**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Kaa :n kysymykseen vastaus. Samanlaiset mietteet kuin sinulla. Mielelläni ( :LOL: ) kokisin kaikki nuo mahdolliset ja mahdottomat raskausoireet, kuin olisin ns. täysin oireeton. Itse kuuluun varmasti siihen kastiin, että muuten on vaikea uskoa raskautta todeksi, jos olo on ns. normaali :D Tämä mielipide nyt, odotetaanpas kun on tosi kyseessä.... :LOL: Ja ennen kaikkea odotan sitä, että miten paljon eroa on alkuraskauden OIKEILLA oireilla ja kaikilla näillä oireilla joita jo puoli vuotta mukamas olen oireillut aina ennen tätiä/negaa :D

Mutta ei kai se "oireeton" raskauskaan aina huonoa tarkoita? Tähän kai täytyy luottaa, jos sellainen onni potkaisisi :heart:

 
meikän tollo ei malttanut sitten olla millään testaamatta kun testejä on useempia tuolla kaapissa huutelemassa :ashamed: :ashamed: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: ja negahan sieltä tietty tuli..miks pitää olla niin utelias ja malttamaton??????? :headwall: :headwall: no päiviäkään ei ole kuin 10 tuosta oviksen bongaamisesta joten eipä se kyl vielä näkyiskään kunnolla....ehkä hentona haamuna mutta eipä antanu sitäkään...blääh!!!! pitikin mennä tekemään. :ashamed: no avasin tämän testaus putken sit ajoissa :D
 
kaa mä ainaski toivon jos joskus vielä raskaudun, että oireita olis!! edellisessä oireita oli vaan vähän en tiedä johtuiko tuulimunasta, tuskin, mutta jos on oireta on varmaan vähän luottavaisempi olo raskuden suhteen.. mulle on tervetulleet siis kaikki mahdolliset raskausoireet, mutta sitten vasta kun olen raskaana, kiitos!! :D niitä meinaan tuntuu koko ajan kehittelevän :headwall:
 
Minun aikaisemmat raskaudet ovat olleet oireettomia. Täti pysyi poissa.. Mutta jotenkin tuli vain tunne, kun täti oli jo päivän myöhässä: Olisinkohan.. :whistle:

Toisaalta haluais aamupahoinvoinnin.. Jos paino vaik tippuis.. Mutta toisaalta taas en, koska töihin/kouluun pitäisi aamulla selvitä.

Viime raskaudessa alussa painoin 68 kg (nyt varmaankin 71 kg).. Mutta viimeinen punnitus Kys:issä: 70 kg.
 
Noista raskausoireista oli keskustelua, niin kyllä mä ainakin mielelläni ottaisin ne, jos niiden kärsimisen jälkeen saisin sen oman ihanan terveen nyytin :heart: oireet olis sitten ihan toissijaisia. Ja vois olla, että olis ihan vaikea uskoa raskautta todeksi, jos ei mitään oireita tulisi, tällänen pässi kun oon :LOL:
Täällä alkanut taas pikku hiljaa menkkamaiset kivut tulla :( tähän mennessä tarkoittanut aina tädin saapumista, että varmaan pitää alkaa taas totutella siihen ajatukseen :| muille kuitenkin toivottelen plussatuulia!!! :wave:
 
Khimaira
Voi hitto soikoon...Pitäisiköhän sittenkin tilata niitä ovistestejä...Josko sitä tikuttaisi ihan tuon kierron heittelyn takia :/ Tietäisi ainakin tapahtuuko koko ovista ollenkaan..

