**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

huomenta päivää!

ipapii - juuh, juuri tuossa tetailin samaisella babyplussan r-testillä kuin eilen, en vaan saanut ihan toivomaani tulosta kun "haamu" ei ollu yhtä selkeä ku eilen, nyt oli juuri ja juuri viivanpaikka jos sitäkään :ashamed: kait tässä tarttee sit alkaa vaan tätsyä odotteleen.. :headwall: noh, ei nyt silti masennuta, ensi kierrossa sit pääsen ovista noilla tilaamillani tikuilla bongaamaan! :D

nyt suihkuun ja sit iltavuoroon ahertamaan! leppoisaa sunnuntaita kaikille ja paljon plussaisia olotiloja, sulla arcatha kuulostaa tosi lupaavalle, peukut ylhäällä! :heart:

ipapii en mää uskalla luottaa kyllä vielä.. oon vähän varovainen :)
amalia kiitoksia! ensi viikolla ollaan viisaampia siitä muuttuuko viiva vahvemmaksi :) ja toivottavasti sinulla siellä olisi pikkuinen salamatkustaja mukana, lupaavalta kuulostaa :)
tinkiwinki älähän nyt mihkään lähde täältä :hug:
RD no onneksi saatte sentään uuden sängyn jos jotain positiivista pitää asiasta ettiä :)
bumba :hug:
ja omaa napaa siis, menkka juilintaa on oikeastaan koko ajan selässä ja mahassa mut tiedä sitten kumpaa meinaa, sen näkee sitten..
mieskin eilen sen "viivanpaikan" näki mutta sanoi että josko et niitä testejä ihan koko ajan tekisi.. no en mä niitä koko aikaa teekään :saint:
sovittiin sitten että ensi viikon perjantaina aamupissistä sen teen jos ei täti sitä ennen tänne löydä :)

Mahaa poltellut eilisestä asti. Peittoa ollaan nyt kahteen kertaa hailuteltu viikonlopun aikana. Katsoo jos se täti tulisi jo kylään. Jos aamulla ei näy täti niin viedä se näyte labraan ja soitella tulosta iltapäivästä

Oli kyllä ihanaa viettää aikaa miehen kanssa ensimmäistä kertaa kahdestaan

tällä mammalla ei ole oireita suuntaan eikä toiseen :headwall: kuivaa on ku saharassa että eipä oo tainnu tärppi käydä tästä kierrosta. ovishan mulla oli aikaisemmin tässä kierrossa joten luulen että kierto on myös lyhyempi kuin toi 33päivää???
meneekö se niin että kun saa ovisplussan niin siitä 12-16päivää menkkoihin. (mä sain peräkkäisinä päivinä plussat eli siitä ekasta plussasta ekaan vuotopäivään,niinkö se menee)

heipä hei...

en oo lähteny mihinkään täällä oon.. harmittaa vaan :( soitin yöllä lääkärille kun ei tullu loppuu hanana olosta. sanoivat että voi olla km mutta kun on niin alussa jos on niin ei tarvii tulla käymää jos ei lopu niin sit sinne. syy on mitä luultavammin tulehdus mun kohdussa minkä takia otettiin kierukkakin pois. ja silloin kyl sanoivat että melkovarmasti jos raskaaks tulen niin menee kesken.. mut nyt sitten odottelen seuraavaa kertaa josko sitten paremmalla menestyksellä. soitan kyl huomenna ehkikseen ja pyydän uutta aikaa papaan että kattovat ton tulehduksen jos on poistunu..

+++++ onnnea muille jotka vielä odottelee sitä++++

Täällä koetan niin innokkaana opiskelijana kirjoittaa esseetä Iisalmen kaupungin sosiaali- ja terveyspalveluista.

Kuivaa tekstiä nuo lakipykälät :p

Jospa tuon saisi tämän päivän aikana tehtyä, niin alkaisin olemaan jo voiton puolella.

Mies nukkuu, kun menee ensi yöksi töihin.
Itse sain aamulla elämänhistoriakirjoitelmani valmiiksi, koulutehtävä sekin. Jaksoin jopa mustikkapiirakan tehdä tänään ja kohta voisi alkaa ruokaa vääntämään. Illalla sitten kyläilemään ja huomenna kouluun..

Että semmosta tänne..

