**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

charlott täytyypi sitten pyytää testin teko samalla käynnillä :)
pamu k tsemppiä testaukseen sulle! toiv. tulos on sulle mieleinen ja heti ilmoittamaan sitten :)
tikruliini täällä myös odotellaan sun kuulumisia lääkäristä :)
RD no lähtikös se nuha? jotta tietää sitten ite jos nuha iskee :snotty: ;)
sirpula toiv. joko kierto tasaantuu tai sitten olis plussa myöhemmin tulossa :)
JJ-t :hug: sitähän varten täällä ollaan että valittaa saa :)
 
Lapinmaria: Suosittelen epilaattoria. Mulla on aikaisemmin mennyt hermo eri karvojenpoistosysteemien kanssa, kunnes sain epilaattorin. Nyt oon siihen ihan koukussa. Joillakin alussa sattuu, mutta siihen tottuu nopeesti. Mulla ei enää tunnu missään.
 
Kiharapää, Lapinmaria
En oo valmis rääkkäämään itteäni pari tuntia että saisin karvattomat jalat VAIN 4 viikoksi (tuskin mulla edes pysyis noin kauaa läheskään). Mä olin aivan hiessä kun sain 1 jalan epiloitua. Toisen vedin suosiolla höylällä. Ja kas, tuloski hurjasti parempi kuin epiloidussa jalassa.
Myyntiin vaan moinen kapistus. Ostan ladyshaverin ja ajelen sitte vaikka joka päivä, kun ei vaan tommosta repimistä enää tarttis!
 
mä käytän aina höylää, tosin välil veetin voiteitakin, nekin ku on helppoja ja ainaski mulla toimii mut kyllä ne karvat kasvaa silti nopeesti takas :p

Sain unta vast puol neljän tai neljän maissa.. äh ko ny sit vätystää.. onks ovistestissä muute mitää et sen tulis olla rakossa vähä kauemmin sen pissan kuin tunnin? Vai voiks ovistestin tehä het pidättelemättä? (mietin vain et sit ku posti tulis ni jos vaik ne testit tulis :) )
 
Khimaira
haavis Ainakin noissa babyplussan ovistesteissä luki että 2h rakossa ennen testin tekoa ja ei aamupissistä. Itseäkin polttelisi tilata ovistestejä, mutta en taida kuitenkaan :snotty: Tulee jos on tullakaseen :kieh:

Joku tuolla mitäs nytillä kirjoitti, että lapsia saadaan, ei tehdä. Tottahan se on, mutta voihan niitä tsänssejään parantaakin :saint: En tiedä vain miten..Kun on tuo ajoitusongelma, mutten tiedä auttaisivatko ovistestit mitään kun tulee kuitenkin suorituskammo :ashamed: Huoh..

Jos aiheesta oli jotain galluppia, niin mieki vetelen höylällä- en uskalla edes harkita epilaattoria :x

Täällähän on muuten muutamia muitakin, joilla synnärinä PKKS :xmas: Mistäspäin olette, josko olisi tuttuja :saint:
Mie R-kylän uudelta asutusalueelta =)
 
Luru, juu mie aattelin et yhe kerran bongaan oviksen ni sit jos se jälkee osais aina limoista ym. huomata oviksen ku on pistäny muistiin mahan nippailuja jne et millo ollu mitäki :)

Ei hittolaine.. avasin äske oven ni siel mies kysy et ".......(äijäkkeen sukunimi) sen rouvia?" ja mie et no tyttöystävä joo ni sit se et ei isäntä oo paikalla ja mie et se o kertaamas jne.. ni ei siin sinällää mitää mut mie oon kuin harakan perse just täl hetkel :LOL: eli hiukset rasvasena ja nukuin huonosti eli verestävät silmät ja aamutakis menin avaamaan :D mä en suotta häppeile :D
mahtaapi äijä kahtoo et no jo on ällötyksen se peteki valinnu morsmaikukseen :D
 
umayya: Lähtiskin tää olo pois.. Menee vain pahemmaksi ja pahemmaksi.
On pakko perua fonttanellan reissu :'( . Marraskuussa varasin paikat ja esikoinen odotti matkaa. Mutta ei tässä olossa viitsi lähtee tartuttaa muita.. Ja sen tietää mikä olo ois sitten sen reissun jälkeen.

