** Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 3) **

:attn: osaako joku sanoa noista lämmöistä, että kuinka sen nousun pitäs tapahtua..?!! että olisko ne lämmöt koholla koko luteaalivaiheen??näin mä olen ymmärtänyt. mulla oli koholla kaks viikkoa sitten oviksen jälkeen, mutta laski sitten. eilen vielä 36 ja viime viikolla vieläkin alempi. tänään ollut taas 36.5-36.8..??? menkka jomotusta on ollut nyt kolme päivää ja tätiä ei näy..voi kun tää oliskin sitä :saint:
 
Paljon onnea plussanneille!! :heart: Ihanaa, et edes joku saa niitä plussia =)

Mun piti kovaa taustailla, mut mistäs muualtakaan löysin itteni kuin täältä :D Omaa napaa sen verran, et pikku hiljaa ne menkkamaiset jomotukset löytää taas tiensä tänne ja ainahan se on tarkoittanut tädin saapumista, niin miksipä ei tässäkin kierrossa |O tiedän, ei tarttis maalailla piruja seinille, mut minkäs ittelles teet.. Onneks maha ei pahasti viel kipee, vähän välillä vihloo vain alamahaa. Semmosta tänne. Paljon onnea testaaville ja plussaonnea!! :wave:
 
Khimaira
on: Kroppa ihan seko :$ Kierto oli taas 37vrk ja vuoto kesti häthätää 2vrk :/ Yleensä vuotaa kuin seula 5-7vrk.....Tissit ovat edelleen kipeät ja alamaha/ sektioarpi on kipeä :| Onneksi mulla on ainakin kk:n sisällä se gyne- aika, ellei sitten jo aiemmin jos lekuri päättää kiireellisyysasteen niin :)

Mites [/b]JJ-t milloin päästät meidän jännityksestä :saint: ?
 
Angel Eyes: Selvä plussa! Vielä kerran paljon onnea! :flower:

Diodium, Kutmula & Luru Lude: Pahoittelut tädin tulosta! :hug:

Arcatha: Jospa se plussa tulis tästä kierrosta! :hug:

Linna: Mukavaa reissua & jospa reissu toisi mukanaan odottamanne tuloksen ;)
 
Itsellä oli kiireinen viikonloppu, enkä kerenny päivittelemään listaakaan. Lauantaista sunnuntaihin oltiin "mökillä" yötä ja eilen sitten pestiin pyykkiä. Ja yritin lepäillä. Oli viel loput kesätöiden haastattelut sunnuntaina.

Tänään pidän vapaa päivän, että saan levätä ja lähden tyttöjen kanssa pihalle laskee mäkee. Ei jaksanut kouluun lähteä.

Mie vaihdan pinon nimeksi talviunelmasta 2008 haaveilijoihin varmaankin illalla, ku päivitän huomisen listan. Ihteni mielestä on mukava pitää oma tuttu lista kuin mennä johonkin vieraaseen pinoon.

Huomasin, että itsellä on kierto jo 16/34. Näin nopeastiko aika menee.. Eikä olla pahemmin keretty hommailemaankaan.. Luultavasti ovis tuloillaan, ku on alkanut naama kukkia :/
 
nii ja voin vaa kuvitella ko ite ollu vast koht 3kk ni silti jo tuntuu et tootta kamuja kaikki ja sit pittää ain pysyy ajantasalla mitä kellekin kuuluupi :D

mut jos se JJ-t ei oo testannukaan ko 8 pvä viimeks ni ny hopi hopi kertomaan tänne mite käynä jos tänää testasit :D :wave: emmä uteliass ole :whistle:
 
niille jotka kyseli, niin unohdin testata ja siirrän testauksen huomisaamulle!! :wave: kiva kun muut jännäilee mun puolesta :hug: viimeks testasin siis pe. 8 päivä. nyt olis dpo 15 mutta saattaa olla että ovis oli myöhemminkin..en tiä.. :kieh:

ja takas töihin :wave:
 
Terves taas kaikille. Tänää oli pakko tehdä aamulla varmistus että oliko se plussa totta vai oliko se vain kuviteltua. Melkein kontrollin värinen viiva sieltä tuli, melkei heti, mutta mietityttää että pitäiskö sen olla jo tummempi kun kyseessä on kuitenki kotitestin herkkä(?)kasettitesti =) Niin että ei se pohtiminen siihen plussaan loppunut...

Jännä kyllä toi lurun homma;eikös nää ollut jo toiset "oudot" menkat? Ja kyl sinuu koetellaan ku et sinne gynellekkään oo päässy...

