**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

pamu k mä sain kahteen testiin viivanpaikat tai sitten sellaset haamunhaamunhaamut, mene ja tiedä.. nyt vaan odotellaan..

on muuten hemmetin paha mennä sanomaan että onko rinnat arat kun imettää niin ne on muutenkin vähän eri tuntuset kuin normaalisti.. mut kaipa sen huomaa jos ne arat on? :whistle:
 
mulla on rinnat olleet kans vähän kummalliset, niistä tulikin jotain (?) tossa lauantaina, mutt kuuluu asiaan, on ollut tota kummastakin.
sekä hiukan pahaaoloa...
toivotaan vaan ett tää tyyppi :heart: nyt jaksaa pysyä kyydissä mukana!

joo perjantaina varmaan sit kyll jo pitäis näyttää enemmän...
pidetään peukkuja!
 
Seisoisin vaikka päälläni 9kk, jos vaan vauvan saisin. :heart: Eli mieluusti otan kyllä vastaan raskausoireet. Nehän on vain positiivisia merkkejä, tietää ainaki olevansa raskaana. :D

Tuleeko teillä, jotka jo vähän pitempään yrittäny, semmosia ajatuksia että entä jos en oikeesti haluakaan lapsia ja siksi ei tärppää? :eek: Välillä tulee mulla semmosia...että jos mä sitte kadunki sitä tai jotain. Ja silti tiedän että olisin äärettömän onnellinen lapsista ja se on se, mitä eniten haluan. Kai se tää mieli rupee teettämään tommosia, kun tulee pettymyksiä toisensa perään. :attn:

Viime yönä näin unta turvakaukalosta...oli siinä joku lapsiki, mutta ku ei muista enää mitään... Hmmmh..
 
pamu k kiitos :) ja sinne teille ihan hirmusti vauvaliimaa ja tarrasukkia ja kaikkea mahdollista reppuun mukaan jotta pääsette loppuun asti :heart: oiskin ollut ihanaa sun kanssa jatkaa odotuspuolella kun esikoisetkin samaan aikaan tulleet, ja kyl olis muidenkin kanssa tietty kiva siirtyy odotuspuolelle :)
ja mä vaan täällä höpäjän kaikkea.. kun ei oo oikein mitään tekemistä kun esikoinenkin meni ekaa kertaa puoleen vuoteen päikkäreille, oikein pyysi nukkumaan :eek: mut toisaalta ihanaa kun saa nyt hetken hengähtää
 
Orion
Mulla tulee välillä tuollaisia ajatuksia. Johtunee ehkä siitä kun ollaan niin kauan yritetty nyt toista ja ensimmäistäkin 3 vuotta ennen kun tärppäs. Ehkä jotenkin suojelen itseäni ajatukselta et toista ei meille tule. Tulee ajatuksia, et no haluunko mä edes enempää vaikka oikeesti ois tosi ihanaa saada pojalle sisarus. Mä sanon et se on sitä itsensä suojelua kovilta kolhuilta.
 
orion joskus on noita ajatuksia ollut, ja kaikenlaisia muitakin ihme juttuja mutta ne kyllä sitten unohtuuin nopeaan..
tosta unesta tuli mieleen että mä näin yks yö unta että menin vauvan kanssa töihin ja työkaverit ihmetteli että miten se ei oo kasvanut ollenkaan niin mä totesin vain että ei tää ole se kakkonen vaan tää on meiän kolmas lapsi :eek:
 
Khimaira
Orion mietinkin juuri tuota ajatuksen voimaa raskautumiseen, enkä usko että sillä on merkittävää vaikutusta :/ Jos se niin toimisi, niin sitähän kannattaisi käyttää myös toisinpäin ehkäisyyn :snotty: Aika voimakas pitää ajatuksen olla että estää raskautumisen :whistle:

Mä sitten tilasin niitä ovistestejä :snotty: :ashamed: Saisi edes selvyyden milloin mahdollinen ovis voisi olla..

