** Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 3) **

AE se on tosi kova paikka, meidän jasu oli 14v. ja pennusta asti sen tuntenut, mulle tuli 4vuotiaana. lopetti syömisen, jalat meni alta ja kaikkea muuta tosi ikävää, mutta eihän sille voi mitään että joskus se on rakkaan puolesta tehtävä päätös kun ei ne osaa itse sanoa kun tuntuu pahalle, vieläkin itkettää ajoitain mutta sitten aina ajttelen että siellä mulla on pilvenreunalla ihan oma vahtikoira :heart:
no tää menee nyt jo vähän ohi aiheesta mut kuitenkin.. sori vain niille joita ei kiinosta :)
 
Umayya Täälläkin on välillä haikee olo, varsinkin kun katselee kuvia. Mie voisin ottaa vaikka heti koiran mutta mies ei oon niin lämmenny ajatukselle. Enemmin kissaihmisiä.

Nyt siivoilemaan ja odottamaan huomisaamua.
 
IIK, mä sain aamulla plussan raskaustestiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oli ihan kunnon viiva, et jospa se nyt olis sit totta. Mä oon tääl vaan koko päivän hymyily hölmönä. Tää on ollut jotenkin niin ihmeellinen kierto ja nyt sit viäl plussa... Siis mähän en saannu ovistestiin kunnollista vahvaa plussaa vaan kontrollia hieman haaleamman, sit mun piti päästä sinne neuvolagynelle ja se peruuntu ihan viime hetkillä ja nyt ei ollut edes mitään päivien laskemista et milloin pitäis testata....joten en siis ollut itenkää hirmuisen positiivisin odotuksin liikenteessä tässä kierrossa, mut näköjään silti voi onnistua! Ehkä vähä sekavaa tekstiä mut oon tosissaan päästä pyörällä.

Olen ajatellut pysyä vielä jonkin aikaa tässä pinossa teitä kiusaamassa kirjoitusvirheilläni ja sekavilla sepustuksilla, sillä vaikka nyt olen raskaana, kukaan ei pysty lupaamaan että olisin sitä esim kahden viikon kuluttua...
 
Luru: Jännäilen vieläkin sun puolesta!! Saat vissiin odotella vielä tovin sitä plussaa testiin, jos oot raskaana nyt? Meinaan kun on sulla aikaisemminkin niin myöhään plussat näkyneet. Mut lupaavaltahan tuo kuulostaa! :)

umayya: Ihana koiruus! :heart: Meilläkin ois varmasti koira, jos ei ois allergioita.. :/

AE: Olit saanu plussan? Vaiko haamun? Niin muistelin.. Onnea!! :)

Tuosta papa-kokeen otosta on vissiin vähän eri mielipiteitä, yleensähän sitä ei mielellään oteta raskauden aikana. Aion itse otattaa sen samalla kun käyn kierukan poistattamassa. Nyt vihdoin alkaa vuoto hiipumaan, oispa nämä viimeiset vuodot pitkään aikaan. Ei oo aikoihin yli viikkoa kestäny tällainen megavuoto.. |O
 
Hyvää viikonloppua kaikille!!

Suunnittelin, että jos tässä kierrossa koittaisi ihan säännöllisesti heiluttaa peitteitä, et jos mekin saataisiin oma pienokainen..

Kun mulla kerran on pitkä kierto.. Mitä sanoisitte, milloin viimeistään kannattaisi alkaa säännöllisesti pöllyttelemään peittoja?

Jos mekin saataisiin aikaiseksi oma pikkuinen.. Mulla vaan pahasti sellainen aavistus ettei meille tule kovin helposti vauvaa...

KP
 
juu ja perjantaita kaikille tänne !

Emiliina, mariq, nea
multa on otettu papa raskausaikana eikä siitä tullut mitään, kait noi mielipiteet vaan heittelee tyypistä riippuen.

ipapii! no katos minkäs teit, onnea!!! :flower:
hienoa! nauti nyt vaan koko sydämellä!!

