** Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 3) **

Khimaira
Hyvä numerohan sieltä Arcatha tuli! Mulla oli kanssa muutamia "yllätyksiä" opiskeluaikana- mm. matikan kokeesta 5 ja kemia+fysiikka päästötoikkarissa 5... :whistle:
Koetan jaksaa sen testaamisen kanssa :saint: Milloin sulla oli oletettavasti ovis? Siitä periaatteessa jos odottaa 10-14 vrk, niin monilla taitaa näkyä.
Tai jos oikein varmaksi mennään, niin pisimmän kierron mukaan + viikko, niin ainakin näkyy :saint: Mut kuka nyt niiin pitkään jaksaa odottaa :LOL:

on: meillä koko muu perhe kipeenä- korkea kuume, yms. muuta kivaa :/ Mä sinnittelen ainoana terveenä, että kohta olen minäkin samassa jamassa :snotty: Mutta tuskin olen täältä poissa, ennen ku on pää kainalossa :whistle: :LOL:
 
Mä en jaksa uskoa, että meille tulee vauvaa kovin nopeasti.. Uskon puute alkaa iskemään... Vaikka alkoi vasta yk 7, mutta jotenkin tuntuu niin epäreilulta, että jotkut raskautuu melkein ajatuksesta ja toiset ei sitten millään..

KP
 
Khimaira
KP Se on jännää, että vauvahaaveiden kanssa ei käy niinkuin toivoisi...Raskautuu kun ei halua ja ei raskaudu kun haluaa..Älä menetä toivoasi- vielä se teillekin tulee :heart:
 
minime, juu ahkeria on oltu vauvapuuhissa tällä kierrolla ja nyt on taas toiveet korkealla. Täytyykin tilata testejä loppuviikkoa varten. :p

Kiharapää koitanpa tsempata sinuakin ajatuksella, joka on minulle tuottanut positiivisia fiiliksiä; eli mietippä mitkä mahdollisuudet nyt tulevien 2-3 kuukauden aikana sinulla on plussata, kun 90% lasta toivovista pariskunnista raskautuu ensimmäisen vuoden aikana :D Eli nyt on jo melko todennäköistä odotella sitä plussaa lähiaikoina :heart:

:wave: Plussatuulia tähän pinkkaan!
 
Khimaira
Bumba Mullakin siintää mielessä ajatus siitä että josko sitä vuoden sisään :heart: Jos se nyt sitten "antaa" sen kesävauvan :snotty: - silloin tulisi vuosi täyteen..
 
Miracle & Luru: Ei mulla ole pienintäkään aavistusta millon ovis olisi voinu olla :LOL: kun mä päätin olla stressaamatta tässä kierrossa, enkä testannut sitä lainkaan :LOL: Että ihan arvailujen kans tässä mennään, ja voihan olla, ettei se ovis ole vielä edes ollut, en minä tiedä :kieh:
 
Khimaira
Arcatha allright :) Nooh, odottele et maha kasvaa :whistle: :LOL: Tätä olen yrittänyt itselle joskus takoa päähän- että jos sitä raskaana ollaan, niin kyllä sitä kerkeää viivat saada myöhemminkin :whistle:
 

(.)tänään on nippaillu tai oikeestaan vihlonu ja oikeen särkenyt mahaa..lämmöt todella korkealla jo 36.8, normaalisti 35.8. palelee, väsyttää, niveliä särkee, on niin raskaana oleva olo!! huomiseen kituutan testin kanssa!tää mahakipu ei ole tädin aiheuttamaa, ei tunnu siltä. soitin jo laakäriin ja pääsen huomenna labraan otetaan hcg, tulehdusarvot ja pissatulehdusarvot..koska jokin niistä mulla on nyt, toivotaan että ensinmäinen-raskaus :saint:

on se kyllä ihmeellistä kun kamala kuumeilu päällä ja sitten UNOHTAA testata :LOL: eihän sitä nyt unenpöppörössä 5.30 aamulla tajua mitään..tajusin vasta pöntöllä että hetkinen!!sinne meni aamupissa :LOL:

oon kyllä ihan kiitettävästi ehtinyt testaileen tässä kierrossa, mutta tosiaan liian aikasin alotin :ashamed: viimeks plussa tuli vasta kp 52niin mulla voi olla että on normaalia että tulee myöhänen plussa :saint: ei saa luovuttaa ennenkun täti on tullut!!!!
 
mä taas nykysi aattelen sen niin et en mä loppukierros siihe kummiskaa voi vaikuttaa muuta ko pupuilemal silti suht ahkeraan ja sit jos oon täysin selvästi oviksen havainnu ni sit en ainaskaa millään voi vaikuttaa et onks raskautunu ni se ei sit oikeen auta pitämäl toivoa yllä jos testit näyttää negaa ja tätiä ei näkyiskää.. ku mulle on ain parhain se et sit hyväksyn sen testin tuloksen (jos oon tehny sen vaiks dpo14) ja sit oottelen tätiä ku muutoin tippuisin tosi korkeelta.
 
Mulle voi päivittää kp 5/30-38 ja yk 7. Ei oo helppoa, ei. Noo, kylläpä tämä tästä. Niin paljon nyt muutoksia elämässä ettei kauheasti oo ehtiny tän asian kans hätäileen. Vieläkö sitä ehtii syysvauvoista haaveilemaan vai joko menee talvivauveleiden puolelle..? sitäkään ehtiny laskemaan

Onnea kuitenkin kaikille plussanneille ja iso halaus sitä tarvitseville. Olen hengessä mukana vaikkei minua paljon täällä näykkään :wave: :heart:
 
arcatha: Hyvän numeron sait anatomiasta! :flower: Kannattaishan se tietty yrittää oottaa sen testin kans.. :saint: Minä paraskin sanomaan, testien suurkuluttaja.. :LOL: Siis olin silloin kun vauvaa on yritetty, ja nyt varmaan jatkossa sama homma!

 
Minä en Sitten millään jaksa oottaa viikkoa.. Sitten saa kierukka lähteä, ja saa alkaa jännäilemään. Kellekään en oo kertonu et ollaan aloittamassa yritystä, paitsi teille ja mies tietty tietää..! ;) En halua keltään kuulla mitään mielipiteitä että onko vai eikö nyt oo sopiva aika toiselle lapselle, varsinkin kun siihen itse raskaaksituloon voi mennä se vuosikin.. Se on kuitenkin meidän oma asia, tämä perheenlisäys! Nyt tuli tätä omanapaista tarinaa, mutta pakkohan ne tunnot on jonnekin purkaa! :)
 

Yhteistyössä