???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

Heips kaikille!Saa nähä meneekö tuo nimimerkki nyt oikeen eli Umyya,ei jotenkin tutulta näytä mutta PÄIVITTÄJÄLLE yritän kertoa tietoja tässä :LOL: Eli mullekkin voi lisätä siihen listaan että TYTTÖ on tulossa :D Onko muuten kukaan laskenut kumpia on meillä täällä syyskuisissa enempi tulossa tyttöjä vai poikia??Jotenkin tuntuu että poikia on paljon =) Arvatkaapa risooko mua yks asia??Miehen äiti ja isä on saanut aina vain poikia,ei yhtään tyttöä vaikka yli neljä lasta on tehnytkin(vissiin 2 menehtynyt mahaan).Niin miehen äiti ei millään tahdo uskoa että vois tyttö tulla,se vaan kuvittelee koko ajan että poika tulee vaikka ultran mukaan massussa on tyttö.Sain tässä vasta kaverilta aivan ihania potkareita tytön väreissä eli v.punaista ja paidan myös ja näytin sen miehen äitillekkin.No eka se ihmetteli että nyt jo oli ne ostanut ja kun näki myös värin niin taas tuumi vain että JOS SE ONKIN POIKA?!Ei ollut ees eka kerta ku kommentoi tuon "jos se onkin poika".Ihan ultran perusteilla uskon että se on se tyttö ku mun kohalla ei ikinä(eikä kenenkään sisaruksen/kaverinkaan)oo mennyt nuo vikaan ja luotan sen verran paljon OYSIN ammattitaitoon.Mulla ois tytölle nimikin jo valmiina,mutta enpä minä sitä sille sanonut,ku kaikki varmaan arvaa mitä se sitten ois sanonut??Varmaan kutakuinkin näin:jos se onkin poika niin ootko pojalle nimeä miettiny.. :headwall: :headwall: Ite oon niin innoissani tytöstä ja ilolla ootan,niin tämä luupää tulee ja vetää sen pojan joka paikkaan jos suinkin vaan satun tytöstä puhumaan.No ootellaanpa synnytystä ja jos vauva tosiaan tyttö onkin niin haluanhan minä varmasti nähä mummin ilmeen,on varmaan näkemisen arvonen! :D Ja tuosta asiasta että miksei vauva voisi tyttö ollakkin kun miehen veljelläkin on tyttö ja poika.Onnistuihan se niilläkin saaha muuta ku poikia(en halua kenenkään poika vauvaa vähätellä mitenkään!)Mutta siis tässä meijän hommelissa,miksei mun mies voisi myös tyttöä siis saaha jos velikin on saanu,ei tunnu menevän jakeluun tälle yhelle..Muuten ollaan miehen äidin kans hyvissä väleissä mutta tympäsee just nuo ääliö kommentit :D Vastasin viimeksi siihen kysymykseen että jos se onkin poika että "tuskin". Itestä vähän vielä että kaikki on mennyt ihan hyvin,pientä väsymystä lukuunottamatta,mutta sainpas päikkärit tänään tuossa vetästyä :D Se onkin kautta aikain mun lempi harrastus ollut(pienestä asti) :D Hullulla on halvat huvit mutta mulla ne on ilmaset :D Sain muutamat äitiyshousut ja paidan ostettua halvalla,käytettyjä mutta ne on kuin uusia.Eikä maksanut kuin 20 euroa+ postimaksu!En ois juuri raskinu uusia lähtä ostaan ku ne on niin himputin kalliita verraten siihen kuinka kauan niitä voi käyttää.Ja minä se oon pihi kuin Roope-Ankka :D mutta hyviä päivän jatkoja kaikille(toivottavasti ees jossakin paistais se aurinko!) :D No ei näkyy mennyt,jospa nyt menis oikein Umayya?? :D <br><br>
 
Miimari-84 lisään =)
onko tää mun nimimerkki oikeesti niin vaikee kun kukaan ei sitä muista :ashamed: no onpahan ainakin ainutlaatuinen sitten ;)
eikä vaan mua aina vähän hihityttää kun on tullut vastaan jos jonkinlaista väännöstä ( :LOL: )

p.s. tilanne nyt: poikia 7 ja tyttöjä 6 joten ei eroa vielä sen enempää :D <br><br>
 
Umayya: Mullekin voi päivittää, että tyttö tulossa! Kiitos! :flower:

