onnea skorpioni :heart:
 
Skorpioni: Todella paljon onnea! :flower:


Miilukka: Pahoittelut tädistä! :hug:


Ps. päivitän listaa, kun pääsen kotiin töistä ja kerkeän koneelle.


Milloinkohan mie kerkeen paketoida lahjat, siivota ja paistaa pipareita ja pestä pyykkiä.. Taitaa tulla sotkuinen joulu..
 
skorpparille onnitteluja paljon! :flower:

miilukalle pahoitteluja ja :hug:

Mul lämmöt 36,85 ja testi näytti negaa..tosin nois lukeeki ohjeis et sit vast testais ku on menkkojen alkamispvä ja sitähä mä en ees tiiä millo se ois.. mut eile oli lämpöö ja tuntu vilunväreitä ja nippailuja mahas ni olin iha varma et oisin raskaana :p mut saas ny kahtoo sit josko se täti tulla tupsahtas pian..
 
hei oikeesti oon tosi pahoillani kaikil siitä mitä aiemmin sanoin, ko en mä ajatellu taas niin pitkälle.. Ymmärrän toki jos ei niin helpolla onnistu raskaaksi tuleminen, ja ymmärrän toki ettei voi sitte olla stressaamatta.kukapa aina vois. ja olen todella pahoillani en kenenkää mieltä halunnu pahoittaa! :ashamed: voimia kaikil ja hyvää joulua!
 
Täällä vähän samat fiilikset kun rapu83:llakin, eli ovista voisi ootella vasta ens viikolla, eli vaan odottelua täälläkin. Tosin ollaan kyllä ahkerasti melkein joka ilta peittoja heiluteltu, saas nähdä että miten käypi. Edellisessä kierrossa oli sama juttu, mutta eipä tullu tulosta.

Onnea paljon plussanneille! :flower:
 
Angel Eyes:llekin jaksamisia odotukseen ja toivotaan et täs kierrossa tärppää :) mul vain tädin odottelua ko noi testitki näyttää negaa, tosin ois vaa ollu nii vahva tunne et ois tärpänny ko mahas semmoselt tuntunu. no, ain ei voi voittaa :p :)
 
emunen
Onnea skorpioni07!!! :flower: Kiva kuulla plussauutisia!

Välillä tuntuu, että onko tää palsta noiduttu, kun mukana on niin monta ja aikas harvoin tulee plussaajia, mutta sitäkin enemmän surullisia km-uutisia... :/

Ei vaiskaan tosissaan, se noituminen oli olevinaan vitsinpoikanen. Täytyy käydä syömässä. :xmas:
 
onnea skorpioni!!!
pixie: ei minnuu harmita se alkoholi keskustelu yhtään enää. olin eilen ihan raivopää päällä niin otin kaiken itseeni. tänään hyvä päivä taas. mie kyl luulen että sie tulet vielä tästä kierrosta tonne odottajiin. mie vaan hengailen täällä teidän kans ku en oikein tuolla odottajissa vielä osaa olla. enkä oikeen haluu kirjotella muiden ku teidän kaa ku työ ootte mun kamuja :LOL:
 

Yhteistyössä