**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Kamiliya paljon onnea plussasta!! :heart:

Itekin täällä edelleen tikuttelen, olin jo luopunut toivosta, mutta nyt tuli haamujen haamu ovistestiin, toivottavasti viiva siitä tummenisi parin päivän sisään niin olisin siitä hirmu onnellinen jo :heart: olishan sekin paljon, että edes tulisi se ovulaatio. Vaikka siitä vielä onkin matkaa plussaan, mutta kuitenkin =)
 
Mulle voi päivittää kp 2/30-38 ja onko se sitte yk6. Juups, oon tässä taustaillu ku tuntu että alko jo karkaamaan käsistä koko vauvakuume täällä pyöriessä. Käyn silti aina välissä kattoon että onko tullu plussia. Onnea kaikille plussanneille mahottomasti!! Muille tsemppiä ja kärsivällisyyttä, sitä tässä varmaan eniten kaivataan...
 
tääläkin tuntuu että joka päivä tää kuumeilu vaan pahenee ja pahenee :headwall: silti te oote paras tuki tässä asiassa :hug: en jaksa odottaa enää, täti on tulossa viimestään ens yönä, tiedän sen mutta sit pitäs odottaa tooooosi kauan ennen kun pääsee taas testaan..ei hemmetti mä valitan jostain kuukauden odottamiseta, anteeks!!!! :ashamed: (tässä polötän kun jälleen on viinilasi kädessä, hih) :headwall:
 
Linna, mietin itsekin, että missäköhän vaiheessa raskaus mahtaa olla.... Missään nimessä ei niin pitkällä, kuin menkoista laskettuna olisi. Testasin tätä ennen juuri joulun jälkeen ja silloin näytti vielä negaa. Nyt uskaltauduin testaamaan, vaikka negaan olinkin varautunut, kun oli kuitenkin jotain uusia oireita: aika voimakas palelu ja en tiedä liittyykö tähän, mutta toinen suupieli aukesi yhtäkkiä. Voihan se olla, että se johtuu jostain vitamiinipuutoksesta. Ihan pari kertaa on ollut ohimenevää kuvotusta ja kohtuullisen väsynyt olen ollut - en kuitenkaan totaalisen epänormaalin väsynyt. Täytynee huomenna soittaa ja peruuttaa se ensi viikon lekuriaika - ja varailla saman tien aikaa neuvolaan, jospa sitten saisi jotain selvyyttä viikkoihin.

Kiitti vielä kaikille ja plussaonnea!
 
Huomenna pääsen vasta iltapäivästä koneelle. Menen lääkärin jälkeen ostoksille. Tätiä ei vieläkään näkynyt kylään. Alamahaa on kipristellyt tämänpäivän aina sillon tällöin. Ja välil tuntunut semmoista paineen/painon tuntua. Vaikea selittää :(
 
Pikapano piristää, niinhän sitä sanotaan :whistle: .
Mutta ei piristänyt minua.. Pakko ruveta nukkumaan.
Tämä olo tappaa minut! Olis helvetti voinu jonkin kuurin mulle antaa.. En halua uudestaan mennä.. Pomo tykkäis siitä, jos toisenkin viikon olisin sairaslomalla..

Menin myös käymää saunassa, joka varmasti oli vikatikki :/

Mutta hyvää yötä kaikille! :wave:
 
tikruliini tsemppiä huomiseen!!! tuuthan ilmoileen miten on käynyt!!!

rd teillä tuntuu noi petipuuhat ainakin maittavan, oli sitten pikapano tai elämänsä parasta seksiä :D sulla ei näytä olevan valittamista siihen suuntaan :saint: toivottavasti paranet pian!!!
 
mulla on alkunu kipeytyy varsinki toi oikeen puoleinen alamaha. taitaa siis olla ovis tuloillaan. en kuitenkaan oo saanu viivoi tikkuun mut eiköhän se sieltä :saint:
lähden tästä kohta morjenstamaan miestä tonne makkarin puolelle :kieh:

onnea plussasta Kamiliya :flower: :heart:
 
Voi mahtavaa, plussia!!! =) :wave: Hurjasti onnea sulle, Kamiliya!! :hug:

Ja isot :hug: myös kaikille pudonneille!!

ON: Kp:t nyt 30 eikä menkoista tietoakaan. Tänäaamuna varmuudeksi testasin, mutta selvä nega tuli. Ens viikolla onneks se gynen aika, niin jospa saisin ne terot kun näyttää taas pitkittyvän tämä kierto... :/
 
voi että ku ihanaa!!! kamiliya tooooosi hirmusesti onnea ja vauvaliimaa pienokaiselle :heart: :heart: !! Todel ihana kuulla :) kumpa itsellekin tulis tuollasia uutisia :)

Olin yhteensä kuus tuntia tänää reissaamas ko kävin riksu-jkl-riksu väliä :D piti käydä vaan koulul ja vähä oppari juttui ja kotona hakees miehen papereit ko se oli mu luo jättäny jottai B) et tää tyttö tykkää men junal :D ainaskii melkei :p jospa sitä koht avioituis ni tulis halvemmaks ko äijäke o vr töis ;) no ei vaa :D jospa ei sen takii sentäs :D

ite testailen kai huomen sitä ovista ko ei oikee ollu rahaa ostaa ovistestei ja huomen kummiski tulee postis niit halpoi.. ni jospa huomen.. tosin hoonompi mäihä jos se ois kerennä men jo ohi se suurin etappi oviksen huomaamiselle :p

Ja hei kertokaas et kui pitkään testit näyttää sit selvää haamua ennen ovista? Et voinko olettaa et ovuloin vai näyttääks se aina haamua enne ovista? ko sillo lähellä menkkoi siihe tul pari kertaa iha semmone haamujen haamu. Mut jos o vahvempi haamu ni enteileeks se sit ovista?
 
mahtavaa saada lukea heti aamutuimaan näin hyvä ja iloinen uutinen!!
onnea! :flower:

samalla ilmoitan, että ite testaan huomenna!
en tiiä onko mitään järkeä, mutta kun kerran päätin tuon päivän joskus kauna sitten (?) ja kaksi päivää olen oikeesti kärvistellyt, että en testaan en.... :kieh:
niin huomenna sitten.
silloin on mennyt 33 päivää kun km vuoto alkoi ja noin 15 päivää mahdollisesta oviksesta minkä päättelin Gynen kommenteista.

vähän samat fiilikset ku JJ-tllä, ei vaan malta ku kuume senkun kasvaa...
mutta palaillaampa taas, paljon plussia toivotaan!!!

Sirpula, harmi tuo nega...mutt aina on toivoa ennen ku täti tulee!!
tsemppiä!

Rapu, juu yritystä vaan kehiin, niin ei sit ainakaan jää siitä kiinni! =)

Pamuk


 

Yhteistyössä