** Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 3) **

ipapii: Mahtavaa!! Onnea!

Angel Eyes: Oi, mikä ihan viiva... (itse taas aamulla tuijottelin tyhjää ruutua...) Onneksi kuitenkin joillakin on tuollaista ihanaa katseltavaa!!!
:flower:

Mun puolesta voidaan siirtyä talveen. Ihan miten vain. :)

Minä täällä odottelen mega-kierron loppumista. Huomenna lähden viikon työmatkalle pohjoiseen ja sitten viikon lomalle Koh Changille. Eipähän tuu miettyä näitä juttuja koko ajan.. En varmaan oikein pääse nettiin, mutta yritän tulla ilmoittamaan, jos pääsen uuteen kiertoon. :wave:
 
Khimaira
RD jos mulla kävisi tärppi tästä kierrosta, niin la olisi marraskuun lopulla. Seuraava mahis veisi jo tammikuulle :/ Kun mulla on tuota epävarmuutta koko oviksen olemaasolostakin, niin ajattelin, et ehkä 2009 on lähempänä totuutta...En vain olisi ikinä uskonut että menee näi kauan :ashamed:

KP Mulla kierto on 32-42 ja mahdollisesti vasta tuolla kp20-> olisi hyvää aikaa :snotty: Että voitaisiin ajatella että sullakin olisi aikaisin kohta siellä huippeilla. Toisaalta: ikinä ei voi tietää milloin se ovis kuitenkin tulee- voi tulla poikkeuksellisesti hyvinkin aikaisin.. Entä jos aloitat tikuttamaan ovista? Babyplussalla halvat ja "tarkat" testit =)

Onnea ipapii :flower: Ja viel kerran Angel Eyes :heart: Eiköhän se ole jo sunkin uskottava :D

on: Mä taidan vähän vetäytyä takavasemmalle :ashamed: Kun ei tässä tiedä mistään mitään- voiko edes ikinä saada koko vauvaa :ashamed: Mutta saas nyt nähdä miten hyvin lupaus pitää paikkansa :whistle:

Kauheestu plussatuuria kaikille!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Khimaira
Hei, erzi ja muut "samassa tilanteessa olevat"..Miten mulle tuli vähän sellainen olo, ettei me oikein kuuluta tuonne talvivauva09- pinoon :/
Että josko kuitenkin oltais tässä pinossa ja odoteltais että nimi vaihtuu talviunelmasta haaveileviin :snotty: =)
Kun täällä on kuitenkin "oma" porukka :whistle: :saint: :D
 
huomenta!
AE onnea vielä kerran :heart: :flower:
ja miunkin puolesta voi nimen vaihtaa, en ees haluu siirtyy mihkään toiseen pinoon kun just päässyt teidän kanssa tutuiksi ja kiva porukka täällä kasassa :)
 
Khimaira
Noh, eihän siellä pois potkittu, mutta jotenkin jäi nihkeä fiilis :snotty: Täällä kuitenkin heti tervehdittiin ja otettiin avosylin vastaan :D Onkos siitä jo puoli vuotta :eek:
 
Kiitos vielä onnitteluista. Eiköhän se oo jo uskottava. :)

Vaikka en kovin pitkään ehtiny tähän pinoon kirjotellakkaan, niin olette kyllä tosi kivaa porukkaa :heart: ja oli mukava teidän kanssa jännäillä ja pariin otteeseen pettyäkin. Siirryn varmaan tästä tuonne taustailemaan ja sit pikkuhiljaa odotuspuolelle. Käyn kuitenkin kurkkimassa, kun ainakin muutama nikki on jäänyt mieleen, että mitä teille kuuluu. :)

Hirmuisesti plussatuulia kaikille. :whistle: :whistle:
 
Khimaira
No niin meinaa tehdä :saint: :D
Kyl tää tästä iloksi vielä muuttuu B)
Ja vaikka miten yrittää pysyä poissa, niin silti tänne tulee vain "raahauduttua"- on niin mukavvoo porukkoo :D
 
Khimaira
Angel Eyes kaikella hyvällä sanon, etten halua että tulet tähän pinoon enää takaisin ;) :saint: :heart: Pysy vain siellä isomahaisten puolella :saint: :whistle: :D
Ja nopeestihan sulla tärppäsi :eek: :heart:
 
luru joko oot testannu tänään :LOL: :LOL: mulla tuntuu kans että kierto veeeeenyyyyy :headwall:

ipapii paljon onnea plussasta :flower: :flower: :hug:

linna ihanaa reissua sulle!! toivotaan että pian tulisi selvyys: plussa tai täti! mä oon kanssa sellasella fiiliksellä että täti olisi tervetullut, ei enää pikiä kiertoja kiitos!!viime plussa kierrossa testasin n. 5 kertaa ja vasta kp 52 tuli plussa, että kai sitä pitää myös ittellensä jokea, ettei tovoa ole menetetty ja kannattaa jatkaa peittojen heiluttelua :saint:
 
ipapii ja AE herranjestas ku iloisia uutisia.. onnea kummallekin hirmu paljon.. tarrasukkia ja liimaa pohjiin :) (hieman kuitenkin kateellisena,kuten varmaan meistä jokainen täällä)

mulla kyl tuntuu siltä et vois samantien hypätä tonne talvivauvasta 2009 haaveilijoihin.. tuntuu ettei tästä mitään tule.. ovis ainakin oli.. nännit ihan pirun kipeet.. eilen ahisti rintsikat ku tuntu et rinnat paisu ku ilmapallot.. tänää ois siivouspäivä.. huoh..
 
AE Onnea hirveästi!! :flower: Oispa ihana itelläki katella tuollaisia viivoja! Äkkiä vahvistui viivat. Onko vielä oireita tullut?

Munkin puolesta voidaan hypätä talvivauvoihin! :p Olen varautunut piiiitkään odotuksen odotukseen, viime kerralla meni vuosi! :/
 
Moi, pikainen päivitys listalle, täti tuli tänään..Hamittaa vietävästi, mutta minkäs teet. Eli kp 1/29, yk 6.

En yhtään kerinnyt lukemaan, mutta plussaajia tais olla muutama? Onneksi olkoon tuhannesti ja tarriksia mukaan!
 

Yhteistyössä