Raskausoire keskusteluun sen verran, että minäkin ottaisin oireet mielelläni, kunhan nyytti kotiin suotaisiin :heart: Ja tiedänkin takuuvarmaksi, että oireet tulevat (sitten joskus..) olemaan rankat: tykyttävät suonikohjut pohkeissa sekä voimakas pahoinvointi :$ Olen kestänyt ne aina vain ajatellen vauvaa ja toivoen että helpottaa se jossakin vaiheessa :/ Ja helpottihan se :whistle:

En edes sano sulle Miilukka että odota viikko-kaksi ja testaa sitten :whistle: Toivon sulle +++++ :heart:

Ja nyt tuutuumaan |O
 
Tuosta raskausoireesta, jossa vasemman kädeän keskisormi ois krahea, luin just jostain lääkärilehdestä. Siellä lääkäri sanoi, että alkuraskaudessa ja jopa raskauden ajan voi sormenpäissä esiintyä tunnottomuutta, yleisemmin kai siinä keskarissa. Tämä johtuu siitä, että raskaudessa suonet pullistuvat ja joillain ihmisilla ranteessa on muutenkin ahtaat suonet ja näin sormenpäät voivat olla tunnottomat. Tai siis jotenkin näin se meni. Joku hieno nimikin "syndroomalla" oli. Eli siis sitä vielä lisäksi bongailemaan!

).( Ovistestissä vieläkään viiva ei ole ihan yhtä vahva kuin kontrolli, mutta ovisoireet on selvät!
 
Meinasin tänä aamuna testata, mutta sain pidettyä pääni :D Ei se nyt voi näin aikaisessa vaiheessa missään testissä näkyä, eihän :p Tämä viikko menee koululla taas sellaisella kiirellää, etten koko testaamista varmaan muista kuin vasta loppu viikosta.. Tänään olisi koulu kahdeksasta kahteen, huomenna ja keskiviikkona kahdeksasta nejään. Torstaina ainoastaan kahdeksasta kymmeneen ja perjantai sitten onkin itsenäistä opiskelua..

Pelottaa lähteä kouluun, jos vaikkä täti sitten yllättääkin siellä..

Yksi kaverini tosin sanoi, että se on hyvin yleistä, jos on tärpännyt, niin koko ajan tuntuu siltä, että kohta alkaa, kohta alkaa.. Tässähän menee ihan sekaisin jännityksestä :headwall:

Mutta nyt valmistautumaan kouluun,

mukavaa päivää naiset! :wave:
 
Reipasta viikkoa kaikille! Täällä piti sitten yks negatesti maanantain kunniaksi tehdä :ashamed: Voi että. Kp 30/32... Elättelen vielä toiveita, että näistä oireista osa olis oikeita eikä vaan mun pään sisällä ja tarkottas vielä hyvää. Olin niin VARMA! Ihan erilainen olo ku ennen, mutta katsellaan siis vielä. Jotta saisin pidettyä itseni järjissä, laskeskelin jo seuraavaa ovista... Mutta kaikkea toivoa en vielä heitä tänkään kierron suhteen. Vasta ku saan ei-toivotun vieraan, voin ehkä uskoa... :p Mutta nyt pakko keskittyä töihin ja yrittää ajatella välillä jotain muuta... :headwall: Ja tosiaan: Ihanaa viikon alkua! :heart:
 
Mayah Voima :hug:

Noista raskausoireista,kovasti toivon että seuraavalla kerralla oireita olisi läjäpäin :LOL: koska tuo viimeisin "raskaus" oli oireeton ja paljastuikin sitten tuulimunaksi ja alusta asti itselläni oli "tunne" ettei kaikki oli hyvin :(
Eli olen kyllä valmis kärsimään ;) Hyvähän se nyt on sanoa :D
Kahden edellisen lapsukaisen kohdalla olen kyllä kärsinyt jos jonkinlaisista vaivoista :)

Ja piti vielä noista ovistesteistä kirjottaa että minäkin nyt niitä ekan kerran elämässäni tilasin ja ajattelin yrittää ovista bongata mutta muuten yritän rauhoittua tämän vauva kuumeen kanssa koska itselläni olen huomannut että jos liikaa asiaa mietin nii tärppääminen on vaikeaa :|
 
Minä tein kanssa maanantain kunniaksi negatestin, nyt vain odotan, että täti suvaitsee saapua, kun en tahdo mitään megapitkää kiertoa (no, eihän tää 30pva nyt vielä mikään mahdoton ole) kun eiköhän testissä olisi näkynyt ees pienen pieni haamu, muttei mitään.

