SYYSMASSUT '07 elokuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
hahaa! olimpas minä nero, kun sain itselleni samanlaisen mikä on umayyalla.. :LOL:

Nyt sitten yritän teille muille neuvoo...

Eli itse klikkasin sitä laskuria tuolta Umayya:n profiilista. Tuli sivusto missä on noita laskureita. Siellä ylhäältä laskien kolmas "ticker" on raskausviikkolaskuri. Klikatkaa sitä. Sitten valtikaa mieleinen laskuriviiva ja paina virheää tähteä minkä perässä lukee "step 2: select marker". Sitten valitse kuva niistä.. Sitten paina sinistä tähteä "step 3: input text" Sitten laita vetolaatikoihin minkä yläpuolella lukee "Select Baby's Due-date:" vauvasi laskettuaika. Sitten siellä hieman alempana on Create ticker laatikko --> paina siitä. Sitten kopioi keskimmäisestä laatikosta osoite ja liitä se omaan profiiliisi. Siis siihen mihin kirjoitetaan tietoja itsestä ja tallenna muutokset. Sitten pitäisi näkyä.

Toivottavasti en liian hankalasti selittänyt.. :ashamed:
Ihan hyvin neuvottu mutta hitto ku mulla on niin huono ja lyhyt muisti! :LOL: :LOL: :D :headwall:
 
entäs jos kilkkaat sen sivoston auki sieltä umayyan profiilista. Sitten avaat uuden nettisivuston ja kopioit sen ticker-osoitteen sinne. Sitten voit lueskella samaan aikaan ohjeet täältä ja tehä tickerin itsellesi.. :) Eli siis kaksi sivua auki. :)
 
ja koko perheelle! :heart: :flower:



Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Maarja Olisko huono idea, että nuo syntyneetkin olis ns. päivä järjestyksessä? Samaan malliin kun tuo odotuspino? :ashamed: Ihan vaan kyselen..
Olisihan se. Rukkasin listan nyt sellaiseksi kuin ehdotit, vai meniköhän sittenkään oikein? Syntyneet oli alunperin myös päiväjärjestyksessä mutta käänteisessä, kun joku sitä aikoinaan ehdotti =)
Saa ehdottaa lisää juttuja jos tulee mieleen. Mutta en mä mitään äänestystä jaksaisi pistää pystyyn :whistle: B)

Nukuinpa makeat aamupäiväunet. Hurraa sille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
entäs jos kilkkaat sen sivoston auki sieltä umayyan profiilista. Sitten avaat uuden nettisivuston ja kopioit sen ticker-osoitteen sinne. Sitten voit lueskella samaan aikaan ohjeet täältä ja tehä tickerin itsellesi.. :) Eli siis kaksi sivua auki. :)
Sitä mää tässä yritän mutta oon ihan pihalla ku nuo lukee englanniksi ja missä välissä teen mitäkin :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Jee, mä sain sen raskaustaulukon vaihdettua! :wave: :D
En mä taida sittenkään olla niin surkee neuvomaan asioita, kuin oon luullu! :LOL: :LOL: :LOL:
No mä onnistuin hommassa kyllä ihan omin neuvoin, mutta varmasti se sunkin ohjeilla olisi luonnistunut :D :D :D
Ompas luulot korkealla itsestäni.. :whistle: :LOL: :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Jee, mä sain sen raskaustaulukon vaihdettua! :wave: :D
En mä taida sittenkään olla niin surkee neuvomaan asioita, kuin oon luullu! :LOL: :LOL: :LOL:
No mä onnistuin hommassa kyllä ihan omin neuvoin, mutta varmasti se sunkin ohjeilla olisi luonnistunut :D :D :D
Ompas luulot korkealla itsestäni.. :whistle: :LOL: :D :D
No saapi ollakin, kyllä oli hienosti selitetty! :D