Jännä tosiaan nähdä miten tyttö/poika suhteet jakautuu! Meillä miehen lähipiiriin on syntynyt 5 vuoden ajalta nyt vain poikia, joten varsinkin anoppi on nyt onnesta soikea ku saa nyt vuorostaan paapoa tyttövauvaa! Mulla olikin alussa ihan tyttöfiilis, kun mietin et oma äitini sai ekax tytön (mie) ja anoppikin sai ekax 3 tyttöä ennen miestäni :LOL: Vaikka eihän tälleen "genetiikasta" voi todennäköisyyksiä arvioida...heh. :D Alkuraskaudessa mulla olikin kauhee makeanhimo, teki mieli leivoksia koko ajan! Mut silti aloin uskoa et poika tulee, ku kaikille tutuillekin oli poika tullut.
Heh, sori hölmö sepostus...tuli innostuttua... :ashamed:
 
hyttiäinen
Rakenneultra oli tänään , poikahan siellä räpiköi. Painoarvio oli 300g ja viikkoja 19+3! Liitoskipuja ja harjoitus suppareita aika lailla. Mutta ihan normaalia tässä vaiheessa. Ainiin olen 28v :) Ja menen jyväskylään synnyttää.
 
Umayya mulle voi lisätä listaan pojan! Aika tasainen tilanne näyttää olevan.
Tänne ei kuulu mitään ihmeempiä. Olo on hyvä, ollut melkein koko ajan. Välillä päätä särkee, johtuu varmaan niskoista. Potkuja tuntuu päivittäin, huomaa kuinka ne vahvistuu koko ajan.
Hyviä vointeja kaikille, erityisesti PippuriMammalle ja muille supisteleville!
Pilvi ja vauva 21+4
 
Moi kaikille,

kävin tänään rakenneulrtassa ja kaikki oli vauveleilla hyvin. Painoeroa on hieman, mutta ei mitenkään hälyttävästi (painoarviot A=269g ja B=227g). Pienempiä nuo vauvat tuntuu olevan kuin samanviikkoiset yksöset, mutta se lienee tavallista. Kahden viikon välein ne ultraavat, haluavat seurata tarkasti ettei tuota painoeroa tule liikaa.

Oon teidän kuulumisia lukenut ja huomannut, että monet on jo tehneet hankintoja vauvoille. Itse en ole vielä uskaltanut mitään hankkia, jotenkin kuitenkin pelottaa tämä riskiraskaus ja olen päättänyt tehdä hankintoja sitten viikon 25 jälkeen. Toivottavasti sitten vielä jaksaa shoppailla, meinaa tuo maha kasvaa melkosta vauhtia.

=)

Sairaslomalla olen liitoskipujen vuoksi ollut kaks viikkoa, maanantaina olis tarkoitus mennä töihin takasin - kokeileen jaksanko.

Niin ja päivittäjälle tiedoksi; meille on tulossa tyttövauvat. :heart:

Hyviä vointeja kaikille!

-Päivi75 ja nirppu+kirppu
 
tiksu harmaana
Huomenna on rakenneultra :) jännittää vähäsen, mutta hyvällä tavalla. En tiedä, kerrotaanko täällä Joensuussa vauvan sukupuolta, Joelle ei ollut taidettu ainakaan kertoa (vai halusitteko edes asiaa tietää?). Saa sitten huomenna nähdä, miten on. Varmaankin tahdomme saada selville kumpi siellä vatsassa asustaa... minulla on olo, että poika on tulossa, miehellä ei aavistuksia ole.

Tulen sitten huomenna kertomaan, kuinka meni :)


tiksu ja uffe (tasan 20)
 
balik harmailee
Meille tuli tänään hyvin ikäviä uutisia :'(

Siskoni 3-vuotias poika kuoli tänä aamuna vatsasyöpään.

Olen ihan turta ja vaikea käsittää asiaa vielä, vaikka tiesimme mitä tuleman pitää.

Itkettää vaan niin mahdottomasti enkä voi käsittää miten siskoni tästä selviää. Hän ei vastaa puheluihin tai viesteihin ja asuu toisella puolella Suomea.

Tämä on ihan kamalaaaa... :'(


"Pikkuiselle pojalle siivet matkaan" :saint: :heart:
 
hyttiäinen
Balik! voimia sulle ja toivottavasti siskosi jaksaa pian puhua sinulle, ihmiset vaan suree niin omalla tavallaan.Joskus hiljaisuus ja yksinäisyys auttaa aluksi mutta tulee se aika kun on tarve jutella ja avautua, silloin tukeasi tarvitaan paljon. Ihan kuuntelu riittää, nyt vain odota.
Aina kun nuori tai lapsi kuolee niin miettii miten epäoikeuden mukaista maailma on välillä. :'(
 
Aku
Balikille ja siskolle tietysti hirveesti voimia ja jaksamista :hug: En pysty kuvittelemaan mitään kamalampaa kuin oman lapsen menetys :'(
Ärsyttävä klisee mutta aika parantaa.Sitä ei unohda ikinä mutta surun kanssa oppii elämään.

