***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

Alkuperäinen kirjoittaja äiti vm70:
tulin juuri lääkäristä, kun saikku loppuu sunnuntaina. Nyt vastassa oli varmaankin juuri valmistunut, koska ei sillä millään voinut olla ikää 25v enempää. Kerroin sille et heti kun vähääkään rasitan itseeni, niin alkaa supistelee. Kerroin myös et en todellakaan pysty kumartelee 7-8h putkeen jossain kuumassa keittiössä, puhumattakaan tavarakuormien purkua. No, sit se soitti toiselle lääkärille, joka tekee neuvolapuolta ja kyseli et miten tulisi toimia minun kanssani?!! Sit kyseli vielä siltä toiselta lekurilta et mitä hänen sit pitää laittaa diaknoosiks!!!
Kirjotti se onneks mulle 3vko saikkuu toisen lääkärin kehotuksesta.
Tää on niin.... nyt sit jäi vielä se 1,5vko ennen äippälomaa, se nyt sit ei varmaan tuota ongelmaa saada sitä.
Lekuri kun anto saikkulapun, niin totes et saat nyt sit nauttia tästä kesästä kotona! ...NII-I, ihan huvikseenhan mä sitä saikkuu haen, ainakin sain sen käsityksen :/
Sorry kaikille tää valivali, mutta on taas pipo sen verran kireel tästä käynnist et oli pakko purkaa se jonnekkin :(
Vointeja kaikille:)
Jaana ja pikkainen masuasukki 30+4
harmi mikä lääkäri osunut sulle kohdalle, yleensä lääkärit on aika ymmärtäväisiä kun raskaana menet ja kerrot mikä tilanne on

:hug: ja purkaudu ihan rauhassa, sitä vartenhan me täällä ollaan :)
 
Tulen minäkin pienen tauon jälkeen tänne tilanneraporttia antamaan :)
Neuvolassa kävin tänään ja sieltä seuraavaa

rv 29+4
verenpaine 102/61
pissa puhdas
sf-mitta 28,5
paino ed.käynniltä -1 kg (lomareissun jälkeen oli edellinen käynti, herkuttelu kostautui silloin..) kokonaisuudessaan painoa tullut nyt 8,5 kg
hb 124, obsidanit auttaneet (edellinen mittaus 8.6 jolloin hb oli 117)
vauvelin syke 130
liikkeet ++
vauvan asento: perätilassa

Kaikki siis kunnossa.
Turvotusta edelleen sormissa ja hieman jaloissakin. Pyrin päivittäin käymään tunnin verran reippaalla kävelylenkillä. Juon paljon vettä ja ananasta syön päivittäin, jos siis auttaisi nesteitten poistoon. Lisäksi yritän suihkutella jalkoja vuorotellen kylmällä /lämpimällä vedellä.. Jos siis ehkäisisi suonikohjuja... Ja jos vaan jaksan/muistan niin yritän ainakin iltaisin nostaa jalat koholleen edes 5 minuutiksi, tiedä sitten auttaako...

Viikon reissu landelle ja kesämökille edessä =) Huomenna pakkaamme auton ja suuntaamme reilun 300 km:n päähän.
Eli viikon kuluttua tulen taas palstaa lukemaan. Aurinkoista viikkoa kaikille !! :flower:
 
Voi tiikerin päiväunet sentään!!! Mulla menee just hermo kun tuo ipana on väsyny,mutta ei vaan sitte millään suostu nukkumaan.. Sitte pitää mennä ympäriinsä koko ajan pahojaan tekemässä eikä hetkeäkään voi leikkiä nätisti omas huonees. Nyt kyllä äiti kiroilee ja paljon. Miks uhman pitää tarkottaa,et aivan kaikessa pistää vastaan?! Ihan vaan periaatteesta.. Mulla ei kyllä huumori kestä tätä..Taidan lähettää miehen kahestaan siskolleen tänään ja jään ite kotiin parantaa hermoja.. Ottaa niin aivoon tää toiminta taas. Aamusta asti ollu niin hankala tuo poika,ettei mitään rajaa. Niin ja aamu alko kuudelta. :headwall:

Puran tän nyt tänne kun ei muutakaan oo. Tekis mieli huutaa tää ärsytys ulos itestä mut se ei vissiin ainakaan toimi.. ;)

Emmaliina ja Vusseli 32+
 
Kävin minäkin taas neuvolassa keskiviikkona jolloin oli 30+4:

pissa puhdas
rr 114/70
hb 114 (raudan syönti jatkuu)
painoa tullut joku 400g/vk, yhteensä 9,5 kg alkupainosta
sf-mitta 28 cm
vauvan syke 140 :heart:
köllöttelee pää alaspäin edelleen

Tytöllä on ollut nyt monesti hikka, tasainen nykiminen vaan tuntuu alavatsalla.

