no mut kai sie ny voit tääl silti jatkaa? sittehä tää vaa muutetaa "talvi" unelman haaveilijoiks ni tääl vain pysyt ni kyl se siittä vertaistuki auttaa! :hug:
no siis eka kerta oli että ei ei pidä lannistuu ekaan kertaan.. mutta näitä oireita oli vaan niin paljon samallatavalla kun ekassa raskaudessa. närästi, massuun poltteli pisti, paha olo aamusin ja pitkään, ruokaa söin enemmän kun yleensä, hikoilin/ palelin, ja mandariini maistu liian hyvälle.. vieläkin... ekan kans siis tuli jo ennen plussaa nää samat oireet ilman mandariiniä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:no tottakai pysyt täällähä me jumitellaan kaikki vaiks menkat alkaiski! Pää pystyyn vain, kyl se sielt viel tulee se plussakin! =) Onks sul mones kierto menos?
Kyllä ibuprofeenivalmisteiset lääkkeet voivat tosiaan vaikuttaa ovikseen niin paljon, että sitä ei tapahdu ollenkaan. Varmasti monet muutkin lääkkeet voivat vaikeuttaa sitä. Gyne sanoi, että panadol on ainut turvallinen lääke, jota uskaltaa käyttää, varsinkin ovulaation aikana. Itse olen kyllä menkkojen aikana turvautunut buranaan, koska kivut niin kovat! En tiedä, voiko sekin jo vaikuttaa mahdolliseen ovulaatioon :|Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:Nyt vasta huomasin Emiliina siis ihan tosi?? Ibuprofeiinivalmisteet voivat vaikuttaa ovikseen??
tinkiwinki :hug:
haavis mietinkin tuota, että kyllä mulla varmaan kiinnittyminen vain epäonnistui :/ Luinkin yhdeltä nettisivulta että r-testit ovat erittäin luotettavia + tulosten suhteen, varhaisia km tapahtuu kuitenkin yllättävän usein.
emunen