T.Aku ja pähkinä 21+ jotain
 
Huomenta!
Tänne ei mitään uutta. Kaks päivää oon vetelehtiny sisätiloissa, kun on vaan satanu. Eilen aloin ajankuluksi leipomaan muffinsseja. Ohjeen mukaan piti tulla 12kpl, joten tein kaksinkertaisen taikinan, ettei heti maistellessa lopu. Niitä tuli sitten yli 40! :LOL: Ei lopu heti. Mietin, että veisinkö illalla osan niistä töihin kahvihuoneeseen, ettei itse tarttis kaikkia kaloreita niistä kerätä.

Vauvalla oli eilen hiukan hiljaisempi päivä, mutta illalla nukkumaan käydessä alkoi taas sellainen rymistely että! Mietin, että kai se pikkuinen voi jo nyt potkia virtsarakkoa yhtälailla kuin napaakin kohti. Siinä unta odotellessa ja potkuja tunnustellessa mulla tuntui sellaista "aaltoilevaa" pissahätää (tai miten sitä nyt kuvailisi).Vielä se ei tunnu erityisen pahalta eikä siltä, että lirahtaisi, mutta jos se nyt oikeasti on sitä, niin mielenkiinnolla odotan, kun tuo potkija kasvaa ja voimistuu.. :whistle:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:48 tiksu harmaana kirjoitti:
Huomenna on rakenneultra :) jännittää vähäsen, mutta hyvällä tavalla. En tiedä, kerrotaanko täällä Joensuussa vauvan sukupuolta, Joelle ei ollut taidettu ainakaan kertoa (vai halusitteko edes asiaa tietää?). Saa sitten huomenna nähdä, miten on. Varmaankin tahdomme saada selville kumpi siellä vatsassa asustaa... minulla on olo, että poika on tulossa, miehellä ei aavistuksia ole.

Tulen sitten huomenna kertomaan, kuinka meni :)


tiksu ja uffe (tasan 20)
Sinäkin taidat kaupunkilaisena olla menossa Siilaiselle ultraan vai..? Meillä ultrat on tehnyt R.I. eikä hän kyllä sanallakaan viitannut siihen suuntaan, että "nyt näkyy jotain". En tiedä olisko sanonut, jos oltais kysytty. Siellä oli mukana joku opiskelija (keski-ikäinen nainen) ja se kyllä vaikutti mun mielestä tämän vakiultraajankin käytökseen. Mies olis halunnu tietää sukupuolen (muttei kysynyt), eikä muakaan olis haitannu, vaikka oltais veikkaus saatu. Minä suhtaudun tavallisen ultran sukupuoli"selvitykseen" aika skeptisesti ja nimenomaan veikkauksina, kun tiedän useamman tapauksen, jossa lopputulos onkin ollut päinvastainen. Eli meillä eletään jännityksessä. Välillä minusta tuntuu, että vauva on ihan varmasti tyttö, toisinaan taas on enemmän poikaolo.. ;)

Balikille ja siskolle :hug:

Joe ja pieni 21+1
 
Otan osaa. Älä huolestu, vaikkei sisko vastaa puhelimeen ja viesteihin. Jotkut haluaa käydä asiaa läpi ensin itsekseen, jotkut taas (kuten minä aikoinaan) haluaa puhua asiasta muiden kanssa. Asia on tuore nyt, kyllä ne tunteet tasaantuu aikanaan ja elämä rupeaa tuntumaan valoisammalta. Voimia teidän suvulle!
 
balikille +siskolle ja koko muullekin perheelle oikein paljon voimia vaikean asian kanssa :hug: :hug: muuten en osaa lohduttaa, tuntuu että kaikki muu on kliseetä :hug:


lisäykset listaan tehty..
tilanne nyt:
poikia: 9
tyttöjä: 9
eli tasoissa mennään vielä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:24 Joe80 kirjoitti:
Huomenta!
Tänne ei mitään uutta. Kaks päivää oon vetelehtiny sisätiloissa, kun on vaan satanu. Eilen aloin ajankuluksi leipomaan muffinsseja. Ohjeen mukaan piti tulla 12kpl, joten tein kaksinkertaisen taikinan, ettei heti maistellessa lopu. Niitä tuli sitten yli 40! :LOL: Ei lopu heti. Mietin, että veisinkö illalla osan niistä töihin kahvihuoneeseen, ettei itse tarttis kaikkia kaloreita niistä kerätä.