Oma vointi välillä hyvä ja toisinaan kohtalainen. Turvotusta on alkanut esiintymään, varsinkin jos istuu pitkiä aikoja paikoillaan. Paineen tunne alakerrassa on välillä kova ja nyt viikon sisään on alkanut esiintymään lieviä supistuksia. Siis ei mitenkään kivuliaita, mutta tunnistan ne kuitenkin supistuksiksi.

Alkuviikosta ostettiin vaunut, Teutonian Prestiget ja niihin Britaxin turvakaukalo =). Tällä viikolla olen pessyt loputkin vauvanvaatteet ja laittanut sängyn kuntoon. =)

-meja 30+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Voi tiikerin päiväunet sentään!!! Mulla menee just hermo kun tuo ipana on väsyny,mutta ei vaan sitte millään suostu nukkumaan.. Sitte pitää mennä ympäriinsä koko ajan pahojaan tekemässä eikä hetkeäkään voi leikkiä nätisti omas huonees. Nyt kyllä äiti kiroilee ja paljon. Miks uhman pitää tarkottaa,et aivan kaikessa pistää vastaan?! Ihan vaan periaatteesta.. Mulla ei kyllä huumori kestä tätä..Taidan lähettää miehen kahestaan siskolleen tänään ja jään ite kotiin parantaa hermoja.. Ottaa niin aivoon tää toiminta taas. Aamusta asti ollu niin hankala tuo poika,ettei mitään rajaa. Niin ja aamu alko kuudelta. :headwall:

Puran tän nyt tänne kun ei muutakaan oo. Tekis mieli huutaa tää ärsytys ulos itestä mut se ei vissiin ainakaan toimi.. ;)

Emmaliina ja Vusseli 32+
Hyvä vaan kun purat fiiliksiä!! Tuommoinen kyllä vie niin paljon voimia kun joka asiasta pistää lapsi hantiin eikä mikään tunnu onnistuvan. Sinuna jäisin kotiin lepuuttamaan hermoja. Tuommoiset hetket kun saa olla ihan yksin ja vailla stressitekijöitä on pienen lapsen kanssa niin harvassa, kun nyt tilaisuus tulee niin jää kotiin. Tai siis niin minä tekisin :D

Paljon voimia !!!
:heart:
 
Mulla oli viime yönä aivan tuskaisat suonenvedot, ikinä ollut sellaisia :eek: kesti ikuisuuden ja kun toisesta jalasta hellitti niin toisessa alkoi. Yö meni melko lailla pipariksi. Eli tästä lähtien jalat kattoon joka ilta ja josko mieskin auttaisi ja hieroisi vähän :/



:attn: RäpäRällä :attn:
Käykö kahvit joku päivä ensi viikolla?


Maarja ja vaava 32+6
 
Täällä myös yöt ollu todella tuskaisia. Lonkkia särkee niin pirusti että :kieh:
Eilen kävin lääkärissä ja sain ens viikon saikkua (vika kesäloma viikko menossa),lääkäri sanoi että mulla olis joku nivelpussin tulehdus tuossa jalassa joka viiltää lonkkaan..En tiiä mutta öisin särkee eniten kun joutuu nukkumaan kyljeltään.Sain siis viikon saikkua ja varmaan joudun varaamaan uudestaan ajan ens viikolla että sais vikan viikon myös saikkua. Ei nämä kivut tästä hellitä kun ovat jatkuneet jo 10vko :(
sitten alkaakin jo äippäloma :D

Muuten sujuu ihan hyvin, jalat tosin turvoksissa ja mitkään muut kengät ei mahdu jalkaan kuin remmisandaalit, tosi kiva on käyttää myös kylmällä ilmalla ;) Vaavi on kovin hiljainen päivisin,muutama liike kyljessä mutta yleensä iltasin liikkuu enemmän kun menee makuuasentoon:)