Lämmöt edelleen koholla..

umayya - hienoa että oot saanu kuiten jonkinnäköistä viiva testiin!! :heart: toivotaan kovasti että vahvistuu päivä päivältä!! milläs testillä oot muuten viivaa saanu aikaseks? mulla oli babyplussan liuskatesti, tilasin niitä netin kautta kun sai aikaste halvalla ja niien tarkkuus kuiten on tuo 25, eli suht hyvä! minäkin ajattelin testailla seuraavan kerran tuossa ylihuomenna tai sen jälkeen ellei siis tätsy edelleenkään tule kotikäynnille, ja toivottavasti ei tulis! :saint: :saint:

meinaatkos arcatha koska uskaltautua testaamaan.. ;) tälläkin jänskätään sun puolesta!!
kutmula ja tinkiwinki - kurjaa, isot jaksamis :hug: molemmille!

tikruliini ja miilukka - toivotaan plussaisia uutisia teillekkin päin!! :heart:

Täällä uus syysunelmasta haaveileva ilmoittautuu joukon jatkoksi :) Vasta eka yritys takana, kp 29/32 eli jännät paikat pian. Pillereitä/muuta hormonaalista ehkäisyä en ole vuosiin voinut syödä, joten toiveet korkealla =) Plussatuulia kaikille! :heart:

Kiitos =) No mielestäni on oireita paljonkin, mutta voi hyvinkin olla mielikuvituksen tuotetta tässä toivomisen keskellä! Rinnat turvonnu, ei kuitenkaan kipeet kuten ennen menkkoja aina, jatkuva nälkä ja väsy, viime päivinä mahakipua, palelee. Mutta kuten tiedämme, voi johtua aivan muusta ja korostua ku ite niin toivois olevan raskausoireita. Ollaan viimein päästy yritysvaiheeseen, ku piti odotella työpaikan vakinaistamista vuoden päivät... Mutta hyvällä mielellä seuraavaan kiertoon, jos en kuulu minimaaliseen osuuteen yrittäjistä, joilla eka kerralla tärppää :D

juuh, meillä yk 6 menossa ja parina viimeisenä kiertona mullakin ollu tosi varmoja oireita raskautumisesta, mut aina vaan tätsy tullu vieraaksi. mut onhan sekin tietty mahollista et on ollu vaan "kemiallinen raskaus" ja tullu oiretta sen takia, tiiä häntä, on tää juu niin monimutkainen tää naisen kroppa :LOL: mut kyllähän sun oireet hyvälle kuulostaa - toivotaan kovasti et kuulut siihen "minimaaliseen" joukkoon joka saa tärpin heti ekasta kierrosta!! paljon plussaonnea, peukut pystyssä!! tuuhan sit kertomaan kuin sun käy! :heart:

Kiitos, varmasti kerron :) On tosiaan monimutkainen! Ei ole ihan itsestään selvää se lapsen saanti. Ja sitte saa aina vastailla vanhemmille sukulaisille, kuin ei meillä vielä lasta ole ja naimisissa oltu usea vuosi... Sitä on joidenkin hankala käsittää, että ei aina heti edes olis paras hetki lapselle ja sit ku omasta mielestä olis, se ei ihan yksinkertaista olekaan :eek: Paljon plussaonnea teille!!! :heart:

lueskelin noita raskausoireketjuja ja sieltä pisti silmään tällänen: "vasemman käden keskisormen pään iho on ns. kovempaa/karheampaa kun muiden sormien. tämä tulee esille aivan alkuraskaudessa, jo ennen plussaamista. plussauksen jälkeen oire on yleensä jo poissa. jossain tapauksissa karheus voi tuntua myös oikeassa keskisormessa.

yleensä tätä oiretta ei huomaa, mutta ne jotka ovat älynneet kokeilla ennen plussaa ja ovat huomanneet eron niin ovat olleet raskaana."

IHAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!! kuulemma toimii..tiedä sitten.. :saint: mutta kokeilkaas nyt niin nähdään tuleeko niitä plussia ja kellä oli tää "oire"!!! :D

Kaa
Heh, nyt se taas alkaa... kuvitellut oireet. Olen ihan liian hyvällä päällä taas ja kuvittelen olevani raskaana. Vatsassa kuplii, nivusissa repii ja vihloo, iltaisin on hieman etova olo, väsyttää ja syöpötyttää... kaksi ensimmäistä tunnetta on ihan tosia, loput varmaan kuviteltuja. :D Parin viikon päästä osaan sitten sanoa kuvittelinko vai en. Ovistahan en ole bongannut itse lainkaan (varmasti) keskenmenon jälkeen, mutta eihän se sitä tarkoita etteikö sitä olisi tapahtunut. Saataahan se olla tulossakin vasta... Hullu mikä hullu! :headwall:

Kaa
Mitäs olette mieltä noista (meille kaikille) tulevista raskausoireista? Odotatteko kauhulla, innolla vai välinpitämättömästi mahdollista pahoinvointia, väsymystä, muuttuvia ruokailuottumuksia, finnejä, mahavaivoja...? Moni kauhistelee sitä, että "Hui kun sitten on huono olo ja ei voi syödä mitään...jne." Itse otan mieluusti kaikki tuskat ja "kauheudet" vastaan. Edellinen kerta olin liki oireeton ja katos miten siinä kävi... eli mieluusti teen tuttavuutta vessanpöntön kanssa, jos se tarkoittaa, että kaikki on hyvin. =)

(Taas näitä päättömiä tuumailuja illan ratoksi...)

Yhteistyössä