 
Sori Miimari-84.. Tuo minun suunnitelma ei nyt toiminut. Luulin että kun kopioin sen osoitteen tähän, niin siinä näkyis se pelkkä osoite! mut se tulikin tuo koko laskuri tuohon. Nyt loppui multa neuvot.. :ashamed: :ashamed:
 
:heart: Ihanaa kun on syysmasut saamaan vauvoja :heart: jotenkin tuo lohtua tähän omaan odottamiseen.
Muutama todella huonosti nukuttu yö takana ja tänään nukuinkin sitten tuohon puoleen päivään asti. Ihanaa =)

Hieman valitusta :eek:
Kieltämättä alkaa jo vähän tympimään tämä pönkkö olotila, öiden uni vaikeudet ja kotona pyöriminen.

Neuvolassa eilen vaavin sf mitta oli laskenut 1,5 cm eli tarkoittanee, että on laskeutunut hieman?? niin ja pää on ollut kiinnittyneenä useamman viikon. näistä tiedoista on se ilo nyt otettava irti, että ehkä se pian tulis.

Miten te muut olette saaneet pidettyä valoisan mielen yllä kun täällä tuntuu välillä jo niin vaikealta :ashamed:

Nyt kyllä uhmaan kroppaani ja lähden kävellen kauppaan, otan repun selkään ja meinaan kantaa ruokaostokset kunnialla takaisin kotiin.

Kaikille hyvää kirpeää syyspäivää

Miiuli 77 & :heart: Pötkötti 38+5 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
Niiskuneiti82.. Minäkin meinasin yv:nä.. Toivottavasti se onnistuu silleen! Kun mietin ihan samaa, että näkyykö se myös siellä taulukkona sitten..

Ihan tyhmiä nämä tietokoneet...
Niinpä, monimutkaisia on nämä koneet... :whistle: Toivottavasti se noin onnistuu, muuta en kyllä mäkään keksi ;)

 
Neuvolakuulumisia:

36+4
paino +700g (yht.n.12kg)
turvotus ++
RR 116/83
pissa: valkovuotoa seassa vissiin joten aamulla labraan
sf 34,5
painoarvio n.3-3,2kg
RT1
syke 146-186 (eemeli liikkui samalla paljon)
liikkeet ++

Sain lähetteen painoarvioon eli sitä tässä sit ootellaan pari viikkoa.

Limatulpasta: Se voi myös irrota osissa, eli ei välttämättä isona klönttinä vaan pikkuhiljaa useampana päivänä.

Ärtyneisyydestä: Pinna on palanut koko raskauden ajan todella nopeasti!

Itkuhälytin: Hommattiin, koska kakskerros talo ja eemelin sänky yläkerrassa eli voidaan rauhassa olla alhaalla kun vaavi nukkuu ylhäällä. On meillä toki pikku kehto alakerrassakin, mutta mahtuu siihen vain pari kuukautta.

Ei kunnon suppareita vielä, pientä vihlontaa parina päivänä ja muutaman kerran makuulla vatsa kovettunut ilman kipua.

Väsyttää ihan älyttömästi kokoajan. Sit alan oleen NIIN kypsä tähän raskaana olemiseen, että toivoisin jo syntyvän |O Taas tullut sellanen itkuherkkyys ja mielen myllerrys. Tuntuu pitkältä tää loppuaika!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja onnea jo synnyttäneille :flower:

Äityli75 ja eemeli 36+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
Niiskuneiti82.. Minäkin meinasin yv:nä.. Toivottavasti se onnistuu silleen! Kun mietin ihan samaa, että näkyykö se myös siellä taulukkona sitten..

Ihan tyhmiä nämä tietokoneet...
Niinpä, monimutkaisia on nämä koneet... :whistle: Toivottavasti se noin onnistuu, muuta en kyllä mäkään keksi ;)
En minäkään.. :ashamed:

Jospa sinä Miimari-84 jotenkin sen saisit jos ei tuo Niiskuneiti82 yv:kään onnistu!
 

Yhteistyössä