***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
miimari me oltiin siellä lahden öissä joten oli siellä ihan kiitettävästi porukkaa, ehkäpä ne kaikki ei kuitenkaan ollut aria tulleet kattomaan..
mun mielestä se osaa esiintyä hyvin, ja bändikin oli tosi täysilla mukana jutussa joten oli tosi hienoa kattoa sitä.. tuo on muuten alkuperäisenäkin hyvä biisi toi perfect strangers :D
juu ei mullakaan mitään himoja kyseistä heppua kohtaan ole.. sen ääneen kylläkin, ei se nyt kyllä huononkaan näkönen ole mut ei ihan mun makuuni kuitenkaan..
ja viimeisen biisin, hetki lyö, vetivät ilman paitoja kaikki paitsi rumpali, se oli aikas
:p juttu :D

ja tuosta seksistä, viimeksi ei ollut haluja sitten minkäänlaisia, nyt on jonkin verran muttei lähellekään niin paljon kuin normaalisti.. mut onneks mies taitaa ymmärtää kun ei ole siitä mitenkään suuttunut ja viimeksikin se sitten palautui asian oikea laita loppujen lopuksi joten ehkäpä hyvää kannattaa oottaa :)
Joo,yllättävän ymmärtäväinen tuo mies on kyllä sen suhteen ettei oo mitään möksähelly eikä painostanut ku mua ei haluta niin silloin ei haluta.Ei sitä seksiä ees viittis mistään "pakosta" alkaa harrastamaan.Oottaa että vauva syntyy niin jos sitten jossain välissä normalisoituis vähän tämä homma =) Hain muuten eilen tätiltä sen pinnasängyn ja aattelin sen kasata tänään :D Semmonen vanha valkoinen se on mutta hyvän siro ja kevyt niin varmasti toimii hyvänä sänkynä :D Ja pienempi vähän mitä se mun entinen jota ei viiti alkaa sulloon tonne makkariin ja varmasti se entinen leviäis käsiinkin.Tuli mieleen tosta ku vaihoin ton puheen aiheen niin ku Pippurimamman kans naurettiin tota aiheen vaihosta että se ei oikeen taho silleen sutjakkaasti vaihtua meillä :D Laitan tossa myöhemmin ne eiliset neuvola kuulumiset tänne sitten =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
miimari me oltiin siellä lahden öissä joten oli siellä ihan kiitettävästi porukkaa, ehkäpä ne kaikki ei kuitenkaan ollut aria tulleet kattomaan..
mun mielestä se osaa esiintyä hyvin, ja bändikin oli tosi täysilla mukana jutussa joten oli tosi hienoa kattoa sitä.. tuo on muuten alkuperäisenäkin hyvä biisi toi perfect strangers :D
juu ei mullakaan mitään himoja kyseistä heppua kohtaan ole.. sen ääneen kylläkin, ei se nyt kyllä huononkaan näkönen ole mut ei ihan mun makuuni kuitenkaan..
ja viimeisen biisin, hetki lyö, vetivät ilman paitoja kaikki paitsi rumpali, se oli aikas
:p juttu :D

