** Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 3) **

Khimaira
rouses Kiitti kysymästä- ihan hyvä on vointi =)

Laitan tähän "päiväkirjamerkinnöksi" juttuja :D
Tissit sikakipeet- hyvä kun voi liivejä pitää, on iho niin hellä :$
Alamahalla tuntuu omituisia "tylppiä ja polttavia vihlaisuja" :/
Ilmavaivoja :snotty: :ashamed: Siis oikeasti- mulla ei ole ikinä moisia vaivoja ja nyt on puruuttanut viikon koko ajan :eek: :kieh:
kn on omituisesti pehmoinen ja aika edessä :/
Itkuisuus- pillitän jopa greyn anatomiaa katsoessani..
Ei ole yhtään menkkaolo- nyt kp 37/ 35...
Eli loppuyhteenveto sanottakoon- osaa se keho kierto kierron jälkeen kehitellä juuri sopivat oireet :whistle: :saint: Ainoa mitä ihmettelen on tuo tissien kipeytyminen :/ Oletan vahvasti, ettei ovista ole tapahtuut ollenkaan, vaikka testi oli+ koska kierto taitaa venyä. R- testit kuitenkin negaa...

Khimaira
Linna sehän se vähän epäilyttää, kun sain ovsiplussan jo 14vrk sitten ja edelleen r-testi nega :( Tai siis eilisaamuna oli... Yritän olla ajattelematta mahdollsiismman paljon asiaa, kun tuo kroppa osaa tehdä oieita aikas hyvin :ashamed:
Ärsyttää vaan kun vuoto ei ala- kierto venyy jonnekin mahdottomiin taas :snotty:

Sithän miun piti vielä sanomani: SAIN TÖITÄ!! Vajaan 2 vkon päästä alkaa- osastotyötä ja jatkuu ainakin huhtikuun lopuun asti, todennäköisesti syksyyn asti :D Jipijipi :D Ei siinä muuten mitään, mutta saanpahan isompaa äippärahaa, jos nyt satun tällä ajalla raskautumaan :saint: Ja työkokemus,yms. :whistle:

KP :hug: Olisi nyt pysynyt täti poissa :kieh:

mama-84 Testi todellakin kertoo hormonien nousun etukäteen- kai hommat tuli hoidettua :saint:

Luru: Koska sait plussan kp 14, ois menkkojen kyllä pitänyt jo alkaa, jos on alkaakseen. Eikö se ole ainakin aika harvinaista, että oviksesta menee yli 14 vuorokautta menkkoihin. Onhan kuitenkin mahdollista, että testit ei vielä näytä raskautta. No joka tapauksessa, yritä jaksaa - nimimerkilla kp 44 :) Ja onnea työstä! Mullakin kyllä menee niin, että mitä kauemmin tärppäämiseen menee, sitä enemmän nousis tuo äippäraha..

Khimaira
Sain oviksen kp22 ja 23...Kun mulla piitkä kierto...Siis nyt on 15 vrk ovisplussasta...Huoh vaan...Mulla olisikin tarkoitus mennä heti gynelle, kunhan vain saan sinne ajan :/

täälä liuskalla testattu nega :kieh: silti pieni toivonkipinä on sillä viivanpaikalla oli naarmu ja sen takia siinä näky hieman väriä :saint: no joo, tuskin se mitään oli :ashamed:

ihanaa päivää kaikille :wave:

Khimaira
Siis pelottaa vain hieman, etä siellä on jotain todella isoa häikkää, kun kerran ovisplussa tuli, mutta jos se ei ollut ovis, niin missä menkat?? Eli venyvät vaan :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
mä en itse henk. koht. pidä kauheesti Turusta vaiks se sinällään tuntuukin ok kaupungilta.. oon muutamia kertoja siel käynä ja se on vaa se fiilis aina mikä tulee jostain kaupungist mut kylhä se varmaa jos sinne muuttais ni kyllähä sitä sit varmaa kotiutuis :)
En itsekkään aikasemmin Turusta pitänyt. Enkä vieläkään paljoa. Mutta sinne muutto helpottaisi lapsen sairauden hoitoa kun itse en omista autoa millä täältä liikkua Tyksiin

Khimaira
Tikru Siitä se varmaan mieli muuttuu, kunhan siellä jonkinaikaa asuu =) Toivotaan parasta, että saatte mukavan asunnon =)
Uhhuhh...hirmuinen muuttorumba edessä, mutta toisaalta: vaihtelua ja virkistystä :D

Khimaira
Siis kertokaas viisaammat...Onko mun kierto nyt sen 35vrk, jos kerta sain ovisplussan 22 ja 23?

