**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

JJ-t, juu ei mitään :D eli kp 9 arvelin et ovis testi ois sillo näyttäny plussaa.. mut sillo en siis testannu.. ja se huippuha just kertoo sen et sit 24-48h aikana ovis tapahtuu ja toivon totisesti et se olis tänää se ovis.. kaikesta päätellen olis.. ja ny eilen siis ainaski ois tullu kunnon satsi siimahäntiä tuonne kärkkymään ni tiä vaiks jottai tapahtuski ;) mut eihä sitä tiedä.. noh, kolmannes kierrossa sit jos ei tässä :)
 
umayya: mä ihan piruuttani kokeilin sillä kotitestin kasettitestillä että ilmestyykö siihen sellaista viivanpaikkaa, nyt kun siis en varmasti ole raskaana, eikä siihen tullut mitään.. ei värillistä eikä väritöntä viivanpaikkaa =) joten jos olisin sinä niin luottaisin kyllä että joku siellä masussa asuu... =)

Noista kotitestin testeistä vielä et en missään vaiheessa ole uskonut että ne kunnon plussan näyttäisi väärin perustein, ovistesteihin olen ollut hyvin tyytyväinen kerta ne mulla näytti oviksen :LOL:

Haavekuvako se oli joka pohti että voiko haamu muuttua positiiviseksi yhden päivän aikana noissa ovistesteissä niin mulla tais niin käydä ja olisko sit plussasta "ylihuomenna" ollut ihan täysin nega, et ei lainkaan toista viivaa! Mut silti luulen et ovuloit nyt....
 
JJ-t, kaiveleppa niitä muistilokeroita ja kerro että mitä haittaa siit vois ollea jos toi oviksen jälkeinen aika olis ton yli 16 pvää, kiitos =) Kun sen lisäks että epäilin aluksi ovuloinko ollenkaan ja että ovuloinko tosi aikaisessa vaiheessa kiertoa, epäilen nyt että toi mun oviksen jälkeinen aika menkkojen alkuun on hirvän pitkä...

Vai miten se yleensä lasketaan? Eli sain ovistestiin plussan 22 joulukuuta ja eilen alkoi menkat niin eikö siitä ainakin se 16 päivää tule? Toisaalta voihan se olla että tahdonvoimalla siirsin niitä tän verran myöhäisemmäksi, mutta pirun huono tahdonvoima kun nyt jo väkiste alko.....et en välttis siihenkää usko
 
ipapii, samaa mä mietin et kyl mä varmaa ny ovuloin ko kp8 ovistestiin tuli suht vahva haamu mut ei ollu kummiskaa nii vahva viiva ko se kontrolliviiva ja kp9 siis en testannu ko ei ollu testei.. kp10 tuli erittäin haalea viiva ja ny kp11 hyvä jos viivaa ollenkaan (eli hailakan hailakan haamu).. ni siks mietin et oisko se kp9 sit näyttäny plussan jos ois sillo testannu.. koska ny ovismerkit ois nii vahvat ko nippailee masusta ja lima on just semmost ko oviksen aikaan olis ja kn siis auki ja pehmeä :) voi kun oliskin :saint:
 
Kaa
Mie olen nyt lueskellut näitä ovistikutus-viestejä ja ihmettelen yhtä asiaa. Monesti puhutaan ovishaamuista ja haaleista viivoista. Jostain luin, että ovistikkuun tulee aina se testiviiva, mutta sen vahvuus on se merkkaava asia. Eli aina olisi kaksi viivaa, mutta niiden keskinäistä vahvuutta tarkkaillaan. Mites se nyt on, onko siinä tikussa viivaa jos ei ole ovulaation lähipäivä vai ei? Ajattelin ensi kierrossa tarkkailla tätä ovista apukeinoin, nyt kun tuntuu että siitä ei ota mitään selvää... Ovislimojen kaltaisia limoja on nyt ollut jo kolme viikkoa... :eek:
 
emunen
Paljon onnea Pamu K! Toivottavasti vedät monta perässä ja toivotaan myös pysyväistä asukasta! :flower:

Ja onnitteluja myös Arcathalle, on niin hyvässä muistissa nuo omatkin ensiasunnon osto- ja lainaongelmat ja se hiaano fiilis, kun sai asiat rullaamaan eteenpäin.
 
Kaa; mä aloin testaamaan ovista varmaan kp yhdeksän. Ainoa viiva mikä tuli niin oli se kontrolli ja niin kävi useamman kerran, sit lopulta sain haalean testiviivan ja sit seuraava olikin jo ihan vahva ja sit vahvan jälkeen testasin taas sellaisen jossa oli vain kontrolliviiva. Jossain aiheessa tein testejä päivittäin ja kun rupes näyttään siltä et mitään ovista ei ole lähellä (eli oli vaan se kontrolli) rupesin säästää tikkuja ja tein joka toinen päivä. Heti haamusta aloin testaamaan joka päivä ja sit sain vahvat viivat.

Joytenkin oli kai ehdollistunut tuohon et testaa vaan raskaustesteillä, oli nimittäin niiiiin järkyttävä pettymys se ensimmäinen puhdas nega :LOL: vaikka siis ihan ymmärsin sen siinä vaiheessa kiertoa olevan normaalia ja ihan suotavaakin =)
 
juu mullakaan ei muutoin juuri testiin tuu mitään, tai tuli nytki tänää mut se oli nii onnettoman hailakka haamu et voi sanoo et ei mitää ois tullu. Mut sillo kp8 tuli suht vahva haamu mut ei kuiteskaa nii vahva ko kontrolliviiva ni eiköhän se ois se kp9 ollu posit. jos ois vaa tikutellu. Ni jospa se ovis on ny tai huomen :) siimahännät ainaski o kovas touhussa jo ;)
 
ipapii: en nyt muista mitä haittaa siitä liian pitkästä kierrosta oli mutta perhesuunnittelun kotisivuilla luki, että alle 21 ja yli 35 päivän kierrossa on mahdollisuus ettei ovuloi ollenkaan! :/
 
Huhhuh.. Väsyttää todella paljon!!

Mies töissä kymmeneen, laitellut sen suuntaista viestiä, että saattaisi tehdä mieli. Tekisi minunkin mieli, mutta väsyttää TODELLA paljon, meinaan nukahtaa istualleen.. :ashamed:

Rinnat on arat ja aivan kuin vuotaisi jotain.. Nyt alkaa siis pyörimään päässä ajatukset siitä kuinka on tärpännyt, mutta pidän ajatukset vielä kurissa.. Ainakin pitäisi keskiviikkoon malttaa odottaa ensimmäistä testausta.. (tarkistaa milloin ovis oli)
 
Viisi päivää on siitä, että testi näytti ovista ensimmäistä kertaa, tosin kaksi edeltävää päivää olin testaamatta ja testin tekemistä seuraavana päivänä ei enää testi näyttänyt ovista.. Eli uskaltaisiko sanoa, että oviksesta on 5-7 päivää..
 
pakko oli tulla kommentoimaan haavekuvalle että testaa nyt ihmeessä vielä ainaki viikko niillä ovistesteillä. jos sulla nyt kp11 niin luulen kyllä että sulla ovis on vasta tuloillaan. sehän on yleensä noin 10-14 päivää ennen menkkoja. onnea plussanneille!!! ihanaa et tuli taas kerralla useempi plussa.
tsemppiä kaikille!!! :heart:
 
toki se on ehk tuloillaan mut ny o nii selvät merkit tulevast oviksesta ja mul on kierrot niin sekasin et uskosin et ovis ois nyt. Eli mul ei tosissaankaan ole kierto välttämät tuota 29-36 koska ollu vasta kahet luomumenkat pillereide jälkee ni kierto heittää.. ja sillo kp8 tuli se suht vahva viiva ni uskon et kp9 ois tullu se yht vahva ku kontrolliviiva ku ny on nii selvät merkit oviksesta... mut voihan se olla et huvikseen testailen silti :)
 
no siis ny on kp11 ja aattelin et se ois tänään tai huomenna.. koska kn on siis alempana, pehmeä ja auki ja limat oviksen mukaisia.. mahasta nippailu alkoi kp7 ja juiliminen pahentunu tänään. Ja sitenhän se vois olla se kierto esim 27 eli ei ois liian pitkä.
 
menkääs lukeen tonne perhesuunnitteluneuvolan sivuille!!!sielä on ohjeet kaikista ovistesteistä ja muustakin!! sitten sellanen kun billingsin ovulaaatiomenetelmä niin siinäkin hyvää infoo, eli eikun googlettamaan sisaret!!! :D
 

Yhteistyössä