ja tuosta seksistä, viimeksi ei ollut haluja sitten minkäänlaisia, nyt on jonkin verran muttei lähellekään niin paljon kuin normaalisti.. mut onneks mies taitaa ymmärtää kun ei ole siitä mitenkään suuttunut ja viimeksikin se sitten palautui asian oikea laita loppujen lopuksi joten ehkäpä hyvää kannattaa oottaa :)
Joo,yllättävän ymmärtäväinen tuo mies on kyllä sen suhteen ettei oo mitään möksähelly eikä painostanut ku mua ei haluta niin silloin ei haluta.Ei sitä seksiä ees viittis mistään "pakosta" alkaa harrastamaan.Oottaa että vauva syntyy niin jos sitten jossain välissä normalisoituis vähän tämä homma =) Hain muuten eilen tätiltä sen pinnasängyn ja aattelin sen kasata tänään :D Semmonen vanha valkoinen se on mutta hyvän siro ja kevyt niin varmasti toimii hyvänä sänkynä :D Ja pienempi vähän mitä se mun entinen jota ei viiti alkaa sulloon tonne makkariin ja varmasti se entinen leviäis käsiinkin.Tuli mieleen tosta ku vaihoin ton puheen aiheen niin ku Pippurimamman kans naurettiin tota aiheen vaihosta että se ei oikeen taho silleen sutjakkaasti vaihtua meillä :D Laitan tossa myöhemmin ne eiliset neuvola kuulumiset tänne sitten =)
juuh, mulla ei ihan niin sutjakkaasti vaihdu aihe kesken kaiken vaikka aika nopeeta pystyy vaihtaan aihetta, mut teitin jutustelut meni kyllä aika vauhtia :D meiän tarttis kanssa kasata pinnis tuolta varastosta, vanha kun lahjoitettiin miehen veljelle ja ite ostettiin uusi, se brion puun värinen tarjouksesta.. sais vaan kasattua sen.. kaipa se ois joku päivä tässä laitettava se sairaalakassikin valmiiksi kun ei taas tiedä jos vaikka yllättäen joutuu sairaalaan jäämään.. niinkuin viimeksi, jäi pyykkikoneet ja kaikki päälle kun lähdin vaan tarkastuskäynnille :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Mullakin oli tässä jokunen aika sitten sellainen vaihe, että näin öisin Arista eroottisia unia ja päivisinkin hänestä haaveilin, mutta nyt se on mennyt ohi :D Enkä siis mitenkään eritysemmin häntä fanita, en esim. omista hänen cd:tä, mutta kyllä mä niistä biiseistä ihan tykkään :) Niin ja mullakaan ei nyt liiemmin ole haluja ollut, vaikka sellaisia unia olen nähnytkin ;)
Mistähän nekin unet johtuu,jotain alitajuista siinä on varmasti! :D
Nii-in, sen kun tietäisi :D

Nyt ajelulle esikoisen kanssa! :wave:

 
Eli eilen kävin siellä neuvolassa ja kaikki oli hyvin =)
Rv 31+3
Paino 57.9kg(+318g/viikko)
Verenpaineet: 104/62
Pissa:puhdas
Sf:27cm (sentin lyhempi ku viime lääkäri+neuvola käynnillä mut selittyy sillä ku oli eri mittaaja)
Vauva oli edelleen raivotarjonnassa
Sydämen syke +146
Liikkeet:++
Seuraava käynti tuli taas kolmen viikon päähän elokuun 6 sitten.Mullakin on nyt ollut 2 kertaa jo sijainen ku oma neuvolan täti on kesälomalla vissiinkin :D Mutta ei se mitään,tosi kiva ja ihana hoitaja tämäkin.Sanoi mua eilen että "oot niin pirteä ja energinen ihminen" :D Oon minä kyllä semmonen viuhtoja ettei mitään väliä :D Ku se hoitaja kysyi että onko supistellut niin vastasin että on,aina silloin ku pitää viuhtoa lasten perässä täällä ja keräillä lasten leluja sohvien alta ym.Nyt pitää mennä,tuun taas rupatteleen kunhan jouan :D Siis mää oon ihan nalakissa tähän palstaaan,saan varmasti sitten ku oon sairaalassa synnyttämässä niin vierotusoireita :LOL: :LOL: :D :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
Rohviilissa pitäisi näkyä uuden masukuvan, jos kiinnostaa katsoa. Alkaa olla jo melkoinen "röllykkä"! :D

-Bluedrama ja röllykän asukki 31+3 :heart:
Aika hyvä "pötsi"sulla jo on,mulla ei ihan noin iso(vissiin oo) ja vähän eri mallinen taitaa olla vaikka joku aika sitten meillä oli vielä melko saman malliset massut =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
Miimari-84: Mulla tuo maha plumpsahti ulospäin, kun oon niin lyhyt. :D vaivaiset 155cm.. näyttää isolta... ja tuntuu kanssa, kun ottaa vähän joka kohtaan kiinni. :D
En määkään pitkä oo 160cm mutta mulla nuo vauvat on vissiin aina aika syvällä mahassa/selkärankaa vasten vai mikä selkäontelo se nyt onkaan :D Siksi ei varmaan kovin iso maha oo mutta isoin tähän mennessä :D
 
Mä sitten jäin kotiin. Ja mies on edelleen siellä siskollaan pojan kanssa! Ei muuten niin väliä,mut se on tänään menossa vielä polttareihin ja jotenki kuvittelin,et olisin sitä hetken ehtiny tänään näkemäänki. No kaipa ne kohta tulee.

Kävin tänään vähän alennusmyynneissä. Rahaa palo ja saalista tuli. Itelle ostin vaan kengät (vaan taas :ashamed: ), miehelle pari paitaa ja bokserit ja esikoiselle monta monta t-paitaa ja hiekkalaatikkohousut. Oli kiva käydä ihan itekseen väliin jossai ja rauhassa katella.

