Huomenta!
Tänne ei mitään uutta. Kaks päivää oon vetelehtiny sisätiloissa, kun on vaan satanu. Eilen aloin ajankuluksi leipomaan muffinsseja. Ohjeen mukaan piti tulla 12kpl, joten tein kaksinkertaisen taikinan, ettei heti maistellessa lopu. Niitä tuli sitten yli 40!
Ei lopu heti. Mietin, että veisinkö illalla osan niistä töihin kahvihuoneeseen, ettei itse tarttis kaikkia kaloreita niistä kerätä.
Vauvalla oli eilen hiukan hiljaisempi päivä, mutta illalla nukkumaan käydessä alkoi taas sellainen rymistely että! Mietin, että kai se pikkuinen voi jo nyt potkia virtsarakkoa yhtälailla kuin napaakin kohti. Siinä unta odotellessa ja potkuja tunnustellessa mulla tuntui sellaista "aaltoilevaa" pissahätää (tai miten sitä nyt kuvailisi).Vielä se ei tunnu erityisen pahalta eikä siltä, että lirahtaisi, mutta jos se nyt oikeasti on sitä, niin mielenkiinnolla odotan, kun tuo potkija kasvaa ja voimistuu..
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 21:48 tiksu harmaana kirjoitti:
Huomenna on rakenneultra
jännittää vähäsen, mutta hyvällä tavalla. En tiedä, kerrotaanko täällä Joensuussa vauvan sukupuolta, Joelle ei ollut taidettu ainakaan kertoa (vai halusitteko edes asiaa tietää?). Saa sitten huomenna nähdä, miten on. Varmaankin tahdomme saada selville kumpi siellä vatsassa asustaa... minulla on olo, että poika on tulossa, miehellä ei aavistuksia ole.
Tulen sitten huomenna kertomaan, kuinka meni
tiksu ja uffe (tasan 20)
Sinäkin taidat kaupunkilaisena olla menossa Siilaiselle ultraan vai..? Meillä ultrat on tehnyt R.I. eikä hän kyllä sanallakaan viitannut siihen suuntaan, että "nyt näkyy jotain". En tiedä olisko sanonut, jos oltais kysytty. Siellä oli mukana joku opiskelija (keski-ikäinen nainen) ja se kyllä vaikutti mun mielestä tämän vakiultraajankin käytökseen. Mies olis halunnu tietää sukupuolen (muttei kysynyt), eikä muakaan olis haitannu, vaikka oltais veikkaus saatu. Minä suhtaudun tavallisen ultran sukupuoli"selvitykseen" aika skeptisesti ja nimenomaan veikkauksina, kun tiedän useamman tapauksen, jossa lopputulos onkin ollut päinvastainen. Eli meillä eletään jännityksessä. Välillä minusta tuntuu, että vauva on ihan varmasti tyttö, toisinaan taas on enemmän poikaolo..
Balikille ja siskolle :hug:
Joe ja pieni 21+1