Mukavia kesäpäiviä!! toivotaan että ilmat edes vähän paranesivat =)


Inka& vaavi 32+1 :heart: :heart:
 
Eilen oli sitten toinen käynti neuvolalääkärillä. Kaikki oli kunnossa, terkkari oli sijainen eikä sitten ottanut verikoetta kun sanoin etten siitä kovin nauti. Tuumasi vain, että Hb on tasaisessa nousussa, joten turha ottaa. Rautaa syön kuitenkin edelleen.

pissa oli puhdas
paineet 109/68
sf-mitta 28
ei turvotusta
painoa oli tullut vain 215g/vko (nyt voi taas herkutella)
vauvan sydämen syke oli 140 pintaa (suora lainaus lääkäriltä)
liikkeet ++
lapsiveden määrä normaali
kohdun suu oli kiinteä ja kiinni eli kaveri on päättänyt olla vielä visusti masussa.
Lääkäri epäili, että vauveli olisi jo pää alaspäin muttei pystynyt sitä vielä varmaksi sanomaan.
Eli samaan malliin porskutellaan eteenpäin ja nautitaan toivottavasti aurinkoisesta kesästä.

Hapsuli (28+5)
 
Eilen tuli sitten käytyä toisella neuvolalääkärikäynnillä, kaikki oli kunnossa. Verta ei otettu, kun oli sijaisterkkari ja hänelle tuumasin etten kovasti nauti verikokeiden otosta. Tuumasi, että arvot ovat olleet tasaisessa nousussa, joten turha ottaa. Rautaa syön edelleen

pissa oli puhdas
paineet 109/68
sf-mitta 28
painoa tullut vain 215g/vko
vauvan sydämen syke 140 pintaan (suora lääkärin lainaus)
liikkeet ++
veden määrä normaali
kohdun suu kiinteä ja kiinni.

Eli samaan malliin porskutellaan eteenpäin ja toivottavasti nautitaan aurinkoisesta kesästä.

Hapsuli (28+5)
 
äiti vm70 no ompa kyllä tosiaan ihme lääkäreitä sinun kohdallasi, minulle sattunut itselle hyvin ymmärtäväisiä (melkein väkisin jo kk sitten olisivat antaneet, mutta kysyin itse vasta tällä vk:lla), harmi, että kaikki ei näytä tajuavan mikä on raskaana olevalle ja tulevalle vauvalle tärkeätä :(
mutta onneksi lopulta sait saikkua ja saat levätä :)
Koitahan jaksella :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja meja:
köllöttelee perätilassa edelleen

Tytöllä on ollut nyt monesti hikka, tasainen nykiminen vaan tuntuu alavatsalla.
Höh, tulipa vähän hassusti tuo lainaus. No, asiaan. Minä vähän ihmettelen omalla kohdallani tuota, että kun ainakin eilen vauva oli peppu alaspäin ja silti se nytkähtely, jonka olen tulkinnut hikaksi, tuntuu nimenomaan tuolla ALAvatsalla ja ylempänä ei tunnu mitään.. Tai sitten pikkuinen oli vain eilen poikkeuksellisesti perätilassa..

äiti vm70 Harmittava lääkärikokemus! Minulta ei edes kysytty, että jaksanko töissä. Lääkäri vain totesi, että parempi olla kotona, kun tuskin tilanne (supistelu) töihin paluulla ainakaan helpottuu. Nyt yritä lepäillä rauhassa :hug:
 
:kieh:
Tänään jäin pois töistä alaselkäkivun ja hartiakivun takia. Hartia/niskakipu johtunee huonosta työasennosta päätteen äärellä. En yletä kunnolla näppiksen äärelle tai tarpeeksi lähelle työpöytää kun maha on välissä :ashamed: :D
Alaselkä kipeytyi eilen kun siivoilin kotona oikein urakalla ja tuli varmaan väärässä asennossa imuroitua ja luututtua lattioita :headwall:
En hakenut lekurilta sairaslomaa, sillä ensi viikolla olisi vielä 3 päivää töitä ja pakko olla töissä kun olen siellä yksin...Kukaan ei olisi siis hoitamassa töitäni jos olisin ensi viikon saikulla... :kieh: Ärsyttävää välillä kun on niin pieni työyhteisö..No, ehkä tässä viikonlopun lepuuttelen ja sitten vaikka päälläni seisten vedän viimeiset kolme päivää ensi viikolla töissä...

