**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

RD voi :( pikaista paranemista sinne!

ON: neuvolassa lääkäri sano että ei tartte viel olla huolissaan kierron pituudesta, tai siitä että vasta yhdet menkat tulleet ja toisia odottelee |O ei siin mitään mut sanoin että kun me kuitenkin toivottais sitä plussauutista että olis kiva tietää vähän kiertoa niin sanoi että no ei muuta kun tasasin väliajoin vaan testaamaan sitten |O se on kyllä niin onneton se lääkäri, ihan tosi :(
testitkin tuli postissa ja tein sen kasetti testin, negaa se näytti, viivanpaikka näkyi mut noissa kotitestien testeissä vissiin on viivanpaikka nähtävissä? ei sitä kyllä tarttenut mitenkään käännellä ja väännellä sitä testiä että näkyi mut mä en kyllä usko että oli muuta kuin viivanpaikka..
 
:)

Tiedänhän mä, ettei se pidä paikkaansa, mutta puhelimessa sanottiin, että sen mukaan mennään, ellei ultrassa sitten ole syytä muuttaa sitä. Arvatkaa vaan oonko pähkinyt, milloin olisi natsannut... Helistimen sivujen mukaan rv 5 kotitestillä voi raskauden todeta, joten uskoisin sen olevan oikeampi kesto - siis kuutisen viikkoa varmaan siirtyy LA:kin. Mutta onpahan nyt joku päivämäärä kuiteskin... Syyskuisiin me varmaan mennään.

Ei oo oikein onnistunut töihin keskittyminen tänään. Tai siis tänääkään :LOL:

Tsemppiä kaikille!
 
umayya, juu sullepa sulle :) mä en kyl oo kotitesti.fi:n testeissäni nähny viivanpaikkaa (paitsi ehk ovistestissä mut siihenhä muutenki tulee yleensä aina haamu, tai ees jonkinlainen).. tosin en ole testejä yrittänyt katsoa ollenkaan testiajan jälkeen. Et voiskohan se sittenki olla haamujen haamu? :heart:
 
haavekuva haluisin kanssa ajatella että olis haamujen haamu mutta parempi ajatella että on viivanpaikka niin ei putoo niin korkeelta, ja testaus sitten uudestaan joskus ensi viikolla, pitää vaan malttaa mielensä :kieh:
 
Vaikka olenkin ihastunut epilaattoriini, myönnän, että ei se kyllä 4 viikkoa ainakaan mun jalkoja sileenä pidä. Mutta kun karvat kasvaa, ne tulee pikkuhiljaa ja pehmeinä. Mua jotenkin ällöttää se sänki, joka höylätessä tulee ja vahojen kanssa pelaaminen on sottaista. Mulla on ollut se epis niin kauan, että en muista, oliko alussa tuskallista. Nyt kun ajelen karvoja suht säännöllisesti, molempien jalkojen ajeluun menee yhteensä ehkä vartti, eikä satu yhtään. Kainaloita en kyllä uskalla sillä vedellä.

umayya
: Jännittävää!!
 
Ei vieläkään mitään uutta. Sit vasta lähetetään labraan kun on kolmannet kuukautiset myöhässä. Kysyin parikertaakin että eikö sitä millään voisi jo saada niin ei. Alku viikosta ajattelin kyllä soittaa neuvolaa ja kysyä sieltä. Sieltä vois saada helpommin lähettee
 
tikruliini no höh :hug: toivottavasti tosiaansaisit pian asiat selville.
linna onhan se joo, mut nyt pitää ittensä malttaa vaan :snotty:
ja haavekuva nääkyi 10 minuutin sisään se viivanpaikka jotta ei ollut testiajan jälkeen.. mut silti mä nyt itsepintaisesti ajattelen sen negaksi :|
 
haavekuva 10minuuttia on testiajan sisällä vielä mut silti pidän päässäni ajatuksen negasta jotta ei pety.. ja kyllä se jossain vaiheessa plussaks muuttuu, eri asia onko se sitten kuukauden tai kuuden kuukauden päästä :)
 
tikruliini inhottavaa kun ei tullut vieläkään selvyyttä asioihin!! :hug:

täti on jo ovella,tuhruttelee enemmän, mutta ei laiteta vielä kp:tä kun kunnon vuotoa ei ole..tilasin ovistestejä jo kaks päivää sitten, ne ei oo vieläkään tullu :headwall: , enhän mä niillä nyt mitään tee mutta eikös niitten päivässä pitäs tulla??
 