Tuli niin nostalginen fiilis ko olin siskon autolla liikkeellä ja sillä oli sitte siellä soittimessa Leevi and the Leavings-levy. Popitin sitä ihan kympillä ja muistelin teinivuosia. Oli kivaa.. :D Nyt olis sitte kauheet fiilikset tehdä jotain spesiaalia miehen kanssa vaikka, mut ei onnistu nyt ainakaan ihan heti. Ens vkl suunnittelin kyllä,et saa poika mennä hoitoon ja me sitte miehen kanssa käydään leffassa ja syömässä yms. :)

Olo on muuten ihan hyvä vieläki. Ei oo taas pahemmin häirinny tai vaivannu mikään. Öisin mullekin tulee niitä kramppeja jalkoihin ja yhden yön jäljiltä on vieläki oikee jalka vähän kankee, mut ei se mitään. Suunnittelin,et ens viikolla koittaisin saada aikaseks jotain ja vaikka vähän järjestäisin vauvan tavaroita jo. Saa nähdä jääkö suunnittelun asteelle kuitenki.

Semmosia. Hyviä vkl jatkoja kaikille!

Emmaliina ja Vusseli 32+

Bluedrama on tosi hyvänkokonen maha! :)
 
Kaksi päivää meni kahlatessa teidän kirjoituksia läpi. Ahkeria olette olleet ;)

Meillä odotellaan perheen ensimmäistä lasta syntyväksi 21.9. ja poika sieltä kai on tulossa. Hyvinkäälle ollaan todennäköisesti menossa synnyttämään. Tällä äiskällä ikää 30 vuotta (nämä siis lähinnä päivittäjälle tiedoksi :) ).

Näyttää että aika helpolla olen päässyt, pahoja kramppeja ei ole ollut eikä mitään suurempia mielihalujakaan. Närästystä nyt jonkun verran mutta ei pahasti sitäkään. Tänään tuli oikeastaan vasta ensimmäinen älytön mässytyshalu. Tuloksena lähetin miehen kauppaa ostoslistan kanssa; herneitä, porkkanaa, vesimelonia, einestä, suolapähkinää, jäätelöä ja sipsejä. Tästä listasta eines sisältää päivän ruuan ja sen suhteen annoin vapaat kädet. Kaikki tuo muu on listausta siitä mitä listaa kirjoittaessa olisi tehnyt mieli mussuttaa. Ja kiltti mies toi kaikki, tosin vesimelonia ei ollut joten niiden sijaan tuli todella kauniita mansikoita. :heart:

Ostoksista oli juttua aiemmin. Me käytiin shoppailemassa lähes kaikki tarvittava tavara jo hyvissä ajoin kun tuli lomarahat tilille. Nyt puuttuu enää pienempiä asioita; patja sänkyyn, tuttipulloja, lakanoita jne. Mutta isot ostokset (kalusteet, vaunut, turvaistuin) tehtiin tarkoituksella ajoissa kun ei ne "ylimääräiset" rahat olisi tilillä kauaa vanhentuneet kuitenkaan. Suuren suuri apu oli myös isoveljestä jonka perheeltä saatin pari laatikollista vaatteita, rintareppu, sitteri, jumppamatto, leluja ja mitä muuta siinä olikaan.

Taidanpa mennä sohvalle nautiskelemaan pojan kuperkeikoista. Hei hei :wave:


Minna ja Nilvi 30+1
 
Tervetuloa joukkoon Minna!! =) Kiva vielä tässä vaiheessaki saada uusia porukkaan.

Mies on nyt siellä polttareissa ja meikäläinen nukuttaa esikoista. Tai esitän nukuttavani.. Todellisuudessa en usko, et nukahtaa mihinkään vielä ku annan makoilla tossa omalla sohvallaan ja ite istun läppärin kanssa lattialla.. =)

Mulle iski muuten nyt sitte aivan järjetön himo herneisiin ja kukkakaaliin ko Minna noi herneet mainitsi! Eikä mulla oo mies kotona, jonka lähettäisin apsille (abc) hakemaan mitään. Voi hitsi.. Ja itseni tuntien tää himo vaan tästä yltyy.. No onneks mulla on kokonainen kurkku jääkaapissa sentään. Jos voisin siihen nyt tyytyä. Hitsi sentään ko en tänään siellä kaupassa tajunnu sitä kukkakaalia ostaa. Mun on tehny sitä mieli tässä jo pari päivää enemmän vähemmän. Mies kun ei siitä tykkää ni ei tuu sen takia ostettua yleensä.