Vauvalla oli eilen hiukan hiljaisempi päivä, mutta illalla nukkumaan käydessä alkoi taas sellainen rymistely että! Mietin, että kai se pikkuinen voi jo nyt potkia virtsarakkoa yhtälailla kuin napaakin kohti. Siinä unta odotellessa ja potkuja tunnustellessa mulla tuntui sellaista "aaltoilevaa" pissahätää (tai miten sitä nyt kuvailisi).Vielä se ei tunnu erityisen pahalta eikä siltä, että lirahtaisi, mutta jos se nyt oikeasti on sitä, niin mielenkiinnolla odotan, kun tuo potkija kasvaa ja voimistuu.. :whistle: \
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:48 tiksu harmaana kirjoitti:
Huomenna on rakenneultra :) jännittää vähäsen, mutta hyvällä tavalla. En tiedä, kerrotaanko täällä Joensuussa vauvan sukupuolta, Joelle ei ollut taidettu ainakaan kertoa (vai halusitteko edes asiaa tietää?). Saa sitten huomenna nähdä, miten on. Varmaankin tahdomme saada selville kumpi siellä vatsassa asustaa... minulla on olo, että poika on tulossa, miehellä ei aavistuksia ole.

Tulen sitten huomenna kertomaan, kuinka meni :)


tiksu ja uffe (tasan 20)
Sinäkin taidat kaupunkilaisena olla menossa Siilaiselle ultraan vai..? Meillä ultrat on tehnyt R.I. eikä hän kyllä sanallakaan viitannut siihen suuntaan, että "nyt näkyy jotain". En tiedä olisko sanonut, jos oltais kysytty. Siellä oli mukana joku opiskelija (keski-ikäinen nainen) ja se kyllä vaikutti mun mielestä tämän vakiultraajankin käytökseen. Mies olis halunnu tietää sukupuolen (muttei kysynyt), eikä muakaan olis haitannu, vaikka oltais veikkaus saatu. Minä suhtaudun tavallisen ultran sukupuoli"selvitykseen" aika skeptisesti ja nimenomaan veikkauksina, kun tiedän useamman tapauksen, jossa lopputulos onkin ollut päinvastainen. Eli meillä eletään jännityksessä. Välillä minusta tuntuu, että vauva on ihan varmasti tyttö, toisinaan taas on enemmän poikaolo.. ;)

Balikille ja siskolle :hug:

Joe ja pieni 21+1
Pientä kunnioitusta! Balikilla on surua ja sää kerrot vaan omista asioistas pitkät pätkät, ihan kun sun aaltoileva pissahätäs olis tärkeekin juttu. Sori mutta suututtaa. Tää pino taitaa olla kaikille pelkkä nettipäiväkirja.
 
Olen toki syvästi pahoillani Balikin ja hänen siskonsa puolesta. Ja tiedän, etten osaa edes kuvitella, miten pahalta pienen lapsen kuolema voi tuntua. Olisin tietysti voinut pahoitella asiaa pitemmästikin, mutten kertakaikkiaan löytänyt sopivia sanoja, tuntuu ettei sellaisia ole.
Balikilla oli valitettavasti surullista kerrottavaa, jonka hän halusi jakaa meille. Minulla oli toisenlaiset (omat) asiat mielessä. Silti maininta pitkän viestini lopussa oli aito, ei vain muodollisuus.

Joe
 
Ilmoittaudutaampa nyt sitten mekin tänne.
Eli Tiku 24v la:21.9 1.lapsi Tays

Balille voimia :hug: On väärin että noin pieni joutuu poistumaan :'(
Sen verran on kokemusta että pikkusiskoni on kuollut kätkytkuolemaan. Nyt kun itse odottaa niin pelkää että mitäs jos meillekin käy niin.
Toivottavasti ei. Ja toivottavasti ei teille muillekaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:56 Aku kirjoitti:
Balikille ja siskolle tietysti hirveesti voimia ja jaksamista :hug: En pysty kuvittelemaan mitään kamalampaa kuin oman lapsen menetys :'(
Ärsyttävä klisee mutta aika parantaa.Sitä ei unohda ikinä mutta surun kanssa oppii elämään.

T.Aku ja pähkinä 21+ jotain
Ei löydy omia sanoja, peesailen tätä, varsinkin viimeistä lausetta...
Balikille :hug: siskollesi jaksamista...
 

Yhteistyössä