**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

ihanaa pamu k - sydänlämpöiset Onnentoivotukset saamastasi plussasta!!!! :heart: tuli ihan tippa linssiin ja omaki sydän hakkas kun luin viestiäsi - tosi hienoooo!!! =) Onnea Onnea Onnea! :heart:

ja sinulle (nikkiä en nyt muista kun on tää nuoruusiän dementia) joka sait viivanpaikan kahteen kotitestin r-testiin, kovasti kovasti plussatuulisia uusiin testauksiin! ehkäpäs se siitä pian vahvistuu.. ;)

täällä on ihme olot menossa, nyt siis kp 31/30 ja eilen alko ihme kipuilu alavattassa, ei kärsiny oikein ees maata mahaltaan.. aattelin et jeesh, nyt on sit tullu joku kohtutulehus tms.. noh, tänään sit ok töihin, koko päivän kyllä sattunu aikaste kovaa alamahaan, jopa kävely välillä vähän tuskasta, aattelin huomen tehä babyplussan testin ja jos negaa ja kipu jatkuu samanmoisena ni sit meen kyl lekuriin tsekkaan et ei oikeesti vaan oo mitään gyn. puolen tulehusta. lämmön mittasin päivällä ja oli 37,2 eli puol astetta enemmän ku mulla normaalisti. mies vaan oli niin ihana kun kotiin tullessani valittelin mahaani ni kysyi et kulta, olisitkohan sä raskaana.. :heart: oispas se oikeessa.. :saint:

plussapuhureita puhaltelen ja ihanaa viikonloppua toivottelen!! :heart:
 
Khimaira
Olipa pitkät keskustelut ovis- ja raskaustestien viivoista :saint:
Ei ole mitään kommentoitavaa aiheeseen :snotty:

Omaa napaa vain...Mulla se tädin vierailu jatkuu tai sitten kroppa vain kenkkuilee- äsken alkoi vuotamaan uudestaan..Oli sitten muutaman päivän vuotamatta :/ Onneksi on niin pitkät kierrot ettei pitkäkään tädin oleilu aiheuta harmaita hiuksia :snotty:

Arcatha onnea asunnon saantiin! Olisi se vaan hienoa saada vielä mahtava "tuparilahjakin" :saint: :whistle: :heart:
 
mulla rupes pakottaa alavatsaa aika kovaa.. kokeilin kn oli karannu toosi kauas ja oli kova.. pitäs varmaan lopettaa ittensä tutkailu kun ei tiiä mitä mikäkin tarkoittaa.. aauuu :| alkaakohan jo menkat vai mikä..
 
huomenta muruset!

täällä tänään heräiltiin samanlaisessa olotilassa kuin eilen ja tein sitten uteliaisuuttani sekä r-testin ja ovistestin :LOL: ja apua apua kun siihen r-testiin tosi tosi hailakka haamu tai viivanpaikka, näkyy tosi tosi himmeesti mut on kuiten semmonen mitä en oo ikinä aiemmin testatessani nähny... ovistestiin puolestaan tuli hieman vahvempi punanen viiva.. voi kun nyt ois salamatkustaja kyyissä :saint: :saint: :saint: oon ihan täpinöissäni ja toisaalta yritän rauhotella itteeni et jos se tätsy sieltä nyt kuiten tuleekin ja oli viivanpaikka vain.. mut en kyllä saa nyt mielenrauhaa enneku meen apteekkiin ja teen uuen testin! lähen tästä nyt laattakaupoille ja käyn samalla sen testin ostaan! tuun sit heti kyllä kertoon miten tän tytön käy.. :heart:

kaikille mukavaa päivää ja oikein plussaista olotilaa :heart:

muoks: aamulla tein siis tuollaiset netistä tilaamani babyplussan testit, jos joillain kokemuksia niistä niin kertokaahan ihmeessä! :heart:
 
heippa!tosi kiva herätys puoli seittemältä aamulla: vieressä, eikä koko kämpässä ketään! mies oli lähteny viihteelle eikä ollu kotona, enhän mä enää unta saanu ja valvoin yheksään kunnes se tuli järkttävässä kännissä ilman selityksiä suoraan nukkumaan eilen etin hääpaikkoja ja muita hääjuttuja netissä, saas nähdä haluaako tollasen kanssa edes naimisiin mennä

on:raskaustissit vaan kasvaa, mutta ne ei oo yhtään kipeet..ne "menkat" mitkä mulla kolmen päivän ajan on ollu niin on vähenemään päin, runsasta rusehtavaa valkkaria enää..en tiä mitä tää on, oon taas alkanu kehitteleen raskusoireita ja sitä että vois hyvinkin olla..just joo no taidan hakea testin tänään ja kattoo sit koska tekis..kuten sanottu:naisen elämä ei ole helppoa!!!
 
