** Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 3) **

Angel Eyes kävin lukemassa nuo sinun oireet tuolta toisesta pinosta..

Voi kuinka tutulta kuulostaa..

Mulla on tuota päänsärkyä ollut useampana päivänä peräjälkeen ja eilenkin sitten sai oksentamassa käydä illalla.

Hiivakoe mulla otettiin öö.. olikohan se keskiviikkona, mutta vastausta en ole vielä saanut..

Ja suutuin miehelle todella tänään kaupassa kun hän ei antanut mun käydä apteekista ostamassa raskaustestiä valmiiksi odottamaan.. :ashamed:

Kunpa olisi täälläkin tärpännyt.. täytyy vain malttaa odottaa.. ja odottaa.. ja odottaa..
 
Arcatha Toivottavasti olisi siullakin tärpännyt. Joo, tosiaa miulla ei oo koskaan ollut aamupahoinvointia vaan iltasin on ollut tosi öllö olo, ja tääkin oire tuli esille vasta kun miedän pikkuneitiä odotin. Poikien kanssa ei ollu mitään tollasia.
 
HepsKatti
Angel Eyesillä ja ipapiille hurjasti onnea! Ja :hug: tädin riivaamille.

On nämä kierron viimeiset päivän niin kamalia, niin kova menkkojen pelko, ettei meinaa vessassakaan uskaltaa käydä :LOL: . Alavatsaa juilii vähän väliä ja se tekee vielä ärsyttävämmäksi olon, kun voi olla oire lähestyvistä menkoista tai sitten alkuraskaudesta.

Itellä ei vielä(kään) mitään oireita ja varaudun vaan suoraan pahimpaan. Esikoisesta oli jo ihmeellistä huippausta ennen testausta, mut nyt ei ainakaan vielä mitään.
 
Khimaira


:snotty: :( :'(

Siinähän ne taas nähtiin: oireisiin ei voi luottaa, ei siis pätkän vertaa :( Ja ne tissit ovat vieläkin kipeät :eek: Ei mulla ennen näin ole ollut :/
Anyway- näin se kierto aina vaan alkaa alusta :snotty: En olisi ikinä uskonut että menee näin kauan...Kunhan seuraavakin kierto missataan tän epätoivon kanssa, niin johan sitä ollaan vuoden-09 vauvoissa :| Noh, ihan sama, kunhan saataisiin joskus nyytti :heart:
 
haleja tädin yllättämille ja extra tsemppi :hug: päälle! kyl se sielt viel!

Must vaa tuntuu et ei juuri toivoo oo raskautua pitkään aikaan ko toi pesu:n sivujen jana on vähä masentava jos kerra synnyttämättömillä naisil joil ollu e pilleriehkäsy ni parina ekana kk olleskaa raskauduta ja niidenki jälkee aika onnettomat prosentit sen suhteen :| :ashamed:
 
HepsKatti
Miracle, mä söin ennen esikoista pillereitä n. 4 vuotta ja heti toisesta kierrosta kuitenkin tulin raskaaksi. Kävin tuota janaa katsomassa ja näytti jotenkin aika oudolta kyllä...?

Muoks ja jos tuo jana on vielä vuodelta -87 niin onko siihen enää edes luottaminen! Ei sitä kannata ainakaan mun mielestä ees katsoa ;)
 
Joo toi metkun sivujen kaava on niin vanha, että lukemani mukaan siihen ei voi enää luottaa. E-pillereistä on vähentyneet hormoonit niin paljon. Ihme, että ne pitää tota vielä sivuilla.. :/

Minä vielä piipahdin täällä sivuilla. Huomiseen on taas jäännyt pakkaamiset. :whistle:
 
tohon pilleri keskusteluun..itse söin n.vuoden pillereitä ja tärppäs 8kk lopetuksen jälkeen. En usko itse noihin kaavioihin. Se on niin yksilöllistä. Mun tuttuki oli popsinu yli 10v pillereitä ja heti tärppäs kun jätti pois, vaikka olivat varautuneet odottamaan raskautumista pidempään.
 
