** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

skorpioni07 : ONNEA!!!! :hug: :flower: :hug:

täälläkään viel ei oo tätiä näkyny.. oon lapsonen ja koiruuden kans yksin koton ku mies töissä. Pitää tehdä joulusiivous ja huomenna reissun päälle! :) mutt nyt jouluradio päälle ja kalenterin aukasuun!! ;) oikein ihanaa aamua kaikille!!!!!!! :xmas:
 
Onnea Skorpioni07!!!!!! :flower:

Mut saa poistaa tältä listalta.Kierto heitti häränpyllyä(vaikka juuri kehuskelin miten on heti synnytyksen ja imetyksen jälkeen kierto palannut normaaliksi)Nyt kp 2 eikä peittoja aiemminkaan heiluteltu,pienemmät kovin kipeinä ja valvottaneet.No elämä on...
Vähän oli ajatuksena että annetaan kuitenkin myös ajan vielä kulua ja ehkäpä kesällä taas uusin aatoksi!

Rutkasti plussaonnea kuitenkin kaikille syysunelmia toivoville!!!
 
amaya minäkin luulin silloin synnytyksen jälkeen, että kierto tuli heti normaaliks ym, kun jälkivuodon jälkeen tuli heti puhtaat vuodot, neuvolassakin ihmettelivät, mutta pyh, eipä seuraavia sitten kuulunutkaan eikä näkynyt ihan heti.. :eek:
 
Skorpioni07 ONNEA :flower: :flower:

Ihanaa, enää 2 työpäivää ja alkaa joululoma, joudun kyllä välipäivinä töihin, mutta on siinä silti sentään 3vapaapäivää+seuraavalla viikolla 2.

Tänään ajattelin illalla sitten vihdoin ja viimein paketoida lahjat, yksi lahja on vielä ostamatta ja saas nähdä ehdinkö sitä edes hakea missään vaiheessa. Siivoustakin vain siirrän ja siirrän, mutta eiköhän sitten sunnuntaina viimeistään. Kinkku pitäisi ottaa tänään sulamaan.

Mulla oli taas eilen kauhea mietintä, että haluanko sittenkään enää kolmatta, joo, mietin sitä vähän väliä. Hetkittäin olen 100%varma, että kyllä ja toisella hetkellä 100%varma että ei, eilen tuo ei tuli taas siitä kun nuorempi ei usko mitään ja nukkumaanmeno on yhtä tappelua, huoh! Aamu sitten taas meni tosi hyvin ja ajattelin, että se kolmas olisi tosi ihana, mä oon oikea tuuliviiri :LOL:

Miehen kanssa vähän pohdittiin, että mennään tjot meiningillä eikä oteta mitään stressiä asiasta, voi kun pystyisikin olemaan miettimättä, vauvakuume kun on jo kova.

Olen nyt nähnyt viikon sisällä 2kertaa unen, että meille syntyy tyttö ensi syksynä, mitä lie sekin sitten tarkoittaa.
 
onnea Skorpioni07

Kumpa tämä aika kuluisi nopeampaa. Nyt tuntuu että matelee. Tammikuun ekaa viikkoa odotellaan ja katsotaan tuleeko silloin täti kylään. Jos ei niin sit pyytä lähte labraan

Minut saa kyllä kohta tältä listalta poistaa. Emme kohta kerkeä saamaan syysvauvaa. Mies on loppu viikon pois kotoa eli tämä kierto menee pipariksi
 
Onnea skorpioni07! Ihana kuulla ilouutisia. :heart:

Testasin tänä aamuna mammaksin herkällä, enkä taaskaan oo varma onko siinä haamu vai jotain suttua. En tykkää yhtään noista niiden raskaustesteistä, vaikka ovistestit onkin ihan toimivia. En myöskään ymmärrä miksi kiusaan itseäni testaamalla näin aikasin (dpo 8), vaikka ihan hyvin tiiän, että hailakoin haamu mulla on aiemmin näkynyt aikasintaan dpo 9... :headwall:

Haen tänään apteekista aconin herkän kasetin. Siinä ainakin nega on puhdas ikkuna niin saan selvyyden. Vielä kun sais oltua sunnuntaihin asti testaamatta. Sillon mun on testattava viimisen kerran, lopetettava terot ja annettava tädin tulla jos ei plussaa tuu. Mulla on kyllä mammaksin testejä 1,5 liuskaa kaapissa, joten sunnuntaihin asti joka aamuksi olisi kyllä testi. Siihen tässä kuitenkin ollaan menossa, turha yrittää valehdella itselleen... :whistle:

nea: Mitkä on fiilikset tänään? Harmittaako sua vielä se viinikeskustelu? Mua harmittaa, kun mietin että sua harmittaa, niin tuuthan kertoon sit kun sua ei enää harmita niin josko muakaan ei sit harmittais. =)
 
Tässä harkitsen pitäisikö alkaa ovista testailemaan tässä kierrossa..

Ei tosin ole pienintäkään tietoa, että missä vaiheessa testaaminen kannattaisi aloittaa.

Toisaalta olisko vaan stressaamatta asiasta, eli ilman mitään testejä. Ja testailee sitten jos menkat on myöhässä..
 
