** Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 3) **

Khimaira
ONNEA Angel Eyes :flower: :flower: woe! Ihana uutinen- lisää näitä :D :heart:

Pitää varmaan käydä (taas :headwall: ) tänään apoteekista testi ja uusia...Voi helevata :(

Mistä otatte pennun umayya? Ne on ihania kaikki pentuna :heart:
 
Onnea Angel Eyes :heart:

Tulin just ultrasta ja tyly oli palaute :| Vasemman puoleiseen munasarjaan on myös tullut enemmän munasoluja, eikä yksikään ollut kypsymässä näistä n.17 munasolusta. Sain primoluteja lisää ja clomit avuksi. Nyt se vasta jotenkin iski, että mitenköhän pitkään tässä menee ja entä jos ei sittenkään tapahdu mitään :(
 
rouva pikku-myy: olen todella pahoillani puolestasi. jaksamista ja voimia teille. :heart: :heart:

meillä meni np ultra hyvin. kaikki näyttää olevan kunnossa. pituutta n.6 senttiä, nt n.1 milli. plussatuulia kaikille!

nea ja vauva rv13
 
Khimaira
Charlott :hug: Noinko tarkasti ne näkevät, että onko kypsymässä olevia muniksia :eek: Jospa lääkkeillä saataisiin toivottu tulos =)
Ei vaivuta synkkyyteen, vaikka kaikenlaista on sattunut :/ :hug:

Oletteko katsoneet mtv faktalta synnytyssairaalaa? Siellä on ollut aivan mahtavia "ihmeitä"- eilen oli synnyttämässä nainen, jolla oli ollut sitä ennen 11 keskenmenoa :/ Ihmeitä tapahtuu, eikä itse taida voida paljoakaan vaikuttaa tähän vauvan saantiin- paitti tietty pupuilemalla :saint:
 
Luru Lude: Hyvä, että lääkäri oli noin positiivinen. Ai sulla on näkynyt vasta rv 6? Sehän antaa mullekkin toivoa.. :saint:

Angel Eyes
: Paljon onnea! Kunpa mullakin näkyis tuollainen.. Uutta testiä vaan huomenna, niin eiköhän tummene!

Charlott
: Olen ymmärtänyt, että clomit auttaa tuohon munasolun kypsymiseen todella tehokkaasti eli siis tulee ovis. Saattaa olla siis, että tärppää jo ensi kierrosta. On kuitenkin hyvä, että saatiin selville syy, miksi ei tärppää ja se on hoidettavissa. Tsemppiä!!

Kävin apteekissa taas ostamassa testejä. Yks jokaista.. :whistle: Pitää mua varmaan vähän hulluna. Samalla reissulla kävin myös hieronnassa, kun niskat on ihan jumissa. Hyvältä tuntu, toivottavasti tepsii.
 
angel eyes onnea! :hug: :heart:
luru ihan yksityiseltä otetaan, koirien hinnat on nykyään taivaissa ja tää oli kyllä niin sulonen että voih :heart:
meidän koiravanhus nukkui pois heinäkuussa ja nyt tuntui että on aika ottaa uusi pentu toiselle kaveriksi joka jäi yksin, on niin orvon näköinen noiden kahden kissan kanssa :whistle:
 
AE hirmusti onnea ja vauvaliimaa kohtuun mukaan =)!! :heart: :flower:

nea hienoa et kaikki hyvin :) Niin oliks toi et nt on niskaturvotus? Onks sitä aina jokkaisella ja sit vain jos o enempi ni sit o häikkää?

mul edellee kierron tylsiä päiviä.. jospa se ovis ois sit täl kertaa aiemmin ko viimeks mut ei ainaskaa ennen kp 11 ku meen kamun luo Turkuun taas tänäkin vloppuna =)

tikruliini ja juu onha se sit paljo parempi asua Turus, ja kylhä joka paikkaan yleensä tottuu ja tykkää olla kunha kotiutuu =) Hienoa!!

Nii ja me mennää kahtoo yhtä kolmioo tänään :heart: Lahden läheltä ku mieshä saa sinne kai siirron töissä. Ni sinne sit! tosin kahtellaan sopivaa kämppää niin mietitään viel et minne ja mil hinnal ja muuteski kahtotaan et millasii tarjolla :)
 
Heippa kaikille. Olen täällä välillä käynyt lukemassa teidän juttuja vielä. :hug: niitä tarvitseville ja onneitteluja :flower: ketä on plussaillut ja haamuillut. Toivottavasti teistä moni pian plussailee.

RD laitatko sinne listaan mun la eli 23.8 niin saa senkin ajan tasalle.
Täällä on voitu pahoin mutta pikku hiljaa alkaa helpottamaan olotila. Ma olisi tuo np-ultra ja jännittää ihan hirveästi kun noita huonoja uutisia on lukenut vähän väliä, no ma ollaan viisaampia. Nyt pitää lähteä kauppaan joten hyvää jatkoa kaikille.


