äiti vm70, sokerirasitus ei ole mikään paha nakki. Tylsää siellä on istua, mutta ei muuten ikävää. Sen litkun vetää alas nopeasti, kun vaan ottaa saman asenteen kuin yskänlääkkeen kanssa, eli nielee vaan eikä jää miettimään =) kirja kannattaa ottaa mukaan, kun siellä tosiaankin joutuu istuksimaan tyhjän panttina.
Meillä oli tänään koulussa kukkapenkkien laittoa. Luokkakaverit ei anna miun lapioida, kantaa mitään painavaa tai ylipäänsä tehdä mitään :| tylsää!!! en ole sairas, olen raskaana. Onhan se kiva, että välittävät ja huolehtivat, mutta liika on liikaa. Tosin peruslaiskana ihmisenä viihdyn myös katsellen toisten työntekoa
Huomenna olen menossa vanhempien luokse, lauantaina olisi tarkoitus mennä mustikkaan. Ei ole ollut rahaa ostaa mansikoita, joten koetan kerätä paljon mustikoita pakastimeen, että on talveksi marjoja. Jos muutaman kanttarellin löytäisi, niin sekin olisi kivaa.
Turvotus on häipynyt, luultavasti koska olen juonut paljon ja liikun nyt enemmän kuin mitä kesätöissä ollessa tuli liikuttua. Muutenkin olo on ok, ei ole mitään erikoisia vaivoja ollut.
Olen miettinyt, että raskaana olo on tavallaan todella vapauttavaa. Tarkoitan sitä, että raskaana oleva nainen ei ole siinä mielessä objekti miehille kuin naiset yleensä ovat, siis että satunnaiset miehet eivät voi pitää minua objektina ja mittailla painoani, ulkonäköä tai seksikkyyttä, kun olen selkeästi odottava (tai siis voihan ne, mutta sillä ei ole väliä, koska minusta näkee, että en ole ns. vapaata riistaa...
)
Ulkonäkövaatimukset ei koske minua tällä hetkellä ja se jos mikä on vapauttavaa. En niistä normaalistikaan pahemmin välitä, mutta jotenkin tuntuu, että sitä on ainaisen, jos ei nyt arvostelun, niin arvioinnin kohteena. On se hassua, ensimmäistä kertaa tuntuu siltä, että oma kroppa kuuluu vain itselle, kun se tosi asiassa kuuluukin kahdelle
ymmärtääkö kukaan, mitä ajan takaa tällä ajatuksellani? Aloin tätä miettiä, kun kävin Helsingissä kaverini luona ja hän mietiskeli painoaan ja ulkonäköään, ja toisaalta taas kun näin siellä melko paljon musliminaisia peittävissä asuissaan...
Mutta nyt unille, että jaksaa taas huomenna!
tiksu ja uffe (31)