Haavekuva kun kyselit noista särkylääkkeiden vaikutuksista, niin mulle gyne sanoi että panadolia saa syödä huoletta raskautta yrittäessä, mutta ibuprofeenia sisältäviä lääkkeitä ei eli siis buranaa, ibumaxia, ibumetinia jne jne. Niitä ei saa sen takia syödä, koska saattavat estää jopa koko ovulaation!! :eek:
 
Tänne ei mitään uutta. Kn on ollut saman lainen jo reilun kuukauden. Siittä en pysty sit kait päätteleen mitään.
Lähdetään miehen kanssa tänään ekaa kertaa kahdestaan ulos. Saadaan kerrankin keskittyä vain toisiimme
 
emiliina ja red dragon - kiitos varovaisista onnitteluista :heart:
mukava oli reissu laattakauppaan, löyty vaiks mitä ideoita alakerran pesutiloihin :D kävin samalla reissulla sieltä apteekista clinic-liuskatestejä, tein sen äsken ja se taas näytti ihan tyylipuhdasta negaa.. plääh.. noh, huomen sit uuelleen aamusella kattoon mitä tuo testi sit näyttäis, toiveet on jo niiiin korkeella et ei niiin millään haluis taas pettyä.. nyt sisustusta uuteen kotiin suunnittelemaan, mukavvee iltaa!! :heart:
 
Mut siis hetkonen.. miks ovistestiä ei sais aamupissast tehä? et amalia, teitkö sen ovistestinki sit aamuvirtsast? Et voisko olla et se vaikuttais.. en kyl tiiä.. jospa ei.. ja jos siel tosissaan ois joku salamatkustaja siu sisäl :) varovaiset onnittelut! :heart:
 
tein juu aamupissistä molemmat! hassua kun en ollu viel kertaakaan niitä ovistestejäni kerenny oviksenbongailuun käyttämään ja nyt käytin elämäni ekan sit (uteliaisuuttani) mahdollista raskautta näyttämään :LOL: minä en kyllä tiiä miks ei sais tehä aamupissistä, en itte asiassa oo viel ees lukenu sitä koko ovistestien pakkausselostetta, tein sen vaan ihan samal taval ku r-testinkin..
 
no ovistestis ehk on et LH hormonia ei ois aamupissassa mut voiha se olla et silti se näyttäis raskauden :) ja sit jos se r-testi oli ny negaa vaan siks et ei oo pitoisuudet niin suuria ko ny ei ollu aamupissaa.. ni ny vaa huomen sit uudestaa testaat ni eiköhä siihe sit vahvempi haamu tulis! :heart: oon kyl tooooodella iloinen sun puolesta jos sie ny raskauduit! =) Ja samal vähä kade ko toivois iteki raskautuvasa :p mut jokainen onneks ajallaan :)
 
haavekuva - kiitos tsempityksistä :heart: täällä on niin ihanaa aina höpötellä ku ihmiset elää ja jännittää, nauraa ja suree yhessä =) toivotaan kovasti et huomenissa olis testissä vähän vahvempia terveisiä ja kovasti kovasti plussaonnea sinullekkin tulevaan testaukseen!! :heart:

linna - kiitos toivotuksista :heart:, tuun sit huomen kertomaan mitä aamupissit tuumaillee :LOL:
 
Khimaira
amalia81 Mullahan kävi samoin kuin sulla: en ollut ikinä bongannut ovistestillä mitään ja sitte käytin sitä raskauden "totemiseen" (siis arvailuun..). Ovistestissä oli neljä päivää tosi vahva viiva ja r-testissä haamu. Menkat alkoivat sitten 11vrk myöhässä :/ Että mä en enään usko noihin ovistesteihin tahi r-haamuihin :snotty:
Toivotaan että sulla on +++++++ :heart: :heart:
 
nyt kokeilin kn:ää ni se on ny kovempi mut tuntuu et se on silti auki (ei tosin nii paljo ko pvä pari sit).. ny alkaa valkovuotokin muuttua tahmeemmaks.. oiskoha se ovis sit ollu jo näi aikasin =) ainaski saatiin siimahännät liikkeelle. Hyvä niin ko mun pitäs jkl mennä myös jossai vaihees ja olla siel enempi ku opparia aletaan kunnol työstää parin kans yhessä.. ni sit jos sillo myöhemmi ei välttis ois ollukaa mahollisuutta peittoja heilutella :p
 
Voi helvetin helvetin helvetti!!!!

Ihan kuin nämä meidän vastoinkäymiset ei jo riittäis :headwall:

Kiitos kuuluu tällä kertaa tytöille.. Sitä, kun luottaa heihin.. No, mitäs annettiin mehukatti valmijuomapullot heille juotavax..

Olivat menneet meidän makkariin.. Ja kas.. Minun puoli sängystä märkänä. Saanpahan nukkua ens yön ukon päällä. :whistle:
180 cm levee sänky ihan pilalla. Perkele.

Saanpahan uuden sängynkin, jota olen kauan jo kaivannut :D
 

Yhteistyössä