AE kerro sit ku megavahva plussa pärähtää...kyll se sielt tulee!

erzi & JJ-t, Luru :hug: saamarin täti.

umayya
ihana koiruus!! voih, vuosi sitten jouduin viemään meidän koiraneidin lääkäriin...ikiuneen. Pakko on omistajan olla vahva koiran viimeisinä hetkinä ja olla turvana. Mulla on ollu kaksi koiraa ja molemmat elivät vanhoiksi, taisivat olla kumpikin aika tarkalleen 14,5 v.
Nuorimmainen taapeersi 5 vuotta yksikseen kun kaverista aika jätti. Ihania ovat kyllä nuo ihmisen parhaat ystävät! Ikävä itsellekkin välillä iskee, mutta nyt näiden lasten olessa näin pieniä en ole ajatellut uutta koiraa ottaa.
Onneks saan hoitaa ja lenkittää välillä muitten karvanaamoja. =)

).( elikkäs olen lähes sata varma, että mulla on nyt OVIS!! hassua kun nyt oli jotenkin kaikki merkit -vaikka en oo kattonu päiviä yhtään- ni tulipa vaan mieleen, ett voiskohan olla...ja kalenteri käteen, ni kyllä! Mulla on myös nuo kaksi aiempaa keskenmennyttä tärpänneet just kierron päivinä kp13/14. On se edelleen jännää miten tämä kroppa toimii ja hyvä kun toimii. (ketään Ei kiinnosta, mutt kun nyt aloin avautumaan...ni limaa riittää ja koko ajan tekee mieli!! siinpä ne parhaat merkit :LOL: :LOL:
eli äijä :heart: vaan lakoon ja harjoittelemaan ens kiertoa varten!
ja olihan tuo itelle ihan hyödyllistä kaivaa päiviä, tietää sit ens kierrossa ainakin ett koska ovis tulee...

vauhdikas päivä lasten kanssa takana, mies tuli tosi ajoissa kotiin, lapset nukkuneet jo puol tuntia ni mikäs tässä viikonloppu alkakoon.
voikaapa kaikki oikein hyvin.
 

Emiliina: En ole kysynyt, mutta ei siitä pitäisi olla mitään haittaa, jos yrittää lasta. Aion luovuttaa verta niin kauan, kunnes on positiivinen raskaustesti :D. Mutta hiukan oli hemoglobiini alhaalla: 126 :eek: . Tottunut 137-147 oleviin arvoihin. Tänään en kerenny pahemmin ees syömään ja koko viikko on mennyt huidellessa.. Mutta sairaanhoitaja sanoi, että naiset, jotka luovuttaa usein, niin heidän hemoglobiiniarvo saattaa laskea.
Oli jo 9. kerta tänään
Ja vuorokaudessa veritasapaino on normaali.

Luru Lude: :hug: Ja mietin kyllä tuota talvipinon aloittamista, koska mulla menee jo marraskuulle. Eli kenellä on kannatusta, että joko sen aloitan?

ipapii:
Paljon, paljon Onnea!!! :flower:

JJ-t: Kunpa olisi ollut plussa siinä testissä sinullakin! :hug:
 
Iltaa kaikille!

Käytiin tuossa miehen kanssa ajelemassa pitkin kaupunkia.

Kesken ajelun siinä sitten iski aivan hirveän huono olo ja kotiinhan siitä oli pakko lähteä, perille kun päästiin pääsinkin vessanpönttöä halailemaan.

Olo helpotti heti sen jälkeen. Elimistö pistää taas omiaan..

Kolman annos Terolutteja tänään otan.. Jännät paikat alkaa kohta olemaan..
 
Huomenta!

Mie täällä oon jo pari tuntia sitten noussu testailemaan, ja tässähän noita tuloksia.

http://www.aijaa.com/v.php?i=1572519.jpg

Ylempänä on apteekin oma ja alempana aconin herkkä.

Että saapi sitten siirtää varmaan jo plussanneisiin.
 

Yhteistyössä