Arcatha;maltoitko olla testaamatta =) Ymmärsinkö oikein et sä et osaa enää nukkua öisin?Kun mulla alkoi noin viikko ennen plussaa sellai etä rupesin heräilemään yöllä ja olin ihan pirteä enkä mitää saanu nukutuks enää, edelleen oon kumman pirteä. Ja jestas sitä vessassa ravaamista =)

Miracle;muutama päivä sitten taisit veikata että jospa mulla auttoi raskautumiseen se että olin rennompi tässä kierrossa enkä kytännyt oireita. Olet varmasti oikeassa. Muistan myös kun nea silloin piiiitkän aika siteen tuntui tulleen siihen tulokseen että sitä lasta ei omin avuin tule ja pohti lääkärikäyntejä ja lääkkeitä yms, mulle tuli viime kierron alussa (tai puolivälin paikkeilla) samanlainen olo, tuntui että ei prkle sitten, mennään muutama kuukausi eteenpäin ja saadaan jotai apua.Luulen kans et toi turhautuminen ja jonkinlainen kiukku auttoi. Tai paha sanoa kumpi oli syy ja kumpi seuraus =)

Kiitoksii teille kaikille onnentoivotuksista, niitä oli aivan ihana lukea,toivottavasti saadaan teistäkin kuulla pian hyviä uutisia :flower:

Ja ihan vähä omaa napaa; koko ajan johonki kohtaa nipistelee, vihloo, juilii, koskee tai jotain muuta mutta ei auta ku luottaa että kaikki menee ok. Juur mitää oiretta ei ole (paitsi kai noi tuntemukset lasketaaan myös oireiksi..), niinku tuohon alkuun kirjoitin, olen normaalia virkeämpi ja melkei hyvä olo on, välillä tuntuu kuin krapula vaivais muuta harvoin...
 
Khimaira
Onnea vielä ipapii :flower: :heart: R-testissä ei tosiaan tummuudella ole mitään väliä- selvästi havaittava viiva "riittää" =)
Juu, mulla tosiaan jo toiset menkat niin että vain kaksi päivää vuotaa ja sekin pientä. Koko elämän aikana ei ole näin ollut :/ Mahaankin koskee ja muuta "kivaa" mutta kaippa se siellä gynellä selviää :|
Onnea siis sulle- sieltä se pienokainen on matkansa aloittanut :heart:

Höh JJ-t- unohdit testata :eek: :whistle: :LOL: Mutta siis toisaalta hyvä että päiviä kuluu- näyttääpähän testi "varmemmin" =)
 
ipapii tulispa mullekin totaalinen turhautuminen ni jos se sit tärppäis :LOL: nooh, oon mä sillai suht rento et ainaskaa just en mieti jokaista kolotusta loppukierrossa jne.. vaiks onkin vast kolmas kierto ni silti.. ekas kierrossaha olin koko aja miettimäs et juu oiskoha se ny sitä itseään.. ni ny onneks osaa ottaa rennommin vaiks ei nytkää kyl ehk tarpeeks rennosti :D
 
Flunssa vienyt terävyyden peiton heilutuksesta. Tänään jaksoi jotenkin. Ollaan oltu flunssankourissa viikon verran.
Huomenna tarttis jaksaa lähteä asioita hoitaan keskustaa. Toivottavasti oma ja nuoremman olo paranis. Vanhempi lapsista jää kotio onneks.
 
Kiharapää: Tiedän tuon tunteen.. :/ Musta kans aina tuntuu kun on jotain riitaa että miten nämä vauvahaaveet! :ashamed: Mutta (onneksi) ne riidat kuuluu parisuhteeseen! ;)
Bumba: Tehän ootte ollu ahkerana!! :whistle: Toivottavasti ois nytten tärpänny! Kohtahan pääset testaamaan! :)
Arcatha: Ootko sen testin jo tehny? Vai vieläkö polttelee kaapissa? ;) En edes kattonut että missä vaiheessa kiertoa olet! :ashamed:
JJ-t: Huomiseksi paljon ++++++tuulia!! :whistle:
 
onnittelut plussanneille :flower: Itse kärsin täällä selkäkivusta, ei saanu ees nukuttua kun joka asennon vaihtoon heräsi kivun takia. Tämän ammatin haitta puolia(lähihoitaja), ettei taho kroppa kestää.
tikruliini pikaista paranemista sinne
 
olikohan täällä plussaneita mun viimekirjotuksen jälkeen, no onnittelut jos on :flower:
ja :hug: tädin yllättämille

itse tuli tänään testattua nega, tai no niin viivanpaikka näkyy varjossa/pimeessä, mut valossa ei sit mitään et eiköhän se oo nega, mut nyt voi taas hyvillä mielin testailla vasta parin viikon päästä..
jos ei tätiä ennen sitä näy..
 
ipapii, minime & ja muut jotka kyselleet: Maltoin olla testaamatta :LOL: Aamulla kun sain itseni ylös yöllisen vessassa ravaamisen ja valvomisen jälkeen muistin liian myöhään, että olishan mulla se testikin ollut :LOL:

Neuvolaan soittelin tänään siitä hiivakokeen vastauksesta ja positiivinenhan se eli piti sitten apteekin kautta käydä Canesten hakemassa.

Ja päivän paras uutinen tuli tänään koulussa! Anatomian tentistä nelonen!!! :D :D :D (arvosteluasteikko 1-5) elikkäs pisteitä tuli 26½ / 30. Olen muuten aikas tyytyväinen :D

Jännittää kovasti kuinka tässä kierrossa käy, kyllähän tuo neuvolassakin sanoi täti, että voi olla mahdollista, että olisin raskautunut, koska on hyvin yleistä, että hiiva iskee juuri kun on tärpännyt. Mutta millon mä uskallan testata :eek:
 

Yhteistyössä