Tässä sitten mietityttää se, että pitääkö lähteä uudelleen polille.. Eli saanko lisää sairaslomaa.. En välttämättä halua.. Mutta en jaksa töissä/koulussa käydä tässä olossa.. Pomo ei kyl tykkää, jos saan toisen viikon saikkua.

Enpä oo pitkään aikaan sairastanut mitään.
 
mä sain pukilta epilaattorin, oon kerran sitä käyttäny..jalkoja ajellessa mua ei satu, mutta jos yrittää kainaloita tai alakertaa ajaa niin se SATTUU!!!! :x

täälä täti ei olu tullut, mutta tuhrua tulee niin kai se kohta, toivottavasti!! :headwall:
 
Peruin ensi keskiviikon lekuriajan ja varasin samalla neuvolan :) Pääsen neuvolaan jo ti 15. päivä, tuun sitten kertomaan kuulumisia sen jälkeen. Laskettu aika lasketaan määritetään nyt joka tapauksessa menkoista, vaikka sanoinkin, että TIEDÄN, ettei se voi olla niin. Ultrassa sitten tarkentuu ja tuolla äitiysneuvolakäynnillä sitten ehkä saa lähetteen "ylimääräiseen" ultraan. NP-ultra on sitten kuulemma viikolla 14. Nyt on kaksplussan laskurin mukaan menossa 11. raskausviikko ja LA 30.07. Mutta nuo tulevat muuttumaan...

Red Dragon: Mulle voi joka tapauksessa siis päivittää nyt vaikka noi tiedot alustavasti. Yrityskerta oli eka ja synnäri tullee olemaan sama kuin esikoisestakin eli Naistenklinikka.
 
haavis niin eihän sitä tiedä????

pamu k tuu ilmotteleen sit heti ku testaat!!! mulla alko heti testaamisen jälkeen pieni tuhru niin jospa se sullakin alkais :D kumaa toivot enemmän tätiä vai plussaa!?? ite oon aika huojentunu negasta, mutta pieni pettymys se nega aina on :/
 
Jaksuja RD! Taitaa olla kunnon tauti päällä... Ei oo kiva uiskennella kipeenä. Lapsi reppana, muistan kun itekin odotti kylpylään lähtöä ja sit se aamulla peruuntui :'( Sit vanhemmat ei etukäteen kertoneet vaan sinä aamuna tulivat herätää et lähetäänks! Eipä oo tullu käytyä uimassa, vuos varmaan aikaa vika kerrasta eikä sekään kovin nautinto ollut kun mahassa tuntui raskauden takia ihme painetta..

Muoks. en siis mitenkään pahalla tark. et lapsi reppana...! Tai muutenkaan tarkotus alkaa arvostelee! :p :)

Toivotaan rapu et ovis siellä juilii mahassa =)
Teillä on niiin paljon tääl aina tekstii et en enää perässä pysy! Joten halit tädin kylään saaneille sekä plussaonnea ihan jokaiselle! :heart:

Mulla ovista ei oo viel näkyny. Aluks meinas ihan hätää iskee et ois pitäny olla jo. Mutta tuo 23 pituinen kierto on vasta eka synnytyksen jälkeen, ja ennen mulla oli jotain 30-35 kiertoja. Eli se voi olla vielä edessäpäin =) =)

Tytöllä (7½kk) alkaa olla jonkinlaista eroahdistusta. Kävin lämmittää jäähtynyttä kahvimukia niin heti hätä iski. Kotona seuraa ihan koko ajan missä olen. Eilenkin vaikka oli isänsä kanssa lattialla.

