**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
haavekuva haluisin kanssa ajatella että olis haamujen haamu mutta parempi ajatella että on viivanpaikka niin ei putoo niin korkeelta, ja testaus sitten uudestaan joskus ensi viikolla, pitää vaan malttaa mielensä :kieh:
kuulostaa kyllä tosi jännälle !!!
HUI!
testaamaan vaan uudestaan...
jokos lähtisit heti aamusta koittamaan ?
yhdessä mun kans nääs ? :D

 
mun on jo monta kertaa pitänyt kysyä :ashamed:
miks sä vaihdoit sun nikkiä?
vai kerroitko ja meni multa vaan ohi...

oot mulle aina vaan Bayan, ja se hämää mua kun saan joka kerta takoa päähäni ett ei ku Orion.
:hug:

...outoja juttuja mulla...sorry! mutt ei voi mitään, vanha ei kait opi uusia nimiä :LOL:
 
Khimaira
Iltoja :wave:

Höh tikru :( Luulisi että olisit saanut hiukan tarkempaa syyniä :/ Sanoivatko siellä mitään kierron venymisen syyksi, mitkä tekijät pitkittävät kiertoa? :hug: sulle, voin vain kuvitella miten ikävä on olla epätietoisuudessa :|

Orion ajattelen paljonkin raskauden jälkeistä aikaa- eniten ehkä sitä kun pikkuinen olisi leikki-ikäinen ja touhuaisi isompien ja aikuisten ilona :heart: Samoin sitäkin kun nämä ovat isompia, kaikki koululaisia ja puuhataan yhdessä kaikkea kivaa =) Raskausaikaakin odotan innolla- olen hehkeimmilläni silloin, jos näin kliseisesti saa sanoa :saint: Ja vauva- aikaa samoin..ja...kaikkea mitä uusi elämä tuo tullessaan :)

Tein muuten tänään elämäni ensimmäiset kirpparilöydöt :D Pojalle hokkarit ja kypärän sekä pöytäjääkiekkopelin- kaikki 35eurolla :whistle:

Ja nyt katsomaan illanohjelmat :xmas:
 
minä ajattelen hyvin paljon myös raskauden jälkeistä elämää..lastenhuonetta, syöttötuleja, rattaita..tarha on jo valittu ja budjetti tehty siihen että jään hoitovapaalle ainakin puoleksi vuodeksi..kämppä ostettiin ajatellen vauvaa ja rattaiden kanssa kulkua, auto vaihdettiin farmariin...

unelmoin kuitenkin eniten siitä perhe-elämästä ja siitä onnesta, mitä kaipaan!varmasti lapsen kanssa kaikki ei mene niinkun kuvittelee ja vaikeeta varmasti tulee olemaan..mä kestän kyllä kaiken, kunhan vaan ensin saan unelmat todeksi! ...salaa toivon myös kaksosia :saint:
 
Moron!
Aattelin tulla täälä pipahtaa kahtoon mitä porukalle kuuluu.
Kovin paljoo ei jaksa lukee kun uni painaa jo simmua..
Täälä siis täti ei ole tullut vieläkään,ja kp on jo sen 47... :/
Tosi tuskastuttavaa.
Tää raskaudettomuus ei ois yhtään niin paha juttu jos ees menkat tulis ajallaan.Muttaku niitä saa sen puoli vuotta venaa nii kyllä pinnaa kiristää |O
No,senhän te tiiättekin :D
Vielä on pitkä matka Helmikuun 19 päivään...Hoh hoijaa...
Mut huomen meen parturiin...Jee.. :D
Voikaahan hyvin! :wave:
 
JJ-t olen samoilla linjoilla kanssasi tuosta mitä ajattelee tulevaisuudesta.. Tottakai haluan kokea raskauden, mutta kyllä meilläkin ollaan ajateltu asiaa raskauden jälkeiseenkin aikaan.. Parhaillaan haetaan meille sopivaa farmaria ja mietitään, et muutettaisiin jossain vaiheessa pois tästä.. vaikka tänne mahtuu kyllä ainakin yksi lapsi..

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
mun on jo monta kertaa pitänyt kysyä :ashamed:
miks sä vaihdoit sun nikkiä?
vai kerroitko ja meni multa vaan ohi...

oot mulle aina vaan Bayan, ja se hämää mua kun saan joka kerta takoa päähäni ett ei ku Orion.
:hug:

...outoja juttuja mulla...sorry! mutt ei voi mitään, vanha ei kait opi uusia nimiä :LOL:
Se oli niin vaikea ja jotenki pöhkö muutenki mielestäni. Tämä on nyt paljo osuvampi mulle. Ihan jo siksiki että oon tuosta yötaivaasta kiinnostunu ja tähdet ja tähtikuviot viehättää.

