SYYSMASSUT '07 elokuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Mutta silti se ei oo varmasti mukavaa ku läskiksi haukutaan,ite kutsun itseäni soppaluuksi :D Ku oon semmonen höyhensarjalainen tai oikeastaan vähempikin normaali paino 48kg :D Mulla on välillä ainakin hormoonit tehny tehtävänsä,yleensä en oo mikään kovin herkkä ja nyt aina välillä rupeaa joku itkettämään niin ei oikein osaa suhtautua asiaan että mitähän minäkin nyt pillitän :LOL: :LOL: :D

No eihän se kivaa ollu kun tässä tosiaan on näitä kiloja tullu sentäs 22
:ashamed: :/

Mä oon normaalisti 49-52kg...
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Mutta silti se ei oo varmasti mukavaa ku läskiksi haukutaan,ite kutsun itseäni soppaluuksi :D Ku oon semmonen höyhensarjalainen tai oikeastaan vähempikin normaali paino 48kg :D Mulla on välillä ainakin hormoonit tehny tehtävänsä,yleensä en oo mikään kovin herkkä ja nyt aina välillä rupeaa joku itkettämään niin ei oikein osaa suhtautua asiaan että mitähän minäkin nyt pillitän :LOL: :LOL: :D

No eihän se kivaa ollu kun tässä tosiaan on näitä kiloja tullu sentäs 22
:ashamed: :/

Mä oon normaalisti 49-52kg...
Niistä kiloista ei kannata kyllä sinun huolta kantaa,kyllä ne ajan kans lähtee =) :hug: Pääasia että vauva voi massussa hyvin,normaaliahan se on että painoa tulee,toisilla enempi toisilla vähempi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Mutta silti se ei oo varmasti mukavaa ku läskiksi haukutaan,ite kutsun itseäni soppaluuksi :D Ku oon semmonen höyhensarjalainen tai oikeastaan vähempikin normaali paino 48kg :D Mulla on välillä ainakin hormoonit tehny tehtävänsä,yleensä en oo mikään kovin herkkä ja nyt aina välillä rupeaa joku itkettämään niin ei oikein osaa suhtautua asiaan että mitähän minäkin nyt pillitän :LOL: :LOL: :D

No eihän se kivaa ollu kun tässä tosiaan on näitä kiloja tullu sentäs 22
:ashamed: :/

Mä oon normaalisti 49-52kg...
Niistä kiloista ei kannata kyllä sinun huolta kantaa,kyllä ne ajan kans lähtee =) :hug: Pääasia että vauva voi massussa hyvin,normaaliahan se on että painoa tulee,toisilla enempi toisilla vähempi =)
No näinhän se on,esikoisesta tuli jopa 25kg lähti 2vk:ssa =)
 
Aku
Että voi väsyttää,viime yönä pisin pätkä jonka nukuin putkeen oli varmaan puol tuntia :kieh: vuorotellen ravasin vessassa ja juomassa.Sitten kun ois voinu nukahtaa niin ukko kampes ittensä mun tyynylle nirskuttamaan hampaitaan |O kamala ääni!Sain sen tönästyä pois niin alko jumalaton kuorsaaminen... Harkitsin jo sohvalle siirtymistä.Ei sit kuitenkaan tarvinnut,yks kunnon isku kylkeen kyynärpäällä hiljensi tehokkaasti :D olen hirveä,tiedetään!

Monilla tuntuu olevan tota ärtyisyyttä ilmassa.Itsessäni oon huomannu viime aikoina sellasta että mä saan ihan kauheita hihityskohtauksia (eikä tarvii ees olla kyseessä mikään vuosisadan vitsi...)jotka ei vaan lopu millään.Hekottelen vedet silmissä hysteerisesti ja loppujen lopuks ei enää tiedä itkenkö vai nauranko :LOL: mies on välillä jo hiukan huolissaan että nyt sillä viiraa vielä normaalia enemmän :LOL:
Eli voimme päätellä että tunteet jos jonkinlaiset on pinnassa.

Juu taidanpa vetäytyä ottamaan jo toiset päikkärit :ashamed: jos iltapäivästä sais itteensä taas niskasta kiinni ja jotain hyödyllistä aikaseks.Huomenna on neuvola,palailen varmaan viimeistään sillon laittamaan kuulumiset.Vointeja kaikille!

T.Aku ja pieni 37+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aku:
Että voi väsyttää,viime yönä pisin pätkä jonka nukuin putkeen oli varmaan puol tuntia :kieh: vuorotellen ravasin vessassa ja juomassa.Sitten kun ois voinu nukahtaa niin ukko kampes ittensä mun tyynylle nirskuttamaan hampaitaan |O kamala ääni!Sain sen tönästyä pois niin alko jumalaton kuorsaaminen... Harkitsin jo sohvalle siirtymistä.Ei sit kuitenkaan tarvinnut,yks kunnon isku kylkeen kyynärpäällä hiljensi tehokkaasti :D olen hirveä,tiedetään!

Monilla tuntuu olevan tota ärtyisyyttä ilmassa.Itsessäni oon huomannu viime aikoina sellasta että mä saan ihan kauheita hihityskohtauksia (eikä tarvii ees olla kyseessä mikään vuosisadan vitsi...)jotka ei vaan lopu millään.Hekottelen vedet silmissä hysteerisesti ja loppujen lopuks ei enää tiedä itkenkö vai nauranko :LOL: mies on välillä jo hiukan huolissaan että nyt sillä viiraa vielä normaalia enemmän :LOL:
Eli voimme päätellä että tunteet jos jonkinlaiset on pinnassa.

