** Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 3) **

:hug:
osanottoni, todella surullista, olen kyllä samaa mieltä, että onneks teidän ei tarvinnut itse tehdä mitään rankkoja päätöksiä suuntaan tai toiseen.

voimia teille molemmille. koittakaa jaksaa tukea toisianne.
nyt jos koskaan tarvitsette molemmat lohduttavaa olkapäätä.

 
hei vaan kaikille jälleen pitkästä aikaa! :wave:
ihmettelinkin jo kun en millään päässyt sinne viimoselle sivulle..
mitäs tänne teille kuuluu? täällä ollaan menossa nyt 10+4, kauhia väsy meinaa nyt olla ku ei oo nukahtanu tänään ollenkaan! :LOL: lapsonenki alkoi vasta nyt päikkäreille! huh hui, olen yrittänyt tänään siivota, mutta enpä ole juurikaan edistynyt! poitsu kyllä oli innokkaana suihkulla läträämäs tuol wc:ssä! :)
 
outoa kyl noiden sivuje kans.. tädille potku ketjuunkaan oo päässy mut nyt ku joku sinne kirjoitti ni pääsin.. kokeilin sit kirjoittaa mein ketjuun jos sit pääsis mut pah.. teksti ilmeisesti muka meni mut en pääse vielkää.. toivottavast kukaa ei oo kirjoittanu eilen illal mitään kauheen tärkeetä..
 
"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
saan kulkea rajalla ajattomuuden.
Olen henkäys tuulen, tähdenlento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä,
toivotan teille hyvää yötä."

-tämä runo oli minun mukanani jokaisena hetkenä, kun meinasi usko ja voima loppua oman raskauden keskeytymisestä. Voimia sinulle ja teidän perheelle. Kliseiseltä se kuulostaa, mutta aika parantaa ihan oikeasti! Muista surra kunnolla, itsellä auttoi eniten asian hyväksyminen, se on ensi askel toipumiseen ja uuteen alkuun, tulevan onnen odottamiseen
:hug:
 
kyl mä uskon et enkelivauvojen taivaassa on hyvä olla, niin Tiuhti-Viuhdin kuin muidenkin pienokaisten. Ja aina he elävät muistoissa ja unelmissa kallisarvoisina eikä sitä kukaan voi teiltä pois ottaa. Noin mä tulisin varmaan ajattelemaan jos multa lapsi otettaisiin enkelivauvojen kotiin. Mutta toisaalta myös toivon et sais ees sen tiedon et kaikki on hyvin ja voisin saada lapsia.. vaikkei täs ny mikään hätä vielä olekaan kun on vasta yk3.
 
Khimaira
Arcatha täällä Itärajallahan se maksaa...Lääkärin palkkio n.55e + ultratutkimus reilun 60e + toimistomaksu n.17e...Elämä on :/

Mulla ainakin menee jo marraskuun lopulle, ellei nyt tärppää :/ Et mä saan yksin odotella talvivauva- pinoa :snotty:

Pamu papa oli normaali. Gynelle en pääse varmaan kahteen viikkoon, kun avustaja oli siellä sairastunut ja lääkäri joutuu perumaan vissiin aikojankin, kun ei oloe avustajaa. Et tuskin ihan heti saa aikaa, jos joutuvat vielä purkamaan nyt syntyneitä jonoja :/ Sen yksityisen ajan olisin saanut tälle päivälle :kieh:

Noinko pitkällä sä jo olet rouses :eek: Vähänkö aika menee :eek: Sullahan on np ultra kohta, vai onko siellä vasta rakenne eka?

Oli muuten mukava kuulla kaverilta, että hänkin on "testihullu" :whistle: Satuin vain mainitsemaan hänelle, etten osta enää testejä, kun on jo mennyt niin paljon rahaa :/ Mukava kun löytyi irl sellainen kaveri =)
 
Khimaira
np ultra, eli niskapoimu- ultra. Mittaavat siellä vauvan niskapoimun turvotusta, joka antaa viitteitä mahdollisesta down- riskistä.
Mulle ( miehelle myös..) tuo n. rv12 tehtävä ultra on ollut tärkeä vain siksi, että näen maha- asukin todella olevan paikallaan=) Myös sydän ja muu rakenne tutkitaan ja tarkistetaan raskauden kesto =) Täällä meillä normitarkastuksiin kuuluu kolme ultraa =)
 
pikkumyy :hug: Voimia koko perheelle.

Kylläpä tämä alkukierto on mennyt nopeasti. Katsoo kuinka pitkä kierto nyt on. Perjantaina olisi tarkoitus mennä viihteelle. Toivottavasti lapset eivät tule pahemmin kipeeksi.
Toivottavasti Turusta löytyy sopiva asunto ja hyvältä paikalta. Jännittää vaan kun en paikkaa tunne että löytyykö hyvältä paikalta asunto.
 
mä en itse henk. koht. pidä kauheesti Turusta vaiks se sinällään tuntuukin ok kaupungilta.. oon muutamia kertoja siel käynä ja se on vaa se fiilis aina mikä tulee jostain kaupungist mut kylhä se varmaa jos sinne muuttais ni kyllähä sitä sit varmaa kotiutuis :)
 
Luru Lude juu´u, eikös ookki menny aika nopeesti!?! :) np-ultraan yritän päästä ens tai seur.viikol! huomenna pitäis muistaa soittaa ettei taas mene ohi se soittoaika! :| mut nyt pitää mennä pojan kans tohon leikkii nuppipalapelillä ku se ihan suuttu ku tulin tänne kirjottaa.. :whistle: ei sais nauraa mut noi ilmeet... :D mites sun vointi?
 

Yhteistyössä