Ihana et tunnen itseni tärkeäksi, mutta kun ei voi mihinkään mennä ilman että äpinä alkaa ja pitää mukaan ottaa. Sitten kaikki hyvin kun pääsee vaikka pyykien ripustamista seuraamaan=)

Nonii, nyt se kerran jo lämmitetty kahvi on kylmää... :snotty: Vaan empä enää viitti lämmittää! Moikka! :wave:

-memmuli-
 
Khimaira
haavis :LOL: Meille sattui kerran niin että mun työpäivän aikana huoltomiehet olivat tulleet käymään ovella. MIes sanoi ettei teidä onko jotain asiaa ollut, että soittaapa rouvalle ja kysyy onko meiltä soitettu huoltoon. Noh- huoltomies siihen totesi "ainiin, ethän sinä olekaan isäntä talossa" :eek: Mein ukko oli vähän :eek: :kieh:
 
Luru, :LOL: no eihä siin :p
ja must tuntuu et se äijä kummiski oli joku taloyhtiöst tms ja tuli pian valittaa ko mä tääl yöl laulan joskus ( koneel ku oon :p ) ja sit me ollaa eh.. hieman äänekkäitä makuuhuonee puolel.. ni sit aattelen het tämmösii pahimpia juttuja :D mut eiks luulis et sillo ne antas eka varotuksen kirjallisesti tms?
 
Olipa se sitten ovis tai ei, niin nyt se on ainakin ohi. Ovistestiin tuli enää ihan hailakka viiva. Lämpöjä en ole mitannut eikä kn löytynyt ikinä, mutta limoja oli (ei enää ) valtava määrä :x Yök! Todellakin, kananmunan valkuainen on aika kuvailevaa. Hyi! :ashamed: Tosin en usko tärppiin (mies on ollut työmatkalla sunnuntaista asti) mutta auttaa huomattavasti ensi kierron... ööö... ajoituksessa? ;) :D

haavekuva Ei kai kukaan oikeasti voi saada varoitusta liian äänekkäästä öhöm?! :p Vai kuinka äänekkäitä te oikein olette? :LOL:
 
kamiliya: Paljon onnea ja tarrasukkia mukaan pikkuiselle. :heart: :flower:

Ihanaa, että tulee plussia tähän pinoon. Lisää vaan tyttöset! :D

Omaa napaa sen verran, että hommailtiin eilen tosi myöhälle asti ja nyt väsyttää ihan tautisen paljon. |O *ryystää kahvia ja asettelee tulitikut silmille*
 
Moro vaan pitkästä aikaa!!

Ihan ensiksi suuret suuret onnittelut Kamiliyalle :flower: :flower:

Epilaattori on sellainen karvanpoistaja jossa on paljon "pinsettejä" jotka nappaa ihokarvat juurineen |O Yhen kerran oon vedelly kintut, en oo sen jälkeen uskaltanu mut viel mä sillä kidutan ihteeni :D
 
memmuli84: Onneksi meidän neiti on onnex viel niin "pieni", ettei ymmärrä.. Mutta mennään varmaankin sitten kahelleen käymään fonttanellassa helmikuun lopussa. Saa olla neidin synttärilahja etukäteen. Esikoinen nauttii uimisesta sen verran paljon. Näkihän sen vaasassakin, kun oltiin siel pulikoimassa. klo 15.45 päästiin uimaan ja 19.30 piti lähteä pois, ni neiti suuttui. Ei kuulema saanut tarpeeksi pitkään uida :LOL:

Ei vaan viiti ihteesä mennä enempää kipeyttää ja ei tartuttaa toisiin.
 
RD:Mulle voi varmaan laittaa kp 15/32-43.. Testi näytti tänä aamuna negaa ja olis jo olevinaan kp 46/32-43, tuhruttelua ei kuitenkaan seurannut kunnon menkkoja :headwall: Ne tais vaan käydä kurkkaamassa, eivät uskaltautuneet kunnolla kylään :whistle:
Elikkäs se pyörähti yk 7 käyntiin. Hitto ku on kyl nyt ihan sekasin noista kierroista |O
 

Yhteistyössä