tarvis varmaan jotain kirjoitella taas, oon lentänyt pari päivää ympäriinsä ja juuri hätäsesti kerennyt lukemaan välissä kuulumisia.. joten yritän muistaa kaikkia..
PippuriMammalle hurjasti tsemppiä kääntöyritykseen :hug: toivottavast ionnistuu
äippä81 toivottavasti pysyt kasassa vielä, ja muista nyt levätä minkä pystyt :hug:
ööh..
tiksu taisi kanssa olla jossain vaiheessa sairaalassa..kai, apua kun ei muista :ashamed: toivottavasti kaikki hyvin..
sokerirasituksista kaikille toivottavassti tulossa hyviä uutisia tuloksista :hug:
ja
uudet syysmassut tervetuloa mukaan :flower:
pinniksen patjoja voi myös kysellä ihan lastentarvikeliikkeistä..me ostettiin samasta liikkeestä mistä pinniskin..
nimistä meillä on yhteiset säverlet miehen kanssa, toki nämä saattaa muuttua kun vauvan näkee että minkä näköinen pikkuihminen sieltä oikein ilmestyy..
ristiäiset meillä tulee olemaan samanlaiset kuin esikoisellakin, eli kirkossa kastetaan, kun asutaan 200m päässä kirkosta, sen jälkeen kahvt meillä..
kummeja meille tulee tälle tulokkaalle myös 3kpl niinkuin esikoisellekin, miehen nuorin veli ja mun eno vaimoineen, ollaan niin läheiset ystävät että siksi näinkin "hassu" valinta kuin minun enoni.. ja mun eno on saman ikäinen kuin mun mies.. eli ei mikään "vanhempi" pariskunta edes kyseessä
jaahas..mitähän muuta..
niin joo.. mun pesänrakennusviettini on saanut meidät siihen tilanteeseen että meillä on kämppä kuin pommin jälijiltä, kaikkia huoneita pitää järjestää ja laittaa, uusia huonekaluja on hankittu vino pino.. ja tänään vihdoin sain sitten meiän makkariin laitettua vaavin vaatteet lipastoon ja pinniksen pedattua, pakkauksen sängyn mukaan lukien, tulee meille siis ensisängyksi pinnasänänkyyn..
miehen tyttären huone on nyt järjestetty uuteen uskoon ja ikeasta hankitut sisustustarvikkeet poikien huoneessa on nyt paikallaan..
ja mulla meinaa loppua työt kesken, en keksi enää mitään laitettavaa..no onneks mulla on olkkariin vielä tavaroiden laittoa jäljellä..
mutta joo, nyt lähen teitä kiusaamasta.. :wave:
umayya 33+4 :heart: