**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
täällä testattiin nega :/ , tulis se täti nyt niin pääsis tositoimiin!! parempi ettei nyt tärpänny kun ei oo tullu niitä ekoja menkkoja km:n jälkeen...mitäköhän nää mun oireet sitten on??? :headwall:
:hug: Voi hitsiläinen. Mie odotin, että sie tuot iloisen uutisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
RD meillä yritti sitä vatsatautii kanssa tässä edellispäivänä mut tais mennä pelkällä yrityksellä.. kaamee tauti :x
ja sitä paitti, olis yks vaiva vähemmän kun hoitais sen nuhan poies :whistle:

:D Jos sitä iltasella sitten, kun neidit on maate.. Kahtoo miten ite jaksan. Väsyttää vaan niin ihanasti.
 
eihän sitä tiedä mitä tässä toivoa!!! parempi sitten plussata ens kierrosta :D ei vaan jos sillon jo tulee plussa niin mua alkaa oikeen hävettään se kuinka "helposti" raskaudun.. :ashamed: oon valmis kyllä odottaan..
 
JJ-t mitäs hävettävää siinä on jos helposti raskautuu, sehän on ainoastaan hyvä homma, olisit iloinen vaan jos nopiaa käy :) oisin toivonut sulle plusaa mutta kun kirjoitit että kuitenkin hyvä että ei vielä niin olen myös siksi tyytyväinen sun puolesta, vaikka oli kuitenkin varmaan jonkinlainen pettymys tuo negakin..
 
Nyt on sitte yks askel taas otettu kohti lapsettomuushoitoja... 11.2. gynelle joka laittaa lähetteen sit eteenpäin.. :attn: Aika kauas meni tuo, mutta jospa se siitä. Saa vähän hermolomaa välissä ainaki.

Oli kiva mainos paikallislehdessä :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=1420801.jpg
 
ovista odotellessa...

saatiin eilen kassillinen vaatteita tulevalle pikkuselle. aivan ihania. tehtiin miehen siskon kanssa sopimus et jos me säilytetään niitten muksujen vanhoja vaatteita ni saadaan sitte käyttää niitä omilla muksuilla sit ku niitä alkaa siunaantumaan :saint:
 
Toiseen ketjuun jo ilmoitinkin, että tatomira, itse kärsivällisyys, testasi sitten tänään negan, tosin kp:t on vielä aika vähäisiä (kp 25/30), joten ihan turhaan testasin, mutta tahdoin jonkinlaisen mielenrauhan itselleni. Minä siis odottelen menkkoja alkavaksi.
Tiedä sitten kuinka pitkä kierto on tulossa, mutta jos ensi keskiviikkona ei menkkoja kuulu niin teen varmuuden vuoksi toisen testin (joka on nega, tiedän sen)
 
kamiliya ONNEA :heart: :flower: :hug: ihanaa :) paljon tarrasukkia matkaan :)

charlott juu täytyy mainita koska kuitenkin on vauva haaveissa.. mahtaisko se th tehdä r-testin huomen neuvolassa jos pyytäis, tilasin kyllä kotitestiltä testejä mut ei varmaan viel huomenna tule vaikka luki kyllä että toimitettu koko paketti.. oli muuten kasettitestit tarjouksessa siellä..
 
Khimaira
Onnea kamiliya :heart: Lisää vain noita plussia, tässä ketjussa on väkeä niin paljon että saisi tulla reilusti lisää :saint:

Olenko ainoa joka on pikkuisen vihreänä kateudesta :ashamed:
 
.. kaikille onnitteluista. Olette ihania :heart:

Olo on vielä hiukan epätodellinen, arvatkaa vaan montako kertaa olen käynyt tarkastamassa, että onko siinä testissä tosiaan kaksi viivaa!

JJ-t :hug:

Kaikille syysunelmoijille plussatuulia ++++ :whistle:

Mutta hei, en mä täältä mihinkään lähde, pakko käydä ainakin välillä vaihtamassa kuulumisia täällä!
 

Yhteistyössä