Tosta miehen tykkäämisestä kukkakaaliin tuliki mieleen,et hermostuin sille yks päivä ihan typerästä. Hoin taas,et mun tekee mieli maksalaatikkoa ja siihen päälle puolukkahilloa ( :p ) ja kyseinen herkku kuuluu miehen inhokkilistaan. Hermostuin siis sen takia,että se kävi taas vitsillä sitte heittämään esikoiselle,että tuolla äidillä on vähän tommosia omituisia herkkuja eikä meidän niistä tartte välittää. Samaa vitsiä se aina hokee,mut tällä kertaa mulla meni hermo siihen. Aloin mesoomaan,että hei en mäkään tykkää graavilohesta tai kokolihamakkarasta,mut en käy pojalle sanomaan,että me ei semmosia sitten syödä kun ne on noita isin omituisia herkkuja. Tajusin kyl jo siinä kiukutellessani,kuinka typerältä kuulostin,mut kävi vaan ottaa päähän. Makuasioista ei voi kiistellä. Tai voi,mut se harvemmin johtaa mihinkään kovin edistykselliseen keskusteluun.. Ja toi meidän esikoinen on kyllä semmonen,et syö kaiken mitä eteen lykätään. Paitsi hernekeittoa. Ja kaaliruoat on myös vähän semmosia,et ei oikein maistu. Mut tää vaan taas yhtenä esimerkkinä mun ihme mielialoista.

Ja nyt mun tekee niiiiiiin mieli sitä kukkakaalia.. Mahtasokhan sisko olla menossa vielä apsilla käymään.. Ihan vaikka mun mieliks.. ;) Miten tämmöset himotki voi iskee aina tämmöseen kellonaikaan? Eikös ois paljon parempi,et heti aamusta sitte tietää mitä haluaa illalla. Esikoista odottaessa,mulle iski tammikuussa keskellä yötä järjetön himo tuoreisiin mansikoihin. En saanu nukuttua ko ajattelin niitä mansikoita! Mies sitte järjesti mulle the next best thingin ja haki keskellä yötä mansikkatuutin mulle. =) Lisäks muuten esikoista odottaessani mun teki usein mieli jääpaloja! Mikäs on muilla omituisin mitä on mieli tehny tässä raskaudessa tai aiemmissa? Mulla on noi jääpalat ja tässä raskaudessa ihan alussa himoitsin semmosta isoa paksua sikaria.. Lähinnä sitä savua..

Emmaliina ja Vusseli 32+
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Tervetuloa joukkoon Minna!! =) Kiva vielä tässä vaiheessaki saada uusia porukkaan.

Mies on nyt siellä polttareissa ja meikäläinen nukuttaa esikoista. Tai esitän nukuttavani.. Todellisuudessa en usko, et nukahtaa mihinkään vielä ku annan makoilla tossa omalla sohvallaan ja ite istun läppärin kanssa lattialla.. =)

Mulle iski muuten nyt sitte aivan järjetön himo herneisiin ja kukkakaaliin ko Minna noi herneet mainitsi! Eikä mulla oo mies kotona, jonka lähettäisin apsille (abc) hakemaan mitään. Voi hitsi.. Ja itseni tuntien tää himo vaan tästä yltyy.. No onneks mulla on kokonainen kurkku jääkaapissa sentään. Jos voisin siihen nyt tyytyä. Hitsi sentään ko en tänään siellä kaupassa tajunnu sitä kukkakaalia ostaa. Mun on tehny sitä mieli tässä jo pari päivää enemmän vähemmän. Mies kun ei siitä tykkää ni ei tuu sen takia ostettua yleensä.