Pilke82: Juu, eteisistukkaa oltiin tutkimassa tällä viikolla ja meillä olis myös ultrattu vain alateitse jos en olis pyytänyt saada nähdä vauvaa. Hyvä, että teilläkin oli kaikki ok :)
Emmaliina: Jaksuja sinne uhmaikäisen kanssa. Ja minun puolesta täällä saa valittaa kaikesta ;) Tuleepahan purettua tänne eikä sitten kenellekkään väärälle henkilölle, kuten esim. omalle miehelle :whistle:

Sitteristä sen verran, että saatiin siskoltani lainaan sellainen. Oli kätevä ainakin kun katselin siskoni touhuja pienen kanssa. Toivottavasti toimii meilläkin sitten yhtä hyvin :)
sitten kysymystä hoitotasosta: Aiotteko sellaisen hankkia vai tuleeko käyttöönne joku muu viritys? Olen monilta kuullut, että on ollut tosi kätsyä, että on ollut hoitopöytä tai sellainen taso kylppärissä esim. pesukoneen päällä, koska sitten on vettä pesuja varten lähellä. Meillä on kuitenkin päältä täytettävä kapea pesukone, joten pitäis vissiin hankkia joku hoitopöytä pesuhuoneeseen. Kunpa löytäis jonkun kätevän pienen kaapin pesuhuoneeseen johon sais samalla pesuaineet yms. ja sitten sen kaapin päälle jonkinnäköisen hoitotason... Sellainen muovinen paksuilla reunoilla oleva alusta meillä on jo hankittuna kirppikseltä. Sen voi laittaa vaikka sitten esim. sängynpäälle kun vaihtelee vaippoja.
Mutta siis tämän soperrukseni pointti oli varmaankin, että kertokaahan kokemuksia hoitotasoista tai pöydistä, kannattaako hankkia ja mitä maksoi yms.

Nyt selkää lepuuttelemaan...
Jaksamista kaikille levottomista jaloista kärsiville (täällä myös yksi sellainen) ja kaikille muillekkin joilla ikäviä vaivoja :heart:
Elwi ja papuli 29+1
 
mä olen ajatuksissani kirjoittanut ihan pieleen :D. Eli siis vauva on edelleen pää alaspäin eli raivotarjonnassa, mistäköhän toi perätila tuli :whistle:. Mutta siis hikka tuntuu kyllä ihan alavatsassa.

:p

-meja 30+6
 
Pyydettiin sitten lähete ylimääräiseen ultraan kun ei tuo mun maha kasva eikä näy ja ihmiset voivottelee miten mulla ei ole mahaa ja "kasvaakohan se lapsikaan"..."pitäis syödä enemmän" jne...

No viikkoja on 28+5 ja painoarvioksi tuli 1440 grammaa ja kaikki mitat vastasi 30-32 viikkoja. Vauveli menee siellä 4 kg:n käyrällä, eli kasvaa vähän liiankin hyvin. Joten ihmeellistä mutta hyvässä mielessä sellaista, oikeastaan mitään ei näy, mutta muksu on kyllä kasvanut ja kunnolla. Oli ihanan lohduttava tieto, kun olen vegetaristi, joten siitäkin syystä olen saanut kuulla jos jotakin "että olisi lapselle hyväksi syödä lihaa" jne kaikkea dorkaa varsinaisilta "asiantuntijoilta". No, vielä tässä on 12 viikkoa h-hetkeen, luulis että jos muksu kasvaa samaa kyytiä, niin pakko alkaa näkyä. Ei kuitenkaan oireile nuo sisäelimet tai muut, että painaisi kohtu pahasti. Justiinsa tulin 1,5 h kävelyltä, jonka olen yrittänyt pitää päivittäin minimi liikuntana. Tarkoitus olla synnytyksen jälkeen samassa kunnossa kuin ennen raskauttakin. Toivottavasti onnistuu.
Äippälomaan vielä 6 viikkoa ja koko kesä menee töissä kun tuli säästettyä lomat miehen kanssa ensi vuoteen, että voidaan sitten olla esikoisen kanssa kunnolla yhdessä.
Viikonloppua kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
nyt ois vihdoin ja viimein tuo masukuva profiilissa rv 30+6 otettu :heart:
Ei näy ainakaan mulle..Vain se ultra kuva joka on ollut aikasemminkin..
Kyllä mulla näkyy... :whistle:

