**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Hellouu kaikille!

Ja Onnea paku k :heart:
Mitäköhän meinaa tuo Aconin herkäntestin tulos kun 2minuutin sisällä testaamisesta tuli ohut ja väritön toinen viiva testiin :eek: Onko tossa testissä viivan paikkaa vai mittee tuo meinaa.
 
Paljon Onnea Pamu k!! :flower: Ihanaa, että saadaan lisää plussia :heart:

Omaa napaa sen verran, että nyt ovistesti oli taas nega, joten tuskin sitä ovista sitten oli ollenkaan, vaikka haamu olikin toissapäivänä :| eilen en tosin testannut, mutta voisko plussa muuttua päivässä negaksi? No oli miten oli, nyt en jaksa stressata. Tänään illalla mennään ulos miehen kanssa teatteriin ja syömään illalla ja aion vain nauttia hyvästä ruoasta ja juomasta sekä tietenkin ihanasta seurasta :heart:

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
Emiliina, mul sama tilanne et mietin et voiko haamu niin nopeesti muuttua.. siis ko sain haamun ja sit en testannu ja ny nega.. ni oisko sinä välipvänä voinu olla plussa.. ei tajua :p
Ai sulla on sama tilanne :p ei kyllä tajua, mun mielestä outo homma. No katotaan nyt miten kierto menee, jos lähtee pitkittyyn kauheesti, niin varmaan ei ainakaan oo ollut ovista. On tää naisen elämä vaikeeta, ei edes tikut helpota elämää, päin vastoin, aiheuttaa vaan enemmän päänvaivaa :/
 
Emiliina, juu paitti et mulla viimeks kierto veny luultavasti siks et vahtasin koko ajan mahd. raskausoireita ja sitä et oonko raskaana vai en.. ja sit ko en niihi kiinnittäny mitää huomiota vaan juhlistin vaan vuoden vaihdetta (parilla drinkilläkin koska oli testit näyttäny negaa ;) ) ni het alko menkat sit :)
 
kiitti tuhannesti teille kaikille!
en kyll täältä mihinkään lähe, uskallan iloita sit vasta kun noi viime kuun km päivät on ylitetty eli ens viikko on ratkaiseva, ettei vaan historia toista itseään... :| ja jos mulle on tullu joku "vika" että helposti plussaa mutt sit se ei pysy... no turha ehkä tämmösiä ajatella, koitan olla vaan onnellisen positiivinen!!
onhan tämä niin ihanaa kun plussa pärähti!!
jotenkin edelleen ihanan uskomaton fiilis!

jospa tosiaan kaikki menee nyt hyvin ja tämä kokemus pyyhkii nuo ikävät muistot.
tulkaapa kaikki plussajunaan mukaan!!
:wave:
 
JJ-t, nii mut ko entäs ko se kn on mu mielest ollu auki menkoist lähtien!! Vai onks se et se voi silti olla alkukierrosta auki mut sit jos o pehmeempi ni sit on ovis vai täh :p ja limoista en oo ennee nii varma ko ne voi olla myös niit toisia (kröhöm) jotka tuolt allaalt tulee :D eli taas olo on ku omenal ni siks ;)
 
Äsken kun katsoin testiä uudelleen oli viiva muuttunut vaaleanpunaiseksi, no pitänee uusia sunnuntaina testi.

Me lähdetään kohta puolin ajelee Helsinkiä kohti ja ollaan viikonloppu siellä ja käydään häämessuilla, joten hauskaa viikonloppua kaikille =)
 
mä kun oon kn:aa räpläilly nyt tässä niin mä en huomaa sitä onko auki vai ei mutta, sen pehmenemisen huomaa hyvin!!! sillon kun se on kova niin nenä kuvaa hyvin sitä, mulla anaki on ihan nenän tuntunen ja muotonen!!! :D

sit kyllä ovislima on ihan erilaista kun miehen erite :D se on sellasta läpinäkyvää/haaleen valkosta ja sitä voi tulla jo monen sentin pitusina vanoina, muuten valkkari taas on mulla aika runsasta ja samanlaista niin sen takia huomaa kun olis ovis kun se muuttuu ihan täysin.. :saint:
 
no ny se lima ainaski on iha kirkasta ja runsasta mut ei kyl mitenkää venyvää..
*muoks ja ny tosiaan on sattunu tää pvä koko ajan alavattaan.. nytki juilii koko ajan.. ni en mie kyl taida tuhlailla enempiä testejä ko kyl se varmaa ois ollu se kp9 ko se ois näyttäny sen plussan..
 
Lämmöt koholla edelleen.. toivottavasti eivät romahda..

Tehtiin tosiaan ensimmäinen tarjous asunnosta.. Ei hyväksynyt myyjä sitä.. tarjottiin 84 500 ?. Pyyntihinta on 88 000?, nyt odottelen välittäjän soittoa, että tekeekö myyjä meille vastatarjouksen vai käskeekö vain tarjota uudestaan.. Ei se nyt niin hieno asunto ole, että siitä 88 000 pitäisi maksaa.. Sitten se koko pyynti voitaisiin maksaa, jos se sinne hellan uusisi kun se nykyinen siellä on vuodelta -64. Ja pientä pintaremonttia täytyy kuitenkin tehdä muutenkin.
 
jos ajattelee että luteaalivaihe joka on minimissaan 10 päivää ja yleensä 12 päivää. jos olis ovis ollut kp 9 ja luteaalivaihe 10 päivää niin sun kiertos olis vaan 19 päivää..jos se vaihe oliskin jopa 16 päivää niin silti kierto olis vaan 25 päivää..

sillain oon lukenu että jos luteaalivaihe on alle 10 päivää se on liian lyhyt alkion kiinnittymiseen.. jos se taas on yli 16 päivää niin sillonkin siinä oli jotain haittaa raskaudelle, en muista.. ja tää vaihe on kaikilla lähes sama, se alkaa oviksen jälkeen ja päättyy menkkoihin.. KORJATKAA JOS OON VÄÄRÄSSÄ, en halua väärää tietoo antaa, mutta noin oon lukenu.. :saint:
 
JJ-t, paitti et ny tutkiskelin tarkemmin ja sitä vuotoo tulee enempi ja se kyl on semmost kananmunan valkuaisen tapasta ja ny ko tuli enempi ni sit se venyy myös.. et en mä usko et on syytä tikutella enää.. koska ovis hyvinki voi olla aikases vaihees varsinki ny ko pillereide jätön jälkee ne heittelee miten sattuu..
 
siis kyllä vaan toi luteaalijuttu noin menis mut siis ko nyt on kp11 ja sitenhän jos mul olis kierto nyt vaiks 27 ni ihan järkeenkäypää se olis et ny ois ovis.. etenki ko limat o ny tommosia ja kn on pehmee, alhaal ja iha auki...
 

Yhteistyössä