T: kotiäiti32+asukki 11+5
 
Kiitos vaan onnitteluista, jännään vielä lauantaille että jos vaikka tuo viiva tuosta vahvistuisi. Mie niin kovasti toivon että työ kaikki plussaisitte oikein kunnon viivat. Tsemppiä vaan kaikille oikein kovasti.
 
HepsKatti
Mahtuiskos vielä mukaan :wave: ?

Haaveissa pikkukakkonen ja nyt vasta ensimmäinen yrityskierto menossa. Viikon päästä viimeistään saisi testata, että tärppäsikö heti.
 
hepskatti tervetuloa mukaan :wave:

angel eyes paljon onnea, selvä plussahan tuo!!! :hug:

niillejotka kyseli:testaan humenna taas aamupissasta, hain aconin herkän 10 testin ja sillä kyllä pitäs näkyä, jos olis raskautunut!!

luru ovisplussastahan on 1-3 päivää kun ovis tapahtuu, jos plussa oli kp 23 niin saattaa olla että ovis olikin vasta kp26. luteaalivaihe voi olla joka 16 päivää, että on vielä normaalin rajoissa niin voi olla että plussa näkyis vasta kp 42, eli älä heitä pyyhettä vielä kehään!! :D

uusi raskausoire: kamala pillitys aamulla kun radiosta tulo elton johnin candle in the wind :LOL: :LOL:
 
Khimaira
umayya Todellakin- hinnat ovat pilvissä :/ Me maksettiin meidän silloisesta sakemannista yli 800e :snotty: Se tosin oli kennelistä ja palkituista vanhemmista, mutta silti..Täti osti sekarotuisen pennun 300e...Siinähän teille on sitten työmaata vähäksi aikaa=)

miracle miellyttikö asunto? Milloin teillä on muutto esissä? Varmaan mukava päästä suunnittelemaan uutta sisustusta :)

Tervetulloo HepsKatti :wave:

KP :hug: :(

Oltais voitu taas järkätä testitreffit JJ-t mutta en saanut ostettua testiä...Keskimäinen eskarilainen on influenssassa, enkä kehdannut juoksuttaa mukana kuin pakollisen lääkärireissun :(
Ai niin pitkä luteaalivaihe :eek: Tuolla perhesuunnittelun sivuilla luki että vain harvoin luttis on yli 14vrk :/ No tiedä häntä- kahtellaan..Onneksi sitten en vielä ostanut testiä- menisi vaan rahat hukkaan (taas..) :snotty: :ashamed:

Linna mä tarkistin nvlakorteista- on mulla ollut alle rv 6, n.5+3 tai jotain kun on näkynyt testissä...Että toisaalta vielä nytten ei olisi kiire näkyä- vasta ensivkolla näkyisi sen mukaan :)
 
mä oon lukenu että 10-16, mutta yleensä 12-14..tosiaan eihän sitä tiedä :/

voi että kun on jomottanut selkää tänään..kamala palelu päällä ja mahassa edelleen juilii :headwall: tää on kamalaa tää odottaminen ja tietämättömyys, sitten kun ei ole edes yhtään varma kierron pituudesta, toivottavasti ei ala venyyn :headwall:
 
Luru eeiiii se kämppä ollu iha mieleine mut toista kahtottiin noin 40km lahdesta.. oli tosi kiva, kaikin puolin unelma mut siin ei oo hissiä!! Sit mietin et ko se o rappuset ylös kahteen kerrokseen (muutoin kuin rivitalo) mut ei hissiä ni mite sitä sit niijen vaunujen kans jos sais sen lapsen!? Ku sit pitäs jättää ne ain sinne alas ja sit pian menee piloille ko ei säilytä sisätilois.. äh.. on tääkin! :D
 
Angel Eyes onnittelut!! :flower: :heart:

Tietääkö muuten kukaan, voiko papakokeen otosta olla haittaa raskausaikana? Mun pitäis mennä viel tän kierron aikana ja mietin, et jos oliskin tärpännyt, niin voisko olla haittaa? Tiedän, tyhmää miettiä etukäteen tällaista, mut tulipa nyt mieleen tällainen asia :kieh:
 
Kävin tänään sitten viellä verenluovutuksessa. Yhden maita ystäväni kanssa sinne mentiin, kolmen aikaan olin takaisin kotona. Ihan kiitettävästi siellä porukkaa oli.

Aivan järkyttävän päänsäryn pukkasi mulle kun kotiin pääsin.. Särkylääkettä naamaan ja nukahdin. Juuri heräsin. Saa nähdä kuinka ensi yönä nukuttaan.

Päivät käy vähiin..
 

Yhteistyössä