**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

RD :hug: kurjaa, toivottavasti saatte edes niin rahaa että saatte hyvän auton tilalle..

ja nyt mulla alko poltella noi testit tuolla.. pitäsköhän pidätellä pissaa ja tehä parin tunnin päästä se testi, mulla olis puikkotestejäkin sieltä kotitestiltä tilattuna jotta vois vaikka kokeilla niitä antasko selvemmän tuloksen :whistle: :ashamed: :ashamed:
*muoks* miehelläkin olis tänään synttärit joten olis oiva lahja hälle kun en ole mitään kerennyt ostaakaan..
 
Plussa, wautsi! Hirmuisesti onnea Pamu k!!! :hug: Toivotaan että pikkuinen tarraisi lujasti kiinni, pikaliimat hänelle! :D

Red Dragon: Voi vee..varmasti harmittaa, ainahan nuo tuollaiset on ns. ylimääräisiä murheita ja rahanmenoa.
 
umayya: Testaamaan vaan! et mene nyt vessaan pariin tuntiin. Ilmoitat meille heti tuloksen"

Jos ei tuu miellyttävä rahakorvaus, ni saavat korjata vakuutusyhtiön piikkiin..
Ollaan me silti vaihtamassa semmoiseen autoon, mikä meillä on suunnitelmissa. Ei tää kolari muuta sitä suunnitelmaa milläänlailla.
Mutta mie olin kerenny tykästyä tuohon meidän autoon.. Ja nyt on orpo-olo, kun ei ole autoa.. Autoa, joka liikkuu nopiaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
Plussa, wautsi! Hirmuisesti onnea Pamu k!!! :hug: Toivotaan että pikkuinen tarraisi lujasti kiinni, pikaliimat hänelle! :D

Red Dragon: Voi vee..varmasti harmittaa, ainahan nuo tuollaiset on ns. ylimääräisiä murheita ja rahanmenoa.

Multa kuuluu vieläkin sellaisen pihinät korvista ulos, että varmaan sais kananmunan paistettua :LOL:

Mutta eipähän oo meidän pussista pois, ku ei oo meidän syy. Mitäs tyhmänä ei katso tuleeko autoja.. Vaikka kolmion takaa tullaan eteen.. Ja viel jarrutetaan niin, että jäädään puoliksi ajokaistalle.
 
RD joo pakko se on testata, ja tää palsta on kyllä varsin koukuttava siihen suuntaan :D
kerron sitten heti tuloksen..
mut jos se nega sieltä pärähtää niin sitten kyllä olen testaamatta ainakin 2 viikkoa! :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
RD joo pakko se on testata, ja tää palsta on kyllä varsin koukuttava siihen suuntaan :D
kerron sitten heti tuloksen..
mut jos se nega sieltä pärähtää niin sitten kyllä olen testaamatta ainakin 2 viikkoa! :saint:
Eihän se ota, jos ei annakaan. Ja niin kauan on toivoa, kun ei tätiä näy :D :wave:
 
RD :hug: Onni onnettomuudessa ettei käyny pahemmin :whistle:

Ite oon kans lapsena ollu kolarissa. Vanhempi mieshenkilö ajoi punaisia päin ja suoraan meidän isän autoon. Mä istuin takapenkil ja löin pääni ikkunanreunaan.
Tyksissä käytiin kuvauksissa. Ite oon niin varovainen just noissa kolmioissa ja liikennevalois, muutaman kerran on meinannu tulla kolmion takaa auto eteen ja molemmilla kerroilla kuski puhunut kännykkään.
 
Vilinäiti: Tosiaan onni onnettomuudessa.. Ja onneksi jonkin verran vauhti hiljeni ennen törmäystä, ettei sitä 40 km/h törmätty siihen, koska silloin ois varmaankin airbag:it lauenneet.. Ja sit ois varmasti jo ollut lunarissa.

Kun nyt sais tietää miten käy.. Ja pääsis ostaa uuden auton.. Ostetaan tällä kertaa farkku.. Miten mie sellaisella osaan ajaa.. En oo koskaan ajanut :whistle: Onkohan parkkiin ajaminen vähän vaikeampaa..

Ei sillä meidän kolariautomme oli/on ihanan tilava, kuin laiva..
Meidän vieres parkissa oli audin joku farmarimalli, en enää muista mikä, ni meidän auto oli siitä pidempi ja leveämpi :eek:

Miten malttaa odottaa 2-4 viikkoa.. Olla ilman autoa.. Kun vain lähtis itseltäni tauti pois..
 
Khimaira
JJ-t mullakin on "salaa" tuo toive kaksosista :saint: Tuohon autoasiaan viittaan sen verran että meillä on ainoana autona -89 Toyota carina, ihan sellainen neliovinen..Hyvin mahtuu kaksi korokeistuinta, turvaistuin selkä menosuuntaan, iso mies ja (onneksi) pieni äiskä :saint: :whistle: :LOL: Niin joo ja rattaat takakonttiin ;)

HUI! [/b]Pamu !!!! ONNEA!!!!! Nythän niitä plussia ropisee :D :heart: :heart: :heart:

ohoh! RD onneksi ei käynyt pahemmin! kaikkea sitä voi sattua...Itsekin aina tulee paahdettu kolmio,ym. risteyksiin sillä vauhdilla ettei siinä kerkeä pysähtymään (liukkaalla kelillä) jos joku tulee "punaisia päin" :snotty:

ON: en ymmärrä miksi mulla koskee tuonne alamahaan kun menkatkin jo loppuivat :eek: Ei mulla ole koskenut ennen tuollai heti menkkojen jälkeen :/ Mitä lie :snotty: Mies sanoikin, että ota nyt selvä noista sun mahakivuistas :whistle: Niimpä :snotty:

Toivon todella paljon plussia kaikille, myös itselleni tässä vaikka tammikuun aikana :saint: :whistle: :D
:heart: :heart: :heart:

Ihanasti sataa lunta!!! Tässä vaiheessa talvea :snotty:
 
neuvolasta sain lähettee labraan. On kyllä vain pissatesti veritestiä ei kait sitten tehdä. Jos ei silloinkaan näy mitään tai tätiä ole tullut kylään niin varaan neuvolaan ajan ja ruvetaan miettiin sitten jatkoa. Maanantaina tai tiistaina labraan. Eli sinne asti täytyy odottaa. Harmittaa kun tänään en kerkeä.
 