Emmaliinalle jaksu :hug:

-Niiskuneiti ja Helmi rv tasan 30 :heart: -
mullakin näkyy.. paina F5 niin pitäs päivittyä.. mulla oli joskus samaa ongelmaa..ja tällasen neuvon sain..

mulla ei nyt oikeen muuta kirjotettavaa kuin että olen ihan täpinöissäni täällä kun oltiin eilen Arin keikkaa kattomassa ja voi että se oli hyvä
:p :p :p :p mä olen ihan hurahtanut sen ääneen.. miten voi niin pienestä miehestä lähteä sellanen ääni.. vaavikin jo tnnisti biisit kun ekat rytmit kun alkoi mun lemppari biiseistä soimaan niin potkutteli.. harmittaa kun en ottanut kunnon kameraa mukaan.. puhelimella vain sain räpsittyä muutaman ja ne on aika pieniä + sitten pari viedon pätkää..
nyt fiilistelemään lisää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
nyt ois vihdoin ja viimein tuo masukuva profiilissa rv 30+6 otettu :heart:
Ei näy ainakaan mulle..Vain se ultra kuva joka on ollut aikasemminkin..
Kyllä mulla näkyy... :whistle:

Emmaliinalle jaksu :hug:

-Niiskuneiti ja Helmi rv tasan 30 :heart: -
mullakin näkyy.. paina F5 niin pitäs päivittyä.. mulla oli joskus samaa ongelmaa..ja tällasen neuvon sain..

mulla ei nyt oikeen muuta kirjotettavaa kuin että olen ihan täpinöissäni täällä kun oltiin eilen Arin keikkaa kattomassa ja voi että se oli hyvä
:p :p :p :p mä olen ihan hurahtanut sen ääneen.. miten voi niin pienestä miehestä lähteä sellanen ääni.. vaavikin jo tnnisti biisit kun ekat rytmit kun alkoi mun lemppari biiseistä soimaan niin potkutteli.. harmittaa kun en ottanut kunnon kameraa mukaan.. puhelimella vain sain räpsittyä muutaman ja ne on aika pieniä + sitten pari viedon pätkää..
nyt fiilistelemään lisää :p
En enää eilen käyny tuon jälkeen ku kirjotin niin koneella,nyt vasta.Nyt näkyi kuva heti enkä tehny mitään kommervenkkejä :D Määki tykkään muuten kovasti Arista :D Oon jopa nähny muutaman kerran unta siitä(vaikka unta en näe juuri ikinä! :D )Ja on mulla Arin yks soittoääni puhelimessa tällä hetkellä,yks niistä minkä lauloi idolssissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
En enää eilen käyny tuon jälkeen ku kirjotin niin koneella,nyt vasta.Nyt näkyi kuva heti enkä tehny mitään kommervenkkejä :D Määki tykkään muuten kovasti Arista :D Oon jopa nähny muutaman kerran unta siitä(vaikka unta en näe juuri ikinä! :D )Ja on mulla Arin yks soittoääni puhelimessa tällä hetkellä,yks niistä minkä lauloi idolssissa.
mulla on se hetki lyö soittarina.. arvaa vaan oliko kiva olla siellä pikkulikkojen joukossa kuolaamassa

:p mut onneks siel sentään oli vanhempaakin väkeä etten nyt ihan yksikseen siellä herkistellyt :saint:
http://www.aijaa.com/v.php?i=721837.jpg
tuossa yks kuva mut on vaan pieni kun ei saa tuolla puhelimella isompia..
mut joo, taidan lopettaa teidän kiusaamisen näillä hehkutuksilla :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
En enää eilen käyny tuon jälkeen ku kirjotin niin koneella,nyt vasta.Nyt näkyi kuva heti enkä tehny mitään kommervenkkejä :D Määki tykkään muuten kovasti Arista :D Oon jopa nähny muutaman kerran unta siitä(vaikka unta en näe juuri ikinä! :D )Ja on mulla Arin yks soittoääni puhelimessa tällä hetkellä,yks niistä minkä lauloi idolssissa.
mulla on se hetki lyö soittarina.. arvaa vaan oliko kiva olla siellä pikkulikkojen joukossa kuolaamassa

