** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

haavekuva mä kun sitä kokeilin niin tuntui sellanen "mötikkä" oli kait (?) kovan tuntunen ja kiinni, luulisin ainakin näin tunteneeni mut tarkottaako se sitten niinku sitä että oliskin raskaana? vai kuvittelenko mä vaan..
joo, ja niin mä vannotin etten hössää tän kuumeen kanssa mut minkäs teet kun molemmat miehen kanssa sitä rinsessaa niin paljon koitetaan alulle saada, eikä haittaa vaikka tulis harhalyöntikin ja sattuis rinssi olemaan :LOL:
 
joo :D pitää kai jostai netistä sit yrittää löytää et millane sen tulis olla sit, oon vain kuullu nii monasti tääl et pitäs olla kova ja ylhääl jos on raskautunu.. en sit tiedä kyl.. ja et onko siinäki sit yksilöllisiä eroja paljonkin..
 
juu täytyy koittaa ettiä :D
nyt heräs pikkumies syömään, onneks mä meinaan räjähdän justiinsa :whistle: ja sitten saunan lämmitykseen, kun uhmiskin on mummilassa yökylässä jotta voi kesiä kaikkea kivaa :p jos nyt vaikka sattuis tuo oviskin olemaan kun ei yhtään tiedä :p
 
Onpas tullu paaaaaaallljoooo tekstiä sitten viime käynnin...en jaksanu kaikkia lukee.. :ashamed: Onnea Skorpioni!! :flower: :heart:

Meikä on tippunu jo,kai eilen.Eilen alkoi vuoto,mutta oli melkein ruskeeta,mutta tuli aika paljon..Tänään ollu sitten jo punasta,eli kp 1-2/16-29 ja yk. 59..:(

Noh,viikon päästä voi alottaa pupuilu-maratonin :)

Onnea kaikille testauksiin!!
 
Tinttaralle pahoittelut ja iso :hug: :) ehkä ens kerralla sitten=)

Mä jo pahoin pelkään et koht täti tulee ko se kn tosiaan ei oo mikkää kovi kova eikä oo tuol ylhäällä.. tosin jostai luin et illal se ois ain alempana ja sillo helpompi löytää.. Mut sit ko sattuu tonne vasemmalleki puolelle ni mietin et josko se olis sit sen tädin tekosia :/
 
Iltaa, kovaa vauhtia täälä viestit menee!! :wave: Kiitos kaikille pahotteluista ja anteeks siitä, kun en ole vastaillut kysymyksiin... Ei sitä tässä hässäkässä ehdi hirveesti koneella istua. Tässä mun tarina:

"tein positiivisen raskaustestin marraskuun puolivälissä, jonlloin viikkoja olisi ollut jo kahdeksan edellisten menkkojen mukaan. kierto oli tosi epäsäännöllinen niin viikkoja ei osannut oikein sanoa. sitä oltiin onnesta pyöreitä muutaman päivän ja vanhemmille myös kerrottiin.

viikon verran sitä onnea jatkui kunnnes joku mussa sanoi ettei kaikki ole hyvin itkin vaan pari päivää ja ajattelin että kai ne hormoonit aiheuttaa tai jotain. varasin seuraavalle päivälle ajan gynelle ja sielä oli hyvin töykeä lääkäri joka ilmaisi asian niin, että viikkoja on vain n.5 tai kyseessä on tuulimuna. hän käski tulla kahden viikon päästä uudestaan. tässä tuli se todellisuus että me ei ehkä saadakkan lasta!!

puolentoista kamalan, odottavan ja epätoivoisen viikon jälkeen oli uusi ultra. täälä varmistui, että kyseessä on tuulimuna. tuntojani en siitä osaa/halua kuvailla, muuten tekstiä tulisi monta sivua.kaksi päivää tämän diagnoosin jälkeen keskenmeno lähti itsellään käyntiin. kivut olivat todella suuret fyysysesti, henkisistä puhumattakaan. kävin lääkärissä,jossa käskettiin parin päivän päästä uudelleen tarkastukseen. tarkastuksessa kävi ilmi, että kaikki on tullut pihalle.

kaiken surun, murheen, syytöksien ja epätoivon keskeltä löysin positiivisia asioitaa, joita muilla km:n kokeneilla ei ehkä ole: tiesin ennen km:n alkamista tilanteen, eli osasin odottaa. kaikki tuli itsellään pihalle niin ei tarvittu kaavintaa. tällä hetkellä vuoto on jo lakannut. (tänään tasan 2 viikkoa ). kaiken lisäksi olen saanut tukea ja ymmärrystä niin perheeltä kun töistä ja ystäviltäkin."
 
jj-t: anteeks kun utelin sulta aiemmin kaikkea :hug: . jaksamista ja voimia sinulle ja teidän koko perheelle :heart:

se kn on kai oviksen aikaan pehmee, alhaalla ja auki ja jos on raskaana niin sen pitäis nousta muutama päivä ennen menkkoja ylös, kovettua ja mennä kiinni. mulla se kyl on edelleen tossa puolessa välissä, aika kova ja ehkä kiinni. sillon ku plussasin niin sen suu jotenki käänty sisään päin.. en tiiä ymmärsittekö ollenkaan mitä selitin...?
 
Juu sitä mä ite mietin et ehk kn:n ei pitäiskää viel olla ihmeempi koska ny se kyl tuntuu et ois kiinni mut ei ihmeen kova eikä oo ylhääl.. ja pillereiden aikaiseen kierron viimeiseen pvään olis viel nelisen pvää.. et sinänsä.. jotenki vaa alavatsa tuntuu hirmusen raskaalta, juilii ja sit pissattaa.. eile oli vilunväreitä.. ehk sit kuvittelen kaiken.. viimeks täti tuli kylään 26. marraskuuta. Voi että kun tuliskin! olis paras joululahja IKINÄ!! =)

en tiiä.. tuntuu välil niin vahvasti siltä et tuol on jotai kasvamassa.. sit tuntuu tyhmältä siit tunteesta sanoa jos sit ei siel olekaan mitään ja täti olis vain tulossa.. no, sithän se nähdään ens vkon aikana kai... sillo mu mielest pitäs kyl testinki näyttää jos oisin raskaana..
 

Yhteistyössä