Etköhän sinäki joskus opi ;)
 
suikku: Mulla lähti kierrot pikkuhiljaa venymään melkein heti pillereiden lopettamisen jälkeen, yhdet menkat tuli ajallaan (eli samoin kuin pillereiden kanssakin). Parhaillaan ollut kierron pituus 74 päväivää, ei paljon naurattanu!:kieh:

Kaa: Kyllä täälläkin on kovasti suunniteltu elämää jo pitemmälle, kaikki olettaen että vauva meille vielä joskus siunaantuisi. Mutta jos plussa tulisi nyt ihan lähiaikoinakin, niin hyvällä mallilla on kaikki sen suhteen; mulla ei opiskeluja enää jäljellä kuin noin noin 1 vuosi, miehellä vakityö, farmariauto löytyy, kesällä muutetaan isompaan asuntoon ja muutenkin lähes päivittäin tulee mun mietittyä esim. rattaita, turvakaukaloja jne (selvät sävelet että mimmoset haluan! :whistle: ) ja niin edelleen... Ja aikaa jokin vuosi-pari eteenpäin (olettaen tietysti taas että se olussa pärähtäisi ihan kohtapuoliin tässä kevään aikana) ajateltuna, äitiysloman jälkeen kävisin suorittamassa loput opinnot ja sitten olisin varmasti lapsen kanssa kotona jonkun aikaa. Tai toisaalta, eihän sitä tiedä työtilanteita sinne asti, joten jos jokin oikein helmi vakipaikka tulisi vastaan, niin varmasti sitten kävisin jonkin aikaa töissä jos paikan saisin..Ja lisää lapsia haaveillaan, ollaan miehen kanssa puhuttu että 3 tai 4 lasta olis ihana! :heart: Myös talon rakennus kuuluu tulevien 10 vuoden suunnitelmiin...tontti on hitusta vaille meidän, aika näyttää päästäänkö hinnasta yhteisymmärrykseen.
 
JJ-t : Pillerit itsessään ei kyllä voi aiheuttaa keskenmenoa. Siitä en osaa sanoa, onko mahdollista, että pillereiden takia, jäänyt huomaamatta jokin vaiva, joka voisi vaikuttaa keskenmenoon.

Tulevaisuuden ajattelusta. Totta puhuen tällä hetkellä on eniten mielessä nyt vaan kaksi viivaa ja sitten raskaus. Totta kai on paljon mietitty myös itse lapsia. Olemme miehemme kanssa molemmat kasvatusalalla ja kasvatusperiaatteet on yhdessä jo mietitty selviksi. Kasvatushommissa kun joka päivä ollaan, ei asiaa oikein voi olla miettimättä. Olen vähän liiankin kova suunnittelemaan ja tietenkään asiat ei koskaan mene niin. Itse asiassa olemme kovasti miettineet, miten hoitaisimme myös esim. kehitysvammaisen lapsen kasvatuksen.. Joo, no ei tarvi varmaan tämän vuodatuksen jälkeen edes mainita, että materiaaliset hommat on myös mietittynä :) Yritän kuitenkin nyt keskittyä nauttimaan tästä ajasta ja ihan lähitulevaisuudesta, kun on kerta kuume päällä! :D
 
Nyt kohti koulua..

Ihanaa, enää tämä päivä ja sitten viikonloppu!
Kaksi päivää saa vaan olla kotona (..ja tehdä koulutehtäviä)! :LOL:

Kyllä tuo meinaa vielä väsyttää, välillä on kylmä ja kuuma ja sitä rataa..
 
...no nyt se myrkyn lykkäs...
sain plussan! :eek: siis ihanaa...olen vaan ihan hiukan sekavassa mielentilassaa....pelottaa ihan sikana se viimekuinen km...ja ett jaksaahan tää nyt pitää kiinni! joku kirjoitti ett vois tulla herkemmin, Gyne käski heti vaan koittamaan ja joku kirjoitti ett limakalvot vois olla heikot...

