**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

joo, ei pystynyt enempää pidättämään saldona siis 3,5h pissa, ja samanlainen viivanpaikka puikkotestissä :kieh: :headwall:
juilii mahaan ja selkäänkin niin menkkamaisesti että tiedä sitten..
että nyt sitten maltan mieleni ainakin perjantaille ensi viikkoon..vaikka väkisin..

tikruliini no hyvä että edes tekevät pissasta testin, toivottavasti alkaa asiat selkiytyä siellä! :hug:
 
onnea pamu k

(.) ovista olen tällä viikolla testaillut kun tikut tulivat maanantaina. ma ja ti sain plussan, ke ja to nega, mutta tänään taas plussa!? mitä ihmettä :eek: :eek:
testasin ihan muuten vaan tänään, koska se on hauskaa, mutta plussa pistää pienen pään taas hyrskyn myrskyn :headwall: onkos mielipiteitä asiasta?
 
[b]Pamu k [/b] HURRRJAN PALJON ONNEA!!! :hug: :flower: :flower: sinne myös pikkuiselle tarrasukkia! ehditkö elokuun odottajiin???
itse kävin neuvolassa ke ja ihme ettei edes testannu muuten tms.! otti verikokeet ym. sit ens to lääkärinneuvola.. hui ku jännittää!
hirmuisia vihlaisuja välistä on ja väsymys, oon varmaan jokapäivä ottanu torkut! :LOL:
 
sain aikaseks varattua lääkärin!!!! aika vasta 21 päivä, mutta perempi se kun ei ollenkaan..hassua, en ole pariin viikkoon itkenyt keskemenosta, mutta heti kun hoitajalle puhelimessa sanoin syyn lääkärikäyntiin tuli itku :ashamed:
 
Tuohon kotitesti.fi:n testikeskusteluun sen verta et ite mä niit oon käyttäny ja mul ainaski o ollu luotettavia.. eli viimekski ko en ollu raskaana ni sit en kans ollu eikä testeihi mittää tullu.. umayya, ootko varmalla tarkistanu et virtsa ei oo päässy meneen max -viivan yli? Toisaalta jos siin ei kunnon väriä ole ni sit mä en sitä kyl pitäis minään..

Koht vois taas tehhä ovistestin.. tosin, mietin et voi olla et se huippu olis ollu sillo 9.pvä jollon en testannu :headwall: ku sillonha sitä edeltävänä oli semmost suht paksua vvuotoa ja nippailua oli ollu pari pvää.. ja sit sillo oli haamu testissä (tiedän et ei sinällään tarkoita mitään mut jospa se olis ollu enne siitä huipusta) ni ny sit eilen ei näkyny ku ihan haamun haamu jonka hyvä jos ees erotti.. Mut katsotaan katsotaan.. senki takia mietin et oisko ovis tuloillaan iha just koska sit vv on muuttunu kirkkaammaks ja liukkaammaks.. tiedä hänt ny sit..peittoja heiluteltu maanantaina ja eilen ahkeraan, välipäivinä mies oli kertausharjotusten harjotuksis jollon ei oikeen voinu hyödyntää mahdollista ovisaikaa :|
 
ohoh, menipäs hassusti toi alku... :D

ite tullut pidettyä nyt taukoa, ei vaan oo jaksanu käydä kirj! luin pikaseen melkein kaik sivut!

RD kuulosti pahalta toi kolarihomma, onneks ei käyny kuinkaan! on se kumma et miks ihmeen takia miesten pitää aina kieltää et ei nyt noin saa sanoa, itse ainakin oon just semmonen et jos on aihetta niin varmasti sanon ja nyt varsinki.... ;) mies totes et huomaa et on alkaneet hormonit hyrrätä ku mieli vaihtuu ihan laidasta laitaan! (sama oli kuulema esikoistakin odottaessa!!!) :D voi sitä parkaa... :LOL: :LOL:
 
äh.. ny sit unohin Pamua onnitella :headwall: eli hirmusesti onnea ja vauvaliimaa kohtuun!! =) Hieno juttu :) oon ilonen sun puolest mut samal hiukka kade :p

Teil tullu nii hirmusti viestei et unohin siihenki juttuu osallistua et oon miettiny myös niit vaikeit aikoja lasten kans ja et miten kaikista uhmakohtauksist selvitään ja miten kasvatetaan jne. Mut enempi ajattelen sitä plussaamista ja raskautumista sekä raskaana olemista koska mä oon enempi semmonen hetkessä elävä tyyppi kuin hirmu kauas kantoisesti suunnitteleva..
 
