**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Pääsenpähän ehtii uutta sänkyä juu.. Mutta sitäkin joutuu odottelee viel pari kuukautta, ennen kuin pääsee uuden ostoon..

Pirhanan neidit, vaikka on kielletty menemästä ruoan/juoman kanssa makuuhuoneisiin..

Ei voi mitään. Mitähän huomenna tapahtuu.. :/
 
luru lude - voi eih, tosi inhottavasti sulla noijen testauksien kanssa käynyt.. meni varmaan luottamus noihin r-testien haamuihin ja ovistestien viivoihin raskauden toteamisessa.. niin sitä vain aina ihminen innostuu kun vähänki on viivantynkää testeissä, täällä toivotaan kuiten meijän kohalla edelleen parasta, huominen kertoo jo varmasti aika paljon :heart:
 
juu mut tuohon haluun sanoo et voiha olla et testit näyttää aivan oikein mut jos tulee hyvin varhainen km esim tai sit et ei kiinnity tms eli kemiallinen raskaus ni kyllähä se testi sit oikein näyttää vaiks menkat alkaiski..
 
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
no tottakai pysyt :D täällähä me jumitellaan kaikki vaiks menkat alkaiski! :) Pää pystyyn vain, kyl se sielt viel tulee se plussakin! =) Onks sul mones kierto menos?
no siis eka kerta oli että ei ei pidä lannistuu ekaan kertaan.. mutta näitä oireita oli vaan niin paljon samallatavalla kun ekassa raskaudessa. närästi, massuun poltteli pisti, paha olo aamusin ja pitkään, ruokaa söin enemmän kun yleensä, hikoilin/ palelin, ja mandariini maistu liian hyvälle.. vieläkin... ekan kans siis tuli jo ennen plussaa nää samat oireet ilman mandariiniä :ashamed:
 
Sitkeästi listalla minäkin roikun, vaikka tuntuu ettei tämä vauvatouhu koskaan onnistu :'( Taisi muuttua kesävauva08 haaveet ensin syysvauva08 ja nytkai jo sitten talvivauva08-09?

Saa päivittää tälle päivälle kp1/37 ja yk. seuraava vuorossa...

Iloinen olen kuitenkin, että kierto lyheni jo alle 40!!! :D Oikeasti tod. onnellinen siitä. Ehkä se päivä paistaa tännekin! Huhtikuun lopussa pillerit jäi pois (ne jotka tiedosta ovat kiinnostuneita ;) ), ekat kierrot olivat 32 ja 33, sitten lähtivät nousemaan yli 70, sitten laskemaan yli 50 ja yli 40 ja nyt päästiin 3:lla alkavaan kiertoon :heart:

Ja joka kierrosta on sylikaupalla ollut ns. raskausoireita :LOL:

No vielä on pari kk-aikaa päästä "alle vuoden yrityksen jälkeen tärpänneiden-kerhoon" :D Sitten kai lekurille kevät-kesä vaihteessa, jos ei tärppää...

Anteeksi taas tämä omanapa-keskeisyys. Olen kyllä taustalta seurannut palstan iloisia ja vähemmän iloisia tapahtumia :heart: Vaikka en olekaan mitään kommentoinut.

Kaikille paljon plussaonnea! :flower:
 
tinkiwinki: :hug:

Bumba: 3:lla alkavahan on jo hyvä merrki sinällään, että tärppimahdollisuudet paranee. :hug: Kyllä teillekin vielä suodaan oma pikkuinen. :hug:

Omaa napaa sen verran, että simpat on tehny ahkeraan tuttavuutta tuolla. *osoittelee jalkoväliin* :D :LOL: :LOL: Aika näyttää miten käy.
 
emunen
Ette kuulkaa usko, mitä höperöä tänään tein. :D

Livahdin Lindexille hyödyntämään joululahjaksi saatua lahjakorttia, ettiskelin ihan tarkotuksella tunikoita, kun niihin ois kiva piilottaa kasvavaa mahaa... jos sellaisen onnistuis saamaan... Sitten löysinki yhen alennustangosta, jota joskus aikasemminkin oon sovitellu, M:n ja L:n ja eiku koppiin kokeilemaan. Sitte mietin, että M-koko ois nyt tosi sopiva, mutta jos tässä lähiaikoina lihois, niin venyiskö se yhtään jos tissit ja maha käy kasvamaan? Niinpä otin villapaitani ja toppailin sitä sinne tunikan alle... :LOL: Onneks kukaan ei sattunu kurkkaan, kun yks tunkee täytettä mahaansa ku pikkutytöt kotileikeissä! :LOL:

(Ja päädyin sitten ottamaan L-koon, eli positiivisin toivein tässä mennään...)
 
Kaa
Itsekkin aloittelin tuolla kevätvauvoista 08 haaveilevissa, ja kohta mennään jo talvivauvoihin... niin se aika kuluu. =)

Nyt tuskaisena oviksen puuttumisesta (?) olen jo vainoharhainen. Minulla on samantapaisia tuntemuksia kun silloin kun olin raskaana. Tuolla alaosastossa juilii, vihloo ja jomottaa, epämääräisessä paikassa. Jossain tuolla emätimen seinämissä (juu, anteeksi yksityiskohtaisuus! :D ) Kaikkea se luulotautisuus aiheuttaa! Ovista en ole tuntenut keskenmenon jälkeen ja lämmöt ovat olleet tasaiset. Siispä mahdollisuus olla "oikeasti" raskaana on olematon. Kroppa on vaan niin sekaisin vielä... :headwall:

Plussaonnea kaikille paaaaljon!
 