Täällä siis epävarmuus jatkuu
 
Kiitos kutmula! :flower:

On se varmasti toisaalta helpottavaa, jos raskaus oireilee. Tietääpähän ainakin olevansa raskaana :D Mä oon aivan "neuroottinen" tän vauvakuumeen kanssa. Joka tauolla töistä (kuten nyt) livahdan tänne. Nyt uusi "oire" tosi huono olo, meinaa oksettaa aika paljon. Olispa ollu vaan liian aikanen testi, muuta en vielä suostu uskomaan. Meille ei nyt mitkään tädit oo tervetulleita, ovet lukkoon vaan! :kieh:
 
maanantaita...

vettä sataa, taas vaihteeks.
teinpä aamulla vielä yhden testin...ja plussa pärähti nyt tosi nopsaa eli hormoonia enemmän ku perjantaina, hyvä hyvä!

ajattelin myös tilata Gynelleni ajan parin viikon päähän, sit ku jo näkee ~toivottavasti~ ne sydämensykkeet
ja voi ehkä vähän huokaista. saapi taas selvyyttä asiaan.

eli siihen asti tässä vaan mennään samallalailla ku koko tammikuu muutenkin, ollaan niin ku ei oltaiskaan!! toi tulosta.
enkä oo kellekkään kertonu (paitsi tietty teille :D
ja miehelle, mutt en kerro ennen ku kaikki on varmistettu.

onneks täällä saa purkaa olotilojaan ja kirjoitella.
olette ihania, kiitos vielä kaikille!
:wave: roikun täällä vielä....niin kauan ku sit uskallan siirtyä...
 
Täällä jännätään tämä viikko tuleeko täti käymään. Ensi viikolla testaillaan, jos vierailijaa ei näy.

Tänään käytiin keskussairaalassa esikoisen kanssa ja hänellä on ilmeisesti tarkkaavaisuus- ja keskittymishäiriö. Tutkitaan vielä lisää ja syksyllä pääsee mahdollisesti päiväkotiin oman ohjaajan kanssa. Ei kuulu tähän ketjuun, mutta kirjoitin silti.
 
kutmula :hug:
amalia kotitestin kasettitestillä ja sitten sillä saman lafkan puikkotestillä ja sama tulos molempiin testeihin.. toivotaan että se siitä vahvistuu, testit polttelee kaapissa mutta pidän näppini erossa perjantaille asti :)
mayah teretulloo :flower:
mulla on vähän huono olo, tai paremminkin jos kuvailee niin oksennus puristaa kurkussa :x
raskausoire keskusteluun sen verran että mulla on molemmissa raskauksissa ollut ihan hillittömät pahoinvoinnit, esikoisella koko raskausaika aamusta iltaan ja yölläkin, kakkosella alussa meinasin joutua tippaan muttta säästyin siltä ja lopussa taas aivan järjetön oksentaminen joten ne voisin skipata ensi kerralla mielellään, myöskään yölliset pohjekrampit kylkeä kääntäessä ei ole kovin kaivattuja tänne, muut oireet ottaa tämäm täällä ihan mielellään..
mä muuten huomasin kakkosen odotuksen alussa raudanmaun suussa heti yövuorossa kun olin plussatestin tehnyt parin tuntia aikasemmin, joten muistakaa sitä tarkkailla myös :D
 
Täällä jännätään tämä viikko tuleeko täti käymään. Ensi viikolla testaillaan, jos vierailijaa ei näy.

Tänään käytiin keskussairaalassa esikoisen kanssa ja hänellä on ilmeisesti tarkkaavaisuus- ja keskittymishäiriö. Tutkitaan vielä lisää ja syksyllä pääsee mahdollisesti päiväkotiin oman ohjaajan kanssa. Ei kuulu tähän ketjuun, mutta kirjoitin silti.
 
Raskausoire keskusteluun yhtyäkseni, niin ihan kaikki otan vastaan jos vain joskus sen plussan saisi r-testiin =) Ensimmäinen odotus oli alku ajan etovaa oloa lukuunottamatta ihan oireeton. Toinen odotus(joka meni kesken) alkoi ihan samoilla oireilla.
 

Yhteistyössä