Mutta ei auta muu kuin olla kuten tämäkin km jälkeinen aika, olla niin ku ei oliskaan, näytti nyt ainakin tuovan tulosta...siis ihan coolisti vaan... :LOL: ja sekös tässä nyt sit onnistuu...ah mun kädet ihan tärisee.

en osaa nyt muuta *sanoa*

palataan....

 
onnea pamu k :flower: hienoa että näitäkin tulee

umayya:mulla oli nuo kotitesti.fi:n liuskatestit käytössä kun tiistaina testasin varmaan suunnilleen kanssasi samanlaisen haaleaakin haaleamman viivan, negana sitä pidin mut innostuin liikaa ja sit lopulta eilen alkoi menkat muutama päivä myöhässä... Edelleenkää ei ole sellaista vuotoa kun normisti, tuntuu että jotenkin hitaasti tuo vuoto käynnistyi että en sit tiedä mitä sekin tarkoitti. Mutta asiaan, toivotaan että sulla tarkoittaisi raskautta ja viiva siitä vahvistuis!

Eli kp olis nyt 2/26-28(30), prkl...

Kun nuo keskiviikkona tilatut kotitestin tarjouskasettitestit joskus sitten suvaitsevat saapua, ovat myös viimeiset kotitesti.fi:n testit mitkä käytän, ellei umayya nyt sitten siitä kunnon plussaa saa ja pelasta testien mainetta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Iltoja :wave:

Höh tikru :( Luulisi että olisit saanut hiukan tarkempaa syyniä :/ Sanoivatko siellä mitään kierron venymisen syyksi, mitkä tekijät pitkittävät kiertoa? :hug: sulle, voin vain kuvitella miten ikävä on olla epätietoisuudessa :|

Orion ajattelen paljonkin raskauden jälkeistä aikaa- eniten ehkä sitä kun pikkuinen olisi leikki-ikäinen ja touhuaisi isompien ja aikuisten ilona :heart: Samoin sitäkin kun nämä ovat isompia, kaikki koululaisia ja puuhataan yhdessä kaikkea kivaa =) Raskausaikaakin odotan innolla- olen hehkeimmilläni silloin, jos näin kliseisesti saa sanoa :saint: Ja vauva- aikaa samoin..ja...kaikkea mitä uusi elämä tuo tullessaan :)

Tein muuten tänään elämäni ensimmäiset kirpparilöydöt :D Pojalle hokkarit ja kypärän sekä pöytäjääkiekkopelin- kaikki 35eurolla :whistle:

Ja nyt katsomaan illanohjelmat :xmas:
Lääkäri sanoi et on yleistä pillereiden lopettamisen jälkeen että kuukautiset jäävät pariksi kerraksi pois. Jos kolmansia ei tule niin sit uudestaa yhteys.
Neuvolasta ei viel vastattu kun yritin soittaa. Puolelta yritän uudestaan. Sit en taidakaan enää tänään keretä soittaan. Kiireinen päivä myös tänään
 
ipapii, kiitos onnitteluista!
kotitestin liuskalla minä aamulla plussasin, ja se oli kyllä niin selkeä kuin olla ja voi.

umayya mites siellä? :wave:

eikös Haavekuvakin testannut noilla samoilla, kait niihin kuitenkin on uskominen...
nyt rupes viel enemmän jännittää...

no kuitenkin odotan ja kärvistelen siihen saakka kun oon menny viimekertaisten km päivien yli ja ehkä sit uskallan vähän iloita...
 
moi vaan keikille tai siis huomenta!!! ajattelin nyt uskaltautuu tännekin kirjottelee. mulla on kp 28/28 (26) elilen soittelin neuvolaan ja kyselin näistä mun oireista ja siitä kun otin kierukan pois joulukuun 14pv kun kuukautiset alko silloin ja kierukka oli tulehtunu. on luultavammin tärpänny heti ekasta kerrasta (taas) niinkun esikkonikin -04. oireita on: oksettaa, närästää, rinnat arat, palelee, mandariini tekee vaan mieli, ei mitään tunkkasta, väsyttää, alavatsaan koskee/aristaa esim.yskiessä., tietyt hajut etoo....
ja yks syy kans miks soitin sinne neuvolaan oli se että esikkoa kun odotin niin sain plussan vasta 14pv siitä kun menkkojen piti alkaa.. ja olin silti pidemmalla kun olivat laskeneet...
ohjeet tuli että elä kun olisit raskaana siihen asti kun tulee plussa tai kuukautiset alkaa.. :) :/
 
Arcatha kiva kun asiat alkaa selkiytyä :)
kaa mä haaveilen sekä raskausajasta että sen jälkeisestä ajasta, ehkä se helpottaa kun on jo lapsia, kun muistan esikoisen aikaan haaveilin vain raskautumisesta ja aloin vasta loppusuoralla miettiä synnytyksen jälkeistä aikaa, mut mene ja tiedä..
pamu k en sitten huomannut sun kirjotustas vasta kun nyt, joten en kerennyt mukaan tällä kertaa, ja mä vähän pyhästi itelleni lupasin että ens viikolla vasta testaan, ja en kehtaa ees testat kun mieskin jo vähän ihmettelee testausintoa :whistle:
ja ONNEA sulle ihan hirmusti vielä :heart: :heart: :flower:
ninnurainen samalta kuulostaa sun mietteet kuin omanikin, olisi kiva kyllä saada se täti vaikka kylään että tietäs missä mennään :hug:
ipapii :hug: tädistä, ja katotaan nyt sitten onko noihin testeihin luottaminen, en uskalla vielä innostua kun tosiaan näyttää ihan viivanpaikalta ja näin ollen negalta.. katsellaan :)
 
Anteeksi, etten eilen listaa päivitellyt, mutta en viitsinyt miestä enää herätellä, ku toinen meni ajoissa jo nukkumaan..

Ja meillä meni ilta muutenkin pilalle..

Ensiki lähdettiin viemään mun porukoiden luo koulun avain + kerhon muut jutut, että mun sisko pystyy pitää pitää kerhon, koska itse en tässä voinnissa halua mennä toisia tartuttamaan.

Seuraavaksi lähdimme viemään esikoisen anopin luokse, mummolaan yöksi.

Sitten kävin prismalla nostaa s-bonukset pois.. Jonka jälkeen lähdimme ajamaan pääkatua eteläänpäin..

Kunnes nainen volvo V70 ajaa kolmion takaa meidän eteen :headwall: :headwall: .

Oli taas nainen päästetty ajamaan. Ei kahtonut, tuleeko vasemmalta autoja vai ei.. Ja kun tuo meidän pääkatu on kaksikaistainen.. ja me ajettiin vasempaa puolta (sisempää).. Niin se nainen jarrutti niin, että puolet autosta on sillä meidän kaistalla. :headwall:

Ei ollut mitään tehtävissä.. Liinat kiinni ja kiva törmäys toisen kylkeen, jonka seurauksesta auto pyörähtää perä toiseen suuntaan. Silloin nainen vasta älys, että mitä tapahtui..

Minkä takia nainen painoi jarrua, eikä ajanut sille välikaistalle, mikä on se kääntymiskohta, että kääntyy sitten toiseen suuntaan.. Oli nimittäin pohjoiseenpäin menossa..

Myönsi, että jarrutti siinä.. :eek:

Oli kuopuksella ihana herätys.. Ihana huuto alkoi vain takapihalla. Onneksi ei käynyt ihmisvahinkoja, mutta kyllä minä kiehuin.. Ukko oli, että "elä nyt sano noin ja noin".. Ku oisin halunnut pari valittua sanaa naiselle sanoa.

Meidän autosta meni keula ihanasti ruttuun.. Heti törmäyksestä lähti jäähdytinnesteet valumaan yms. Ihanaa pientä silppua tie täynnä.

Toivottavasti ei ihan lunastukseen joutuis.. Mutta hinaajamies sanoi, että hiukan näyttäis siltä, että lunastukseen saattais mennä.

Olihan tämäkin kokemus, ku kohta ois muutenkin oltu vaihtamassa autoa.

Mutta sinne meni meidän v6-koneellinen auto.. Ja niin kuin oli mukava sillä leikkiä jäällä.. Ääh.. Ikävä on sitä autoa.

Vilustuin ainakin lisää ja olen kyl menossa hakee sairaslomaa sunnuntaina lisää. En ole menossa mihinkään.

Helvetti, ku ketuttaa vieläkin niin mielettömästi..

Kuvissa se ei näyttäny niin pahalta kuin paikan päällä.

Nainen soitti tapahtuneesa miehelleen.. Mies oli kysynyt, että mikä auto ja sitten oli kysynyt, että mikä vuosmalli, niin sitten alkoi kuulumaan toisessa päässä mieletön kirosanajoukko.. Olivat varmaan aikeissa, jos itse pystyisvät maksamaan, ettei menis bonukset. :whistle:

Nainen sai 12 päivän päiväsakot..

 

Yhteistyössä