HUI JJ-t !!! Ja noin vain sivulauseessa: on siellä vähän väriä :eek: Voi kun saisit kunnollisen tulipunaisen plussan :D

Luru Lude: Luin näköjään väärin, luulin että siinä luki kp 14 vaikka oli 14 vrk. Sulla saattais olla kierto 36 tai 37. Jos ovis oli kp 23 ja siihen se 14 vrk. Eli testissä ei vältämättä vielä näy, vaikka oiskin plussa. :)

JJ-t: Ei kai ne naarmut väriä aiheuta.. Jännittävää!!

Khimaira
Elikkä nyt olisi 37/36 koska ainakin tuo AydinTekayn raskauskiekko antaa sellaiset tiedot kun laitan että la määritetään oviksen mukaan..Jos nyt siis olisi rv 4+0, niin ei ole ihmekään ettei näkyisi vielä testissä :saint: Mulla on aiemmin näkynyt aikaisintaan rv 6.....Mutta kahtellaan- enhän siis ole raskaana, mutta jos jossitellaan :saint:

Khimaira
:eek: :eek: :eek: :eek:
Soitin gynelle- KUUKAUDEN JONOT!!! :eek: Että turhapa sinne on yrittää mennä :ashamed: Se gynen lääkäri kyllä sanoi että ovistesti on vain suuntaa antava, että kannattaa ehdottomasti uusia r- testi vaikka vkonloppuna- hormoniarvojen nousu on kuulemma yksilöllistä.
Hän oli vielä sitäkin mieltä, että ehkäpä oman lääkärin tekemä sisätutkimus ja lausunto kohdun suurenemisesta ei ehkä ole ollut paikkansa pitävä- koska kuitenkin samana päivänä ovistesti oli+ :/ E

Siis yhteenveto: r-testi uusitaan milloin vain- hänen mielestään mulla ei ole mistään vakavasta kyse :| =)

Huomenta!
en olekaan moneen päivään kirjoitellut..

:hug: kaikille tädin yllättämille ja niille myös ketä sitä tuntuu tarvitsevan.
onnitteluja kaikille :flower: ovisplussan saaneille ja jos oli muitakin ketä piti onnitella..

on: ei oikeen mitään uutta jaihmeellistä, odotan jotain tapahtuvaksi johonkin suuntaan, kp:t huitelee ties missä ja vaivun kohta epätoivoon vaikka toisaalta on kiva nauttia kun ei ole menkkoja mut tätä vauvapuuhaa se kyllä hieman häiritsee.. :/
mutta onneksi on tuo vaavi vielä tuossa joka hieman hillitsee, tosin ikää tuli hällekin jo 5kk eikä enää oo niin pieni vauva kuin äiti tahtois :ashamed:

maaliskuun puolessa välissä meille muuttaa sitten dopperipentu :heart: on kyllä niin syötävän suloinen ettei malttais odottaa enää, tiistaina käytiin kattomassa ja voi kun mun :heart: suli :saint:

ja lurulle piti vielä sanomani että vahvasti kyllä nyt kuulostaa että olisit raskautunut ja sitä toivon sulle todella paljon :) kuten muillekin :)

Mie testasin kanssa ja haamuhan sieltä tuli!

Tuossa kuva
http://www.aijaa.com/v.php?i=1563274.jpg

eli on kyllä ihan nähtävissä. huh en oikein tiiä mitä tuosta aatella, pitää varmaan uudelleen parin päivän päästä.

Tervehdys Kaikille!

Päivittelen huomisen päivän listan seuraavaksi tänä iltana, kun koneelle pääsen. Eilen meni niin myöhäsex, ku tultiin "mökiltä" auton laitosta.. Saatiin tytöt nukkumaan ja vietimme about tunti makkarin puolella :p , jonka jälkeen rupesin sitten nukkumaan.

Tällä hetkellä olen töissä.. Ja lähen koht puolii viemään esikoisen kerhoon, jonka jälkeen käyn verenluovutuksessa (tai sitten huomenna).. Ja sit vetämään oma kerho illemmalla.

Angel Eyes: Paljon onnea haamusta! :flower:

Rouva Pikkumyy: Otan osaa suruunne! Paljon voimia sinulle ja miehellesi. :hug: :hug:

Yhteistyössä