Onnea ja tarrasukkia plussanneille!! :flower:
Mukava kun alkaa taas tulla noita plussauutisia... :D

ON: ovis taitaa olla juuri lopuillaan..tuli vaan melko myöhään tämän kierron aikana eli saattaa tämä kierto sitten taas pitkittyä...toivottavasti tietenkin olisi tärpännyt...mutta jos ei niin ajattelin että jospa olisi nyt meidän aika mennä käymään lääkärillä jotta saadaan vähän selvyyttä näihin asioihin kun onhan tässä jo yritetty 8kk...
 
haavekuva Ihan totta, oon samaa mieltä sun kans siin, et mitä sitä turhia tulevaa murehtimaan. Eihän siit sitte tuu mitään ku stressaa kokoajan, kyl mä joskus sitä mietin ja nyt on jo niitä uhmakohtauksiakin esikois kullannupulle tullu, mut ei siinä aina auta kun vaan pitää oma pää! kyllähän se joskus meinaa vähä väsyttää kun tuo meidän pikku herra osaa kans pitää päänsä jos sille tuulelle sattuu, mut kun aina ajattelee et se on ohimenevää eikä siitä stressaa liikaa niin kaik on hyvin! :) on vissiin vetässy tuon itsepäisyyden kummastakin meistä.... :LOL:
 
taikasäde sanos muuta :kieh:
haavekuva en osaa sanoo oonko sitten tehnyt testit väärin mut ihan samallalailla tein puikkotestin niinkun apteekin omatkin testit ja niissä kyllä ollut selkeet negat ja selkeet plussat, eilen tein sen kasettitestin ja siihen pipetillä laitoin ne 4 tippaa pissaa ja samanlainen viivanpaikka oli, kuitenkaan en viivanpaikkaa mielestäni nähnyt puikkotestissä äsken ennen sen tekemistä mutta mene ja tiedä.. ensi viikon perjantaina on taas viisaampi..
 
rouses niinpä! :) ja mä uskosin et must tulis tosi hyvä äiti koska oon tosi hellä mut myös osaan pitää pääni hyvin ja myös jutella lapselle jos sitä kenkuttaa ja siten selventää senkin ajatuksia ja just sanoa et en pidä käytöksestä mut sitä rakastan silti eli sitä ihmistä mut käytös ei oo kivaa.. vaikeesti taas selitin :LOL: mut mä osaan kyl hyvin kuria pitää eli en anna periks.. mua ehk enempi huolettaa se et miten helpolla mies antas periks sit lapselle :kieh:
 
onnea plussasta pamu k!!

ite en oo saanu vieläkään kahta viivaa ovis testiin. alkaa hiipiä pelko perseeseen etten ovuloi ollenkaa :eek:
ite meinaa voisin hypätä ton raskausajan yli suoraan vauva vaiheeseen ku mua pelottaa se synnytys aika lailla. mut yritän asennoitua asiaan positiivisesti ja löytää asiasta myös niitä ihania puolia.
me ollaan saatu tutuilta pinnasänky ja vauvan vaatteita. mä oon kierrätyksen kannattaja ja erittäin ilonen näistä lahjotuksista. pitäs vaan saada aikaseks se vauva että ois käyttäjäki :saint:
Haavekuva: me mennään samoilla päivillä. jokos sulla on siis se ovis jo ollu??
alan huolestua omasta tilanteestani, taipikemminki ärsyyntymään
 
taikasäde kiitos :) täytyy vaan nyt ootella viikko, juilii kyllä mahaa sen olosesti että täti kurvais kohta paikalle, mut sekin olis oikeestaan hyvä nyt koska pääsis uuteen yritykseen puhtaalta pöydältä :)
 
Onnittelut täältäkin plussanneille :flower: ja toivottavasti nuo haamutkin tuosta vahvistuisi.
Itse täällä edelleen tädin kourissa kärvistelen. Sais kyllä jo loppua, aina yhtä inhottavaa. Toivottavasti ei tarvis enää tänä vuonna tuosta kärsiä ;)
Sain innoituksen tuosta epilaattori keskustelusta ja ajattelin että jos itsekkin vaikka vähän kiduttaisin itteeni ja huristelisin karvat veks. Vähän on tuo itsestään huolehtiminen jäänyt, kun tuo meidän pikkuneiti ei oikein itsekseen viihdy. Jotain eroahdistusta tai mitälie.
 
rapu83 etköhän sä ovuloi :) ei mullakaa siis oo ovistikkuun tullu viel positiivista mut kp 9 testailu jäi väliin ja kp 8 alotin testailun.. noh, en sit tiiä oisko se tullu just sillo kp9.. hope not.. jos koht alkaa vuodot tuntuu silt et ois ovis ni sit jätän tikuttelun ja suosiol oottelen vaa tätiä sit jossai vaihees :p

*muoks hui ko tää äske iteksiään heitti ton tummennusmerkin toho tekstiin.. eeeeen se minä ollu :p
 

Yhteistyössä