:p mut onneks siel sentään oli vanhempaakin väkeä etten nyt ihan yksikseen siellä herkistellyt :saint:
http://www.aijaa.com/v.php?i=721837.jpg
tuossa yks kuva mut on vaan pieni kun ei saa tuolla puhelimella isompia..
mut joo, taidan lopettaa teidän kiusaamisen näillä hehkutuksilla :saint:
Oli kyllä vähän harmillisen pieni kuva
:( No millanen se Arska oli siellä??Oliko paljon väkeä kattomassa?Mulla se soittoääni tais muuten olla se perfect strangers :D Huomasin muuten vasta(noista unista) että nyt lähiaikoina oon alkanu näkemään enempi mitä vuosiin!Ja naurettavinta on että ne liittyy Ariin silleen seksuaalisesti,vaikka mulla ei muuten oo ollu mitään haluja vähääkään!! :LOL: :LOL: Ja iteasiassa Ari ei oo ees silleen ulkonäöllisesti mun mieleen ja kyllä mua aina naurattaa ku herään :D Sairasta! :LOL: :LOL: :D Mutta minkäpä sitä unilleen voi :D
Onko muuten muilla niin ettei tee seksiä mieli ollenkaan??Tää on sinänsä hauska juttu ku poikaa ku ootin,niin miehellä ei tehny mieli/ei uskaltanut ja mulla hormonit hyrräs niin ettei mitään jakoa.Ainahan se silloin mieli tekee ku ei oo saatavilla :D Ja nyt sitten kun sais niin sitten ei tee mieli..On se vaan niin kumma juttu..
 
Mullakin oli tässä jokunen aika sitten sellainen vaihe, että näin öisin Arista eroottisia unia ja päivisinkin hänestä haaveilin, mutta nyt se on mennyt ohi :D Enkä siis mitenkään eritysemmin häntä fanita, en esim. omista hänen cd:tä, mutta kyllä mä niistä biiseistä ihan tykkään :) Niin ja mullakaan ei nyt liiemmin ole haluja ollut, vaikka sellaisia unia olen nähnytkin ;)
 
miimari me oltiin siellä lahden öissä joten oli siellä ihan kiitettävästi porukkaa, ehkäpä ne kaikki ei kuitenkaan ollut aria tulleet kattomaan..
mun mielestä se osaa esiintyä hyvin, ja bändikin oli tosi täysilla mukana jutussa joten oli tosi hienoa kattoa sitä.. tuo on muuten alkuperäisenäkin hyvä biisi toi perfect strangers :D
juu ei mullakaan mitään himoja kyseistä heppua kohtaan ole.. sen ääneen kylläkin, ei se nyt kyllä huononkaan näkönen ole mut ei ihan mun makuuni kuitenkaan..
ja viimeisen biisin, hetki lyö, vetivät ilman paitoja kaikki paitsi rumpali, se oli aikas
:p juttu :D

ja tuosta seksistä, viimeksi ei ollut haluja sitten minkäänlaisia, nyt on jonkin verran muttei lähellekään niin paljon kuin normaalisti.. mut onneks mies taitaa ymmärtää kun ei ole siitä mitenkään suuttunut ja viimeksikin se sitten palautui asian oikea laita loppujen lopuksi joten ehkäpä hyvää kannattaa oottaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Mullakin oli tässä jokunen aika sitten sellainen vaihe, että näin öisin Arista eroottisia unia ja päivisinkin hänestä haaveilin, mutta nyt se on mennyt ohi :D Enkä siis mitenkään eritysemmin häntä fanita, en esim. omista hänen cd:tä, mutta kyllä mä niistä biiseistä ihan tykkään :) Niin ja mullakaan ei nyt liiemmin ole haluja ollut, vaikka sellaisia unia olen nähnytkin ;)
Mistähän nekin unet johtuu,jotain alitajuista siinä on varmasti! :D
 

Yhteistyössä