Tosta miehen tykkäämisestä kukkakaaliin tuliki mieleen,et hermostuin sille yks päivä ihan typerästä. Hoin taas,et mun tekee mieli maksalaatikkoa ja siihen päälle puolukkahilloa ( :p ) ja kyseinen herkku kuuluu miehen inhokkilistaan. Hermostuin siis sen takia,että se kävi taas vitsillä sitte heittämään esikoiselle,että tuolla äidillä on vähän tommosia omituisia herkkuja eikä meidän niistä tartte välittää. Samaa vitsiä se aina hokee,mut tällä kertaa mulla meni hermo siihen. Aloin mesoomaan,että hei en mäkään tykkää graavilohesta tai kokolihamakkarasta,mut en käy pojalle sanomaan,että me ei semmosia sitten syödä kun ne on noita isin omituisia herkkuja. Tajusin kyl jo siinä kiukutellessani,kuinka typerältä kuulostin,mut kävi vaan ottaa päähän. Makuasioista ei voi kiistellä. Tai voi,mut se harvemmin johtaa mihinkään kovin edistykselliseen keskusteluun.. Ja toi meidän esikoinen on kyllä semmonen,et syö kaiken mitä eteen lykätään. Paitsi hernekeittoa. Ja kaaliruoat on myös vähän semmosia,et ei oikein maistu. Mut tää vaan taas yhtenä esimerkkinä mun ihme mielialoista.

Ja nyt mun tekee niiiiiiin mieli sitä kukkakaalia.. Mahtasokhan sisko olla menossa vielä apsilla käymään.. Ihan vaikka mun mieliks.. ;) Miten tämmöset himotki voi iskee aina tämmöseen kellonaikaan? Eikös ois paljon parempi,et heti aamusta sitte tietää mitä haluaa illalla. Esikoista odottaessa,mulle iski tammikuussa keskellä yötä järjetön himo tuoreisiin mansikoihin. En saanu nukuttua ko ajattelin niitä mansikoita! Mies sitte järjesti mulle the next best thingin ja haki keskellä yötä mansikkatuutin mulle. =) Lisäks muuten esikoista odottaessani mun teki usein mieli jääpaloja! Mikäs on muilla omituisin mitä on mieli tehny tässä raskaudessa tai aiemmissa? Mulla on noi jääpalat ja tässä raskaudessa ihan alussa himoitsin semmosta isoa paksua sikaria.. Lähinnä sitä savua..

Emmaliina ja Vusseli 32+
Mulla ei oo ollut nyt tässä raskaudessa mitään himoja mutta edellisissä kyllä :D Kummaltakin tykkäsin kauheana bensan hajusta,tytöltä eniten!Yks yö en saanu nukutuksi ku mulla pyöri vaan se ihanan bensan haju mielessä ja ois tehny mieli mennä parkkipaikalle nuuskimaan ku autoja lähti sielä(voi ihanuus,voin tuntea nytkin sen ihanan hajun!)Tyttöä ku ootin niin olin monesti kavereille kuskina ja sit talviaikaan just ku käytiin tankkaamassa niin kaveri aukas taka oven ja nuuskuttelin ihan tohkeissaan sitä hajua niin kaveri aukas oven ihan sepposen selälleen sitten että nuuskihan nyt kunnolla sitten! :LOL: :LOL: :D Minä tein työtä käskettyä tietysti! :D No pojalta mulla oli himo(loppuajasta)nektariineihin,söin niitä päivässä aivan tolkuttomasti,ja toiset oli sitten viinirypäleet :p Myös vihreä jenkki(oliko se spearmint?) ja hammastahna(samaa makua).Purkat ois tehny mieli nielasta aina kun muutaman kerran oli purassut niin maku oli parhaimmillaan! :p Niin tosta tytön ootuksesta ja himoista vielä,olin päiväkodissa työharjoittelussa ja askarreltiin lasten kans semmosia yksiä juttuja joihin tarvi pikaliimaa,oisin voinu jäähä sitä haisteleen vaikka koko päiväksi,mutta millasta esimerkkiähän lapset siitä ois saanu?? :D Tyydyin vaan ohimennen vähän nuuskaseen sitä :D sit kaikki paloöljyt ym.oli kova sana silloin :D Se ois kiva tietää mistä nuo ihme mielihalut johtuu??Ruoka ja semmoset,saattaa johtua vaikka jostakin puutoksesta mutta bensan haju..
 
Tervetuloa mukaan Piipaa! Tosiaan kiva, kun saadaan vieläkin uutta porukkaa mukaan. :)

Himoista.. Mulle maistuu nakkimakkarat ja jäätelö! Mieheke onkin välillä sanonut kun otan jätskiannosta, että silppua nyt muutama nakki siihen sekaan.. :LOL:
Oon kyllä yrittänyt vähentää tuota nakkien syöntiä, kun se suola meinaa lisätä turvotusta.. :ashamed:

-Bluedrama ja röllykän asukki 31+3 :heart:
 
Kiitoksia kiitoksia. :)