no ei varmaan voikaan luottaa mut silti jotenkii tuntuu et entäs jos se silti antaa viitteitä siitä mitä tuleman pitäis ni oispa kiva odotella vuos et raskautuis.. noh, mut sillekää ei sit vaa vois mittää ja silti sitä vaa yrittäis ko niin kova oman lapsen kaipuu on :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Ja minäkään en halua tästä pinosta siirtyä muualle, kun on niiiin tosi kiva porukka kasassa! Jos menäis kaikki yhdessä sitten sinne odotuspuolelle?? :p
iltaa
samaa mieltä kuin minime ja moni muu.
täällä ollaan ihanassa meidän omassa pinossa ja pysytään kunnes joukolla raskaudutaan! :D

onnea vielä Angel Eyes! kyllähän ne tuppaa vahvistumaan.
=)

Linna, oikein ihanaa ja rentouttavaa lomaa!

eipä tällä -kään erää muuta.
:wave:
 
Luru Lude: kiitos vastauksestasi..

AE paljon onnea plussasta..

OM: Tuntuu, ettei meillä voi onnistua nyt mikään.. Tänään oltu niin paljon riitaisalla jalalla, että melkein mietityttää mitä tapahtuu.. Mutta pysymme silti yhdessä tiedän sen.. Onneksi mun mies osaa suhtautua muhun.. Myös riidellessä.. Mutta jos me saataisiin se oma pikkuinen... Jota tuskin ihan heti on meille tulossa...
Tuleva anoppi on jo vihjaillut pikku neuletöppösillä..

KP
 
KP no mut jokkaisellahan on riitoja suhteessa, niist kannata säikähtää :) ja voishan se olla et se painonpudotus auttais raskautumisjutussa? Vai mikä sul oli ehkäsy tota ennen ku en muista, ei tainna olla mitään hormonaalista? Mut toivotaan et pian se onnistuis :)

Tääl tainnu olla se huoltokatkos pitkäänki ku kukkaan tänne oo kirjoitellu :p
 
Huomentapäivää!

Voihan räkä..

Viime yönä tuli taas heräiltyä useampaan kertaan ja jatkuvasti ole vessassa juostava :LOL: Tänään sitten heräsin tuossa yhdeksän maita, eli vajaa neljä tuntia olen ollut ylhäällä ja useamman kerran juossu vessassa :headwall:

Sain ympäri puhuttua tuon miehen ja kohta lähdetään apteekissa käymään.. Testi siis ostamaan, polttelemaan tuonne kaappiin.. Sitten ku sorrun jo aamulla testamaan niin... :headwall:

Voi kun niin toivon..
 
Rva pikkumyy :hug: :hug: Hurjan surulliseksi tulin, kun viestisi luin. Voimia!

Valtavan suuret onnittelut Plussanneille! :heart: Kiva kun niitäkin tähän pinkkaan on tullut :flower:

ON asiat vielä, nyt menossa kp 30/37, ja tässä kierrossa kp:t 7-26 peittoa heiluteltiin joka päivä, nyt on vähän väsähdetty tuohon hommaan :LOL: Toinen rinta on ollut viime menkoista asti kipeä, ehkä hieman kipu pahentunutkin tässä viime viikkoina. Jokin "möhkäle" siellä sisällä on ja kosketus arka. Tottakai olen jo kaikki rintasyöpä kauhukuvat mielessäni nähnyt ... Ja alaselkä on nyt 10 pvää tykyttänyt menkkamaisesti. Eli taitaa tuo tätönen tehdä tuloaan. Kp 28/37 testailin negan (tiedän todella aikaista, mutta kun oli tylsää sillä hetkellä :LOL: ) Ja uutta/erikoista on kanssa se että viimeiset pari viikkoa on pinna ollut todella lyhyt ja kiukku kokoajan pinnalla. Taitaa kroppa vihdoinkin alkaa olemaan pillereistä vapaa, kun tällaisia oireita pukkaa =) Kn on noussut vähän ylemmäs nyt ja valkovuoto on todella vetistä. Mutta näin usein ennen menkkojakin. Kuitenkin taidan tässä viikolla vielä testailla, jos tätönen ei yllätä ensin B)

Mukavaa alkavaa viikkoa, ja jo etukäteen ystävänpäivä onnitteluja kaikille palstailijoille! :heart:
 

Yhteistyössä