Juu taidanpa vetäytyä ottamaan jo toiset päikkärit :ashamed: jos iltapäivästä sais itteensä taas niskasta kiinni ja jotain hyödyllistä aikaseks.Huomenna on neuvola,palailen varmaan viimeistään sillon laittamaan kuulumiset.Vointeja kaikille!

T.Aku ja pieni 37+6
Voi olipa ihana lukea! :D Mukavampihan se on kun naurattaa entäkö itkettää :D
P.S:Kunnon isku kylkiluihin tekee joskus hyvää!! :LOL: :LOL: :D
 
Onnea Laa pienestä prinsessasta! :flower: :heart: :heart: Tulihan se eka tyttökin sieltä. :)

Miimari-84 Minä kans hokasin toissapäivänä, että se raskausviikko laskuri (vai mikä lie.. :D ) oli hävinnyt profiilista.. Mut sitten kun katoin tuolta omien tietojen muokkaamisesta, niin siellä oli se osoite vielä tallessa.. Minne lie kadonut.. hmmmh.. ei saa tämmöistä "päänvaivaa" aiheuttaa enää tässä vaiheessa... :LOL:

-Bluedrama ja röllykän asukki 38+1 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Mitä mun pitää tehä että se taulukko tulee takas?!?Siellä lukee vielä niitä juttuja mutta mitään ei näy!
Mulla ja sama juttu! :eek: mulla näkyy vaan esikoisesta se taulukko
Mikähän ihme tuolla on sitten vikana??Aikasemmin se kyllä on näkynyt ja vaikka lisäsin jo joku päivä sitten ton kuvankin niin näkyi se silloinkin.. :/ Outoa..Mitenhän se noin itestään katuaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
Onnea Laa pienestä prinsessasta! :flower: :heart: :heart: Tulihan se eka tyttökin sieltä. :)

Miimari-84 Minä kans hokasin toissapäivänä, että se raskausviikko laskuri (vai mikä lie.. :D ) oli hävinnyt profiilista.. Mut sitten kun katoin tuolta omien tietojen muokkaamisesta, niin siellä oli se osoite vielä tallessa.. Minne lie kadonut.. hmmmh.. ei saa tämmöistä "päänvaivaa" aiheuttaa enää tässä vaiheessa... :LOL:

-Bluedrama ja röllykän asukki 38+1 :heart:
No yöunethan tässä vielä menee ja muutenkin välillä niin huonoa nukkumista :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Mitä mun pitää tehä että se taulukko tulee takas?!?Siellä lukee vielä niitä juttuja mutta mitään ei näy!
No höh, eipä näy mullakaan! :eek: Kertokaahan sitten, että miten sen saisi takaisin, jos joku siinä onnistuu! :wave:
Mää en ainakaan ossaa näitä koneita käyttää kovin hyvin eikä mun hermoilla paljon tutkiskella tota juttua joten jätän sen suosiolla viisaammille :D
 
Umayya Noh eivät ole vahvistuneet, reilun tunnin päästä neuvola. Naureskeltiin siellä viime viikolla että taitaa tämän viikon aika olla turha, toisin kävi....Mutta eiköhän se vielä sieltä synny....Ärsyttää vaan suuresti nää harjoitussupparit kun nekin on kipeitä, mutta eivät jatku
 
Onnittelut pikku prinsessasta ja prinsseistä :flower:

Äippäloma alkoi maanantaina ja vitsi en keksi mitään tekemistä, miehelläkin tietsiskka koko päivän töissä mukana. Pari päivää oltiin mökillä, mutta onneksi on nuo koirat joiden kanssa tulee sitten touhuttua päivän mittaan aina jotakin.
Onko kukaan vielä kiinnostunut/kunnossa pk-seudun tapaamiseen, täällä kaivataan kohtalotovereiden seuraa :wave:
No, nyt täytyy valmistautua neuvolaan.

Hapsuli (35+4)
 
:flower: :flower: :flower:
Ihanaa kun osalla porukasta on jo odotus ohi ja vauvat turvallisesti sylissä!!
Täällä ei suurempia merkkejä synytykseen lähtemisestä, vuotoja on tullut eilen illalla ja nyt aamulla lorissut kirkasta ja välillä maitomasta, enpä osaa sanoa onko valkovuotoa vai lapsivettä...
Täytyy alkaa äkkiä puuhastelemaan vielä sitä sun tätä jos vaikka lähtö tuleekin lähipäivinä :)

Päde + juulia 38+2

 
hahaa! olimpas minä nero, kun sain itselleni samanlaisen mikä on umayyalla.. :LOL:

Nyt sitten yritän teille muille neuvoo...

Eli itse klikkasin sitä laskuria tuolta Umayya:n profiilista. Tuli sivusto missä on noita laskureita. Siellä ylhäältä laskien kolmas "ticker" on raskausviikkolaskuri. Klikatkaa sitä. Sitten valtikaa mieleinen laskuriviiva ja paina virheää tähteä minkä perässä lukee "step 2: select marker". Sitten valitse kuva niistä.. Sitten paina sinistä tähteä "step 3: input text" Sitten laita vetolaatikoihin minkä yläpuolella lukee "Select Baby's Due-date:" vauvasi laskettuaika. Sitten siellä hieman alempana on Create ticker laatikko --> paina siitä. Sitten kopioi keskimmäisestä laatikosta osoite ja liitä se omaan profiiliisi. Siis siihen mihin kirjoitetaan tietoja itsestä ja tallenna muutokset. Sitten pitäisi näkyä.

Toivottavasti en liian hankalasti selittänyt.. :ashamed:
 

Yhteistyössä