Tuosta jäätelön himosta meinaan kyllä ihan pokkana syyttää teitä kun siitä kirjoittelitte. :p Ei nimittäin sitäkään ole kulunut yhtään normaalia enempää odotusaikana. Tosin mehujäätelöt maistui alkuaikoina tosi hyvälle. Viime aikoina ei ole kulunut sitäkään. Oikeastaan kaikki mitä on mieli tehnyt on olleet jotain terveellistä, hedelmää ja juureksia lähinnä. Olisiko ollut joku alitajuntainen tarve vitamiineille. No, onneksi lähtöpaino oli hyvinkin alhainen niin tässä on hyvin varaa vetää vielä muutama litra jäätelöä. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipaa:
Kiitoksia kiitoksia. :)

Tuosta jäätelön himosta meinaan kyllä ihan pokkana syyttää teitä kun siitä kirjoittelitte. :p Ei nimittäin sitäkään ole kulunut yhtään normaalia enempää odotusaikana. Tosin mehujäätelöt maistui alkuaikoina tosi hyvälle. Viime aikoina ei ole kulunut sitäkään. Oikeastaan kaikki mitä on mieli tehnyt on olleet jotain terveellistä, hedelmää ja juureksia lähinnä. Olisiko ollut joku alitajuntainen tarve vitamiineille. No, onneksi lähtöpaino oli hyvinkin alhainen niin tässä on hyvin varaa vetää vielä muutama litra jäätelöä. ;)
mmmmm...mehujäät....voisinkohan mä muuttaa tohon lähikauppaan ni voisin ihan koska vaan mutustaa mitä mieli tekee millonki..
 
En oo aikasemmin kirjotellu omia kuulumisia joten nyt kun neuvolakeikkakin on takana niin laitetaanpa sitten...

Elikkäs

Rv 31+1
Toista odotellaan...esikoinen on 2v8kk ( tyttö)
Sf-mitta oli 29cm
paineet 110/70
Hemoglobiini 127 ( aika hyvin raudalla noussu vaikka tuntuu et aina on väsyny)
Paino oli noussut...1.2kg/3vk...
Liikkeet saatiin kahdelle plussalle ja syke oli 150-160...

Oli ihanaa kun neuvolatäti paikallisti mulle kunnollla tuon "kamun" asennon..pääsin silittämään hänen jalkaa...! Mikä elämys...

Nyt alkaa tuntua sille et kylkiluut saa kyytiä ja kyykkiminen ei tahdo onnistua kun masu ottaa vastaan...
Töissä edelleen olen ja vielä pitäis jaksaakin 5vk eli elokuun 17. päivään asti!
Teen siivoustöitä mutta onneksi työ on aika vapaasti suunniteltavissa...eikä toistaiseksi ole kivuliaita supistuksia ollut!
Muutamia pieniä mutta ne taitaa olla vain niitä ennakoivia...

Tuntuu että kesä on menny tosi nopeesti...meillä ei ole enää ku pari kuukautta aikaa ja joillakin vaavit syntyy vielä aika paljonkin aikasemmin.
Mitään en ole vielä laittanut valmiiks vaikka päätin et laitan ajoissa häkkisängyn ja hoitopöydän meidän makkariin et tyttö kerkee tottua ajatukseen...hirvittää vähän tuo ajatella miten esikoinen tähän kamuun sitten tottuu...! Vaavivaatteetkin pitäis pestä ja valkata kaikkein pienimmät....

Kaikki kesäherkut maistuu mulle...eli jäätelö ja mansikat....Muutenkin tuntuu et ruokahalu on parantunu tässä viikkojen aikana...
Onneksi paino ei ole ´noussu ku 4,5kg....

Kaikille huippu hyvää vointia ja iloisia potkuhetkiä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipaa:
Kaksi päivää meni kahlatessa teidän kirjoituksia läpi. Ahkeria olette olleet ;)

Meillä odotellaan perheen ensimmäistä lasta syntyväksi 21.9. ja poika sieltä kai on tulossa. Hyvinkäälle ollaan todennäköisesti menossa synnyttämään. Tällä äiskällä ikää 30 vuotta (nämä siis lähinnä päivittäjälle tiedoksi :) ).

