Huomenta kaikille uusille ja vanhoille mammoille!
Eipä oo tullu kirjoteltua ihmeemmin. Sairaslomalla edelleen, joskus kesäkuun alkupuolella lääkäri kirjotti saikun äippälomaan asti. Supistelut ei ole kypsyttäny kohdunkaulaa enempää, mutta rauhallisesti pitää ottaa. Eilen olin neuvolassa, nyt mun pitää käydä viikon välein! Edellinen kun syntyi jo 34+1, niin nyt syynätään tarkemmin. Poitsu on vähän liiankin reipas, viime yönäkin herätti kolmelta ja aamulla ennen kuutta.
Edellisellä kerralla lääkäri sanoi, että kun 33 viikkoa on täynnä, vauvan keuhkot on jo valmiit, että saa vaikka syntyä. Ja se ajankohta oli eilen! Että enää ei tarvi huolehtia, vaikka Onni tulis maailmaan jo tänään! Jee!
Neuvolasta kirjottivat lähetteen naikkarille, menen sinne synnytystapa-arvioon. Saas nähdä millanen se käynti on, viimeksi en ehtiny käydä edes synnytysvalmennuksissa, kun vauva synty niin aikaisin.
Hankinnoista; pinnasänkyä ei vielä ole, koska me käytetään aluksi tota perintökehtoa. Kaikki muut isommat jutut kai onkin. Tai sen huomaa kai sitten vasta kun jotain puuttuu kun poitsu on kotona. Kestovaippoja pitäis kyllä saada. Pari oon löytäny kirppikseltä. Sittarin vauvantarvikeosastoa on muutettu, ja nyt sielläkään ei enää näy kestovaippoja.
Anoppikin on riesana. Se on puuttumassa näköjään ihan joka asiaan, nyt se haluais jo päättää Onnin uskonnostakin!!!!!!! Kun ortodokseja kuulemma kiusataan koulussa. Ja paskat sanon minä, mua ei ole ikinä kiusattu ja anoppi ei itse edes ole ortodoksi, joten luotan omiin kokemuksiini. Teki mieli sanoa anopille, ettet sä oo itte välittäny vaikka sun kakaraas on kiusattu koulussa lihavuuden takia. Anoppi kun on kauhee pakkosyöttäjä. Ja mä oon hirvee miniä, kun hänen pieni poikansa on laihtunu 20kg mun aikana! Taitaa tulla nälkäkuolema, kun pikkunen painaa enää 95kg!
Mutta toivottavasti muilla sujuu mukavammin isovanhempien kanssa! Voikaa paksusti ja pysykää kasassa vielä jonkin aikaa!
Jode ja Onni-poika 33+1
Onko joku muu menossa synnytystapa-arvioon?