Kertokaas joku, kuka tietäisi..Mulla menkat siis alkoivat 2.1. ja siitä asti on tuhrutellut vähän väliä. Kunnon menkat (normia paaljon niukemmat) kestivät 2vrk ja sitten tuota ruskeeta tuhrua vähän melkein joka päivä :/ Voiko se johtua pitkittyneestä kierrosta vai mistä :| Ei ole ennen luomusti tällaista ollut :kieh:
 
:hug: :heart:

Hei, soita nyt iltapäivällä ja tuu sit kertomaan, jookosta? Ihmettelen kyllä, jos et oo raskaana - jos tulos nyt vielä olisi negatiivinen, niin on kyllä syytä selvittää mikä aiheuttaa noi oireet! Pidän peukkuja sulle!

Tsemiä kaikille muillekin jännääjille!

ON: Huomenna eka neuvola. Oireita ei oo juuri muuta ollut, kuin että vatsaa on nipistellyt aikas paljon ja ohimenevää lievää kuvotusta välillä. Eka raskaus oli tosi helppo ja oireeton, mutta en mä silti missään vaiheessa epäillyt, etten olisi raskaana. Nyt vaan jännittää, että onko kaikki varmasti hyvin ja millähän viikoilla mennään..
 
Negaa näyttää. Eli odotellaan nyt vielä ettö jos ne kolmannet vuodot jää väliin. Sit yhteys omaalääkäriin taas. Kyllä tämä odottaminen on hirveää.
Kuun vaihteessa pitäs sit seuraavien vuotojen olla. Eli ens kuussa sit vasta yhteys lääkärii jos täti ei näy.
 
charlott :hug:
tikruliini soittelehan tulos ja tule kertomaan se meille, pliis =)
kamiliya tuli tuosta sun kirjotuksesta mieleen että kattelin omia mahdollisia rv lukuja josko olis tärppi käynyt ja se vois olla kaikkea väliltä 0-12 :eek: tuntuu jotenkin hölmöltä, itse ajattelen että ennemmin olis lähempänä sitä rv 4 jos niin olis..
oliko täällä jollain puhetta vai luinko jostain muusta ketjusta että imetys saattaa häiritä sen raskaushormonin näkymistä testissä, siis hidastaa sen imeytymistä.. vai oonko mä nähnyt unta :ashamed: :LOL:
 
Koulussa käyty.. Oli kyl ankeeta, kun ei ollut omaa autoa millä mennä.. Onneksi on kultaisia kavereita, jotka otti kyytiin aamulla :D.

Nyt soitti puheterapeutti, että miten meille kävis. Että hän on palannut sairaslomalta..

Kuopus on tällä hetkellä kuumeessa.. Milloin meiltä saa sairausaalto lähtee pois.

Itsellä tuntuu, että valkkarin tulo ei lopu koskaan :x
 
Tevretuloa porukkaan, Mayah minunki puolesta! =)

Kauhee ku te olitta taas kerenny kirjotella paljon viikonlopun aikana.. Me oltiin tosiaankin reissun päällä viikonloppu ja kotiuduttiin vasta tänään puolen päivän aikoihin takas.

Tätiä ei edelleenkään näy eikä kuulu, eikä muutakaan.. Nyt kp 35 menossa. Eikä kummemmin raskausoireitakaan, ainakaan semmoisia suoranaisia - ku kaikki nämä mun "oireet" voi liittyä muuhunkin...eli kauheeta väsyä pukkaa ja alamahaa aina välillä jännästi kutittaa. Mut otappa sitten selvää, että onko sekin vain jotain nälkää vai ties mitä muuta vatsanväännettä..
 
orion: mua nyt ei taideta vielä oikein lukea pidempään yrittäneiden porukkaan, mutta vastaan tähän silti... Mä olen oikeastaan joka yrityskierron alussa ja lopussa miettinyt sitä että jos se onkin niin että jokin "korkeampi taho" näkee asian niin etten mä haluais sitä vauvaa ns oikeista syistä tai että mä en jaksais kahta pientä lasta hoitaa tai sitten että mä en pystyis rakastamaan toista vauvaa yhtä paljon kuin tuota ekaa.... Tää kuullostaa ehkä varmaan sekavalta ja oudolta mutta näin mä olen miettinyt, kai se liittyy just siihen että suojellee itseään pettymykseltä eikä ainakaan halua myöntää että itsessä saattais olla jotain fyysistä vikaa, näin siis mulla, luulisin...

Mut kierto kierron jälkeen olen varmempi siitä että me halutaan toinen lapsi tuon ekan lisäksi, ja me oltais varmasti hyviä vanhempia myös kahdelle lapselle, mut ehkä tää miettiminen ja varmistelu on tehnyt hyvääkin, onpahan entistä varmempi olo tän asian suhteen =)

Nyt kun vaan sitten pääsisi odottamaan sitä vauvaa :LOL:
 
Khimaira
hei.. auttakees vähän :ashamed: Kun tosiaan 12vrk on tuhrutellut/vuotanut melkis koko ajan jotain ja kn on edelleen auki. Välillä oli jopa sormelle auki :/ Ei mulla ennen ole näin ollut...Olisiko hyviä vihjeitä siitä mistä mahtaisi johtua?
 
Kaa
Menin sitten tekemään sen kielletyn tempun ja ostin itselleni pari raskaustestiä kotiin odottelemaan. Oireet alkaa olla jo sellaiset, että olisikohan se ovis sittenkin ollut jo, vaikken ole sitä huomannut. Kierto kun voi olla ihan mitä vaan, niin raskaus voi olla mahdollinen. Nivusia vihloo, vatsassa kuplii ja jomottaa, kosteusolot on melkoiset ja iltaisin on huono olo. En sitten tiedä olisivatko nuo ovikseen liittyviä... mutta mitään oviksen oireita ei ole!

Eli ajattelin testata itselleni mielenrauhan keskiviikkoaamuna. Olen ihan valmistautunut negatiiviseen tulokseen, mutta olisihan se jännää jos sieltä viivat löytyisivät. :saint: Jos testi on negatiivinen ja oireet jatkuvat, teen sunnuntaina töissä sen testin verestä. Silloin ainakin saa ihan lukuarvon HCG:lle, ja sehän kertoo jo paljon enemmän kuin tuo pissatesti. Ainakaan viime raskaudessa en saanut pissatestiin vahvaa viivaa koskaan, vaikka veressä hormonipitoisuus oli todella korkea (120 000). Mulla ei vaan varmaan erity pissaan hormonia normaalin verran. Mutta siis viikon päästä olen viisaampi.
 
Koulusta päästy, kaverin luona käyty kahvilla, kotiin tultu ja miehellekin ehditty jo kiukuta :p

Kaupassa ja postissakin käytiin ja nyt on ruoka uunissa..

Lämmöt koholla edelleen, reilu 37. Hirveä väsymys ja tosiaan nuo kiukkukohtaukset.. liekkö se täti tuloaan tekemässä vai mikä?

Huomenna koko päivä kahdeksasta neljään koulua ja vielä koko päivä auditoriossa.. Voi jee.. :x
 
Tikruliini: :hug:

Kiitos tervetulotoivotuksista umayya, Pamu k ja Sirpula! =) Mukava olla täällä! Ja taas piti kiiruhtaa töiden jälkeen ostarille ja hakee kolme raskaustestiä. Tein sitte TAAS yhden ja nega oli. On ollu hirvee olo koko päivän, oksettaa ja maha ällöttävän kipee. Mutta jännitystä varmasti osaksi, toivo on niin korkeella. Tsemppiä kaikille!!!
 
tikruliini :hug: koita jaksaa, kunhan lääkäristä tuloksia tulee niin mielikin virkenee :saint:

sirpula ootko jo testannut kun kierto menee jo niin pitkällä??

soitin tänään lääkäriin ja kysiyn että olisko tää vuoto menkkoja ja ne sano että voi olla tai sitten vaan jotain hormoonitoimminnan häiriötä :headwall: taidan kyllä nyt itse ajatella että ne oli menkat niin ei tartte huolestua enempää..lääkäriaika siirtyi perjantaille ja lääkäri vaihtui naiseks, onneks!!!saa sitten nähdä, jos kaikki on kunnossa niin kunnos yritys alkaa ja vauhdilla!! :D
 

Yhteistyössä