Näyttää että aika helpolla olen päässyt, pahoja kramppeja ei ole ollut eikä mitään suurempia mielihalujakaan. Närästystä nyt jonkun verran mutta ei pahasti sitäkään. Tänään tuli oikeastaan vasta ensimmäinen älytön mässytyshalu. Tuloksena lähetin miehen kauppaa ostoslistan kanssa; herneitä, porkkanaa, vesimelonia, einestä, suolapähkinää, jäätelöä ja sipsejä. Tästä listasta eines sisältää päivän ruuan ja sen suhteen annoin vapaat kädet. Kaikki tuo muu on listausta siitä mitä listaa kirjoittaessa olisi tehnyt mieli mussuttaa. Ja kiltti mies toi kaikki, tosin vesimelonia ei ollut joten niiden sijaan tuli todella kauniita mansikoita. :heart:

Ostoksista oli juttua aiemmin. Me käytiin shoppailemassa lähes kaikki tarvittava tavara jo hyvissä ajoin kun tuli lomarahat tilille. Nyt puuttuu enää pienempiä asioita; patja sänkyyn, tuttipulloja, lakanoita jne. Mutta isot ostokset (kalusteet, vaunut, turvaistuin) tehtiin tarkoituksella ajoissa kun ei ne "ylimääräiset" rahat olisi tilillä kauaa vanhentuneet kuitenkaan. Suuren suuri apu oli myös isoveljestä jonka perheeltä saatin pari laatikollista vaatteita, rintareppu, sitteri, jumppamatto, leluja ja mitä muuta siinä olikaan.

Taidanpa mennä sohvalle nautiskelemaan pojan kuperkeikoista. Hei hei :wave:


Minna ja Nilvi 30+1
Minä oon ollut täällä niin ajatuksissani etten oo ees näköjään muitanut toivottaa tervetulleeksi!
:ashamed: Tervetuloa vaan kovasti ja kiva saaha tänne lisää kirjottelijoita =)
 
Tuli tässä mieleen kun vauva yks päivä sullo kinttujaan tonne mun oikean puolen kylkiluitten alle ja huomasin että mulla rutisi kylkiluut!! :eek: Onko muilla ollu semmosta rutinaa ku vauva sulloo jalkojaan kylkiluitten alle??Voitte vaan arvata kuinka mua ällötti se ääni! :x
 
Tervetulo toivotukset myös täältä Piipaa :flower:

Viime yö meni valvoessa kun mahaan koski niin paljon. Ei ollut onneksi supistelua vaan vatsa oli vain kipeä :(

Onneksi ei ole enää töitä tms. että saa ihan rauhassa levätä vaikka koko päivän jos siltä tuntuu... ja neitikin on jo niin iso että osaa itsenäisesti toimia kotona.

Tänään on 7 viikkoa LA:n :D , itse lasken että viimeistään 9 viikon päästä on pikkuinen Lara sylissä :heart:
 
Kun tuossa nyt taannoin oli mitä ihmeellisimmistä himoista puhe, niin lisäänpä UUDET himoni joukkoon. Hiekan himo jatkuu siis edelleen, mutta nämä tulleet lisäksi:
-Bensan haju
-Tussin haju
-Uusien kenkien haju(varmaan ihmiset eilen prisman kenkäosastolla ihmetteli kun meikäläinen haistelee siellä kenkiä) :LOL: :LOL:

Mistähän tuollaiset ihme himot johtuu?? Jos jollakin vastaus/helpotus asiaan olisin kiitollinen.
 
Sunnuntaita kaikille! Ja Minna tervetuloa!

Ootteko muuten käyny elokuvissa lähiaikoina? Me on käyty miehen kanssa nyt lyhyen ajan sisällä kaks kertaa ja siellä kun on aina ne äänet aika isolla, niin voi huhhuh mikä melskaus alkaa masussa, kun toinen vähän eläytyy.. :whistle:

Just aamulla tajuttiin miehen kanssa, että siihen muuttoon ei ole enää kuin reilu viikko. Eilen haettiin mun työpaikalta iso läjä laatikoita. Voin ruveta ens viikolla pakkaamaan jo kaiken semmosen tavaran, mitä ei tarvita, esim kirjat, dvd:t jne. Pitääkin muistuttaa, että mies ottaa olkkarin verhot pois ikkunasta (eihän se mun anna kiipeillä), niin voin pestä ne valmiiksi. Makkarin verhoja ei voi oikein etukäteen ottaa pois, kun sitten ei olis mitään pimennystä.

Kyllä on ollu taas hiostava ilma. Muutaman yön oon nukkunu vain pelkkä pussilakana peittona. Ihanaa kun voi olla jonkun rätin alla, joka ei kuitenkaan kauheasti lämmitä. Parina yönä on nukahtamista häirinny Ilosaarirokin mölyt, vaikkei ihan festarialueen lähellä asutakaan, mutta ne äänet vaan kuuluu. Ja onhan sitä tietysti kaupungillakin enemmän säpinää tämmösenä viikonloppuna.

