** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

haavekuva: En kahtonut. Vain prison break:in. On varmasti ollut surullista katsottavaa.

Mutta nyt ite meen nukkuu.. Oon ihan poikki ja aamulla taas töihin.

Oli tänään kuumeinen olo tai ainakin tuntui siltä 36,5 oli, kun kuumemittarilla mittasin kainalosta.. Mutta enpä mä oikeastaan tiedä mikä o mun normaalilämpö, kun en sitä ole mittaillu. Mutta oli mielettömän kuuma ja sitten posket punoitti sen minkä kerkes.

Käytiin miehen kanssa saunassakin, ku ajattelin, että helpottais niskakivut.. Mutta en tiiä, tähän oloon kuolen.

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
no mullaki enne kyl toiminu iha niinko pitääki.. missähä ny mättää :p ei tietoo.. nooh, jospa se joskus sit toimis :)
Taitaa ehkä sulla välimuistista lukea.. Oletko yrittänyt vaikka tyhjentää välimuistin ja kokeilla sit uudelleen? Tai vaik kokeilla painaa F5?

Koska mies ei käy noilla mun sivuilla.. ja pyysin nyt menee omalla koneellaan, ni kyl toimii moitteettomasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
no ny toimi mozillallaki ko uudellee yritin ja painoin sen F5 :) kiitti avust ja päivityksest ja koko listan ylläpitämisest :) kauniit unet RD!!
Hyvä, että sait toimimaan =). Nyt mie sit pääsen nukkuu, ku alkoi ihteeni mietityttää, että mitähän mä tällä kertaa olen tehnyt väärin :whistle:

Hyvää yötä! :wave:
 
Aamulla tää kostautuu armottomana väsymyksenä, muttei auta, kun mies on vielä töissä niin en saa unta jos hän ei ole mun vieressä. Meidän kuopus sanoi aamulla, kun vein häntä hoitoon, että isi on äitin unikaveri :)

Paketoin tossa äskön joulupaketit, miehelle aloin väsäämään sellasta ihme korttia ja se nyt kuivuu niin yksi paketti jäi ilman papereita, mutta onhan tässä vielä aattoon aikaa :)

Mulle iski joulustressi, meidän kuopuksen kummisetä toi tänään joulupaketteja ja se toi ensinnäkin hervottoman kokoisen paketin kummilapselleen sekä sen lisäksi meille miehen kanssa ja esikoisellekin, me ostettiin mun kummilapselle yksi onneton pieni lahja :( Noh, pitää tuo korjata sitten synttäreillä :D



 
Mäkin vielä kukun täällä.. Vaikka pitäisi mennä nukkumaan..
Varmasti väsyttää huomenna.. Huomenna täytyy varmaan käydä työpäivän aikana lukemassa, kun muuten menee illalla niin paljon aikaa tähän lukemiseen..

Mutta se koskee huomista.. Siis jos on töissä aikaa...

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja meilinde:
Voisin kyllä lyödä sun puolesta vetoa Tikruliini että olet vauvautumiseen päin!
Onko sulla tässä kierrossa ollu jotain erikoista, stressiä tai jotain?
eikös sulla ollu aika säännölliset kierrot?

Ei tietääkseni ole stressiä ollut. Kierto on ollu säännällinen.
Rintoja särki taas päiväl. Olis se ihanaa plussata. Mutta neljän negatiivisen
testin jälkeen ei kauheesti ole toivoa
 
Khimaira


Mulla on edelleen sekä tuo jana, että meidän lista päivän edellä. Eikös nyt ole vasta 30/32 jos mulla on sunnuntai oletettu menkkojen alkupäivä?

Mitenkäs tämän aamun testaajat? MIten kävi? :heart:

Tein nyt periaatepäätöksen, että menen joulunpyhien läpi testaamatta. Jos täti edelleen poissa, niin sitten pyhien jälkeen voisi kokeilla josko tikkuun tulisi muutakin kuin tyhjä ikkuna :snotty: Huoh.........

tatomira: mun eno, keskimmäisen lapsen kummi toi meidän perheelle ison euronipun joululahjarahaa- arvaa tuntuuko ahdistavalta, kun ei tiedä miten kiittäisi tarpeeksi :/

oikein ihanaa perjantaita kaikille!! Monihan varmaan aloittelee viimeistään tänään lomansa :xmas: :xmas:
 
Huomenta kaikille!

Taitaa olla kiva joulu tällä suunnalla tiedossa.
Flunssa pukkaa pahasti päälle ja kuumettakin on.
Korvat kipeät ja ääni kadoksissa. Liekkö minä sitten saanut tuon miehen taudin,
kun se meillä vasta kuurin söi. :|
 
Arcatha hienoa että olet päässyt toiseen ryhmään :D
heti aamusta siis, mulla se kn on todella ylhäällä, ja kovahkö mötikkä joka mun sormeen tuntuu että on kiinni, mut tiiä sitten osaanko oikein tulkita..
minä en osaa päättää testaanko tänään vai testaanko vasta sunnuntaina tai sitten aattoaamuna, josko sitä jaksais ainakin sunnuntaille vielä..
mutta kummaa kyllä mulla on ollut nyt parina aamuna tosi huono olo kun olen noussut ylös, kuten molempien poikien odotusaikana ihan alussa oli myös, ennen plussaa, yököttää ennenkuin saa jotain suuhunsa, mutta en tiedä sitten tekeekö mieli tepposensa tässäkin asiassa..

mulla niin ihana kun kaikki lahjat on nyt paketissa ja roudattu jo mun porukoille niin ei tartte enää ressata mitään joulusta, muuta kuin aattona sitten aamulla mennään äitin kanssa ruokaa tekeen, ennen mulla aina täys häslinki päällä näin pari päivää ennen joulua kun ollaan oltu tässä meillä kotona..
 
Luru Lude: No, mie muokkaan sun päivät ajantasalle ku oon kotona. Joka päivä oon yhden päivän lisänny, mutta jostain kumman syystä on väärin :ashamed:


Itse olen helkutin väsynyt.. Ei saa sängyssä oikein hyvin nukuttua.. Ja, kun ei ole petaria sängyssä, ku koiran pirhana joku kuukaus sitten paskanti siihen.. Ja ne maksaa ihan kivasti.. Ni ei ole ollut varaa ostaa uutta.. Ja pää- ja niskasärky vain jatkuu. Vaikka kuinka yrittää niskoja venytellä.

Miten jaksan olla töissä.. Tai käydä kaupassa ostaa jouluruuat tai miten jaksan tänään pestä saunan + kylpyhuoneen..

En ole edes paketteja viel saanut paketoitua :ashamed:
 
Oli pakko tulla kirjottamaan heti aamusta. Tein äsken uuden testin ja haamusta on tullut kunnon plussa. Olo on ihan epä todellinen eikä tiedä miten päin olisi. Soitin neuvolaan ja menen päivällä tekemään sinne varmistus testin vielä. toisalta otta lohkos pieni pelko et käy niinku viimeks mut toivottavsti ei.... Ihanin joulu lahja mitä toivoa voi....
 

Yhteistyössä