Hmm. Ehkä mun pitää sit kokeilla vielä uudemman kerran tuota epilaattoria, ettei ihan yhen kerran jälkeen myyntiin pistäis. Kun on kerran ostanuki..
Vaikuttaakohan karvojen pituus siihen kipuun? Mulla oli melkosen pitkät karvat kyllä koivissa..
 
voi tikruliini oisitpa saanu jo selvyyden.. mä en kyl nuin kauaa jaksais ootella..

täällä ei ilmeisesti ovista ole näkynyt et kierto venyyyyyy :headwall: :kieh: luulin jo päässeeni suht helpolla pillereiden lopetuksessa mut eipä näköjään... hitto et ottaa päähän.. viel oikean käden olkapää tulehtunut niin en saa tehdä mitään.. olisin mieluummin töissä kun vaan kotona tekemättä mitään.. kun ei tuo kierto nyt rupeis heittää.. kuin kauan teillä kellä kierto venynyt oli mennyt aikaa ehkäisyn lopettamisesta kun rupesi kierto venymään? olipas monimutkasesti kysytty :D no mut hiljaa olen ollut just tuosta syystä ja stressiäkin ollut.. saattaa olla syynä siihen oviksen poissa oloonkin.. piru :kieh:
 
orion kyllä se sattuu enemmän jo on pitkät karvat! :eek: muista painaa sitä hellästi ihoa vasten niin se ei repäse sitä karvaa niin kaukaa..ei mulla ainakaan jalkoja ajellessa satu.. :saint:

suikku mulla eka kierto pillerien jälkeen 42 päivää ja toisella sit plussa kp 52 eli kyllä venyi! se meni kesken ja oon sitäkin mielessäni pyöritelly, että olisko pillerien aiheuttama hormoonitoiminnan seksvuus voinu johtaa km:eek:on?? onko kellään tietoo tälläsestä??
 
Nyt on lähtenyt asiat rullaamaan hyvin eteenpäin :)

Pankista saimme tänään lainalupauksen ja huomenna mennään tekemään tarjous siitä kolmiosta mitä olemme jo pitkään katselleet.
Lähes varmasti se asunto tulee olemaan meidän. Meidän oma koti! :)

Koulussa ollut pitkiä päiviä, hyvin olen jaksanut joka aamu kuudelta nousta ylös, nyt vaan näin illasta iskee hirveä väsymys ja miehelle kiukkuan ihan turhista asioista.. :ashamed: Mutta sanoihan tuo kyllä, että ymmärtää ja jaksaa kuunnella.. Toivottavasti jatkaa vielä pitkään :p

Ei olisi enää pitkä aika niin pääsisi testailemaan ;)
Ei ole kyllä minkäänlaista stressiä ollut koko asiasta,
liekkö tuo hyvä merkki :D En tosiaan ole asiaa ehtinyt tällä viikolla
paljoakaan ajattelemaan. Koulussa menee aika niin nopiaa,
ja illalla onkin sitten parempaa tekemistä ;) :whistle:

Olis se kyllä.. Ensin saataisiin kaupat tehtyä kolmiosta
ja sitten jos pikkuinen vielä siihen samaan ilmoittaisi olemassa olostaan.. :)
 
Arcatha Hienoa että asiat on lähteny rullaamaan! :) On se kyllä hienoo ku tietää että jonku ajan päästä voi asua ihan omassa asunnossa, saa sisustaa täysin oman mielen mukaan eikä tartte joka koukun ruuvaamiseen vuokraisännän lupaa. :D
 
HEI TOSI PALJON ONNEA KAMILIYALLE!! :heart: :heart: Hienoa Hienoa :flower:

Harmitukset tätsykän yllättämille - :hug:

Hienoa Arcatha! Onnea asuntoasioiden järjestymisestä ja toivotaan kovasti että uusi asukaskin pian ilmottaisi tulostaan! :heart:

Täällä elellään jo kp 30/30, aamulla negaa näytti babyplussan testi, joten tätsykkää tarttee vissiin sit alkaa odottelemaan, mut mut, kahtellaan! oikein paljon plussaista olotilaa kaikille!!!

tikruliini - höh... toivottavasti asiasi selkieytyisivät pian! kovasti voimia!! :heart:

ja siihen epilaatori keskusteluun: sain sellasen toissa jouluna ja vain pari kertaa pysytin käyttään kun teki niiiiiin sairaan kipeetä sillä ajella! huh...
 
Kaa
kamiliya onnea!

Epilaattorikeskusteluun: ei oo ollu eikä tuu. Eli olen luonnostani niin vaalea ja vähäkarvainen :)laugh:) että en ole kummoista tarvinnut. Itselleni kulmien nyppiminen on jo tuskaa, joten osaisin kuvitella itseni itkemään tuon epilaattorin kanssa. Jos karvoja poistan, käytän Veetin voiteita.

Meille tuli vauva -ohjelma on aika hauska. Mukava katsoa tuota lätäkön toispuolista vauva-aikaa. On se vaan niin erilaista kun Suomessa. Minkäänlaista tuskaa tai surua ei tule oman tilanten puolesta, ei oikein mikään vauvaohjelma sitä tee. Olen sillä tavalla sujut tämän "tulisipa meille vauva" asian kanssa.

Mistä tulikin mieleeni; monessa ketjussa palstalaiset kirjoittelevat siitä miten he odottavat raskaaksi tulemista ja raskaana oloa. Itselleni toki tuo on se ensimmäinen toive, mutta olen yhtälailla ajatellut vauva- ja lapsiarkea ja toivonut pääseväni siitä osalliseksi. Kaikessa siitä, hyvässä ja pahassa. Eli ajatukseni ovat kauan aikaa olleet hyvinkin paljon pidemmällä kuin tuossa plussaamisessa. Mites teillä? Kuinka paljon ajattelette sitä raskauden jälkeistä aikaa?

Arcatahalle onnittelut mukavasta pankin uutisesta!

 
Mä ajattelen paljonkin muutaki aikaa. Itse asiassa melkein voisin hypätä raskauden ylikin, mutta en sentään, toki mä senkin haluan kokea.
Päivittäin on mielessä se, kun olis muutama eri ikäinen lapsi hoidettavana. Unelmoin siitäkin kun he ovat teinejä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaa:
kamiliya onnea!

Mistä tulikin mieleeni; monessa ketjussa palstalaiset kirjoittelevat siitä miten he odottavat raskaaksi tulemista ja raskaana oloa. Itselleni toki tuo on se ensimmäinen toive, mutta olen yhtälailla ajatellut vauva- ja lapsiarkea ja toivonut pääseväni siitä osalliseksi. Kaikessa siitä, hyvässä ja pahassa. Eli ajatukseni ovat kauan aikaa olleet hyvinkin paljon pidemmällä kuin tuossa plussaamisessa. Mites teillä? Kuinka paljon ajattelette sitä raskauden jälkeistä aikaa?
Täytyy nyt kyllä peesailla sinua Kaa. :wave: Odotan innolla plussaamista ja raskausaikaa (masua :p ), mutta kyllä mietin asioita enemmän sitten sen kaiken jälkeen. ;)
 

Yhteistyössä