Voi teitä, älkää stressatko, yrittäkää ajatella muuta niin jospa se plussa sieltä kajahtaa meil kaikil sitten kun sitä ei kokoajan mieti et tulee varmasti taas negaa..! Itse ainakin pidin tiukasti tän kuun pinnan et oon yrittäny ajatella kaikkea muuta ja rauhoittua jouluun, eikä tätii viel oo näkyny! rinnat on ku ois "turvonneet" mut en uskalla testata ko vasta kuun vaihtees jos ei täti tuu siihenkään mennessä vielä! :D
 
tikruliini: Toi kyllä kuulostaa niin raskaudelta! Pitäiskö sun soittaa neuvolaan ja kysyä, mitä tehdä. Jospa ne vaikka ehdottais sitä veritestiä. Ainakin voisit saada ammatti-ihmisen mielipiteen. Ne sun menkat kuulosti niin oudoilta..

KP: Älä vielä luovuta! Ymmärrän kyllä, ettei halua liikoja toivoa, ettei putoa niin korkealta.. :hug:

Itse kun toivon vasta ensimmäistä ja oon niin alussa, niin pystyn löytämään asioita, joiden takia vauvan lykkääntyminen ois ihan hyvästä. Ainakin yritän ajatella niitä. Esim. enemmän kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa, rippumattomuutta matkustella ja hengata kavereiden kanssa, äitiysrahan kasvu ym. Tosin pidemmän päälle ei näin jaksa varmaan ajatella, mutta vielä onnistuu. Mun lähimmistä kavereista ei kellään ole vielä lapsia, vaikka kaikki on melkein naimisissa tai vakaassa suhteessa ja lähempänä 30-v. Kaikki on kyllä opiskelleetkin melko pitkään. Se ehkä myös auttaa vauvakuumeen hillitsemisessä, mutta varmaan niitä vauvauutisia alkaa kohta satelemaan..
 
Ensin suurenmoiset onnittelut skorpioni-07:lle, paljon tarrasukkia mukaan pienokaisellenne masumatkalle! :heart: :heart:

Edelleen silmätulehdus kiusana, huomenna menen jo töihin, kun se ultra 14 aikaan saapi se gyne sanoa, jotain vahvempaa silmälääkettä, jota voi raskaanakin tässä herkässä alkuvaiheessa käyttää! :heart:
Ajatelkaa yhden jutun mukaan meidän pieni Tiuhti-Viuhtimme olisi tässä vaiheessa eka kerran ojentanut jalkansa ja kätensä, tuntuu uskomattomalta! :headwall: :heart: , kaikki elimet ovat kovaa vauhtia kehittymässä, on se vaan ihmeellistä! :heart:

Ihana kun hänet ensi kerran tapaamme huomenna! :heart:
Ps hänestä tulee varmaan super luonnonkiharat hiukset omaava, koska minulla ja miehellä on molemmilla luonnonkiharat! :heart: Tosin mies pitää sellaista melkein siili tukkaa niin ei se kiharru :D

On tää vaan ihanaa ja ihmeellistä olla raskaana! :heart:

terveisin rva ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:


 
rouses:
Voi teitä, älkää stressatko, yrittäkää ajatella muuta niin jospa se plussa sieltä kajahtaa
Hyvä neuvo, mutta ei toimi ihan kaikilla. Kaikki ei välttämättä oo katsos niin onnekkaita, että vois tulla luomusta raskaaks vaan sillai hupsista keikkaa sen kummemmin asiaa ajattelematta. Joidenkin täytyy ihan oikeesti laskee näitä per&%#nan päiviä ja syödä jotain hel#¤%tin pillereitä. Sori purkaus... :headwall:

Arcatha:
Toisaalta olisko vaan stressaamatta asiasta, eli ilman mitään testejä.
Jos kierto on säännöllinen ja yritystä ei oo vielä paljo takana, niin menisin ehkä ilman testejä. Mutta mun tapauksessa ainaki stressiä on paljo enemmän niissä kierroissa joissa en tikuta. Raskaaks tulo tuntuu olevan muutenkin niin pirun vaikeeta, etten halua ryssiä tota ajotustakin vaan pelaan mielummin varman päälle. Se on ainoa johon pystyn tässä vaikuttamaan. Jatko on sitten jostain ylemmästä tahosta kiinni...
 
Pixie:Voin hyvin ymmärtää, että testailemattomuus aiheuttaa enmmän stressiä kuin testailu. Itse olen jo luonteeltani sellainen suunnittelija, että edes jonkinlainen hallinnan tunne vähentää stressiä eikä aiheuta sitä. Itse olen jo suunnitellut, kenen gynen luokse menen ja koska, jos raskautta ei ala kuulumaan. Minulla on todennäköisesti pco, joten on hyvin mahdollista, että en ovuloi olleenkaan. Minun tapauksessani tosin ei edes testit auta, kun nämä sekaiset hormoonini voi huijata niitä testejä.
 
Ihanaa, että joku ymmärtää himotestaajaakin. Kiitos Linna. :hug:
Oon tosiaan kontrollifriikki ja se että pystyy vaikuttaan ees johonkin asiaan tässä yrityksessä helpottaa.

rouses: Niin sen verran piti tota purkaustani vielä selitellä, että mulle tulee menkat raskaudesta huolimatta ja joudun siksi syömään teroluteja loppukierron, että alkanut raskaus pysyis yllä. Nytkin mä haluisin jo lopettaa noi terot ja antaa tädin tulla, ettei kierto suotta pitkity vaan pääsisi uuteen yritykseen taas. Mutta pari päivää on vielä odoteltava ja kokeiltava tulisko se plussa vielä. Oon kuullut ton saman neuvon vaan niin monta kertaa, että tulee korvista ulos. Mulla kun sen noudattaminen ei oo mahdollista. Mutta oot kyllä ihan oikeessa, että stressi ei oo hyvästä, se saattaa estää munasolun irtoamisen kokonaan. Ja osalle kuumeilijoista toi sun neuvo on varmasti osuva.
 

Yhteistyössä