SYYSMASSUT '07 syyskuussa

:flower: :flower:

Pysyyköhän päivittäjä mukana, näitähän ropisee niin huimaan tahtiin että menee pää pyörälle :)

Kiitos vastauksesta RvaHeinonen ja tsemppiä huomiselle!! Toivottavasti nyt pääset nyytin kanssa kotiin!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pilvi81:
Onnea RäpäRällä ja perlos perheineen pojista! :heart:

Päiville tsemppiä huomiseen, kohta on vauvat maailmassa!
Kiitokset Pilvi! :hug:

Onnea Perlos, RäpäRällä, Meja ja Mam! Toivottavasti muistin kaikki, oli muutamassa tunnissa tullut monta ihanaa vauvauutista! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Junnu:
:flower: :flower:

Pysyyköhän päivittäjä mukana, näitähän ropisee niin huimaan tahtiin että menee pää pyörälle :)

Pitäisi pysyä, käyn katsomassa useamman kerran päivässä, onko tullut lisää vauvoja :)

Mutta jos huomaatte, että on joku jäänyt välistä, niin ilmoittakaa! :)

Mie alan kyllästyä tähän odottamiseen. Ei ole tekemistä :/ tai olisi, jos viitsisi siivoilla kaappeja tms, mutta kun se on vielä tylsempää kuin pelkkä oleilu. Minä tahtoisin, että olisi jotakin kivaa tekemistä ;)

Kaverit saavat huomenna vauvan, suunnitellulla sektiolla. Jännittää heidän puolesta ja täytyypä myöntää, että olen hiukkasen kateellinenkin, kun saavat nyytin syliin. Meillä voi hyvinkin mennä vielä kuukausi, ennen kuin saadaan Juniori ulos. Odottavan aika on pitkä...

tiksu ja uffe-juniori (37+3)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuli 77:
Tulispa nyt kunnon supistuksia, eikä näitä valmistelevia epäsäännöllisiä
:whistle:
Mulle kelpais ihan millaset vaan. :kieh: Tosin eipä tässä kai kiire oo kun viikotkin sanoo vasta 38+5. Mutta kun aika on jotenkin pysähtynyt! :headwall:


Onnea uusille mameille! :flower:
 
Aku
Räpärällä , Mam84 ja Meja :heart: :flower: :heart: :flower:

Täälä supistelut jatkuu.Koko päivän supistellu about 20 min. välein aika kipeesti.Taitaa kaveri vaan kiusata kun ei tuo tuosta tihene.Näin ensisynnyttäjänä toivoisin että menis vedet niin vois olla ainakin varma että nyt se on menoa :/ muuten tää on vähän tällasta haahuilua ees taas,ei viittis turhaan innostua kun koko ajan sellanen tunne että tää loppuu kohta kun seinään :kieh: Jääpi nähtäväksi...
Voimia kaikille ja hali sitä tarvitseville :hug:

T.Aku ja tyyppi 39+2
 
Muuten tää päivä ihan ok....mut nyt illalla about 19.00 alkoi taas nää mahankovettumissupistukset...siis mitkä ei koske...mitä ihmettä pitää tällästä olla...vois ehkä vaikka tuntuakin jossain...!!!!
Oon ihan yhtä mieltä siitä jonkun kanssa en muista kenen, että sais noi vedet mennä niin tietäs et se on menoa....!
Aina iltaa myöten pikkasen jänskättää...tänään pitäs kokeilla tota saunomisen taikaa...
 
Terve vaan kaikille,

Sattuneesta syystä tätä viestiä ei kirjoitakaan Vilma 80, vaan minä, naikkosen mies. Ko. sattunut syy pelmahti maailmaan lauantaiyönä 8.9 klo 02:52, kaverilla oli kiloja 3.65, senttejä 52 ja kiveksiä 2.

Vilma kertonee lisää jahka me päästään koko konkkaronkka taas kotiin, tämä oli vain pikainen koirankusetusreissu foorumikirjoitteluineen :)
 

Mulla meni jo pää sekaisin, kun yritin tässä muistaa kaikkien nikit joten pakko on onnitella näin kerralla kaikkia!!

:flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Odotan innolla kerhoon synnytyskertomuksia...vinkki vinkki ;)
 
Meille syntyi suloinen tyttö 6.9. suunnitellulla sektiolla klo 9.02, 3545g ja 51cm.

Kaikki meni loistavasti ja paraneminen on alkanut todella hyvin sektiosta, erittäin vähän ollut kipuja verrattuna esikoisen sektioon. Pieni tyttömme voi hyvin ja samoin ylpeä isosisko 2v., joka kutsuu vauvaa kokoajan pikkusiskokseen, ihanaa :heart: =)

Tänään siis kotiuduimme ja koko perhe on onnesta soikeena.

Nyt aika väsy ja lueskelen paremmin kuulumisianne virkeempänä. Taisin lukea, että nanna ja RouvaHeinonen menevät huomenna Tayssiin, toivottavasti seuraavaksi jo poistutte sieltä vauvat kainalossa.

Suuret onnittelut kaikille vauvan saaneille!! :flower:

MamMam ja suloinen Pikkanen 4pv :heart:
 

Yhteistyössä