Minäkin oon miettinyt Pippurimamman kuulumisia..
Rintapumpusta:Se on tosiaan hyvä olla olemassa,ees jonkinlainen.Tytön ku sain niin maito alkoi pakkaantuun samantien jo sairaalassa,eikä puhettakaan että ois voinu mahallaan olla!Ne oli ku tiiliskivet! :kieh: Kävin sitten niinku kunnon lehmän kuuluukin niin lypsyllä(ai sitä ihanaa lehmä oloa!)
Kotia ku pääsin niin eihän mulla ollu sitä pumppua,vaan sisko joutu lypsämään(ihan oikeasti lypsämään!) lasiin sitä maitoa ku itellä ei oikeen onnistunut,se istui mun selän takana ja piti lasia ja lypsi niinku mitäkin vuohta/lehmää käsipelillä
Oli varmaan melkonen näky,mutta pakkohan se oli ku tuntuu että utareet räjähtää |O Sitten helpotti ja mulla kaverit yritti mulle metästää rintapumppua joka paikasta ja lopulta sen sain,luojan kiitos!Jonku aikaa meni että maidon tulo tasottui.Toiselta sama homma,annoin edellisen rintapumpun yhelle tutulle lainaan ku tarvi mutta en saanut sitä takaisin niin eipä ollu millä pumpata :/ No miehen vanhemmat kävi mulle ostamassa(ihania ihmisiä kun on)lastetarvike liikkeestä uuden olikohan se ainu-pumppu sekin.Nyt se on kyllä tuolla kaapissa oottamassa varmasti käden ulottuvilla =)
Ai niin Möörwalle onnittelut! :flower: Onko sun oikea nimi Mirva??Minä kutsun mun siskoa tolla nimellä joskus tahallaan(muka amerikkalaisittain,harmi ku sitä r-kirjainta ei voi näin kirjottaessa laittaa/sanoa)
Synnytys ei sinänsä mua pelota,ainoastaan jännittää jonkin verran..Mutta kun ei aattele sitä niin ei saa luotua mitään kauhukuvia,minullakin ku tota mielikuvitusta riittää
Oliko se Umayya kattomassa silloin sitä Aria??Että mää oon lahopää!!! :headwall:
Ois semmosta asiaa että ei ois pitäny puhua siitä,näin sinä yönä siitä TAAS unta!!!
Se halus mut sen kans tärskyille
Olin ihan otettu ku se soitti muka mulle ja jätti numeron näkyviin että voin ottaa sen puhelinnumeron ylös
Sovittiin perjantaiksi treffit sitten sen kans ja yhtäkkiä mulla oli muka hammaslääkäriin meno juurihoitoon,hammaslääkäri oli päiväkodin yhteydessä,naulakoissa roikkui pikku lasten takkeja ym.
Sitten murehdin että mitähän se Ari tuumii ku sössötän ku lärvi on ihan puuduksissa ja se ei saa sitten mitään selvää mitä sanon.No sain sit käytyä h.lääkärissä ja Ari tulikin mua siinä pihalla vastaan ja hymyili(oltiin muka oikein rakastuneita!)lähettiin käveleen johonkin käsi-kädessä
No olinpa ainakin hyvällä tuulella ku heräsin,sairaita nuo unet!!!
Miehelle en oo sanonu mitään noista unista
Sen vaan että usein näen siitä unta mutta en kerro sisältöjä sen tarkemmin,ei kehtaa