Onneks RDei käyny mitään.. Niin, paitsi autolle :/ Siskolla on farkkuvolvo ja se kans mietti et onko vaikee parkkiin laittaa. Ei kuulemma oo tava henkilöautoo pidempi? Näin ainaki sano, tiedä sitten.

Onnea pamu k! Ja sit lisää niitä plussia tänne, vai mitä tytöt! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:
neuvolasta sain lähettee labraan. On kyllä vain pissatesti veritestiä ei kait sitten tehdä. Jos ei silloinkaan näy mitään tai tätiä ole tullut kylään niin varaan neuvolaan ajan ja ruvetaan miettiin sitten jatkoa. Maanantaina tai tiistaina labraan. Eli sinne asti täytyy odottaa. Harmittaa kun tänään en kerkeä.
Hyvä, että edes jotain rupeavat tekemään. Jospa se siitä lähtis asia selkiintymään! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmuli84:
Onneks RDei käyny mitään.. Niin, paitsi autolle :/ Siskolla on farkkuvolvo ja se kans mietti et onko vaikee parkkiin laittaa. Ei kuulemma oo tava henkilöautoo pidempi? Näin ainaki sano, tiedä sitten.

Onnea pamu k! Ja sit lisää niitä plussia tänne, vai mitä tytöt! :D
Kiva kuulla :D

Tai jos miettii, että omppu oli jo pidempi farkusta, niin kai mie osaan farkullakin sitten ajaa :LOL: .
 
Pamu k: Onnea onnea onnea! :heart: :flower: Toivotaan pienokaisen pysyvän menossa mukana. Yritä olla turhia stressaamatta. :hug:

Ihanaa! Lisää plussauutisia! :D *pomppii innoissaan*

Red Dragon: :hug: Naiset.... :kieh: Minä paraskin puhumaan, kun ei edes korttia ole. :kieh: :LOL: Mutta niinhän sitä sanotaan, ettei sitä autoa kortilla ajeta. :LOL: :LOL: Joka tapauksessa varmasti ketuttaa. :/
 
TaikaSäde: Niin.. Naisetpa hyvinkin.. En pidä itseäni mahtavana kuskina.. Mutta sen verran hyvää palautetta olen saanut ja ajan itsenikin mielestä ihan hyvin.. Ja olen liikenteessä paljonkin..

Ihan hyvin tilanne vois sattua minullekin.. Mutta en minä kolmion takaa katso sinne, minne autot menee, vaan sinne mistä autot tulee.. Se pisti niin mietityttää..

En onneksi ollut sen naisen housuissa, kun oli mennyt kotiin.. On varmasti saanut kuulla kunniansa. On se vaan jännä, jos ukko ajaa kolarin, ni silloin ei sais sanoo mitään, mutta jos toisinpäin, ni tottakai silloin saa kuulla tupenrapinat..

Kun noustiin autosta, ni sanoin sille toiselle heti, että kyllä sitä voisit liikennettä hiukan seurata, ku oltiin ihan siinä tulossa, etkä lähteä yli.. Tai ainakaan jarruttaa, että jäät meidän kaistalle.. Olin hiukan kettuuntunut. Ukko mulle: "ole hiljaa" minä ukolle, että pidä sinä vaan suus kiinni, jos minä olen suuttunut, ni kyl mie sanon omat mielipiteeni. :LOL:
 
ihanaa Pamu nyt paljon paljon paljon liima tarrasukkiin et pysy mukana.. elä stressaa, kyllä se nyt loppuun asti pysyy mukana :flower: :heart:

JJ-t ja Sirpula mä oon kuitenki ollu jo yli 7kk ilman pillereitä ja ainut kierto mikä venyi oli sen öö olikohan 38.. luulis ettei kauheesti enää voi pillereiden takia venyä.. hmm mene ja tiedä :headwall:

RD kauheeta.. noi on aina inhottavia juttuja vaikka ei ihmisille mitään tapahtuis.. onneks ei tapahtunu kun autolle.. jaksamisia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Kun noustiin autosta, ni sanoin sille toiselle heti, että kyllä sitä voisit liikennettä hiukan seurata, ku oltiin ihan siinä tulossa, etkä lähteä yli.. Tai ainakaan jarruttaa, että jäät meidän kaistalle.. Olin hiukan kettuuntunut. Ukko mulle: "ole hiljaa" minä ukolle, että pidä sinä vaan suus kiinni, jos minä olen suuttunut, ni kyl mie sanon omat mielipiteeni. :LOL:
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmuli84:
Heh, meillä ois varmaan ihan sama tilanne. Mies ottas rauhassa, mut mä antaisin tulla kaikki asiaankuulumattomatkin kommentit! :LOL: :LOL:

Helkuta, ku sit se on niin hyvää pataa sen emännän kanssa.. Ihan kuin en siinä paikalla ees ois ollutkaan.. :headwall: Meinasin jo ukolle sanoo, että etkö viel halaa toista lohdutuksex, ku kolarin ajoi meidän eteen.

Ku mistään ei sais kiehua.. :whistle:
 

Yhteistyössä