Parina aamuna on tuntunut että tuo pikkuinen on poikittain tuossa kylkiluiden alla. Mietin vaan sitä perätilaa ja hikkajuttua, mistä kirjoitin jonain päivänä. Eli jos vauva oikeasti on aamulla lähes poikittain, niin se varmaan pääsee kääntymään siitä kummin päin vaan. Minusta pikkuinen kääntyy pystyasentoon, kun itse nousen sängystä. Kylkiluut ei ole rutisseet, mutta kyllä se vähän ikävältä tuntuu, kun vauva sinne luitten alle änkee.

Joe ja pieni 30+3
 
balik:
Viime yö meni valvoessa kun mahaan koski niin paljon. Ei ollut onneksi supistelua vaan vatsa oli vain kipeä :(
Samoja kuulumisia tulin minäkin tänne pikaisesti kertomaan. Eli yöllä heräsin siihen, että mahaa juili, kiristi ja pakotti niin, että kieriskelin vaan... ei kummallakaan kyljellä ollut hyvä olla :/ nyt onneksi tuntuu taas "normaalilta", ei satu!

Jalkakrampit ja suonenvedot on helpottaneet parilta yöltä, kun olen suosiolla popsinut 2 multivitaa (raskaus) päivittäin ja iltasella pitänyt jalkoja koholla.

Tervetuloa mukaan kaikki uudet syysmasut!

Maarja ja vaava 33+1
 
Tervetuloa kaikki uudet syysmassut!!! :flower:

Nyt on sitten risteilyt ja ikea takana. Miten sitä voikin aina seota pikkasen siellä ikeassa? Munhan ei siis pitänyt ostaa kun vesikannu ja lasten henkareita... nyt meillä on sitten lakanoita, koreja, soittorasia, pyyhkeitä ja likapyykikori :ashamed: Onneksi mies oli ostanut TexWillereitä isolla rahalla, joten ei voinut sanoa mitään mun ostoksista :D

Laivalla huomasin, että taitaa olla raskaus jo turhan pitkällä tällaseen menoon, vaikka oltiin siis vaan piknik-risteilyllä. Alko iltapäivällä supisteleen sillai, et ajattelin mahdanko synnyttää tähän pallomeren viereen :LOL: Onneks sitten helppas, kun join litran vettä ja nostin jalat ylös

Elwi kyseli noista hoitopöydistä. Mä olen aina ollut sitä mieltä, että se on sellanen pakollinen hankinta. Tunnen meinaan liian paljon ihmisiä, jotka sitä ei ole hankkinut ja sitten valitellaan selkävaivoja ja tavaroiden leviämistä ympäri kämppää. Itse ei olla ostettu valmista hoitotasoa, vaan mies teki ikean robin-lipaston päälle tason, jonka sitten saa siitä pois kun ei enää tarvita. Tahdon vaatteiden olevan hoitopöydän lähellä. Meillä olisi pesuhuoneessa ollut kiinteä taso ja kaapit siinä yläpuolella, mutta en halunnut laittaa Joosepin vaatteita sinne kaappeihin, kun on kuitenkin kostee tila. Sitä tasoa voi sitten käyttää kaikkeen muuhun, kuten nytkin se on mun salikassin säilytyspaikka :LOL:
Ihan kuin oisin tästä jo joskus kirjottanut..no, hyvinkin mahdollista :)

Nyt alan valmistautua pesispeliin, vaikka ulkona tihuttaakin. Huomenna mennään miehen kanssa kattoon Potteria Poriin, kun siellä asuessamme tykästyttiin niin siihen teatteriin, ettei lähempänä olevat kelpaa :D

Paveliina ja Jooseppi 32+3
 
Hoitopöydistä ekan kanssa varmaan pari viikkoa itse hoidin tyttömme vaippa ym. jutut hoitopöydällä, jonka jälkeen ne vaihtuivat "supsikkaasti" joko lattialla tai sängyllä..mieheni kyllä mieluummin vaihtoi aina hoitopöydällä ja nytkin hän halusi sen hoitopöydän käyttöön vaik ite en välttämättä oisi ottanutkaan.
Onhan siinä hyvä säilyttää tavaroita :D
 

Yhteistyössä