Että voi väsyttää,viime yönä pisin pätkä jonka nukuin putkeen oli varmaan puol tuntia :kieh: vuorotellen ravasin vessassa ja juomassa.Sitten kun ois voinu nukahtaa niin ukko kampes ittensä mun tyynylle nirskuttamaan hampaitaan |O kamala ääni!Sain sen tönästyä pois niin alko jumalaton kuorsaaminen... Harkitsin jo sohvalle siirtymistä.Ei sit kuitenkaan tarvinnut,yks kunnon isku kylkeen kyynärpäällä hiljensi tehokkaasti
olen hirveä,tiedetään!
Monilla tuntuu olevan tota ärtyisyyttä ilmassa.Itsessäni oon huomannu viime aikoina sellasta että mä saan ihan kauheita hihityskohtauksia (eikä tarvii ees olla kyseessä mikään vuosisadan vitsi...)jotka ei vaan lopu millään.Hekottelen vedet silmissä hysteerisesti ja loppujen lopuks ei enää tiedä itkenkö vai nauranko
mies on välillä jo hiukan huolissaan että nyt sillä viiraa vielä normaalia enemmän
Eli voimme päätellä että tunteet jos jonkinlaiset on pinnassa.
Juu taidanpa vetäytyä ottamaan jo toiset päikkärit :ashamed: jos iltapäivästä sais itteensä taas niskasta kiinni ja jotain hyödyllistä aikaseks.Huomenna on neuvola,palailen varmaan viimeistään sillon laittamaan kuulumiset.Vointeja kaikille!
T.Aku ja pieni 37+6