Khimaira
Nyt vasta huomasin Emiliina siis ihan tosi?? Ibuprofeiinivalmisteet voivat vaikuttaa ovikseen?? :eek: :eek:

tinkiwinki :hug:

haavis mietinkin tuota, että kyllä mulla varmaan kiinnittyminen vain epäonnistui :/ Luinkin yhdeltä nettisivulta että r-testit ovat erittäin luotettavia + tulosten suhteen, varhaisia km tapahtuu kuitenkin yllättävän usein.

emunen :whistle: :LOL:
 
Khimaira
Oletteko alunpitäen aloittaneet kevätvauva- listan?
Mä tulin matkaan vasta kesävauvasta haaveileviin- kohta siis jo talvivauvaa...Kunhan nyt joku vauva kuitenkin :heart: :heart:
 
Kaa minähän siellä olin, kevätvauvaa haaveilemassa :wave: mutta ei tullut, eikä kesävauvaa ja jotenkin epäilen syysvauvaakin :'(

Luru juu lääkkeet vaikuttaa ovikseen.. voi estää jopa kokonaan jos syö tarpeeksi.. sain lääkekuurin tuohon olkapäähän ja kysyin että vaikuttaako mitnkään kun yrittää raskautta ja tarkisti niin luki ettei suositella raskautta yrittävillekkää.. sain sitten pitkäkestoista panadolia jolla ei vaikutusta..
 
Juu onhan täällä vielä meitä jonkin verran, jotka silloin alkuun "kevätvauvasta" haaveiltiin :D Ja todella monta muuta on jo siirtynyt ihan oikeasti odottelemaan sellaista :D Kävin vähän vakoilemassa odotuspuolella. Tuntuu kovin hassulta, kun siellä ollaan jo lähellä h-hetkeä :heart: Ihan juurihan nuo täällä meidän kanssa piinailivat...

Jotenkin nuo nikit, joiden kanssa ihan alkuun kuumetta nostatettiin, on jäänyt hyvin mieleen. Johtunee ehkä siitä, kun viime aikoina on tullut pidettyä pientä etäisyyttä - ihan tarkoituksella- palstaan.

Tosin kyllähän tässä matkan varrella on vaihtuvuutta palstailijoissa - onneksi - ollut ihan kiitettävästi. Uusia haaveilijoita on tullut ja joidenkin haaveet muuttuneet vähän konkreettisimmiksi. Eli tervemenoa vaan kaikki tuonne odotuspuolelle :heart:

RD juu, ovista olen tikutellut. Selkeät "plussat" olen saanut ainakin kolmesta kierrosta, kp 22, kp 26 ja kp35. Mutta kaikista kierroista en ole löytänyt ovista, johtuen ehkä siitäkin että välillä tikutus on ollut laiskempaa :whistle:

Ja nyt eka kierto greippimehulla takana, ja muuta muutosta en huomannut, kuin että liukasta oli läpi kierron ja nyt hanat on kyllä todella auki :LOL:

Painokaan ei ole ollut laskusuunnassa, vaan päinvastoin. Eli näin kun mennään kohti laskiaista, taitaa olla hyvä aika yrittää tuota vaa'an lukemaa pienemmäksi. Eipä siitäkään haittaa olisi, jos ja kun raskaus alkaisi, jos ei olisi tätä kaikkea ylimääräistä kannettavaa :LOL:

Että näillä mietteillä kohti uutta yritystä... :D

Tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Nyt vasta huomasin Emiliina siis ihan tosi?? Ibuprofeiinivalmisteet voivat vaikuttaa ovikseen?? :eek: :eek:

tinkiwinki :hug:

haavis mietinkin tuota, että kyllä mulla varmaan kiinnittyminen vain epäonnistui :/ Luinkin yhdeltä nettisivulta että r-testit ovat erittäin luotettavia + tulosten suhteen, varhaisia km tapahtuu kuitenkin yllättävän usein.

emunen :whistle: :LOL:
Kyllä ibuprofeenivalmisteiset lääkkeet voivat tosiaan vaikuttaa ovikseen niin paljon, että sitä ei tapahdu ollenkaan. Varmasti monet muutkin lääkkeet voivat vaikeuttaa sitä. Gyne sanoi, että panadol on ainut turvallinen lääke, jota uskaltaa käyttää, varsinkin ovulaation aikana. Itse olen kyllä menkkojen aikana turvautunut buranaan, koska kivut niin kovat! En tiedä, voiko sekin jo vaikuttaa mahdolliseen ovulaatioon :|
 
Lämmöt koholla ja mahaan koskee niin per**leesti!! :ashamed:

Liekkö täti tekee pientä ilmoittelua, että kyllä minä jossain vaiheessa saavun?
Vaiko jotain mahdollisia kiinnittymiskipuja?

Kp 30. Voisi sanoa, että parin viikon sisällä saattaa alkaa jos alkaa.. Ensimmäinen päivä olis tänään.. ja sitten kp 44:n saakka pähkäilyä..
 

Yhteistyössä